YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, en meteen vandaag al beginnen!!! YOEHOEOEOEOEOEOEOEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
Beehappy, SUPER!!!! Wat fijn zeg en dan ook nog vandaag beginnen! Helemaal super! Toch weer goed dat je er zelf over na ging denken he? Want anders was het waarschijnlijk te laat geweest! Dit is een goed begin meid, hopelijk zet deze goeie vibe door! Sikkie, meis, het is toch ook allemaal niet niks. Goed van je lichaam hoor, dat je cyclus niet in de war is geraakt! Daar kun je inderdaad trots op zijn! Sabrien, dat is een hele geschiedenis zeg! Wat fijn dat je nu deze toch nog vergoed krijgt! In mijn polis staat wel duidelijk dat het bij het starten van de hormonen al één poging is...hopelijk komen we weer gewoon tot een punctie deze keer! Hopelijk heb je straks tijdens je eerste fm, een mooi aantal eitjes! Elif, ik ben benieuwd wat het bij jou gaat doen, ik hou het in de gaten! Maartje, je hebt die hyves mooi opgezet! Ik ga straks weer even spieken! Ben wel benieuwd naar de andere meiden! Lieve reacties op mijn jurk, dankjewel! De grote dag is vrijdag 4 juni 2010! 04-06-10...klinkt wel mooi! Kennen jullie die reclame van die dieren die een liedje zingen voor iemand die ze een held vinden, van bcc en natuurfonds? Die is er nu op! Vind dat zo lachen...vooral die pony, die dan die mond zo ver open heeft...haha! Heb vanmorgen nog een poos met mijn buurvrouw van 4 huizen verderop gekletst...zij zijn ook al 2 jaar bezig. Ze hebben van de week de uitslag gehad dat het zaad van hem goed zat en op het eerste gezicht was bij haar ook alles goed... Dat lijkt me ook wel frustrerend, dat het dan niet lukt! Er wordt hier zoveel gekletst dat ik soms bang ben dat ik mensen vergeet...het is echt niet persoonlijk bedoeld als dat gebeurd! Sorry alvast! Fijne middag! Liefs
wat een spanningen voor jou vandaag beehappy, gelukkig mag je toch beginnen, en vandaag zelfs al de 1e spuit erin, you go girl!! sabrien, hier ook nog even , heel veel succes morgen, ik zal aan je denken, wel gezellig heh om hier ook te kletsen. @maartje, ik vind het een leuk idee van hyves, maar denk er ook nog even over na als je het niet erg vind. ik zie trouwens dat wij bijna gelijk opgaan, jij hebt waarschijnlijk 5 nov de punctie, en dan het ik onze echo, spannend! @elif, goed nieuws van de hypotheek, scheelt weer een hoop geld, hoe voel je je? nu op naar vrijdag heh. @sikki, hopelijk is je ongie aan het doorkomen ik duim voor je. x lisa.
goooh beehappy wat een goed nieuws!!! proficiat zal ik maar zeggen en direct beginnen vandaag! Hier heb ik mijn afspraak naar donderdagavond moeten wisselen, dus donderdag al de 2e fm Want ik kreeg vrijdag geen vrij en kon wisselen. Was geen probleem voor jette. Idd dames de hypotheek dat is altijd fijn zoiets! xxx
Heeey Meiden, Beehappy wat een super goed bericht! Fijn dat je direct mag beginnen! Dan is de eerste stap nu echt gezet en dan hoef je niet weer te wachten! Super Wel super zoals ik hier ontvangen ben! Heel erg fijn! Ik ben vandaag ook naar het ziekenhuis geweest voor het meten van mijn eitjes... Ze waren nu nog te klein om iets erover te zeggen dus ik moet zaterdag terug komen! Liever te vroeg dan te laat! Dus ik hoop volgende week ergens mijn terugplaatsing te krijgen. Ik weet niet zo goed welke afkortingen ik moet gebruiken dus ik schrijf het nu nog allemaal maar voluit! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die aan het stressen is! Iedereen heel erg veel succes! Ik zou het ook wel leuk vinden om me bij Hyves aan te melden maar ik weet niet goed hoe ik een PB (persoonlijk bericht???) moet sturen... Wanneer jullie meer mensen leuk zouden vinden laat me het maar weten hoe het werkt!!!
