tsja hij wil eigenlijk niet zeggen waarom, hij vind het allemaal maar onzin en denkt dat we uit eindelijk wel zwanger zullen raken op de 'gewone' manier...maakt hem niet uit als dat nog 1 of meerdere jaren gaat duren.. tsja mijn banner klopt wel maar die is gezet op 28 dagen en heb een cyclus tussen de 28 en 35 dagen, dus nog tot zaterdag...en aan mijn lichaam te voelen ga ik een dezer dagen ook wel ongi worden. mijn gevoel zegt me ook dat we niet op de 'gewone' manier zwanger kunnen worden, maar dat gelooft hij niet...tsja is ook niet zo gek want gevoel zegt ook niet alles...
Niet alles maar wel veel. Nu jou gevoelens bv. Jij wil dolgraag een kindje liever gister dan vandaag. En je mannetje waarin je zoveel vertrouwen hebt zegt even doodleuk ja doei ik ga geen testen doen.. Misschien heeft het idd met het ego te maken. Maar als er iets aan de hand mocht zijn kun je er maar beter vroeg bij zijn. Dan is er ook meer kans op herstel. Nja komt ook vast wel goed misschien schrok hij idd van alles wel even.. nogmaals sterkte meid.
Ons mams enzo zeg ik ook. Woon in Utrecht maar ben een echte Brabander!!! Gij floept er ook wel eens uit op t werk als ik druk moe of kwaad ben. Hahahaha vriend en ik hebben in deze situatie natuurlijk al gezeten. Wat gaan we doen als. Ik denk dat we het gewoon doen zoals eerst besloten. Zwanger raken.... Als tijdens de zwangerschap dat ding groeit halen we hem eruit(nou ja de dokter dan). Onze kinderwens is gigagroot, maar niet ten koste van mijn hartslag. Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten wat er morgen gezegd wordt en aan de hand daarvan gaan we verder. En ik wil niet meer horen dat jullie niet meer willen klagen! Bij mij is dit erg en bij jullie dat. Dus foei!!!
Hahaha Karin, ik ken het, bij mij is het met 2 katten én een man ook een groot springkussen. En die verdomde mannelijke ego, pfff! Die van mij maakt zich duidelijk zorgen om z'n verminderde kwaliteit kwakkie en google is z'n grootste vriend geworden. Voelt opeens voor het eerst in z'n leven steken in z'n ballen en vindt de ene bal een cm lager hangen dan die andere en maakt zich daarom grote zorgen. Volgens mij heeft de ene bal het gewoon eerder koud dan de andere. Daarbij kwam er nog boven op dat hij dit weekend vertelde dat als de gyn geen oorzaak kan geven van zijn vermindere kwaliteit, hij meteen op zou stappen. Ammehoela! Ik heb hem verteld dat we daar met een ander doel zitten, kindjes krijgen en dat we helemaal niet op stappen als het geen duidelijke oorzaak heeft. We zullen het uiteraard wel vragen. En z'n ego wil het ook z'n familie / vrienden niet te vertellen, maar wel als er iets bij mij aan het licht komt. Wat maakt dat nou uit? We moeten toch samen een match hebben? Ik vind alles prima hoor, zolang we het traject maar in gaan! Dus Deb, we hebben allemaal wel eens een tegenstribbelende man, zal de testosteron wel zijn. Gewoon op je strepen staan. En ik denk dat praten heel veel helpt!
Ik herken het! Niet van vriendlief maar wel van zijn broer. Die wilde ook niet dat iemand het wist want dan zouden ze hem kunnen pesten (de mannen) want mannen realiseren zich niet dat het ook aan de vrouw kan liggen. misschien dat je met de arts kan bespreken om eerst bij jou te kijken. Vertel je vriend ook dat als hij zwemmers moet laten zien hik gewoon thuis kan friemelen en dat dat alles is. Geen enge naalden en andere toestanden. Misschien ook handig om een soort overzicht te laten zien. 1 op de 6 stellen hulp nodig, niet alle zwemmers zijn goed maar zoveel ander miljoenen zwemmers wel of zelfs dat bij TOPzaad heeft probeer m positief te "lokken"
Dat is het inderdaad An! Die van mij heeft uitgelegd dat hij zich dan niet meer mannelijk voelt. Nou, voor mij is hij nog op en top man hoor Hoe laat heb je morgen het gesprek? Wel fijn dat jij en je partner er hetzelfde instaan!
niet te geloven.....lees ik 3 x deze zin, gewoon op zijn nederlands, zie ik nu pas dat ie op zijn brabo's staat hahahahahahaha...moet heel hard lachen om mezelf hihihihi... Misschien moeten we collectief handboeien in gaan slaan? kwantum korting Heerlijke vrouwen logica!!!....dat zou mijn vriendlief zeggen hahahaha... Ben blij dat we weer een beetje bezig zijn hoor meiden, vond het zo stil na het nieuws van An...wel begrijpelijk en ik vind het echt heel erg hoor, maar miste toch wel mijn digitale vriendinnetjes!!!
