Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

Guo = Genetisch uitgebreid onderzoek..

Die krijgen we omdat er bij de oma van me mannetje 2 kindjes zijn geboren zonder beenderen in hun lijfje..
    En omdat me mannetje een verwijde kransslagader heeft (wat verder geen kwaad kan ofzo) maar wil onze vk het toch even na laten kijken..

De bedoeling is dat we het voor ons zelf houden, maar misschien dat ik het hier wel laat weten via een pb..

Snap je heel goed hoor dat je je eigen heel rot kunt voelen nu.. Toen wij begonnen met het proberen om zwanger te raken dacht ik ook ahh ik ben nog zo jong dus zal zo gepiept zijn.. Nou valt het bij mij gelukkig nog mee met alleen clomid als toevoeging maar toch..
    Iui of icsi lijkt me zo zwaar.. En ik zou ook gewoon die iui doen.. Niet geschoten is sowieso mis toch..

Knuffel!

Liefs mel

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    wow!!! ik las over je geslachtsbepaling en dacht is dat niet veel te vroeg... stond helemaal niet stil dat je al 16 weken bent!! wat vliegt de tijd zeg heeeeeeel bizar hahaaha

t stomme is dat t bij mij dus ook zo snel gaat, maar dat realiseer ik me niet

geen idee wat er is voorgevallen.. heb ooit eens gezegd tegen schoonzusje dat ze die kleine niet vol moet proppen met eten... maar dat hebben meerdere mensen gezegd en daar gaat ze nog steeds mee om... het boeit me niet eens meer!

vandaag intake gehad met de kraamzorg... moet van de week klossen gaan bestellen en nog wat hydrofiele luiers aanschaffen... verder heb ik alles in huis en ze was erg onder de indruk van het kamertje hahaha (altijd leuk om te horen)

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    An, moet je wat luiers van mij hebben? Ik heb er 33 liggen.. Beetje teveel dus haha.. En ja het gaat idd super hard.. iedereen schrikt hoor als ik zeg ja we zijn al 16 weken..

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Net weer even een foto gemaakt. Ben deze week 1cm gegroeid in omvang maar vind dat je het op de foto niet zo goed kunt zien. Maar dat hoeft ook niet natuurlijk haha..

Hier mijn foto..

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ohhh An, wat heb je een fijne babyshower gehad! Wat heb je allemaal voor mooie cadeaus gehad? Wel apart van die schoentjes, als je moeder ze nou ooit gedragen heeft, maar het neefje :(.
    Enne, ik vind je kamertje ook zó leuk! :D

Deb, ik begrijp je wel, ik wil wel 3 kindjes, maar om nou na de eerste (we blijven optimistisch) weer de mmm in te gaan, nee dat zie ik niet zitten. (zeg ik nu) Vaak hoor je wel dat vrouwen uit de mmm na de eerste spontaan zwanger worden, alsof het lichaam dan weet hoe het moet. Dus wij hebben afgesproken na de eerste never-nooit-meer aan anticonceptie te doen en dan zien we wel. Maar ja, nu die eerste nog :cool:

Mel, wat een mooi buikje!!! Goed dat je alles laat onderzoeken. Het zit vast wel goed hoor meis. Maar 16 weken :$, tsjeee, het lijkt wel gisteren dat je posi testte.

Hier de eerste Clomid-bijwerkingen :(. Vanavond een gigantische huilbui gehad. Omdat m'n lief vertelde dat z'n auto nog steeds niet klaar is en daar van baalt, dat vond ik zoooo zielig en ja hoor, tranen met tuiten. Doos tissues en knuffeltjes gehad van m'n lief, die er echt niets van begreep. Half uurtje later stonden we weer gezellig samen te koken en was ik zo vrolijk als een zonnetje. Dit kan nog wat gaan worden.... ;)
    Verder merk ik dat ik toch wel erg suf word na inname, dus de volgende ronde neem ik ze voor het slapen gaan in.
    En ik heb jeuk, over m'n hele lijf, maar het staat niet bij de bijwerkingen in de bijsluiter, dus waarschijnlijk is het zonne-allergie, waar ik wel vaker last van heb gehad.

