Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Dat is zeker positief jipje! hopen dat het resultaat over een paar dagen ook te zien is.
    liefs Melleke

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    I know! Ik zei het gisteren nog tegen m'n vriend "Schat, ik heb virtuele vriendinnen" :D

Maar echt, ik vind het heerlijk om alles met jullie te delen! Het maakt het allemaal wat minder dramatisch en het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben waarbij het niet meteen lukt.

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Whoehaha wat een leuk verhaal! Ik kan het me helemaal voorstellen!
    Ik ben eerlijk gezegd niet zo netjes als jij hoor :)! Ik tem wanneer ik opsta. Ik probeer het wel heel consequent rond dezelfde tijd te doen.
    Nu na 3 maanden merk ik dat dat wel goed zit. Maar twee uur na opstaan is de temp alwer een flink stuk hoger. Bizar he hoe je lichaam dat allemaal regelt!

@ Jipje - spannend dat je nog even twee dagen moet wachten! Ik ga morgen de ha bellen. Vervelend va die cystes! Kwam je daarachter door de pijn die je had? Maar wel fijn dat ze daarom je eerder helpen! Netjes!

@ allen - gisteren was er lekkere wijn in de aanbieding bij de Bas van der Heijden. Gelijk twee flessen gekocht. Alleen zit ik net een week na eisprong (voel mijn borsten inmiddels al...) HEB ZO"N ZIN IN EEN WIJNTJE argh....
    (ik heb een beetje de afspraak met mezelf dat ik de eerste twee weken van mijn cyclus wel wat mag drinken en de laatste twee/drie/vier weken niet, afhankelijk van mijn cyclus)

Hier idem! Zodra de rode duidvels zich melden denk ik, "nou dan maar een lekker glaasje".... :D

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wat heb ik het dan toch lekker he..! hik. ik mag hik... drinken zoveel ask.. hik.. ik wil.
    Maar ik hik... drink nooooooit hik...
    hahaha

Bij mij moeten de rode duiveltjes nog komen Maar de intocht is in gang gezet. De reclamekaravaan rijd langs en zal nu gelukkig niet te lang meer duren. Om het "te vieren" gaan we lekker uit eten als ze zijn doorgebroken.

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    verslavend? Dit? Nee joh hoe kom je daar nou bij.....

Gister stond ik in de winkel nog op me telefoon te kijken of er nieuwe berichtjes waren.. Het begint al twitter te lijken. 1000x per dag even op kijken.

liefs Mel

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    En het was echt hard gillen hé...schrok me rot van die vogel, begint dat beest ook nog geluid te maken..heb me excuses maar aangeboden(aan de vogel en de eigenaar) en ben met een rood hoofd doorgelopen..

Gelukkig zijn we nog geen jaar bezig, maar ik haat dit zinnetje al op voorbaat. Je gaat toch niet voor jan l*l naar de ha??!!

Zal ik eens heel eerlijk zijn : Als klein meisje gilde ik altijd al dat ik geen kinderen wilde, want ik kon ze toch niet krijgen..En waar dat vandaan kwam, geen idee...had het er laatst nog met mijn moeder over of er aanleiding was om dat te zeggen...Krijg je als antwoord : Je vond autootjes gewoon altijd al leuker dan poppen...je was nooit een meisje die mama wilde worden...Dat weet ik ook wel, maar waarom ik vroeger al zei dat ik geen kinderen kon krijgen, kan ze niet verklaren....als ik daar aan denk, krijg ik het soms echt super benauwd...stel dat ik als kind al wist hoe het me nu zal vergaan??? IEEEEWWWWWW

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    WE HEBBEN EEN SPRINGER!!!!!!!!!!!!! yeahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin, waarom ieuwwww dat zou een teken zijn dat je een gave zou hebben. Misschien meer iets van wauw dan. Alleen nu nog achterkomen waarom je dat toen zei. Misschien is het antw dan ook zo gevonden hoe het is op te lossen.

liefs mel

9. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Karin - wat grappig, ik vond autootjes vroeger ook leuker dan poppen. Heb eigenlijk nooit met poppen gespeeld.
    Ik heb overigens nooit geroepen dat ik geen kinderen wilde, maar was als klein kind wel een echte wildebras die van in bomen klimmen hield, tentjes bouwen en niet met LEGO spelen maar met LEGO bouwen.

