Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 2e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

20 oktober Sabje79 Hopelijk ongi
    21 oktober Sikki hopelijk ongi
    21 oktober Hypo hopelijk puregon (mits zaadkwaliteit goed is)
    21 oktober Sabrien 1e FM
    22 oktober Beehappy76 starten met Decapeptyl
    23 oktober Mommy to be starten met Decapeptyl
    23 oktober Maartje84 starten met Puregon
    23 oktober Elif82 2e FM
    26 oktober Loesie1982 starten met Decapeptyl
    27 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho
    29 oktober AstridDi 2e intake en hopelijk die dag de eerste Decapeptyl
    30 oktober Maartje84 1e FM

3 november Loesie1982 uitgangsecho
    4 november Sikki hopelijk TP van een cryo (en dan 18 november niet opnieuw ongi!!)
    5 of 6 november Maartje84 wss de puntie!!
    5 november Lisa echo

Stoere chicks op het wachtbankje:

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

***meiden ik weet niet of het zo overzichtelijker is als de afspraken die al geweest zijn eraf zijn, anders krijgen we straks een mega lijst;). En ik heb een kopje wachtbankje toegevoegd, zo zie je meteen wie er al een TP heeft gehad***

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dit vind ik zooooo'n leuke opmerking hihih:D.
    Ik ga ff alles bijlezen, ik moet opbiechten ik lag al om half 8 in bed.
    Ik was kapot.
    Wel goed nieuws gekregen gisteravond nog, we waren bezig onze hypotheek over te sluiten en hier zakte onze maandlast van de hypotheek met 150 euro, gisteren het verlossende telefoontje, het is goedgekeurd!
    Heel erg fijn en een hele geruststelling:D
    xxx

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Zo, wat is hier weer een hoop gekletst!!!

Elif, wat super dat je goed nieuws hebt gehad!! Gewoon doorgaan dus, spannend wat de 2e FM brengt!!!!!!! Zie je maak je maar niet te druk!!!! Rustig aan he, collega broedkipje hihihi!

Astrid, bah ja ik weet het vreselijk dat wachten.................. dikke knuffel!!!!

Welkom Els, wat jammer dat de 1e poging mislukt is. Wel spannend dat er nog een cryoterugplaatsing is!!!!!!!! Succes!

Maartje, hihihi stresskipje!!! Dat zijn we echt allemaal hoor, er is altijd wel iets om je druk over te maken. Leuk Hyves, ik denk er ook nog even over na. Vindt anonimeit ook wel fijn maar vindt het ook wel gezellig om mee te kletsen. Leuk in ieder geval dat je het initiatief neemt :D. Enne een dikke knuffel terug!!!

Loesie, even in het kort mijn ICSI verleden:
    1e ICSI, 150 eenheden Puregon - 32 follikels, poging afgebroken dreigende overstimulatie
    2e ICSI, 75 eenheden en later 100 eenheden Puregon- 6 follikels, tijdens punctie geen zaad bruikbaar dus heeft geen ICSI kunnen plaatsvinden
    3e ICSI, 100 eenheden Puregon- 6 follikels. Zwanger, maar helaas na 6,5 week miskraam...
    4e ICSI, 125 eenheden Puregon in de hoop op iets meer follikels (hopelijk geen 32 meer ;)).

Wij kregen dan ook na een hoop gebel en geschrijf de 4e poging nog vergoed omdat bij de 1e ICSI geen punctie heeft plaats gevonden. Dit is een regel van mijn verzekering, vraag dit goed na!!!!!!!!!!! Laat je niet zomaar afschepen!!!! Een gehele poging met medicatie kost bij ons zo'n € 3500,- das inderdaad een hele hoop geld.
    Ik hoop dat je wat aan mijn informatie hebt.
    Hopelijk is deze poging RAAK!!!!!! Spannend over 1 week begin je weer met de Deca !!!!!

Mommy to be, spannend je begint al bijna met de Decapeptyl!!!
    Puregon is inderdaad hetzelfde als Gonal-f !!! Allemaal ingewikkeld he..... De 1e echo na het spuiten van de Decapeptyl is een uitgangsecho/startecho en als je ongeveer 1 week met de Gonal-f bezig bent krijg je de 1e FM (follikelmeting). Vraag maar raak hoor!

Lisa, leuk om je hier ook tegen te komen. Gezellig dat je mee komt schrijven. Wat fijn dat jullie weer bezig zijn!!! Spannend 5 nov de echo. Ik ga mega- keihard voor jullie duimen, want jullie verdienen het zo!!!!

Sikki, hoe is het vandaag met je? hoop dat je je weer beter voelt. Het is ook allemaal wat he..... Knufff

Tot later!!!

