@jipje, goed dat het hem gelukt was. Zal wel weer even wennen zijn geweest zo met mijn eigen handjes. Hopen op een goede uitslag. liefs melanie
Jipje: Goed gedaan van je vent! Karin: Wauw, wat een rare uitspattingen. zou het zo ook zijn als je zwanger bent? Danitcha: Whaha, dat thermometer verhaal, ik kom niet meer bij! Ik heb nooit gethermometert, dat leek me echt teveel gedoe. Maar ik gebruik nu sinds twee maanden wel ovutesten. Eigenlijk verloopt mn cyclus prima. Misschien snappen die zaadjes wel niet welke kant ze op moeten zwemmen ofzo. Hebben ze geen orientatie gevoel? Is de tomtom kapot?
Mijn vriend drinkt best veel bier.. dus ik zei tegen hem volgens mij zijn je zaadjes gewoon zat en zwemmen ze constant de verkeerde richting op!
Zuus: Hahaha, tomtom kapot! Ik zei ook al tegen m'n vriend dat hij forelzwemmers moet aanmaken, ze moeten tegen de stroming in. Vooralsnog lijkt er in mijn cyclus ook weinig aan de hand. Netjes rond de 28 dagen, op dag 16 een positieve ovutest. Ik ben begonnen met tempen omdat ik vaak lees dat het ziekenhuis dat zal vragen, dus ik ben al maar begonnen. Maar als het niet hoeft, gaat de thermo de deur uit Jipje: 10 Ml??? Sodeju! Die van mij had 4 en daar was ie al trots op. Maar bier is echt niet goed hoor! Mijn dokter vertelde dat bij 2 biertjes de zwemmers al niet meer zwemmen. Nu heeft mijn lief geen superzaad, dus misschien geldt dat niet bij gezonde zwemmers. In mijn vruchtbare dagen mag m'n lief niet drinken. Ik voel me dan net zo'n moedertje die hem de les leest, verschrikkelijk! Maar hij wil ook een kleintje, dus luistert er wel naar. Deze maand had ik op zondag een positieve ovutest. Dus 's morgens heb ik hem meteen terug het bed in getrokken, zodat hij 's middags op de boot lekker van z'n biertje kon genieten. Uiteindelijk is hij doorgezakt tot 1 uur 's nachts, hij had blijkbaar wat in te halen, hahaha!
de tom tom is de weg kwijt haha. Nou hoop ik dat ik niet word uitgelachen maar ik heb dus altijd (nja toen ik het nog deed) getemperatuurd in mijn vagina... Ik dacht daar moet de temp goed wezen niet in me kont haha.. OEPS.. Ach zo zie je maar weer wat geleerd.
meen je dat nou!!?? oei, ja er gaan wel meer biertjes dan 2 per dag naar binnen.. naja we zullen het wel horen binnenkort,, dan zalt ie toch echt moeten gaan stoppen!! Maar is 10 ml zoveel dan???
mensen kinders zeg : heb je even pauze staan er gelijk weer 2 pagina's vol.. Danticha: Temperaturen hmmmmmmmm..toen ik je verhaal las liep ik in het winkelcentrum. Moest zo erom lachen, dat ik natuurlijk niet meer oplette waar ik liep...zo met me hoofd tegen een levensgrote kooi met een echte papegaai erop (voor de dierenwinkel) en ik schijt in me broek voor vogels hahahahaha...hele winkelcentrum in de stress door mijn gegil hihihihi....voor de rest gaat het wel goed hoor, (zei ze sarcastisch) hihihi Zelfs mijn gyno begreep mijn temp.kaartje niet, dus de thermometer ligt weer daar waar ie hoort, in de la ik zie hem helemaal gelukkig de trap af lopen, heerlijk he die mannelijke echo...SUPER TROTS!!!!!!! is hij en zijn wij ook op hem!!!! Wist je dat sperma in principe pas na 3maanden helemaal gezuiverd is? Dus de alcohol die hij nu drinkt zit pas over een goede 3 maanden in zijn zaad... Mijn vriendje drinkt helemaal niet, en als hij drinkt is het met vrienden zo'n dolle boel, dat ik hem meestal in de galerij al mag opvangen hahahahah....laat staan dat ie dan nog kan preseteren hihihihihihi
@ karin.. lig hier helemaal dubbel, zou ik zomaar ook kunnen hebben!! die papagaai ook helemaal in de stress natuurlijk hahaha liep je alleen of was je samen met iemand?
me and my smartphone Tis ook zo verslavend met jullie...kan me niet herinneren dat ik dat elders ook zo ervaren heb Gewoon een rood voorhoofd hebben hé...heb vanmiddag nog een hypotheek gesprek staan, ben benieuwd of ik dan redelijk kan functioneren. Wat een dag zeg, nou ben ik weer moe..een uur geleden kon ik nog de marathon lopen, nu wil ik slapen Leuk hoor zo'n spuit maar ik weet van voor niet meer dat ik achteren leef En mannen die drinken...foeiiiiiiii...niet zo heel goed voor de kwaliteit...samen dingen opgeven..hij een beetje meer dan ik, moet tenslotte ons wondertje 9 maanden bij me dragen hihihih
ja.. ik weet het! mijn mannetje is niet zo super gezond, dus eigenlijk verwachten we beide dat het zaad niet goed gaat zijn (maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit) heb ook al zooooveeel gesprekken gehad met hem over het roken en drinken, iedere keer werd hij pissig, dus heb ook eens een x flink me stem verheft en toen wast klaar! hij heeft me beloofd dat na de uitslag van het zaadonderzoek hij stopt met drinken (roken na dit pakje als het op is).. ben dus benieuwd!! Hoop aan de ene kant dat alles goed is, maar aan de andere kant hoop ik ook dat ze iets kunnen vinden, zodat ik waar ik aan toe ben.
