Haha, lees een stupid spelfout in mijn vorige bericht. Het moet natuurlijk zijn zij zeiden...... Ik zat dnek ik aan zijde onderbroeken te denken ofzo, haha
Ik wens jullie allemaal een fijne avond! Deb, sterkte met je gesprek. Ik hoop dat het vanavond nog lukt, Karin. Go for it girl!!! Voel je trouwens nog rare dingen van je prik van gisteren of ben je weer de oude? An, laat het allemaal even bezinken en verwen jezelf vanavond maar lekker. Even de batterij opladen voor wat er morgen allemaal mag komen. Hier staat "wees gedwongen creatief voor de bruiloft" - part 2 op de agenda. Ben hartstikke creabea hoor, maar als het moet is het opeens ver te zoeken. En dan bedenk ik me na de bruiloft natuurlijk wat allemaal zo leuk had geweest...
Nou Deb, das ook wat, zeker een heel mannelijke man met'een mannelijk ego. Zo'n hele stoere.dat is toch ook wel leuk. Maar inderdaad, probeer er maar niet te veel druk op te leggen dan. Volgens mij zijn er maar heeeeel weinig mannen die superzaad hebben. (Wow, god weet hoeveel kids ze dan al zouden hebben rondlopen). Mijn vent zat ook te shaken bij de uitslagen hoor. Was reuze bang dat er niks goed zat bij hem. Behalve een geknakt ego zouden we dan meteen afscheid kunnen nemen van een kindje van ons samen en dat zou niet alleen ff slikken zijn, maar ik denk wel een heeel groot verdriet. Maaruh..niet verder vertellen hè, maar wij vrouwen zijn de slimste door de mannen te laten denken dat zij de slimste zijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel Succes vanaaf. En Mel, ik hoop dat je snel "opoe op bezoek krijgt" (even eentje uit de oude doos) Karin, succex straks
Lekker pizza besteld en tiramisu als toetje. Zo lekker uitgebreid in bad en dan bespring ik mijn man. Vanavond denk ik nergens aan en ben ik gewoon 100% gezond. Slim? Weet ik niet. Leuk? Hell yeah!
Zuuske ik heb er ook zo een thuis of ze gaan ze zelf kopen komen ze met van die ouwe lullen broeken thuis hahaha...nee daar willen we tegen aan kijken...not hihi
@zuuske, ja oma mag wel op bezoek komen. Word eens tijd heb er genoeg van haha. Mijn man zei altijd: tja net zoals bij vele andere doe ik thuis alsof ik de baas ben maar mijn meisje is het haha zo hoort het ook ikke baas! Net lekker even pizza weeste eten bij onze favo italiaan. Wat ik trouwens van de provera begrepen heb is dat je het kunt vergelijken met een pil. Dus pas na het stoppen ga je ongi worden. Nja dan wacht ik daar toch even op. het mooiste zou zijn als er geen ongi kwam en ik gewoon super knal zwanger ben geworden door het magische wondertje dat het dan zou zijn.
Voel me weer helemaal mens hoor!!! van gisteren weet ik weinig meer, leek wel alsof ik drugs had gebruikt ofzo. Ben blij dat ik altijd zulke goede rapportages maak anders had ik echt niet geweten wat voor afspraken ik had gehad, en de deals die we gesloten hadden hahahahah. Heb alleen nog geen goede trek, het ene moment prop ik me vol met chocoladekoekjes en het volgende moment krijg ik mijn boterhammetje met kaas niet weg. Ben verslaafd aan kaas hahaahah...echte kaaskop Geen idee of het gaat het lukken...ik hoop het wel!!!! Mijn ovulatietest is nog steeds SUPER positief en ik heb me ei ook nog niet gevoeld...ze zeggen ongeveer 36 uur na de prik...Dus dat is rond 22.00uur vanaaf... Wilde nog een foto uploaden voor je van mijn (ondertussen) 5 positieve ovutesten..Datgene wat voor mij normaal is, maar volgens de handleiding niet....weet je nog dat we het daar in het begin over hadden??? Maar, dodo als ik ben, krijg het niet voor elkaar. Suggesties??? Jij heel veel suc6 met je creabea avondje!!! Ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta, ben niet zo'n creatief en handig...Nou ja, handig...heb mijn eigen badkamer betegeld!!! Goed hé!!! Nog steeds trots op, heb ik over gehouden aan mijn jongensachtige jeugd hahahahahahah :-D Fijne avond allemaal liefs xxx
@karin, hoe laat is mannetje lief vanavond thuis dan? als je om 22.00uur je eisprong zou hebben zou je dus misschien alsnog genoeg tijd hebben voor vanavond en morgenvroeg.. mits je niet de hele tijd op de wekker kijkt natuurlijk haha.
