Bruinverlies in de 6e week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jossje, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Hallo, ik ben nu 6 weken zwanger en kwam er vandaag achter dat ik heel klein beetje bruinverlies heb gehad.
    Is dit erg?
    Ik heb een keer een mk gehad, en daar begon het met licht roze daarna lichtbruin donkerbruin en tot slot bloed.
    Ik ga er niet vanuit dat ik nu weer een mk krijg, maar toch ben ik wel een beetje onzeker.
    Of is het heel normaal dat dit kan gebeuren?

Groetjesss

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb zelf nooit bloed verloren, maar ik heb wel regelmatig gelezen en gehoord dat het vaak voorkomt.

Bruinverlies duidt op oud bloed. Ik denk niet dat het zorgelijk is.

Ik hoop dat er snel meer vrouwen met wel dezelfde ervaring zich melden en die jou dan kunnen geruststellen.

Ik zou ook even de zoekfunctie gebruiken om meer te vinden over dit onderwerp. Ik zie namelijk regelmatig topics voorbij komen met dezelfde vraag.

succes!

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb dit ook gehad, precies aan 6 weken.
    Was oud bloed, beebje zit nog steeds in mijn buik :) (heb hiervoor ook een mk gehad), zolang het bruin is niet panikeren.

4. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik heb het ook gehad met 5 en 6 weken en beeb zit er nog steeds... En idd zolang het bruin is is het oud bloed en hoef je je geen zorgen te maken!

5. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Ja hier ook in de 6e week veel bloed verloren, maar bleek een 2e vruchtzakje te zijn die het niet gehaald heeft. Het andere vruchtje bleek het super te doen!

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik het ook gehad en zie mijn banner!

7. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    ik heb in de eerste 10 weken 7 bloedingen gehad, en telkens helder rood bloed.
    En nu ga ik straks mijn mooie meid op het kdv ophalen...

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb een bloeding gehad met 13 weken.
    Wel rood, maar gelukkig was er niks aan de hand en mijn zoontje is nu alweer bijna 5 maanden.
    Schijnt idd vaker voor te komen, kan oud bloed zijn van ongi die normaal moest komen.
    Of goed doorbloedde baarmoedermond.

9. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Oke Meiden bedankt voor jullie verhalen en adviesen, :)
    Het was alleen gister ik heb voor de rest niets meer gehad. Het zal idd nog wel wat oud bloed zijn ofzo.
    Ik ga me verder ook geen zorgen maken want ik voel me super zwanger...
    Ook erg misselijk, net met me tanden poetsen moest ik overgeven.
    Ik heb het nu al dik een week dat ik elke keer misselijk ben, net elke keer niet over hoeven geven maar nu kwam het er lekker uit haha voel me nu ook wel wat beter op de maag, maja het is voor een goed doel he :D:D

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb bij beide zwangerschappen bloed verloren en ik heb een zoontje van bijna 2 en ben alweer 30 weken zwanger, dus het hoeft niks te betekenen.

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb er ook last van sinds vorige week woensdag licht roze afscheiding een heel klein beetje. Zaterdag wat bruinverlies en toen was het over. Nu vandaag ineens weer wat bruin verlies heel weinig. Ben vrijdag bij de gyn geweest en die heeft een echo gemaakt. De grootte van de vruchtzak kwam mooi overeen met de termijn van mijn zwangerschap. Het zag er goed uit vond hij. Maar toch nu het bruin verlies er weer is ben ik in alle staten. Ik heb hiervoor een ma gehad met 12 weken. En voor de geboorte van mijn dochter een ma met 8 weken. De schrik zit er goed in en kan nu echt niet genieten. Wel zijn de kwaaltjes aardig aanwezig ben moe, misselijk, duizelig, vaak plassen, moeilijke stoelgang en heb veel puistjes in mijn gezicht. Vandaag ook bij de ha geweest omdat ik onder de rode bultjes zit. Zij zegt dat dit door de zw komt. Ik ben nl van mezelf best al allergisch aangelegd.

Maak me wel enorm zorgen. 2 maart kunnen we pas voor een tweede echo.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier met 6, 12 en 14 weken bruinverlies gehad. Beeb zit er nog steeds (hopelijk komt ie er snel uit :))

Deel Deze Pagina