Zuus, wat vervelend allemaal. Maar liefde is het belangrijkste dat een kleintje nodig heeft. Met weinig middelen kun je het ook redden, er staat zoveel moois op marktplaats voor weinig. Kleertjes krijg je in overvloed en je hebt gelukkig lieve ouders. Geldstress kan zoveel onrust geven, maar zodra je zwanger bent heb je nog 9 maanden om alles in orde te maken voor je ukkie. En wie weet ben je wel emo van de hormonen . Lekker even uitwaaien vanavond! Deb, tsjee wat gaat dat snel! Het is absoluut niet leuk zo'n grote stap. Maar ik hoop zo erg voor je dat het niet zover hoeft te komen en het woensdag lukt, of wie weet wel in de rustperiode... Probeer de toekomst nog maar even los te laten en richt je nu op deze IUI, want stress is ook niet goed voor een eitje. Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, het is ook gewoon zuur en ik gun je alles behalve dit. Karin, je hebt helemaal gelijk, het gaat om het doel! Daar doen we het toch allemaal voor!!! Maar ik wil eigenlijk nu wel eens het doel bereiken .
an wat heb je allemaal aan je hoofd dan? misschien kunnen we je helpen?? dikke kus aan iedereen!!! xxx
Thanks voor de lieve support. Jullie zijn schatten. Vandaag uitslag van 5jaarlijkse uittrijkje; pap1 alles goed dus! hehe, eindelijk iets positief . Jammer van het weer he meiden, ik had best wel nog een zonnig weekendje gewild. Maar zoals wel meer dingen in het leven heb je het soms niet voor het kiezen toch? Nu maar aan wat schilderklusjes beginnen dan. Alvast fijn weekend
hey zuuske dat is super positief nieuws!!! en ondanks dat de zon niet schijnt maken we er een waanzinnige dag van vandaag (moet alleen nog ff een paar uurtjes werken) pfff Geniet van je weekend meid!!!
@zuuske wat fijn dat je uitslag goed is! Altijd een hele geruststelling denk ik.. Geniet van je weekend meid! @karin nog lekker gewerkt? Liefs
PAP1 is top!! die heb ik anders gehad en daar blijf ik steeds bang voor. sorry dat ik even een paar dagen niet gereageerd heb... ik had jullie al op de hoogte gebracht over dat er wat problemen zijn met de schoonmoeder en schoonzus... van de week kwam mijn schoonmoeder en het is compleet uit de hand gelopen. vriendlief en ik hebben besloten dat we met niemand meer een gesprek aan gaan tot na de bevalling omdat de hele situatie te stressvol is voor mij en de baby. nu heb ik net weer mijn wekelijkse gesprek gehad met de psycholoog en vriendlief is meegeweest.. we hebben heel de situatie besproken en wat blijkt... ik zit dus ruzies te voeren die mijn ruzies helemaal niet zijn... schoonzus uit frustratie over schoonmoeder bij mij, schoonmoeder weet van niks en neemt t zelfs voor haar op (en valt mij af) en door onrecht waar ik niet tegen kan "grijp ik in". ze kwam ook met wat andere voorbeelden die ze al wist naar aanleiding van mijn vele sessies daar... vriendlief en ik zaten even flabbergasted voor ons uit te kijken en moesten toen wel heel erg lachen. hij gaat vanavond even bij mijn moeder langs om de kwade ogen van mij af te krijgen en om haar ook de situatie duidelijk te maken.. ohhhhh wat een toestanden hahhaa verder heb ik echt een dipdag qua misselijkheid (hou het gelukkig wel allemaal binnen), maar heb al heel de dag en in bed gelegen of op de bank.. (buiten t uurtje therapie dan) was wel lekker om even buiten te zijn! nu lekker nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy downloaden en dan kan ik die kijken als vriendlief bij zijn ma is.... maar eerst een woordje feuden tegen mel zie ik
An, blij weer een teken van leven te lezen. Gelukkig zijn het "maar" familieperikelen, ik maakte me al zorgen om de kleine. Soms lucht het om even alles van je af te schrijven, dus met een mail naar je schoonmoeder en schoonzus. Maar wel goed dat je even afstand neemt, jij en de kleine komen nu op de eerste plaats. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Mel, na 3 bevruchte eitjes nog door met spuiten , na een drieling heb ik voldoende kids hoor . Fijn om te lezen dat alles goed gaat met de zwangerschap! Zuus, wat heerlijk dat alles goed is!!! Karin, waar in je cyclus zit jij ergens? Deb, hoe gaat ie? Kop op hoor!!! Uiteindelijk gaat het lukken! Ik zit op m'n laatste dagje Clomid . Hopelijk gaat het snel beter met m'n buien! Ik ben vandaag weer begonnen met het zoeken naar een nieuwe baan. De advocaten zijn er nu wel over uit dat ik zowiezo nog in dienst blijf tot 1 mei, maar sollicitatieprocedures nemen ook wel even in beslag. Maar ja, ik heb geen idee wat ik wil gaan doen. iig iets leuks Vandaag onverwachts gebeld dat we maandag mogen kijken naar een huisje. We hadden dit huisje al eerder op het oog, maar toen was het verhuurd. Daarna zou het verkocht worden, maar nu is de koop niet doorgegaan. Wij blij! Dus maandag na de echo meteen een kiekje nemen... wihoeee! Toevallig hadden we het er gisteren over dat ons huisje nu absoluut niet meerling-proof is en dan word je een dag later gebeld.