Dat wilde is er inmiddels wat af, de make-up heeft ook op mijn gezicht haar intrede gedaan en zelfs (maar enkele hoor) jurken en rokken hangen tegenwoordig in mijn kledingkast. Nu nog een baby baren en mijn jongensachtige jeugd is vergeten :D

Maar wel bijzonder dat je dat zei toen je nog kind was! Best bizar :$!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Was net even de bijsluiter van provera nog is aan het lezen. En schrok toch wel van iets. Je moet als je last heb van een bepaalde aandoening aan je oor er heel erg mee oppassen. Nou heb ik een hoorstoornis. Bij mij zit het hamer, het aambeeld en nog zo'n botje.. Niet geheel tegen elkaar aan en hoor daarom op rechts heel wat slechter. En de omschrijving op internet klonk het zelfde. Maar nee het was niet hetzelfde volgende de assistente van de kno arts.. Ze hoorde de opluchting in mijn stem en wenste ons veel succes met het zwanger worden hahaha.. Ben nu al super voorzichtig merk ik wel.

11. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    wat grappig, ik vond autootjes vroeger ook leuker dan poppen. Heb eigenlijk nooit met poppen gespeeld.
    Ik heb overigens nooit geroepen dat ik geen kinderen wilde, maar was als klein kind wel een echte wildebras die van in bomen klimmen hield, tentjes bouwen en niet met LEGO spelen maar met LEGO bouwen.

Jij bent mij!!! of ik ben jouw!!! dat kan niet anders...ik ben precies hetzelfde...make up kwam pas vanaf mijn 21ste en jurkjes en rokjes denk ik pas vanaf mijn 25ste.. Toen verhuisde ik naar Miami en was toch wel beetje warm in mijn spijkerbroek met 40 graden hihihihihi

@melanie: ieuwwww is het stopwoordje van mijn nichtje van 5 jaar oud...heb het automatisch overgenomen van haar :) en tja...als ik in het verleden kon reizen had ik het gedaan...vind het al eng genoeg dat ik af en toe weet/ voel wat er in het heden gebeurt..dus die gave die zit er wel, maar daar wil ik niks mee doen :) Anders had ik dit ook wel kunnen verklaren...

Nou mijn afspraak is niet komen opdagen..pfff...zit je hard te zp-en en tussendoor ook nog je werk te doen, komen ze niet opdagen...dan niet....ik heb toch al een hypotheek gnagnagna....zooooo das eruit!!

12. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Slim dat je de bijsluiter hebt gelezen en natuurlijk dat je direct even gebeld hebt! Ik zou ook schrikken, dat verwacht je natuurlijk totaal niet!
    Ik ben wel blij voor je dat het in ieder geval voor jou niet opgaat. Anders moet je weer wachten op een afspraak en nieuwe medicijnen.

13. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Lekker Miami! Zit je daar nog steeds? Of ben je nu aan het genieten van onze prachtige Nederlandse zomer... NOT... ;)

Ik heb van mijn 19e tot mijn 25e in Zuid Afrika gewoond. Vrijwilligerswerk gedaan. Ook iets warmer... haha en dan is een rok of jurk inderdaad echt veel en veel prettiger!

Ik mis de zon!!!

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @arnoe, ik had hem al wel gelezen maar toch misschien niet gelijk bij stil gestaan. Maar nu bedacht ik het me ineens van wow klinkt wel een beetje als mijn diagnose. Ik heb bewust gekozen om de operatie uit te stellen tot na een kindje, omdat zelfs al zou het 3 jaar duren het niet veel achteruitgang zou betekenen. Op latere leeftijd wel dus daarom dacht ahh nu kan ik het nog even uitstellen. Maar toen ik las dat het door provera vele malen sneller kan verslechteren schrok ik toch wel ik denk even bellen. Nja nu weer gerust gesteld.

Heb gelijk de clomid nog maar is een keer goed gelezen niks vreemds in gevonden gelukkig haha.

15. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Pfft een opluchting! Wat dat is de belangrijkste med toch? Dat je ei-tjes springen?