Oja, vakantie-report komt morgen echt!

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    meiden tis veel ste vroeg en lekker weer om te werken :( ik wens jullie een fijne dag vandaag!!!! :D:D

7. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Tjeej Dani, hormonen zijn raar!

Mel, mooie foto's.
    Ik was zaterdag toch echt niet op de markt ;)

Mn lichaam is me gek aan het maken...vind ik niet leuk (duimpje naar beneden ;) ) Heb kramp, maar denk steeds dat het mn darmen zijn. Maar als ik naar de wc ben geweest heb ik ze nog. Klein stemmetje in mn achterhoofd fluistert dan meteen; innesteling...innnesteling...
    Stomme hersenen, mn verstand weet wel beter toch? Haha

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Spannend hoor Zuus! Tuurlijk krijg je door de krampjes hoop. Je weet niet wat het is, innesteling of wishfull thinking. Iedere maand hebben we er allemaal weer last van. Ik hoop dat het een innesteling is. Word wel weer eens tijd voor een nieuwe zwangere in ons clubje.

Hier gaat het niet goed. Ik weet dat het van de Clomid komt, maar dit had ik niet verwacht. Dat je zo kunt veranderen van een paar pilletjes, 2 dagen terug was ik nog het zonnetje in huis en nu lijk ik wel depressief. Ik weet dat het lente is en het zonnetje schijnt, maar ik zie het gewoon even niet. Ik heb nog niets gedaan sinds ik wakker ben, terwijl ik normaal wel een bezig bijtje ben. Ik voel me gewoon futloos en verdrietig. Ik probeer het te relativeren, weet waarvoor ik het doe en doe het graag. Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik vind het ook niet eerlijk. We willen samen een kindje, dan moet je toch ook samen aan de hormonen? Hoezo ik alleen? Bestaat er geen pilletje om het zaad te verbeteren? En ja, ik weet dat ik nu onredelijk ben, maar kan het beter tegen jullie kwijt dat tegen m'n lief ;). Maar dat er bijwerkingen zijn geeft wel aan dat het spul werkt, dus hopelijk is dit niet allemaal voor niets en heb ik maandag 3 mega-eieren. Ik kijk het nog even aan, maar als dit zo blijft ga ik dit geen 6 maanden volhouden, dus dan vraag ik volgende ronde wel Puregon, de fa vertelde dat dat geen bijwerkingen heeft, maar duurder is, dus vandaar dat ze altijd eerst kijken hoe het gaat met Clomid. Maar ja, dat moet je weer spuiten en dat is ook weer zo'n heftige stap. Sorry voor m'n gezeur meisjes. Ik ben bang dat het ook nog wel even zal blijven en ik nog wel het één en ander hier zal spammen.

Ik ga nu m'n vakantieverhaal neertypen en m'n vakantie-foto's uitzoeken... hopelijk word ik daar weer wat vrolijker van. Iig bedankt dat jullie er zijn!

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @dani, klinkt heel herkenbaar hoor! Die buien.. Das het nadeel van Clomid idd.. Die gooien je in een rollercoaster en dat duurt wel even..
    Ik heb dat dus alles in totaal 9 maanden lang mogen ervaren.. Nou kon ik er wel aardig mee omgaan mede ook omdat me mannetje het steeds in zijn achterhoofd hield.. Want mijn god ik was niet te genieten...

Maar om je even gerust te stellen, als je echt heel veel bijwerkingen hebt geef dit dan door bij je arts.. Dan mag je idd over op spuiten.. Het lijkt een hele stap maar ik hoor van de meiden in het clomid topic dat het zoooo meevalt.. En het mooie daarvan is ook weer geen bijwerkingen..
    ow en nog een oppepper. 4 meiden in het clomid topic zijn begonnen met spuiten.. Alle 4 in ronde 1 zwanger.. Dus ja wel een positief iets dat spuiten..