hey meiden, even een kort berichtje, vriendlief is morgen jarig en ga dat zo allemaal maar even voorbereiden, cake baken, versieren, cadeautjes inpakken en opruimen/schoonmaken... hoe het met mij gaat? het ene moment lach ik en het andere moment huil ik..kan momenteel niks met mijn gevoel en ook al geniet ik nog van de kleine dingen, zodra het word zwangerschap etc valt klap ik dicht en loop ik weg want dat trek ik gewoon niet...pfff ben kapot maar ja we gaan gewoon door.... liefs
An ik ben blij dat je een super verhelderend gesprek hebt gehad vandaag! en lief dat vriendje er bij was. Concentreer je maar op je bevalling daar heb je je handen vol genoeg aan en dat levert al genoeg stress op. Schoonfamilie kan je er nu zeker niet bij hebben Lekker aan jezelf en je mannen denken meid Deb alvast gefeliciteerd voor morgen met je vent!!!!!! Dani als dit een teken is van al het moois wat jullie nog te wachten staat dan zou ik zeggen....super positief!!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk dat jullie droomhuis nu wel heel dicht bij komt! als het maar groot genoeg is voor jullie drieling ik was echt stom verbaasd toen ik dit las omdat ik serieus niet gelijk het antwoord wist...heb dus maar ff me app geopend en ik zit vandaag op dag 19 lichtelijke stress gelijk nee, nee, nee ik ga het niet doen ik ben niet afhankelijk van dagen (stiekem wel dus Melanie suc6 met je nachtdienst!! Ik kan je niet helpen met wordfeud, ik weiger gewoon om dit spel te downloaden anders heb ik er dadelijk weer een verslaving bij hihihi
hahaha, ja het is idd heel verslavend.. En soms heel irritant als iets niet lukt zoals ik wil.. Wat zijn jou overige verslavingen dan? haha.. Netjes dat je niet met je cyclus bezig bent. Teken dat je geniet van alle andere dingen in je leven. @dani, haha domme ik.. bedoelde natuurlijk mooi gegroeide eitjes.. maar 3 bevruchte mag natuurlijk ook als ze maar niet uitsplitsen in 2lingen dan... Wat een bijzonder verhaal van jullie huisje to be! Duim voor je dat het geluk jullie aan alle kanten mee zit. @an, wat goed van je gesprekken! En super dat je mannetje je op alle manieren steunt! Mag je trots op zijn lieverd!Feude gaat goed! @deb, lieverd wat rot voor je dat je je zo voelt! Dikke knuffel voor je! Alvast gefeliciteerd met je mannetje @zuuske, hoe gaat je nieuwe dieet tot nu toe? Hier 2e nachtdienstje, hierna nog 2 en nog maar 5 daagjes voor we ons wondertje weer even zien ben zo benieuwd, wat het gaat worden. We hebben besloten dat we mijn ouders meevragen.. Lijkt ons bijzonder aangezien onze band toch pas weer net hersteld is Dus dat word hopelijk wel leuk! Liefs Melanie
Deb, GEFELICITEERD!!! Maak er een gezellige dag van en vooral genieten! Mel, spannend hoor dat je volgende week al meer weet over het geslacht. Heb je zelf een voorgevoel? Succes met de nachtdiensten. Zal wel zwaar zijn nu je zwanger bent? Gelukkig heb je niet al te veel last van kwaaltjes. En zo raak je wel alvast gewend aan gebroken nachten Zuus, al getest? Karin, wat een heerlijkheid dat je alle baby-stress zo van je af kunt zetten! Dit huisje is niet ons droomhuisje hoor. We willen het dan ook huren. We willen al heel lang naar deze woonplaats (m'n lief zit dan wat dichter bij z'n familie en vrienden) en als we eerst huren dan kan ik in die omgeving zoeken naar een nieuwe baan. En als ik die dan heb, en wat meer zekerheid over m'n financiële situatie heb,dan willen we iets kopen. M'n lief wil daarmee zowiezo nog even wachten, want hij denkt dat de huizenprijzen nog zullen dalen. Maar ik denk dat we het hier wel even volhouden; Huis te koop: Pal Maleterweg 91 2033 BM Haarlem [funda] En nu ik toch niet werk, heb ik alle tijd om verhuisdozen uit te pakken en te verven (dat groen moet er echt uit!). Ik kan niet wachten tot het maandag is! De auto van m'n lief is ook bijna klaar en die gaat maandag ook door 2 keuringen, dus het kan nog wel eens een heel positieve dag worden...
