Ik ben nu 7 weken zwanger en al twee keer 's nachts zo misselijk geweest... Vannacht ook slecht geslapen omdat ik steeds wakker werd en dan zo misselijk was.. Bij mijn dochtertje ben ik rond deze tijd een paar dagen de hele dag misselijk geweest ook met overgeven en daarna tot ongeveer 16 weken dat ik 's morgens een paar minuten moest kokhalzen (zonder dat er wat kwam) en dan was het de rest van de dag goed. Maar 's nachts heb ik nooit ergens last van gehad Die paar dagen misselijk heb ik nu dus ook gehad alleen zonder overgeven gelukkig. Alleen die nachten dus, bah wat een ellende. En vanmorgen stond ik op en voelde ik me ook superberoerd, even staan kokhalzen, kwam wat slijm en wat gal en daarna weer klaar... Wie heeft dat 's nachts ook en heeft een goede tip hiertegen?
Bij mij was het net even anders (heb er nu geen last meer van). 's Nachts kreeg ik vaak last van brandend maagzuur en 's ochtends zette dat door in misselijkheid en spugen. Wat mij hielp was om zodra ik wakker werd met honger, brandend maagzuur, of misselijkheid, meteen eten. Dat is lastig want het is wel het laatste waar je aan wil denken, maar een paar droge crackertjes doen wonderen...
Hier ook snachts brandend maagzuur en de rest van de dag misselijk. Inderdaad gelijk wat eten, meestal een rijstwafel, cracker of banaan. En ik drink heel rustig kleine slokjes water, wil hier ook nog wel eens helpen.
Heb ik ook! Eerste weken zware krampen gehad! En nu sinds een week snachts misselijk en een heel vol gevoel. Ik probeer me adem heel rustig te houden: diep in ademen en rustig uit ademen en water sippen. Heb gelukkig nog niet gekotst
Ik lig nu ook wakker, voel me ook niet echt lekker in m'n maag. Heb om 6 uur vanavond patat gegeten en er nu nog last van, zo irritant, en maagzuur bah...
Ik was ook altijd nachts avonds misselijk, je moet ff wat gaan eten vla of iets anders dat hielp bij mij goed.
Pff iritant he. Hier ook last van. Vanacht mn man eruit gestuurd voor een boterham, als ik zelf zou gaan word het alleen nog maar erger. Gelukkig is mijn msn iemand die erna in bed ploft alsof er niets gebeurd is haha
Ik heb het (nog) niet zo erg als jullie beschrijven maar ik heb het ook snachts. Tot nu toe pas 2x. Eergister heb ik snachts al zuchtend op het toilet gezeten (niet overgeven want dat probeer ik toch echt te voorkomen ) En vannacht had ik het weer...niet zo erg als eergister gelukkig... Het gekke is dat de misselijkheid er niet is als ik mn ogen open doe maar dat bouwt zich langzaam op. Hebben jullie dat ook?
Hier ook Ik werd er wakker van, buikpijn, misselijk... Gelukkig ging het rond de 13e week over maar het is niet leuk.
Ik heb er ook last van. Bij mij is het het maagzuur waar ik misselijk wakker van word... Ik neem daarom standaard twee rennies voor het slapen gaan en heb cracottes en water naast m'n bed staan. Even een slokje water en een paar hapjes crackers is genoeg om weer even te slapen. Maar het is echt rot. Bij de vorige twee zwangerschappen had ik dit pas in de tweede helft vd zwangerschap (en sliep ik iedere nacht rechtop op de bank tot een uur of twee om vervolgens met een lege maag in bed verder te slapen) en nu al in week 7
Hier ook vaak s avonds en s nacht misselijk. Ik heb van die babytoetjes naast mn bed staan (die niet gekoeld hoeven te worden. Yogoline volgens mij vanille) die eet ik dan. Meestal zakt het dan wel
Het begon bij mij eerst met tandenpoetsen en dan was mijn maag geactiveerd. 's Nachts word ik dan wakker van mijn onrustige maag, maar nu ben ik bijna de hele dag misselijk.... 's Avonds is dit wel het ergste!
Ik word niet wAkker van de misselijkheid, maar als ik wakker word ben ik wel zo misselijk dat ik niet meer in slaap val.
Ik kan soms, en dan met name als ik een lege maag heb, snachts een beetje misselijk zijn. Met een volle pens op bed is ook geen succes. Behalve dat ik me een beetje misselijk kan voelen, beginnen mn darmen ook aardig te werken. Een beetje een tussenweg in vinden dus!
Gelukkig ben ik niet de enige En gelukkig wordt het al wat beter, ik slaap iig weer goed. En smorgens is het de ene dag goed en de andere dag voel ik het al opkomen als ik twee meter mn bed uit ben. Na vijf minuten kokhalzen (want tja die maag is nog leeg dan) zakt het weg en kan ik gewoon ontbijten. Vorige keer duurde het tot een week of 16, es kijken hoe het nu gaat.