@zuuske, spannend meid! ik hoop voor je dat het idd een innesteling is geweest. Wanneer is je nod?

liefs

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oja, hierbij m'n vakantie-report! Zal wel weer een lang verhaal worden, maar ik begin gewoon bij het begin.
    Op de luchthaven van Kuala Lumpur kregen we de huurauto. Een echt maleisische gepimpte Proton, het was net een disco-auto met al die knipperende lampjes . Toen links rijden in een automaat met een jetlag in veel te veel verkeer. Gelukkig reed m'n lief de hele vakantie. De dagen erna in KL gebleven, Petronas-towers bezocht, geshopt in China town (neptasjes enzo), aquarium bezocht, lekker gegeten,etc. Toen naar de buta-caves. Ik ben er niet ingeweest, want ik kwam met m'n hoogtevrees de 300 treden niet op . Maar volgens m'n lief niets gemist. Daarna naar het Olifanten-weeshuis. Het leek meer op een dierentuin, maar die mensen doen toch goede dingen. Alhoewel die olifanten niet verplaatst hoeven te worden als wij mensen geen bomen kappen voor een mooi tuinhuisje. Toen naar de jungle. Dat was super! We hadden een lodge midden in de jungle en 's avonds kon je heel gezellig eten op bootjes op de rivier. Bij de eerste jungletocht dachten we met een bootje een waterval te bezoeken, we werden echter na 3 kwartier varen diep in de jungle afgezet met de boodschap dat we nog een half uur recht door moesten lopen voor de waterval, zonder gids! We vonden het doodeng en ik heb geloof ik het hele bos bij elkaar gegild, maar we leven nog. Toen ook nog een echte tropische regenbui op ons hoofd gehad. Maar uiteindelijk de waterval gevonden en die was heel mooi. De volgende dag zouden we de Canopy walkway doen. Ik had me echt voorgenomen het te doen, wat is nu 400 meter? Maar ik was vergeten dat we natuurlijk ook op hoogte van boomtoppen moesten komen, ik had een lift ofzo in gedachten . Dat werd dus over boomstronken klauteren met m'n sandaaltjes. Die weggleden in de blubber en naast me zag ik alleen maar afgrond. Toen we er echt bijna waren een gigantische huilbui gekregen en toen zijn we terug gegaan. Achteraf heb ik zo'n spijt! Daarna hebben we maar eens 2 paar jungle-schoenen aangeschaft .
    Na de jungle zijn we naar Pulau Kapas gegaan. Een bounty-eilandje. Het was zo mooi en we zijn er veel langer gebleven dan gepland. Ik heb voor het eerst durven snorkelen en zulke mooie visjes gezien. Echte nemo's! M'n lief is nog gaan duiken, maar hij heeft geen haai gezien (dat wilde hij graag). Wel heeft hij een schildpad gezien en een zeeslang achter hem aangehad. We hadden een hele mooie lodge op het strand, als je in bed lag hoorde je de zee, zo lekker. Omdat ook hier jungle is, waren er wel slangen, maar na 1 slapeloze nacht wen je hier ook aan. Je weet dat er antigif aanwezig is als ze je bijten. Er lag wel een green vippiper op de watertoevoer van ons huisje en dat vond ik toch niet zo heel tof, dus de eigenaresse heeft die weggehaald. Maar dit eilandje was echt een soort van honeymoon, maar dan zonder bruiloft .
    Het stond niet op het programma, maar daarna zijn we toch weer naar de jungle gegaan. Even onze nieuwe stappers proberen . Ditmaal een excursie naar de grootste bloem ter wereld. Met 2 gidsen. Uiteraard groeien die dingen weer op de bergtoppen, dus we moesten weer klimmen. En dit keer wel gehaald!!! We hadden geen garantie dat we de bloemen zouden vinden, want ze bloeien niet zo vaak, maar we hadden geluk en ze waren echt heel mooi. Diezelfde dag nog met een bootje naar de Orang Asli dorp. Dat zijn de originele inwoners van Maleisië. Ik had chippies gekocht voor de kindertjes daar. Zo leuk al die kindjes daar!!! We zijn geen dieren in de jungle tegengekomen, maar wel de voetprinten en drollen van olifanten, honingberen en tijgers.