Karin, whaaaahahaha, ik zie het helemaal voor me, zo'n gillende keukenmeid in het winkelcentrum. Neh, wij zijn nog lang geen dertigers Maar is dat zo van alcohol? Ik dacht dat de werking van alcohol na 24 uur uitgewerkt was? En dat vitaminen, roken etc wel van invloed zijn op sperma 3 maanden lang. Nu drinkt die van mij doordeweeks niet en in het weekend 2/3 biertjes op een avond (behalve als ik dus vruchtbare dagen heb) en heel af en toe (1 keertje per maand max) heeft hij zo'n losbolavondje als die van jou... laatst had hij een vrijgezellenfeestje en toen hij thuis kwam stonk hij echt als een alcoholist. Er zijn toch genoeg mannen die af en toe een biertje drinken en vader worden? Of moet ik hem helemaal op rantsoen zetten? Dat moet dan maar hoor, moet ik tenslotte ook 9 maanden als ik zwanger raak! Maar vooralsnog als ik zaterdag ongi word, trek ik ook mooi een flesje wijn open, mezelf een beetje troosten Jipje: 10 ml is echt heel veel! Volgens mij is normaal tussen de 2 en 5. Niets mis mee hoor, heb je dubbel zoveel kans per "shotje" En over het bier, ik wil je niet bang maken hoor! Als de uitslag goed is, is er niets aan de hand. En als het niet goed is, zou ik het even voorleggen aan je gyn, die heeft er meer verstand van dan ik. Melanie, ik vind het niet zo'n heel rare benadering hoor. Misschien doe ik het wel in het verkeerde gaatje ??? Ik begin nu opeens te twijfelen...
hihihih dat hadden mijn woorden kunnen zijn...weet ookwel wat je bedoeld hoor...Voor mannen is het toch minder echt dan voor ons..Als wij roken en drinken krijgen we te horen dat het niet goed is en als mannen het doen, is het allemaal maar normaal...hij hoeft tenslotte het kind niet te dragen....nou daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Tis zijn zaad wat mij moet bevruchten dus als dat niet goed is dan gaat het niet werken... Maar ik ken je frustie gevoel hoor.. Ben ondertussen gestopt met roken (geen drinker, ja een wijntje af en toe) en vriendlief zou ook stoppen..Het lukt hem gewoon niet om te stoppen voor een kindje wat er nog niet is. Voordeel is wel dat wij nooit in huis hebben gerookt Ik kan hoog springen en laag, stoppen doet ie (nog) niet. @Jipje mag ik vragen hoe lang jullie bezig zijn want dat kan ik niet uit je onderschrift halen? Vind wel dat je ventje super stoer is om alsnog zijn zwemmertjes in een potje te deponeren!!! Dat mag ook gezegd worden
moest ook wel lachen we kwamen bij die balie, zei tie sja ik moest iets in komen leveren hahaha die vrouw en ik lachen, tis toch ook een flapdrol he maar ik ben nu 10 maanden bezig, nog niet zo lang dus, maar heb heel veel problemen gehad met mijn anticonceptie en heb cystes gehad enzo en mijn eisprong aan 1 kant doet mega veel zeer,, dus de gyn. had vorig jaar ook al gezegd van, als je iets eerder komt is dat goed aangezien je problematiek
geweldig!!! ik zie hem ook al helemaal staan met zijn potje en trots bij zo'n balie waar dan waarschijnlijk zo'n oude dame van een jaar of 60 zit ipv een lekker ding hahahahaha. Met een brilletje half op der neus, goedkeurend kijkend naar het kwakje van je man hahahahahahah...veeg mij maar op ben beetje visueel ingesteld.... Gelukkig kon je al eerder komen!!!! ik heb dat ook hoor en ben er erg blij mee!!! En wij zijn pas 5 maanden bezig...nu ronde 6...maar jullie hebben wel al allerlei onderzoeken en wij niet...kunnen ze nou niet 1 protocol maken voor alle vrouwen die zwanger willen worden!!! hmmmm daar kan ik me dan wel een beetje boos over maken...ik gun het nl iedereen die een kindje wil!! Zo dat was de boosheid weer voor vandaag... @Danticha: ik weet het ook niet precies hoor hoe het zit, maar dit vertelde een collega van mij die al 2 jaar in de mmm zit met zijn vrouw..Helemaal op rantsoen hoeft niet hoor, is volgens mij niks mis met af en toe een biertje of een wijntje voor ons
owja idd ik zie nu pas dat jullie ook nog niet zo lang bezig zijn.. vond trouwens vanaf het begin dat mijn pil de deur uit ging had ik al het gevoel dat er iets mis was, heel stom!!! maarja 1 protocol zou handig zijn! vind het ook stom dat sommige gyn. zeggen dat je nog een jaartje zelf mag proberen het is na een jaar nog niet gelukt flapdrol, waarom zou het dat in 1x wel lukken
net gebeld.. chlamydia uitslagen is nog niet binnen, dus moet daar donderdag nog voor bellen, maar ik heb iig een eisprong gehad! dus da's positief
@jipje dat is zeker spannend! Zo even lekker de stad in geweest en moet weer heel wat terug lezen. Mijn mannetje drinkt haast nooit, zo heel af en toe maar is. En roken daar gaat ie mee stoppen voor ik met de clomid moet beginnen. dus nog max 10 dagen.