Hoi meiden!!!!! Beehappy! super dat je vandaag al mocht beginnen met spuiten spannend hoor!!!! en dan volgende week ongi op mijn verjaardig Elif! donderdag al de 2e fm gelukkig dat je het zo op kon lossen! laat ze maar mooie ff door groeien Sikki al ongi geworden?? xxx
hoi!!!!!! zh bezoek gehad je gaat ook een spannende week tegemoet en dan volgende week je 1e tp krijgen spannend!! ik duimen voor je dat het zaterdag goed uit ziet meid!!!! als je terug gaat naar de form vruchtbaarheidsbehandeling is het de eerste topic boven aan daar kan je de meeste afk vind en anders gewoon vragen we helpen je er wel door heen xxx
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 2e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 19 oktober Sabje79 ongi 20 oktober beehappy76 starten met decapeptyl 21 oktober Sikki hopelijk ongi 21 oktober Hypo hopelijk puregon (mits zaadkwaliteit goed is) 21 oktober Sabrien 1e FM 23 oktober Mommy to be starten met Decapeptyl 23 oktober Maartje84 starten met Puregon 23 oktober Elif82 2e FM 24 oktober Els82 fm 26 oktober Loesie1982 starten met Decapeptyl 27 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho 29 oktober AstridDi 2e intake en hopelijk die dag de eerste Decapeptyl 29 oktober sabje79 uitgangsecho 30 oktober Maartje84 1e FM 3 november Loesie1982 uitgangsecho 4 november Sikki hopelijk TP van een cryo (en dan 18 november niet opnieuw ongi!!) 5 of 6 november Maartje84 wss de puntie!! 5 november Lisa echo Stoere chicks op het wachtbankje: Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx
Klik op de naam van degene die je een bericht wilt sturen, en dan klik op bericht versturen en stuur dan ff een bericht met je naam en dan kan ik jou de link naar de hyves sturen. Zodat ik dan zeker weer dat ik de juiste dan op de hyves accepteer en niet een willekeurige tourist op de hyves Als je een een nieuw berichtje in je berichtenbox hier op de site hebt staan, staat er rechtsboven in beeld dat je een nieuw bericht hebt, als je daar op klikt kun je naar je berichten gaan Leuk dat je ook op de hyves wilt komen. Fijn dat je zaterdag weer terug moet komen, is natuurlijk wel fijn om alles goed in de gaten te laten houden Lisa, leuk dat we samen oplopen!! Tuurlijk is het niet verplicht om lid te worden van de hyves. Tis wel heel gezellig op de hyves dus... je bent wel heel erg welkom hoor!! Elif, fijn dat je je afspraak zonder moeite mocht wisselen, maar balen dat je geen vrij van je werk kon krijgen... Ik moet overigs 's ochtends voor 9 uur de controles hebben zodat ik eventueel nog met spoed mn bloed kan laten checken. Elk ZH werkt duidelijk weer anders.. Mijn ZH is zelfs 's avonds niet eens open voor controles of behandelingen
Ja dat vind ik echt fijn! Daarom moet ik de avond van te voren zodat ze die uitslag dan vrijdag hebben. Ik had alles op alles gezet om vrijdag vrij te kunnen hebben maar helaas en al ziek melden kon ik niet want als de punctie nog een tijd duurt tja zolang kan ik niet thuisblijven. Ik zie dat jij 7 dagen na de eerste spuit je fm spannend hoor! xxx
meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! Elif, fijn dat je de afspraak kon wisselen, op naar donderdag! Els, ik hoop dat je follikels de aankomende dagen lekker zullen groeien, voor jou op naar zaterdag! Sabje, jou verjaardag zal ik dus niet vergeten hihi
Hey dames! Goed nieuws hier; we mogen door!!!!!!!! Ben echt helemaal blij! Zaadkwaliteit was nu zoals ze van mijn man gewend zijn (nog hartstikke slecht natuurlijk, maar we doen niet voor niets ICSI). Dus ze zien geen enkele reden om te stoppen. Echo was ook goed baarmoederslijmvlies mooi dun, wel een kleine cyste aan 1 kant, maar niet noemenswaardig. Mijn dag/week is weer goed! Morgen beginnen met de puregon en volgende week vrijdag 1e fm! Het komt nu steeds dichterbij! xxx hypo
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 2e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 19 oktober Sabje79 ongi 20 oktober beehappy76 starten met decapeptyl 21 oktober Sikki hopelijk ongi 21 oktober Sabrien 1e FM 22 oktober Hypo starten met Puregon 23 oktober Mommy to be starten met Decapeptyl 23 oktober Maartje84 starten met Puregon 23 oktober Elif82 2e FM 24 oktober Els82 fm 26 oktober Loesie1982 starten met Decapeptyl 27 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho 29 oktober AstridDi 2e intake en hopelijk die dag de eerste Decapeptyl 29 oktober sabje79 uitgangsecho 30 oktober Maartje84 1e FM 30 oktober Hypo 1e FM 3 november Loesie1982 uitgangsecho 4 november Sikki hopelijk TP van een cryo (en dan 18 november niet opnieuw ongi!!) 5 of 6 november Maartje84 wss de puntie!! 5 november Lisa echo Stoere chicks op het wachtbankje: Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Hey Maartje; we lopen precies gelijk!!!!!!!!!! Allebei de 30e 1e FM!
YES HYPO!!!!!!!!! WHOEOEOEOEOEOEOE!!!!! Wat een goed nieuws!!! Zo zie je maar hoe wisselend de zaadkwaliteit kan zijn he? Succes morgen met de 1e Puregon!
Wilde het op hyves doen, hypo, maar mijn vingers zaten steeds in de knoop met blindtypen! Uit frustratie maar weggeklikt, haha! Maar JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! SUPERNIEUWS ZEG!!! Fijn hoor!!!!! Weer een zorg minder! Liefs
Yehoeeeeee!!! Hypo wat super nieuws zeg!!!! Wowwww wat zal er een last van je schouders zijn gevallen met dit nieuws!! Leuk dat we tegelijk op gaan lopen!!