Ik heb misschien een apart vriendje maar die zei gewoon van oow het zijn dus geen van den hoogebandjes mijn zwemmers. Nja so be it.. Kan ik mijn meisje er mee zwanger maken? Ja dat kan.. Nou geen probleem dan toch. Hij heeft wel als tips gekregen weg met de laptop van je schoot. Geen onderbroeken te dragen en niet te warm te douche. Daar word je kwaliteit blijkbaar beter van. @Karin, wor in ut sjone limburg hebst diech gewoont?
vanmorgen trouwens echt last van buikpijn gehad. de rest van de dag weinig tot geen last. Blijf zoeken naar het eerste rode druppie.. Vanmiddag nog wel een gesprek gehad met een fertileiteits verpleegkundige over de echo's. Het is zo dat ze dat in ons nieuwe ziekenhuis eigenlijk nooit doen. Alleen bij hoge uitzondering. Daarom moet ik dus ook gewoon maar gaan vrijen van dag 11 t/m 20.. Bevalt me helemaal niks. Ik wil weten wanneer ik mijn eitje heb... Toch misschien maar aan de testen? of toch gaan tempe? Wie heeft DE tip voor me? liefs melleke
Melick...of all places hahahaahahah 3200 inwoners...kon het pas vinden op de TomTom na tig up dates hahahahaha ben geboren en getogen rotterdammer!!!! dus kan je nagaan wat een overgang...moest ik ineens 10km verderop me boodschappen halen, niet normaal joh...moest gewoon een planning maken om te zorgen dat ik al mijn spulletjes op tijd in huis haalde... ff sigaretten halen 's avonds...vergeet het maar, niks in de buurt hoor hihihi
Ja daar zat ik ook aan te denken omdat eerst te laten onderzoeken en dan hem nog even de tijd te geven om aan het idee te wennen. zal vanavond eens proberen om er met hem over te praten op een rustige manier...merk dat ik best pittig kan reageren als hij er zo tegen in gaat... dank jullie wel voor jullie lieve reacties en het meedenken!!!
hahaha je lijkt me vriend wel. Als die het over limburg heeft zegt ie dat stukje onderontwikkeld duitsland dat niemand wilde hebben haha. Ik woon al me hele leven in Tilburg. Schrok toen de arts zei dat we voor ivf moesten uitwijken misschien naar Eindhoven. We willen beide wel graag dat het een Tilburgertje word. Maar alleen de behandeling hoeft dan daar plaats te vinden de geboorte mag gewoon hier thuis of hier in het ziekenhuis. Gek he je moet nog zwanger raken maar toch al daar druk over maken.
@Deb27, wat denk goed is om te vragen of hij met die bepaalde kwaliteit van het zaad jou nog wel kan bevruchten. Als dat een ja is, hoe traag of slecht het ook zal zijn. Zal zijn ego nog niet zo flink zijn aangetast. Snap het ook wel natuurlijk stel er komt uit; Dood zaad.. Tja daar zit je dan. Dat zou net zoals bij ons zijn wanneer we krijgen te horen je baarmoeder moet eruit... Dus de angst voor een slecht antwoord is logisch.
Hier nog zo één hahaha, rust kan je redden zeggen ze...werkt niet altijd hoor Vraag hem gewoon waar het hekelpunt zit, en zeg hem vooral niet dat je ZOOOOOOOO krijg kindjes wil, want dat schroeft de druk op voor hem...Ik heb gewoon gezegd dat ik het ook eng vind, maar dat ik samen met hem de wereld aankan!!! Moet je eens kijken wat dat met zijn ego doet.... die van mij straalde gelijk weer...had ie toch nog het gevoel dat ik hem "hard" nodig heb!! Suc6!!!! Ik ga afsluiten en naar huis toe...vanavond weer alleen op de bank...heerlijk rustig!!!!!!!!!!!!!
Jeetje An, wat een bizar, akelig nieuws zeg. Jullie hebben al zoveel meegemaakt en dan dit weer. jullie moeten wel een super sterke band hebben. Hoop dat er morgen wat zinnigs uit komt en dat jullie goede beslissingen kunnen nemen. Wish u all the luck in the world! Dikke knuff