Oh wat gaat de tijd toch langzaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelylonnes, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Pfff, gister EINDELIJK naar de gyn geweest, moest een maand wachten en helaas was ik nog 3 dagen korter zwanger dan ik had berekend...
    dus nu nog maar 8 weken en 6 dagen ipv 9 weken 2 dagen.
    Echt jammer want wil zo graag over die enge grens van 13 weken heen zijn!!
    Wil dat gekriebel in mn buik voelen, me weer fit en niet zo misselijk voelen..

Vinden jullie die eerste 3/4 maanden ook niet ONTZETTEND langzaam gaan!??!?
    Hierna gaat het een stuk sneller heb ik het idee! haha!

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik vond het juist net andersom! De eerste 13 weken vlogen voorbij. Nu voelde ik me daar ook helemaal niet slecht. Maar een beetje misselijk, vooral last van vermoeidheid.
    Nu lijkt het alsof de dagen voorbij kruipen! :x Onze volgende "deadline" is de 28 weken, dan weten we dat onze twee ukkies levensvatbaar zijn en mocht er een vroeggeboorte komen dan hebben ze iig een kans..

Succes met aftellen ;)

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    haha! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik vond de eerste vier maanden juist heel snel gaan en heb het idee dat het nu juist langzamer begint te gaan. Maar het blijft een geweldig gevoel en ik wil dat goede gevoel best nog even vasthouden hoor, al begin je wel heel nieuwsgierig te worden naar die kleine...
    Over die eerste drie maanden, geniet van het 'geheim' houden, want toen we het eenmaal verteld hadden, miste ik dat gevoel een beetje...

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff ja, ik vind 't ook echt superlangzaam gaan. Vooral nu met de tweede. Ik ben als 't goed is nu 12 weken en 2 dagen (moet nog even de echo van vrijdag afwachten). Als ik er alleen al aan denk dat ik nog 28 weken moet, word ik al gek ;). Ik vind 't idd na een week of 14 wel weer iets sneller gaan, maar dan vanaf 35 weken gaat 't weer superlangzaam. Succes met wachten ;).

5. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Ik vind de eerste drie maanden ook echt hartstikke snel gaan! Lijkt alsof ik gisteren erachter ben gekomen dat ik zwanger ben, terwijl ik het al met 4 week wist! Ik denk naarmate je langer zwanger bent de tijd pas echt begint te kruipen omdat je steeds nieuwsgieriger wordt naar de kleine!! Veel succes met de zwangerschap in ieder geval!:)

xxx

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik vond het ook erg langzaam gaan de hele zwangerschap dat was meer door alle complicaties maar nu me zoontje geboren is gaat alles zo snel

7. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    ik vind alles langzaam gaan haha, het eerste trimester vond ik een hel en nu kan het me niet snel genoeg gaan tot de bevalling...wil weer lekker alleen in mijn lijf zitten en onze dochter zo graag zien! Ik reken er maar op dat ik er na de bevalling op terugkijk en denk; och, dat viel uiteindelijk best mee :)

8. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Ik vond het in het begin langzaam gaan, waarschijnlijk omdat je dan nog niets ziet enzo en dan wil je dat die buik gaat groeien en alles.....
    Vond het na 20 weken ineens erg snel gaan en als ik nu bedenk dat ik nog maar 12 weken te gaan heb dan vind ik het al heel dichtbij komen.

Probeer gewoon te genieten van elk moment en elke fase. het is allemaal zo bijzonder en je weet maar nooit hoe vaak je het mag meemaken allemaal. Voor je het weet is het weer voorbij!!

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Eerste trimester ging bijster langzaam voor mijn gevoel.
    Ik vond het sowieso de minste leuke periode van de zwangerschap. De onzekerheid, misselijkheid, moeheid, pffff.

Tweede trimester ging iets sneller, alhoewel ik het tot 20 weken weer pijnlijk langzaam moest aftellen i.v.m. de 20 weken echo.

Maar de 20 weken echo eenmaal voorbij....ging het ineens erg snel!
    En nu, bij 31 weken, vind ik het ineens eng snel gaan. Het is nu echt de weekjes aftellen...

Maar ben echt blij als de kleine straks in mijn armen ligt!
    Duurt lang 9 maanden...!

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ondanks dat ik me super goed voelde en nog steeds voel, vond ik die eerste 12 weken echt kruipen.
    Mede door een eerdere MK met 8 weken en 5 dagen zaten we af te tellen tot we de eerste echo kregen met 9+1.
    Daarna konden we iets opgeluchter ademhalen en zat ik iets minder op die klok te kijken.
    De tijd tot nu is wel erg snel gegaan, alleen nu het aftellen tot mijn verlof begint lijkt het weer langzamer te gaan hahaha.
    Ach denk dat het wachten nu tot de bevalling ook niet zo heel snel om zal vliegen.
    Zwanger zijn is dan toch echt alleen maar wachten

11. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Tot de 17 weken ging de tijd heel langzaam kropen de weken echt voorbij. Toen ik de kleine kon voelen ging het al veel sneller en vanaf me verlof tot de uitgerekende datum is de tijd ineens heel snel gegaan. Maar nu ik geen datum meer heb kruipt de tijd weer.

12. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Ik vind het ook héél erg langzaam gaan.
    Heb ook zoiets van als ik de 1e 12 weken maar door ben.
    Misschien dat ik dan ook iets meer kan gaan genieten, vind het nu toch allemaal heel spannend.
    Ondanks de echo, houd ik toch altijd in mijn hoofd de MK, hoewel ik die tijd gelukkig al voorbij ben, maar blijf het enorm spannend vinden !

Succes met het wachten !:)
    Enne.. gefeliciteerd !
    En ondanks het lange wachten, toch proberen te genieten !!!!! :D

13. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Pfff gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt! hahaha!
    Ja ik kan niet wachten tot ik mn kindje voel, dan is het allemaal wat werkelijker, nu lijkt het alleen nog alsof ik me te buiten heb gedaan aan teveel lekkernijen en daarom dik en misselijk ben! hahaa! gelukkig is iedereen wel al op de hoogte en kan ik er dus met iedereen normaal over praten.
    En gelukkig is er dit forum!

Succes allemaal met wachten!

14. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meiden

ik vond beginnen ook super langzaam gaan toen vanaf 18 weken tot 22 weken snel en nu weer langzaam van mij mag zwangerschap best maar 3 maanden duren als het kon net als honden enzo ;) maar goed geduld is een schone zaak en met kind straks is geduld ook heel belangrijk zit denk wel een logica in.

liefs,

15. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Ik vind deze zwangerschap echt zo langzaam gaan.
    Bij m,n zoontje had ik het idee dat het veel sneller ging.

Van mij mag het al zover zijn dat de verlof ingaat, ik vind m,n wekr op dit moment namelijk ook zwaar.

Verder gaat het goed hoor!

hahahaha!!!

16. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Herken het helemaal: vond het eerste trimester ook vreselijk langzaam gaan. Elke dag is er dan een. Werd ook een aantal dagen teruggezet: vreselijk dat ik dat vond (nu lach je erom, maar toen stond het huilen me nader dan het lachen :)). Verder die weeigheid, vermoeidheid, geheimzinnigheid van het nog niet vertellen.

Vanaf de 20 weken vond ik het ineens sneller gaan, en nu ik bijna 32 weken ben vliegt te tijd. Vind het ook veel leuker in het tweede en derde trimester, al wordt het nu wat zwaarder.

Maar bedenk maar: het hoort er allemaal bij en de kans dat het mis gaat is erg klein, zeker na een goede echo. Probeer je maar vast te verheugen op je baby en toch een beetje te genieten van de zwangerschap-ook nu, het gaat uiteindelijk supersnel!

17. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Zo herkernbaar. Die eerste 12 weken duurden in mijn ogen ook zo ontzettend lang! Je wil zo graag met iedereen delen dat je zwanger bent! Daarna gaat de tijd weer supersnel en nu zit ik ook weer te wachten tot de bevalling gaat beginnen. Vanaf 35 weken vind ik het weer langzaam gaan.

Liefs, Suus

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Herkenbaar. I vond de eerste weken ook langzaam gaan. Ook omdat ik zo misselijk was en er dus niet altijd van kon genieten. Ik was ook een stuk rustiger toen ik over de beruchte 3 maanden heen was. Stress niet teveel dat is niet goed voor de baby. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens. En ik kan zeggen de laatste 10 weken gaan weer een stuk sneller (vind ik in iedergeval) heb je nu nog weinig aan maar dan ben je er blij om hahaha

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vond het begin heeeel langzaam gaan en nu gaat de tijd nog steeds niet snel..

Pfff aftellen! Duurt laaaaaang!

20. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik vind het ook echt super langzaam gaan... volgende week gaan we het eindelijk vertellen aan onze ouders (die nu nog op vakantie zijn) dus daar heb ik wel heel erg zin in. Ik heb het gevoel dat als ik er openlijk over praten kan dat het dan sneller gaat...
    Vandaag op het werk aan mijn leidinggevende verteld omdat ik zo moe ben smiddags en vanmorgen te laat was op onze afspraak omdat ik -midden op de snelweg- over moest geven... Daar lag mijn broodje jam in een boterhamzakje! Hij reageerde super goed en was erg bijzonder om het hardop uit te spreken.

Ben afspraken met vriendinnen echt aan het omzeilen... misschien moet ik er iets minder spastisch onder doen, maar het voelt zo vreemd hen in de ogen te kijken met het gegeven dat ik iets heel bijzonders weet....

Deel Deze Pagina