Wie ook ronde 12 :( en naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby1985, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames

Wie is er ook al een tijdje bezig wij zijn nu al 12 maanden bezig voor een 2e wondertje maar helaas zonder resultaat :( ik gebruik ovulatietesten en temperatuur dus kan prima mijn eitje vinden maar helaas
    Morgen ga ik naar de huisarts wat kan ik verwachten?

2. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Wij zitten nu in ronde 10, zie hieronder mijn verhaal

Ik ben vrijdag samen met mn vriend naar de huisarts geweest. Meteen inwendig onderzoek gehad en een vruchtbaarheidsonderzoek voor vriendlief, ook moest ik bloedprikken en een inwendige echo laten maken.

Echo stond voor as. woensdag gepland, maar mijn oude huisarts is de enige die echo's kan/mag maken in de praktijk. Had daar een heel naar gevoel bij, enge man.. Dus ik vandaag gebeld, mocht ik alvast een afspraak maken bij de gyn, voor de echo. Kon ik pas medio december terecht, precies op de datum dat ik geopereerd word. Nu kan ik pas 8-1 terecht, baal er gruwelijk van, dat het zo lang duurt :(. Had graag met de gyn willen overleggen hoe en wat met de operatie, qua verdoving en medicijnen.. Sjaggo mens ook aan de tel.

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wij zitten in ronde 14 en ben 2 weken geleden bij de ha geweest voor verwijzing na de gyn en wij kunnen donderdag terecht
    assistente zei dat we vragen lijst in moeten vullen dat ik inwendig onderzoek krijg en dat manlief zijn zaad onderzocht gaat worden
    succes in ieder geval

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Fijn om jullie verhalen te lezen dat er toch een kans is dat we wel door gestuurd kunnen worden

5. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.452
    372
    83
    in een huis
    HI!

Zou fijn zijn als je snel geholpen word. Maar vergeet niet dat je GEEN uitzondering bent als je twaalf maand bezig bent. helemaal niet als je homonale anticonceptie hebt gebruikt.

Ps: Zie mijn onderschrift ;)

Succes!

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ik gebruik nu 2 jaar geen pil meer dus daar zou het niet aan liggen en we zijn langer als een jaar bezig als je alles bij elkaar op telt
    Dus ben benieuwd morgen

Deel Deze Pagina