Deb, gefeli met je mannetje. Leuke dag gewenst! Mel, zie op fb dat het niet meevalt de nachtdiensten. Doe het rustig aan, schatteke. Dani, spannende leuke dingen dus in het verschiet! Nog niet getest hier hoor haha. ik heb twee weken geleden op dinsdag pas mn eisprong gehad volgens de testen dus is mn nod ook pas as dinsdag. Woensdag moet ik toch progestron prikken dus als ik nog niet ongesteld mocht zijn doe ik van te voren wel samen met man een testje. is toch leuker en fijner met zn twee, ongeacht de uitlag. X
@zuuske, nee valt vies tegen.. Nu al 2 nachten achter elkaar tegen een uur of 1 zo misselijk zwak als wat en trek dan dus ook heel wit weg.. net of ik er zelf niet helemaal bij ben.. Maja hoop dat het aankomende nacht beter gaat @danitcha, ja mijn voorgevoel zei tot 2 weken terug steeds n meisje.. Nu denk ik zelf weer meer jongen.. Best spannend dus.. Ben sowieso blij wat het ook gaat worden. Lijkt me gewoon super om te zien / weten. De aanstaand peettante was een beetje teleurgesteld dat mijn moeder en misschien ook vader mee gaan en het geslacht dan dus ook weten.. Maar ik denk dan echt van ja wat wil je nou? Je eigen zo belangrijk maken dat je overal mee naar toe kan en alles mag weten? Vorige week ook al een discussie gehad met haar. Wij hebben afgesproken om de peetouders Oom of Tante te noemen.. (zijn in realiteit geen oom of tante van het kindje) Nee dat wil ik niet zei ze.. Ja maar wij wel zei me mannetje en ik in koor.. Ja nee ik vind dat niet nodig.. Euh sorry maar het is ons kind en wij beslissen dat. Toen keek ze ook al zo beteuterd. Mja komt wel goed ze moet zich er maar bij neerleggen. Liefs en fijn weekend girls
Melanie wil je even een heel goed opjezelf gaan passen (wijzend vingertje ) Je hebt wel een kindje bij je hoor die op zijn moeder vertrouwd, dus goed voor jezelf zorgen hoor. Weet je dat je vanaf 13 weken wettelijk niet meer verplicht bent om nachtdiensten te draaien? Ik zou het maar eens aankaarten Goed bedoeld hoor!! En dat verhaal met peettante's en oom's heb ik nooit helemaal begrepen. Ik had vroeger een voogd en dat was de broer van mijn vader. Dit is ook wettelijk vastgelegd dat als er wat met mijn ouders gebeurde ik en zus naar hun toegingen. zo hebben wij dat ook vastgelegd voor de kiddo's van mijn zus. Ik ben hun voogd. Dus als er wat met zus en man gebeurt heb ik er 3 kinderen bij. Zit zo ook een beetje het verhaal in elkaar van peettante's en oom's? Wij kennen dat hier helemaal niet en is typisch iets voor "onder de rivieren" hiihihi En laat er maar lullen hoor, tis jouw kind en jullie bepalen!!!!! Ben idd niet meer heel erg bezig met mijn cyclus daarvoor in de plaats is gekomen : Ik had nu .....weken zwanger geweest. Dit weekend zou ik al 19 weken zijn, gewoon al op de helft. Dus het is en een kwestie van, van me af zetten en een andere gedachte heeft het overgenomen..misschien snappen jullie het? Ik heb net mijn belastingaangifte gedaan, en krijg ruim 1000 euro terug dit is voor het eerst...in 2010 heb ik er 8k aan de belasting gegeven en dat ga ik nu dus flink inhalen!!!! nog 7 jaar en dan speel ik kiet hihihih Deb gefeliciteerd met je ventje!!!!!!! maak er een waanzinnige dag van!!!!