    Toen zijn we naar Penang gegaan. Penang is niet islamitisch en daar hadden we even behoefte aan. Ik heb niets tegen de islam en kan me zelfs in veel van de koran vinden, maar wat ze in Maleisie doen heeft denk ik meer te maken met traditie dan met geloof. Het is iig té extreem. Alle vrouwen in burka's. Ik heb me echt moeten aanpassen, maar als ik van enkel tot pols gekleed was, was het nog niet goed, omdat ik geen hoofddoek droeg. Ik ben nog nooit in m'n leven zo raar aangekeken. En die vrouwen keken zo jaloers,echt sneu. Ze lopen daar allemaal achter de man, dragen alle tassen, kids, etc, ze zijn gewoon slaaf. Op het strand lopen die mannen lekker in hun kleine zwembroekje en die vrouwen moeten in zwarte burka blijven met die hitte. Het ziet er echt raar uit hoor, om een burka op een jetski te zien zitten. Op een gegeven moment moest ik ook naar een dokter, omdat ik al dagen aan het overgeven was (en ik maar denken dat ik zwanger was ) en er toch wat voor wilde hebben. Ik had uiteraard een vrouwelijke dokter en die wilde even aan m'n buik luisteren. Ik had een lange rok aan, dus die wilde ik omhoog doen. Dat mocht dus niet. Ik moest dat liggend onder een laken doen en dan het stukje buik openlaten zodat ze kon luisteren. Ze zouden eens moeten weten hoe wij hier al onze vruchtbaarheidsonderzoeken doen haha! Verder werd altijd het woord gericht naar m'n lief; Wilt u inchecken Sir? Wat wilt u eten Sir? Alsof ik niet bestond. En als ik iets zei, werd ik gewoon genegeerd. En oja, als ik iets betaalde, kreeg m'n lief het wisselgeld terug. Dus in Penang vond ik het wel fijn dat ik weer even m'n zomerjurkjes aan kon en me niet zo hoefde te bedekken en ook weer even voor "vol" werd aangezien. In Penang paar dagen in een lekker resort op het strand gezeten en 's avonds een beetje sight seeing in de omgeving. We zijn nog met een kabelbaan een hoge berg op gegaan, voor het uitzicht en er was een leuk restaurantje en een mooie tempel. Toen we terug wilden, was de kabelbaan stuk. Uren vastgezeten op die berg en het werd steeds kouder. Uiteindelijk hebben ze hem weer aan de praat gekregen en konden we weer naar beneden. Dat was toch wel spannend, want wat als hij weer stuk zou gaan, dan hang je daar halverwege die berg. Na Penang zijn we naar de Cameron highlands gegaan. Daar zijn theeplantages. De route door de Camerons was maar 120 km, maar we hebben die hele dag in de auto gezeten, omdat het 120 km vol met haarspeldbochten was. Diezelfde avond nog naar Selangor. Met een bootje het mangrovebos in om vuurvliegjes te zien. Dat was zó romantisch! Het was pikkedonker en dan zie je hele slingers lichtjes om de bomen heen. In Selangor geen hotel kunnen vinden, dus doorgereden naar KL. Vanwege de F1 was ook daar geen hotel meer te vinden, dus uiteindelijk hebben we om half 3 's nachts nog een hotel gevonden. Eentje waar de ratten liepen, en ik had nog nooit een rat in het echt gezien, maar we waren blij dat we een bed hadden. Maar het was wel een beetje een domper voor je laatste nacht, want we wilden juist de laatste nacht een lux hotel met late uitcheck zodat we nog even bij het zwembad konden relaxen. Nou, bij deze zijn we na het wakker worden meteen weggegaan. We zijn nog maar even Kl ingegaan, nog wat shoppen en op het terras hangen en toen moesten we de auto weer droppen op het vliegveld en terug vliegen. En nu zijn we terug . Ondanks dat het wel heel lekker weer is, heb ik het onwijs koud. Vannacht met m'n skisokken aan geslapen. Maar het went vast wel weer. Het heeft me iig wel goed gedaan, even op vakantie. Even alle babystress en werkstress achter me laten. En het is fijn om even even ruim 2 weekjes echt met z'n tweetjes te zijn en samen te genieten.