Gr. Sabrien

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ow sabrien je hebt echt vanalles achter de rug!
    Dit moet dan DE keer zijn dat het lukt!
    Jij morgen de eerste fm, het is allemaal zo spannend.
    Maartje ik ga je pben en me dan aanmelden, de rest van mijn omgeving weet eigenlijk niet dat we hier momenteel mee bezig zijn dus op mijn eigen hyves rep ik er geen woord over.
    Astrid bah dat wachten ja dat is zo stresserend,ik had dat gevoel ook telkens en nu gaat het ineens erg snel vind ik allemaal.
    Sikki hoe voel jij je vandaag meid?

Volgens mij ben ik verkouden aan het worden:S zo uit het niets.
    Ben nu maar als een gek paracetamol aan het slikken dat kunnen we nu niet gebruiken heh:S.
    xxxxELif

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En het kletsen gaat hier onverminderd door :D

Ik voel me toch nog niet helemaal top. Of dat nu alleen komt door de rotdag gisteren of dat m´n ongi er aan komt, waardoor ik ook ff niet lekker in m´n vel zit.
    Gisteren zag ik een streep roze in m'n afscheiding.
    Ik ga er vanuit (of liever gezegd hoop heel erg) dat het vandaag of morgen komt!
    Als dat zo is ben ik toch wel weer een beetje trots op m'n lijf. Dan heb ik netjes 28 dagen na de mislukte poging weer m'n menstruatie.

Sabrien, jij hebt ook al een hele ICSI-tour achter de rug!

6. beehappy76

meiden, hier even een hoop onzekerheid...toen ik vanmorgen het lijstje aan het aanpassen was schrok ik ineens:$
    Dit is de 1e poging dat ik met de decapeptyl start zonder aan de pil te zijn en mijn cyclus varieerd tussen de 32 en 39 dagen. Vorige maand had ik een cyclus van 38 dagen en daar had de gyn het schema van de decapeptyl op aangepast, ik heb hier helemaal niet bij stil gestaan, maar deze ronde was mijn ei al veel eerder en heb ik een cyclus van ongeveer 33 dagen. Pas toen ik vanmorgen de data van mijn ongi in het lijstje ging zetten, drong dit tot mij door. Net meteen de kliniek gebeld en nu is het nog maar de vraag of we nog op tijd zijn voor de start van de decapeptyl, om 11.00u moet ik terugbellen of we deze ronde toch nog kunnen starten. Ik hoop het zo, anders mogen we pas eind november starten in de volgende cyclus:(

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid, zoals ik je al schreef, ik hoop dat het telefoontje om 11 uur positief is en dan het gewoon door kan gaan.
    Ik duim heel hard voor je!
    Ik kan het niet meer lezen want ben rond half 11 weg voor mijn werk.
    xxx

8. beehappy76

Elif, bedankt meis!
    Ik hoop ook dat we positief nieuws krijgen.

Werkse!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Beehappy, ik hoop ook zooooo dat je alsnog mag starten. Bah wat een onzekerheid weer......... Ik duim voor je. Kom strakjes nog even kijken.... *KNUFFF* duim, duim, duim, duim.............

Elif, ja inderdaad erg spannend morgen de FM. Ben stiekum toch wel erg gespannen.....we wachten het af!

Sikki, tuurlijk kan dat ook door je naderende ongi komen. Je mag gerust balen hoor die dagen heb ik er ook tussen. Het is allemaal niet niks he? Hoop dat je ongi snel doorbreekt en dat je snel verder kunt!!! Ja we hebben allebei al een behoorlijke ICSI-geschiedenis achter de rug, maar dit maakt ons alleen maar sterker!!!!
    We zijn niet voor niks stoere chicks ;).

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    we zijn allemaal toch broed-stresskippen hihihi.
    Maar ja we kunnen er niks aan doen heh, vrouwen!
    hihi

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Beehappy; wat ontzettend balen zeg! Ik hoop voor je dat je toch verder mag (tis nu 11 uur, dus miss hoor je t al snel!).
    Succes meid!
    xxx hypo
    *duim, duim, duim*

12. beehappy76

meiden, ik heb net gebeld, maar helaas kon de ass. mij nog geen antwoord geven...de gyn is nog bezig met punctie's en daar moet ik op wachten, zodra er duidelijkheid is bellen ze me terug.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Beehappy, vind het idd wel zo overzichtelijk dat je de dingen die al geweest zijn van de lijst af zijn.
    Ik ga keihard voor je duimen dat je wel gewoon door mag gaan met deze poging!!!!