Wel heftig dat je ooit nog geopereerd moet worden! Maar aan de andere kant wel prettig dat je weet dat je eraan geholpen kan worden en dat er momenteel "mee te leven is", zodat jullie je eerst op je kinderwens kunnen richten!

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja het is niet zo dat ik nu super slecht hoor. Maar later kan ik er vooral last van krijgen. Clomid gaat idd een eitje helpen te groeien en te springen. Laatste keren werd het 29 en 31 mm dat blijken echt super goede ei-eren te zijn.

17. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ben ondertussen weer terug in ons heerlijke, zomerse NL...ben eindelijk afgestudeerd dus had maar besloten om weer terug te komen :) Soms spijt...want ook ik mis de zon!!!! Maar we gaan 1 x per jaar terug hoor...vrienden opzoeken en de zon uiteraard!! :)

Jij ook in het buitenland geweest!! Waanzinnig hé!!!! Dat kan niemand je afnemen..ben ook zo blij dat ik het gedaan heb!! Jij ook weer terug in NL begrijp ik?!

Melanie: Je laat me wel schrikken hoor!!! gelukkig heb je gelijk gebeld, dat scheelt weer!!! Als de comidjes nou maar zijn werk doen, dat is het belangrijkste , toch? En eieren van 29 en 31mm, jeetje mina zeg...niet normaal, zo groot!!!:$:$:$

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Melanie, wat fijn dat je lekker door kunt met de Provera en nu maar hopen dat je lekker snel uit eten kunt! Meest aparte reden voor een etentje die ik ooit heb gehoord :p

Karin, ik zei het nooit tijdens mijn kind zijn, maar wel al sinds m'n 15e tot heden dat ik vast geen kinderen kan krijgen. Ook zo'n eng voorgevoel. Maar niets gave, ik hoop dat we allemaal gewoon zwanger worden!

Arnoe, ik probeer dezelfde regel voor mezelf vast te houden, na m'n ei geen wijntjes. Ik merk ook dat ik iedere maand zwaarder vind worden als ik ongi word, vooral laatste keer was ik gewoon bijna depri. Weer alle moeite voor niets, weer opnieuw alle moed verzamelen... dus kan dan ook wel een borrel gebruiken. Sta verder hartstikke positief in het leven hoor :p, maar ook ik heb wel eens een breekpunt.

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Danitcha, Ik herken het wel van het steeds maar overal op letten en dan weer zo'n negatieve k*t test in je handen hebben. Om gek van te worden. Van het geld wat ik inmiddels aan testen heb verspild had ik makkelijk een week op vakantie gekund haha.

@karin: Ik dacht serieus dat een ei van rond de 25 pas goed was hoor. dus dat die 4 mm van mij niet zo veel uitmaakte. tot ik van andere mensen hoorde dat 18mm bv al goed genoeg is.. Maar kwam vast voor de clomid hoor dat ze toen zo groeide. Hoop dat dat nu ook weer zo is.

liefs melleke
    voor zometeen eet smakelijk. hier lekker kip hawai

20. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden,

Ik kan oprecht zeggen dat ik de raarste dag van mijn leven heb meegemaakt...als ik er nu op terug kijk, ben ik al weer de helft vergeten wat ik heb gedaan vandaag...normaal heb ik dat nooit..
    Heb vreetbuien gehad, ben misselijk geweest, heb liters thee gedronken, hyperactief en super moe..Maar ik weet niet eens meer welke clienten ik heb gesproken...dat wordt morgen een hoop uitzoekwerk :)
    Mijn conclusie van pregnyl :je voelt je raar, de hele dag door!!
    Nou maar hopen dat het gewerkt heeft en dat ik morgen mijn eisprong heb...dat is het belangrijkste...

Veel respect voor vrouwen die dit elke dag moeten doen!!!!

Ik ga zo lekker douchen en dan alvast naar bed...lekker vroeg...maar ben echt helemaal kapot. Zelfs mijn lievelingseten : broodje shoarma, smaakte me voor geen meter.. en ik heb ook nog een blauwe plek op mijn kont zitten zo groot als een meloen:( aaauuuwwww

Wil jullie weer bedanken voor een gezellige dag...met jullie kom ik ze tenminste door als ik me zo raar voel!!!!!
    Trusten xxxx

Deel Deze Pagina