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @dani, ik ben helemaal niet van de verre reizen maar wat vertel jij het mooi! Krijg gewoon zin om een reisboek te gaan halen! Had je foto's net al even snel via me tel bekeken ziet er heerlijk uit!!

Lekker genoten dus!
    Je verdiende het ook echt!

Liefs Melanie

12. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Wauw klinkt prachtig die vakantie!

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    heerlijke vakantie zeg! buiten dat je ziek was en je bekleed moest...hier ff teveel aan t bolletje,. kletsen morgen even bij

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Waah Dani, klinkt echt super zeg...krijg nu al zin in de vakantie...al gaan wij dit jaar niet zo ver, word texel ;) maar wat een mooie reis zeg, en super dat jullie tot rust zijn gekomen en de balans in jullie relatie terug hebben :)

mel, bedankt voor de uitleg....hopelijk is er niks aan de hand en groeit er een mooi gezond kindje in je buik....

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Haha, wat fijn dat jullie zo leuk reageren op m'n vakantie-report. Ik heb ook meteen weer zin in vakantie. We willen eigenlijn in juni weer, maar we willen ook verhuizen. En niet alles kan tegelijk, want die geldboom op ons balkon die wil maar niet groeien....

Zuus, weet of voel je al wat meer?

Mel, het is zo fijn voor me dat jij m'n buien herkent! Ik ga dit spul ook absoluut niet nog een maand nemen. Desnoods betaal ik zelf wel bij voor een alternatief, maar dit spul kan ik echt niet aan. Ik ben bereid een hoge prijs te betalen voor een kindje, maar dit is te hoog. Ben gisterenavond helemaal emotioneel ingestort. Ik heb zelfs op een stoel onder de douche gezeten, omdat ik niet meer op m'n benen kon staan. Verder zag ik zo wazig dat leek op een sneeuwende tv. Ik heb toen besloten deze ronde accuut te stoppen met die pillen. Nu ik me weer wat beter voel vandaag, probeer ik het toch nog een dagje. Opeens het besef dat ik niet zo moet zeuren, het zijn maar een paar pilletjes in vergelijking met wat Karin allemaal door heeft moeten maken, shame on me! Maar ik neem ze vanavond pas, hopelijk voel ik me dan zo rot als ik slaap. Ik wil deze ronde ook niet opgeven, maar damn wat is dit zwaar. M'n lief zei wel uit zichzelf dat hij het heel oneerlijk vond dat hij alleen in een potje hoeft te doneren en het graag van me over zou nemen, dat deed me wel goed. Daarbij ben ik ook heel erg bang voor overstimulatie, ik heb nu eenmaal een heel gevoelig lichaam. En dan zou helemaal alles voor niets zijn geweest. Maar goed, dat weten we maandag pas.
    Oja Mel, nog een vraagje; had jij ook krampjes in je eierstokken? Ik heb het links en rechts, dus er groeit vast wat aan iedere kant. Het doet geen pijn hoor, maar ik vroeg me af of het normaal is zo vroeg in de cyclus.

Ik heb voor nu een lijstje voor mezelf gemaakt, wat ik allemaal MOET doen vandaag, want ik wil niet nog een dag als een zielig hoopje op de bank doorbrengen, moet mezelf dus even een schop onder m'n kont geven. Dus ik wens jullie verder een fijne dag!

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Goedzo Dani! Wat lief trouwens van je mannetje.

Heb net een enorme huilbui gehad bij mn ouders. Het begon eigenlijk over geld, want het lijkt gewoon net of de financiele tegenslagen niet ophouden voor ons. Moet nu weer een enorme smak geld bij de belasting terug betalen, altijd zuur. Maar uiteraard proberen we ook te sparen voor als onze kinderwens ooit in verzulling zal gaan. Ik schoot meteen in paniek. Huilen, huilen, huilen. Mn lieve oudertjes willen me daar natuurlijk wel bij helpen, dus dat is superfijn. En het is niet zo dat we geen geld hebben maar iedere keer zo'n tegenslagen, je wordt er zo moet van, net of het lot tegen je is met alles. Want daarnaast is het op het werk ook wat stressvol, (bezuinigingen in de kinderopvangbranche) én dan nog heel dat kinderwens/ziekenhuisgedoe erbij. Even allemaal teveel...
    Vanavond gelukkig weer ontspanning te paard ;) !