Elif, lekker van je hypotheek zeg!! :D

Sabrien (en alle anderen die er nog over nadenken om lid te worden van de Hyves): Nogmaals: de hyves staat op anoniem, dwz dat je geen link naar de hyves op je eigen hyves-pagina komt te staan. De naam van de hyves-pagina zal hier op ZP nooit genoemd worden, dus andere mensen die niet de link via mij hebben gekregen en niet door mij geaccepteerd worden (ja, het is een verborgen hyves) kunnen nimmer op de hyves kijken. Mensen kunnen niet eens zien wie lid zijn van de hyves omdat ook de leden verborgen staan.
    Op de hyves staat ook het verzoek om nimmer echte namen van ons op ZP te gaan schrijven, en nimmer iets over baby/ZP/IVF oid op elkanders prive-hyvespagina te gaan schrijven :)

Dus:
    - de link sturen kunnen mensen alleen na een PB-verzoekje krijgen.
    - De hyves is verborgen, dus mensen kunnen alleen op de site kijken (dwz kijken wie lid is, berichten plaatsen/berichten lezen etc) als ze door mij geaccpeteerd zijn.
    - De hyvespagina word niet aan je eigen hyvespagina gelinkt omdat hij op verborgen staat
    - Andere mensen uit je lijst kunnen onmogelijk zien dat je lid bent van deze hyves en daarbij heeft de hyves een naam waarvan niemand zal vermoeden dat dit een IVF/ICSI hyves is :)

Kortom: er kan je niets gebeuren, maar ik begrijp het heus ook wel dat je het zo anoniem mogelijk wilt hebben.
    Voor mij is het echter ook een stukje van dat ik me niet hoef te schamen voor het feit dat we aan IVF zijn begonnen en dat jullie mijn echte naam (goh verrassend ik heet dus geen Maartje ;) en misschien ben ik wel of niet uit 84 hahahaaha) zouden kunnen weten. ;)

Verzoekjes om lid te worden zijn nog steeds welkom!!! :D
    Er zijn nu al 6 leden:

Ik, Beehappy, Regi, Hypo, Mommy to be en Loesie!!

BTW, ik ben nu ECHT een stoere chick!! Ik heb net voor het eerst in mn leven zelf de open haard aan gezet!!! Ik ben vandaag overdag thuis en had het koud en wilde niet de CV aanzetten!!! Yeah!!!! :D

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Pffff...wat irritant die spanning waar je weer in zit...succes meid!

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    En Maartje; superleuk die hyves die je gemaakt hebt! Ik ben er al van alles aan het opzetten!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Ow leuk zeg!! Ga ik direct ff spieken :D

Trouwens, via de zoekmachine van hyves zou je de hyves ook niet eens kunnen vinden :)
    Ik vond het gisteren ook wel een beetje spannend, zo'n hyves op te zetten en er ook nog persoonlijke dingen op te schrijven maar ik heb toen mezelf ff uitgelogd en in gelogd met de hyves van mn vriend om te kijken of ik via zijn account de hyves kon vinden en dat is dus onmogelijk. Via zijn account kon ik de hyves ook niet op mijn prive-hyvespagina vinden dus niemand uit je lijst kan de hyves vinden en hij is echt 100% verborgen dus voor je eigen vriendjes. Omdat de hyvespagina ook niet in je lijst met hyves-pagina's komt te staan, kun je ook het beste de link in je favorieten gaan opslaan want anders vind je hem zelf niet eens meer terug hahaha

17. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik wil best op hyves komen, maar dan kan ik maar 1 of 2 keer per week daar schrijven en spieken, want nu hier typ ik vooral op mijn werk, en hyves is daar geblokkeerd :(

Hoop niet dat dat erg is ;)
    Ik zal je ff pb sturen! en dan kan ik me vanavond of morgen gaan aanmelden op de hyves.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Is niet erg meid ;)
    Trouwens, op mijn werk is hyves ook geblokkeerd, althans: dan denkt de ICT afdeling :D
    Als je www.hyves.nl/inbox intoetst, krijg je bij mij op mn werk toch hyves te zien :D:D:D Probeer anders eens of het jou ook op die manier lukt om toch in je hyves te komen :)

19. beehappy76

meiden ff snel...
    Ze hebben teruggebeld met goed nieuws!:D
    We mogen gewoon starten en wel vandaag al!
    De eerste decapeptyl gaat er vandaag in en dan heb ik er min 7 spuiten opzitten als ik volgende week ongi ga worden.

20. beehappy76

IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 2e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

20 oktober Sabje79 Hopelijk ongi
    20 oktober beehappy76 starten met decapeptyl
    21 oktober Sikki hopelijk ongi
    21 oktober Hypo hopelijk puregon (mits zaadkwaliteit goed is)
    21 oktober Sabrien 1e FM
    23 oktober Mommy to be starten met Decapeptyl
    23 oktober Maartje84 starten met Puregon
    23 oktober Elif82 2e FM
    26 oktober Loesie1982 starten met Decapeptyl
    27 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho
    29 oktober AstridDi 2e intake en hopelijk die dag de eerste Decapeptyl
    30 oktober Maartje84 1e FM

3 november Loesie1982 uitgangsecho
    4 november Sikki hopelijk TP van een cryo (en dan 18 november niet opnieuw ongi!!)
    5 of 6 november Maartje84 wss de puntie!!
    5 november Lisa echo

Stoere chicks op het wachtbankje:

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

Deel Deze Pagina