Hoi Dames, Ik zou me graag bij jullie voegen al lopen wij nog niet in de mmm, we hebben donderdag een afspraak bij de ha, iig voor mijn b12 injectie maar ook om te zien hoe nu verder en of we doorgestuurd worden. toen ik daar 2 maanden geleden was heeft ze we gezegd dat als ik begin september nog niet zwanger zou zijn ze me door stuurt, dus ben benieuwd!! Ik wens iedereen heel veel succes toe. liefs Deb
wauw ladies... ik heb met elke poging die ik had geprobeerd bij te lezen maar het lukte me maar niet wahahaha veel herkenbare dingen!!!! hier nog een meisje met kapotte knieen, bomen klimmen en ik had een racebaan (na 5 jaar met ducktape staan janken toen hij echt de prullenbak in ging). nu compleet veranderd.. kan nog graag een make-uploze dag hebben met baggy broeken, maar dof me ook graag op en die thermometer... ik kwam NIET MEER BIJ!!! zoooooo hilarisch... en helaas ook zoooooo herkenbaar... gelukkig snurkte ik mezelf in de eerste minuut alweer wakker en dat ik dacht van huh... wat voel ik nou ach ik ben niet zo'n wakker worden type eenmaal wakker is er niks aan de hand... maar eruit komen... jakkie wat een dag weer.. ppffff is t al weekend???
oh! en vanavond is het weer friemelavond JIPPIEEEEEEE vreemd genoeg hoef ik hem alleen maar te vragen of hij er klaar voor is om me een kind te geven... dan tilt hij me gelijk op om me naar boven te dragen hihi errug leuk zo'n sterke man
Hey Deb27, Welkom bij ons!!! Donderdag naar de huisarts super spannend!!!! Donderdag is het 1 september, begin september dus ....je hebt echt een goede timing!! alvast heel veel suc6 gewenst!!!!
Ik lig HELEMAAL DUBBEL hier!!!!!!!!!!! heerlijk!!!! kan me ogen bijna niet meer open houden, maar dit is fantastisch!!! Klinkt als ons "huishouden" hahahaha Have fun and enjoy tonight!!!
Echt heel veel herkenbare dingen hier. Wij spreken ook voortaan over kom schat ik ga je papa maken, of mama natuurlijk.. ligt eraan wie het zegt. Dat naar boven tillen gaat hier helemaal makkelijk met me 46kilootjes kan ik elke kant heen worden gedragen door mijn prins. @karin, je was ook ubergezellig die miste ik in je rijtje. Slaap lekker en geniet van de rust. Morgen is D-Day voor je eitje. @Deb27 Welkom meid. Goed dat je word doorgestuurd en hoop voor je dat het snel duidelijk zal worden. Ik zelf krijg steeds meer buikpijn en heb minder trek in lekker eten. Teken dat ze eraan komen de duiveltjes.
oh dames wat ik nog met jullie wilde delen: ik heb voor mijn phone een app gedownload waarin je alles kan opslaan betreffende : Je cyclus, menstruatie,zwgtesten, ovutesten, medicijnen,symthonen enz enz. Ik ben een leek met de smartphone, (heb dat ding net 1 maand is dat een excuus hihihi) maar deze app heeft mij zoveel rust gegeven. Ik heb nu alles in één overzicht staan en per dag vermeld, hoef ik niet meer moeilijk door een schrift te bladeren. De app heet : Menstrual Calendar Premium Gedownload via de Samsungmarket Misschien is ie ook wel voor de Iphone beschikbaar in Itunes, dat weet ik niet... xxx
oh en ik heb er 2.99 voor betaald, de gratis versie is op een gegeven moment vol...ik had er zo 50 euro voor uit willen geven zo blij ben ik ermee hahahaha...weltrusten!!
Ook voor de blackberry is er eentje. OvulationDays heet ie. Misschien toch ook maar is gaan gebruiken. Al kan ik dat volgende maand pas doen dan natuurlijk.
slaap lekker Karin!!! wat ook wel schattig was dat elke keer als ik zwanger was vriendlief ging praten tegen de buik.. als ik thuis kwam van het werk was het eerst een hoi tegen mijn buik en een kus en dan pas was ik aan de beurt ooooohhhh wat wil ik weer graag zwanger zijn
@an ik mis dat ook. toen ik die vmk kreeg was ik echt gek en zo dol verliefd. Foto's gemaakt met me mannetje van me buik. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Maar dat warme blijde gevoel zou ik zo graag terug willen.
Nou moe, ik moest echt zoeken voordat ik ons topicje weer terug vond, was al bang dat we verbannen waren Karin, ik heb ook zo'n app op m'n phone, die van mij is van ff, daarmee kun je sygroniseren met de gegevens op je computer. Deb... welkom!!! Ik zou ook 1 september aan de bel hangen. Ik had hetzelfde verhaal voor augustus en toen bleek m'n dokter de eerste op vakantie, grrr. Wat is een b-12 injectie? Karin, wat erg dat de hormonen zo'n effect op je hebben. Gelukkig is het maar voor heel even en misschien al zou het voor langer termijn zijn zou je lichaam wel aan de stof wennen? Super dat je in Miami gestudeerd hebt! Hoe lang heb je er gezeten? Melanie, wij hebben gisteren ook kip hawai gegeten. Met hollandse bloemkool er doorheen haha! Vandaag een feta-salade, liefje is nl op dieet, hij beseft denk ik dat we over ruim een week op het strand liggen
10 dagen. We hebben daar een bruiloft, dus hebben er een weekje zon aan vastgeplakt en als ik iets na deze zomer kan gebruiken is het ZONNNNNNNN
Ja inderdaad, ik zat gewoon echt te denken aan al die kleine kindjes die vakantie hadden en gewoon binnen zaten vanwege het weer. Echt vreselijk gewoon. Neem je de zon wel mee terug? liefs mel
Ja joh, ik neem een extra koffer mee, daar stop ik hem in als ik terug ga Het was inderdaad geen fijne zomervakantie voor de ukkies, zat weinig spelen op het strand in met zandvormpjes...
Oh en hier trouwens ook maar 50 kilo. Aangezien vriendlief 120kilo standaard drukt bij de fitness is dit appeltje eitje natuurlijk
Goedemorgen lieve dames, Hoe gaat het met jullie? Hier wel lekker. Nog steeds niet ongi maar kan nu gewoon niet lang meer duren. Zo even naar de ha toe. Kijken of het gaatje in mijn trommelvlies al dicht is gegroeid. @karin, nog last van de hormonen gehad? liefs melleke
hahaha ja sorry maar gisteravond onverwachte visite gekregen en toen die weg waren riep mijn bed me heel hard.. Lekker gaan slapen dus. Zo nu lekker gedoucht en aangekleed. Op naar de ha. liefs melanie