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    zuuske, dat is toch heel begrijpelijk!!! en financiele tegenslagen zijn altijd k*t en al helemaal als je liever spaart voor de kleine beeb die er echt wel gaat komen....
    nog 4 dagen en dan testen, spannend hoor.... hoop het zo voor jullie...

wij hebben woensdag onze laatste iui en dan even een paar weken rust, de wachtlijst voor icsi is 6-8 weken, opzich wel even fijn...even weer de balans in mezelf terug vinden en met andere dingen bezig zijn ipv ziekenhuisbezoekjes, echos, spuiten en die 2 afgrijselijke wachtweken...
    daarna gaan we 6 'puncties' doen in eigen cyclus, en dat valt onder 1 vergoeding... ik ben erg benieuwd..

18. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Je moet onder de douche niet aan mij denken hoor :) das helemaal niet goed voor je hihihi...ik vind het wel super lief dat je het zegt, maar je moet wel begrijpen en realiseren dat dit ook helemaal niet leuk is wat je nu meemaakt. Verdriet is verdriet, en dat maakt niet uit hoe dat verdriet is ontstaan. Het doet altijd pijn, en het is aan ons/jou om dat verdriet in perspectief te zetten, te verwerken en het een plaatsje te geven. Neem je tijd hiervoor, het is een proces...en ik weet zeker dat het goed met je!!!! Je doet het met zo'n mooi doel!!!

Zuuske wat een ellende zeg. En wat fijn dat je even lekker hebt kunnen uithuilen bij je ouders, en wat super lief dat ze je financieel willen helpen. Uit ervaring weet ik dat geld problemen bijna de ergste problemen zijn die je kan krijgen/hebben. Het sloopt je, en het vreet je op. Maar geef de moed niet op!!! je kan het, en je wilt het!!!!!!!! en wat ik nu ga zeggen klinkt heel raar, maar soms is het beter om ff af te lossen dan te sparen. als je ook maar ergens mee kan helpen laat het me ff weten..ik doe het graag, en stap zo in de auto naar Tilburg hoor :D

Deb voor het eerst schieten woorden me eigenlijk tekort. Het is zo ontzettend snel gegaan en nu ligt er al een plan voor ICSI :( Ik kom er later bij je op terug, als ik er niet meer om moet huilen (zit nu op mijn werk met tranen in mijn ogen) want meid ik gun jou ook gewoon het allerbeste op deze wereld!!! dikke dikke knuffel xx

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    nu heb je mij ook aan het huilen karin... :( ;) ach ja ik doe niks anders momenteel hoor...het is inderdaad heel snel gegaan, in november voor het eerst een afspraak gehad en binnen 6 maanden al het begin van de icsi... :(

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @dani, Ja dat is dus clomid.. Het maakt je een heel anders mens.. Weet precies wat je voelt! Opvliegers kun je ook nog flink gaan krijgen.. Sterretjes zien enzo.. Misschien is 100mg net teveel van het goede.. Maar ik zou het wel aangeven bij je arts. Niet zelf zomaar stoppen want het gaat om de eitjes!

Die krampjes zijn idd het groeien van je eieren.. Hoop dat het je meevalt en je gewoon een paar mooie bevruchte eitjes gaat krijgen. En daarna misschien over op het spuiten..

@deb, pfff wat gaat dat hard bij jullie zeg BAH! icsi! Ik hoop zo voor je dat het in de eerste ronde raak zal zijn, lijkt me ook echt eng! Dikke knuffel voor je!

@karin, Dikke digiknuffel voor jou!

@zuuske, ik herken je verhaal qua financieele tegenslagen.. Het is hier ook niet zo dat we niet genoeg hebben maar soms lijkt alles in eens te komen.. Fijn dat je ouders je willen helpen.

@an, hoe gaat het meid? je laatste loodjes he.. Spannend!

Hier vanavond weer de nachtdienst in (dus wordfeuters onders ons hou me bezig vanacht he haha)
    Dus vandaag lekker rustig aan gedaan en heerlijk uitgeslapen. Verder gaat alles gelukkig nog helemaal goed..

liefs

Deel Deze Pagina