Idd een onwijs leuk huisje (zonder groen ) Mel, zorg jij goed voor jezelf en de kleine spruit??!! Zuus, wat spannend meis! ik ga voor je duimen hoor!! Karin, gek he.. .dat je al 19 weken had geweest...ik vind het zo rot voor je mop.. maar laat je niet gek maken he! ik heb zo ook 3 periodes gehad met de confrontatie, dit was mijn uitgerekende datum... gewoon jezelf trakteren op iets leuks en even extra kroelen met je mannetje.. zo deed ik dat altijd hier afgelopen week intake kraamzorg gehad.. dame van het gesprek was erg leuk. jong iemand, maar pittige tante.. had aangegeven dat als het kon ik haar ook graag zou willen (wilde eigenlijk altijd een oudere pittige tante die alles weet, maar dat idee had ik bij haar ook wel) verder vandaag een lekker hangdagje gehad... gisteren voelde ik me zo ellendig, maar vandaag gaat t wel een stuk beter ik ga lekker mijn bedje eens opzoeken! lekker zappen vanonder de lakens.
Karin, ik begrijp je zeker! Ik heb er alleen helemaal niet bij stilgestaan dat je zwangerschap nog overheerst, maar natuurlijk doet dat het! Het was nu eenmaal jullie eerste kindje en zal dat altijd blijven. En misschien zul je altijd wel blijven rekenen, wanneer het kindje geboren zou worden etc. Het is gewoon k*t. En ik hoop dat er snel wat nieuw geluk je kant op komt waaien! An, leuk om alle fases waar je tijdens de zwangerschap door gaat mee te lezen. Hoe is het gesprek tussen je lief en z'n moeder afgelopen? Mel, hoe noem je peetouders dan normaal ipv oom en tante? Oom en tante klinkt me iig heel normaal in de oren. En oja... ik denk dat het een meisje wordt Zuus, ik loop dus weer op de dingen vooruit. Ik dacht dat je nod dit weekend was. Geduld is nooit m'n sterkste kant geweest Deb, hoe was het gisteren? Hopelijk hebben jullie een geweldige dag gehad!!! Hier weinig nieuws. Op verzoek van m'n lief m'n indianentooi met veren afgezet. Dus ik ben niet meer op oorlogspad en er komt geen stoom meer uit m'n oren . M.a.w. de bijwerkingen van de chlomid nemen af en ik voel me weer aardig "normaal".
@dani, juich niet te vroeg meid.. Het kan zomaar ineens weer omslaan en dan blijkt dat je de indianen tooi toch niet helemaal af had.. Vervelend spul die clomid haha. Waarom denk je een meisje? haha @karin, 19 weken zou je idd nu zijn, pff wat moeilijk meid.. Ik vind het echt heel knap van je dat je er zo mee omgaat! Knuffel! @peetouders, karin gaf al aan dat ze een voogd had.. Nou zo was dat vroeger eigenlijk hetzelfde met peetouders. Vroeger was Brabant (en eigenlijk alles onder de rivieren) erg gelovig. Onze families waren bv erg katholiek.. Je nam dan 2 mensen die, als er wat met ons zou gebeuren, de zorg voor het kindje overnam. Ze beloofde dit ook tijdens het dopen aan de heer. Nu is het vooral symbolisch. Maar de belofte tegen de heer blijft wel staan. Maar wettelijk gezien is het niets meer waard. Hier hebben we gekozen als peetouders, een van mijn beste vriendinnen en het neefje van me mannetje. Met zijn neefje heeft hij een heel bijzondere band die echt super sterk is.. Een beetje een band of het broers zijn. Het zijn dus geen oom of tante in het echt, maar wij willen wel dat ze deze titel krijgen en zich ook actief in het leven van ons kleintje laten zien. Hoop dat het zo wat duidelijker is? @an, wij krijgen straks een oud klasgenoot van me als kraamverzorgster. We hebben dit aangevraagd en kregen eigenlijk meteen te horen ja hoor dat kan wel geregeld worden. Vind het erg fijn dat het een jong persoon is wie niet op haar mondje is gevallen, maar ook wel tegen een geintje kan. Hoe voel je je verder? liefs
en net gehoord dat mijn beste vriend en zijn vrouw 12 weken zwanger zijn..super leuk voor hun maar zwaar kut voor mij wat zit t leven soms oneerlijk in elkaar