Ik was ook best wel erg vanmorgen hahaha, ging gewoon op mijn rug liggen, zo van: nou vooruit dan maar weer, en ondertussen foon in mijn handen...oeps...nu begrijp ik ook wel waarom het niet lukte.....hmmmmmmm vannacht maar goed maken dan Vriendje is rond 23.30 / 00.00 thuis, maar...dat kan ook later worden..hij werkt in een psychiatrisch ziekenhuis (altijd handig je eigen psycholoog in huis en als er eentje binnen wordt gebracht moet ie wel blijven. We zijn er bijna hé Melanie JOEPIE!!!! ben zo blij voor je!! ik drink een wijntje mee als de duvel komt!!!! oh wacht, laat ik dat maar niet doen....moeten zwanger worden anders is die spuit nog voor janl*l hihi
hahah er wordt weer lekker veel gekletst woehoee!! pff al dat brabants hier,, moet toch heeeeeel goed lezen hoor voor wanneer ik hem snap.. ben namelijk een zeeuwtje hihi dus het is wel ff omschakelen voor mij!! @ an!! idd.. ff gedachten op nul en een lekker ontspannen, gezellig avondje houden! heb je meer dan verdient! @ mel.. ik zou gaan ovutesten,, ik gebruikte de cb digital, geen geklooi met hoe donker een streepje moet worden, gewoon een smily!! enige nadeel is de prijs, maar op sensitest zijn ze volgens mij iets goedkoper dan in de winkel! pfff vanmiddag weer ff lekker kinderachtig gedaan.. manlief wilde om boodschappen en ik heb daar zoooooo'n gruwelijke hekel aan en vooral vandaag omdat ik zo enorm moe was, ben onder de tafel gekropen toen hij naar het toilet ging en heb de stoelen aangeschoven,, hij heeft me zeker een kwartier lopen zoeken, maar helaas kreeg 1 van de 2 hondjes het door dat ik onder de tafel zat,, shitt betrapt, moest ik uiteindelijk toch nog mee achja, af en toe moet je is ff lekker gek doen he!
Ik weet hoe het werkt in de zorg.. Is altijd afwachten en je kunt zomaar een uurtje langer moeten blijven. Haha ik zie dat al wel voor me ja van nou schiet op dan.. ik heb nog 4 min en 34 sec dus go go go.. ja we zijn er zeker bijna. Heb ondertussen weinig te melden gehad, dat gaat aankomende maand wel komen met alle kwaaltjes die ik dan ga voelen.. Heerlijk die opvliegers. Had heel stiekem al gehoopt dat het door zou zijn gekomen de bloeding. ach die 2 dagen kunnen er ook nog wel bij. En sept beginnen we ook pas echt.. Dit is een oefenrondje haha. Pff zit je dan alleen thuis, niets op tv.. Gezellig..
@jipje ahahaha geweldig. Onze hond zou me ook meteen hebben verraden. ik ga juist heel graag samen boodschappen doen. Maken we altijd gezellig, al duurt het uitzoeken wat we die dag gaan eten vaak wel lang. Ik lust niet alles, en vriendlief heeft een koksdiploma vroeger behaald dus met simpel aardappel groente vlees neemt meneer geen genoegen..
ja uiteindelijk vind ik het wel gezellig hoor,, maar ben liever lui dan moe.. er zijn mensen die het vreselijk vinden om een hele dag op de bank te liggen en tv te kijken,, nou ik vind dat dus echt heerlijk!!! mijn vriend daarintegen is juist weer heel actief, perfect duo dus hahaha
Mooi om te zien inderdaad hoe 2 mensen elkaar in evenwicht kunnen houden. Weet nog wel hoe het bij ons begon, we hadden niets met elkaar en Denny moest naar de EHBO hij belde of ik mee ging.. Om het wachten in de wachtkamer gezelliger te maken. Nja ok ik ging mee. Daar werd gewoon door 4 verschillende mensen gezegd dat we een leuk stel waren. Die nacht heeft hij me aan de telefoon toch maar gevraagd. En nu achteraf blijken we idd zoveel van elkaar in evenwicht te houden. vind dat echt super bijzonder. En misschien komt het hier soms over alsof ik Mr perfect ben tegen gekomen maar ik denk dat dat komt omdat we al zoveel ellende hebben meegemaakt en samen hebben overwonnen. Ook genoeg ellende met elkaar gehad hoor. Nu kunnen we zoveel meer van elkaar hebben. Dus hoe raar het ook klinkt maar achteraf gezien best blij dat het kindje het eerste jaar nog niet kwam. Maar die 2 jaar daarna.. tja dat hoefde dan ook weer niet haha.
ja gek he!! toen ik 15 was leerde ik mijn vriend kennen.. hij was anders dan nu en ik ook,, maar toch blijft dat in evenwicht bij ons,, vind het ook echt heel mooi als je echt van die stelletjes ziet/leert kennen die echt gewoon perfect bij elkaar passen!
ooo man wat heb ik spierpijn zeg!! was vandaag lekker aan het kletsen met een collega toen het alarm was bij de buren opt werk,, maarja ik was met een collega aan het kletsen heeeeleeemaal aan de andere kant van het terrein waar er dus alarm was,, heb gerent (doe ik nooit), man voel het toch behoorlijk in mijn benen!
haha dat word een massage als voorspel jipje. ook lekker toch. Maar idd het in evenwicht houden van elkaar is zo fijn. En mooi is het idd he als je al vanaf een afstandje kunt zien hoe leuk een stelletje bij elkaar is.