Hey Danitcha...Ik miste je al 8/9 wordt ik gebeld voor de uitslag. Dan meten ze de waarde van het bloed of de eisprong is geweest en dan meten ze meteen mijn HCG waarde..Als het goed is zit ik op 9 september 10 dagen na spuit en moet de HCG uit het bloed zijn...heb op 13 september weer mijn NOD, als ik uitga van een cyclus van 30 dagen, maar je weet het nooit met mij.... Waar ga je eigenlijk heen op vakantie??? 10 dagen ga je toch, heerlijk hoor!!! En als je nou ff 2 uurtjes niet naar de wc gaat moet je urine alweer zo geconcentreerd zijn dat je kan testen....GOOD LUCK!!!!
Ik stond bij de Starbucks, gelijk een super goede koffie en ik was weer op de hoogte!!!! Bedenk ik me nu ineens, we hebben nog helemaal geen vakantie geboekt naar Mexico, en hier ben ik toch altijd wel snel mee...hmmmmm. Misschien zegt mijn onderbewuste dat ik toch nog even moet wachten...u never know hihihihi
ben er weer hoor dames hahaha.. moest ff flink uitslapen en opt gemakje opstaan,, moet namelijk 12 dagen achter elkaar werken, dus de kans op uitslapen moet ik natuurlijk goed benutten @ karin.. jeuj!! nou de situatie kon volgens mij bij jou niet beter,, hoop zooo voor je dat het raak is! zou geweldig nieuws zijn!! Ik werk trouwens in de gehandicaptenzorg, op een groep met mensen met een matige verstandelijke beperking, autisme en agressie (best wel heftige agressie),, maar er zijn meer van die groepen, dus als er agressie is en je bent in gevaar kan je alarm drukken.. dan komt iedereen die op een agressie groep werkt je helpen!! (alleen is het dan niet zo handig dat je lekker aant kletsen bent met een collega en dat er dan alarm wordt gedrukt hihi ).. @ mel,, hoop voor je dat je ongi wordt!! (klinkt stom he haha) maar dan komt iig alles weer lekker op gang!! @ danitcha.. lekker op vakantie! super,, zou ook wel weer willen waar ga je naartoe??
Jipje: Dat moet een heel dankbaar beroep zijn. Maar klinkt wel heftig met die agressie! Karin, dus 8 september meten ze al je bloed? Dat is snel joh, over een week al! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!!! Ik dacht inderdaad dat je maandag al Mexico wilde boeken, maar wie weet is het een voorgevoel. Ik heb ook nog niet geboekt. Vriendlief moet nog akkoord krijgen van zijn werk voor die datum. Maar eerst deze vakantie. We gaan naar Portugal. We hebben daar een bruiloft, dus meteen maar een paar dagen zon aan vast geplakt, als je er dan toch bent . Ik heb om 15.45 uur m'n volgende afspraak, dus ben nu urine aan het sparen. Het zal wel weer niet raak zijn en dan heb ik achteraf weer spijt dat ik getest heb, iedere maand same story. Maar als het niet raak is, steek ik denk ik een sigaretje op. Ben vandaag eigenlijk gestopt, maar word helemaal gek. Ik heb net m'n lief een mail gestuurd en hij reageert niet, dus dan weet ik dat hij hem al opgestoken heeft. En alleen stoppen lukt me niet, want dan ben ik gewoon stikjaloers als hij wel rookt en hij vice versa. Zwak eigenlijk hè! Maar goed, vooralsnog heb ik nog niet gerookt en zit ik nu een pot drop weg te werken waar ik helemaal misselijk van word. Terwijl ik weet dat ik er door heen moet, die eerste dagen zijn altijd het zwaarst. Ik had vorige keer na 3 maanden ook niet weer moeten beginnen, AAAAAAHHHHHH!!!!
Joehoeeee daar bent ik weer hier een drukke dag op kantoor. Zo leuk die tijdsverschillen met hong Kong new York en sidney. Heel de tijd zit je te rekenen. Huisarts gesproken en die zei maak je niet te druk nover 3 maanden echo en als je zwanger bent zullen we je extra controleren. Dus!!!!!! Lekker friemelen zometeen belt de fa en dan zal ik ook zeggen dat mijn ha zegt extra controle en verder geen poeha. Jippie!!!!! Gister weer gefriemeld en vanavond voor de zekerheid weer. Dacht gistermiddag mijn ei te voelen dus dat zou mooi zijn. Duim duim duim!!! Verder eigenlijk niet veel te vertellen. Wat kletsen jullie wat af zeg! Heb alles gelezen, maar vakanties dat block ik (pure jaloezie hoor hahaha)
Meiden aaah twee daagjes niet geweest! Sorry... zelfs D-day woensdag niet... 13 pagina's doorgescand.... jeetje haha... FF een update'je, mijn uitslagen waren goed, maar die van mijn man moet ik bij zijn dokter verkrijgen. Is die op vakantie!!! ARGHHHHH Moet nou twee weken wachten denk ik, want ook de vervanger kon niet bij de info. Dus we kunnen nu niet verder. Morgen bel ik de assistente van mijn dokter eventjes om te overleggen "wat nu". @ An85 - spannend joh, heeft de fa al gebeld? Wat een gezelligheid bij jullie thuis Bij ons is "de kans" als geweest, maar heb het gisteren ook maar gezellig gemaakt ! FF oefenen voor het raak schieten @ Danitscha - je hebt zo dus "de volgende afspraak", heb eventjes in door het doorlezen gemist wat ook alweer de eerste was Als ik het goed begrijp is het om te kijken of je zwanger bent? Duim duim duim... Joh, wat lastig dat stoppen met roken! Ik kan me voorstellen dat als je het niet samen doet het extra moeilijk is! Hopelijk vind je snel een trucje om de drang te weerstaan! @ Jipje - petje af met dat werken! Dat doe ik je niet na!
@an wat een geweldig goed nieuws dat julliue gewoon verder mogen gaan. Met de juiste controle moet t dus geen probleem zijn? Liefs mel
@ Allen - ik had trouwens ook veel moeite om dit topic weer te vinden. Heb het via de "zoekfunctie" gevonden. Misschien omdat het bij de clubs staat?
pff en die dokters in het ziekenhuis maar moeilijk doen over mijn ondergewicht. door dit artikel in de krant weet ik nu wel beter haha. TEVEEL DNA
Ben ik weer meiden! Arnoe, blij dat je er weer bent. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Ik bedoelde een afspraak op m'n werk. Maar wilde ook testen. Ze kwamen natuurlijk weer te vroeg en ik moest al die tijd m'n plas ophouden, wat doen we onszelf soms ook aan hè... Maar allemaal moeite voor niets... omowit as usual... tsja what's new.... weer een illusie armer. Ik had graag met z'n drietjes op vakantie gegaan en niet de mmm ingegaan. Maar ja, we gaan er gewoon voor in de mmm! An, wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nieuws!!! Ik ben blij voor je groene licht!!! Have fun vanavond. Nou, ik zit alweer veel te lang op m'n werk, dus ik sluit af en ga richting een etentje. Fijne avond meiden!
even kort, want gaan zo naar puppycursus...maar gisteravond niet meer gepraat, kregen visite:S tsja was gezellig maar niet echt een goede timing... ik probeer het nu wel wat meer van zijn kant te bekijken en heb met de ha afgesproken vandaag dat als ik eind oktober(als ik weer heen moet voor mijn b12) niet zwanger ben dat ze dan eerst mij gaan testen en dan kijken wat mijn vriend wil...tsja we shall see... fijne avond allemaal!!
Arnoe : Blij dat je er weer bent! Deb: Jammer dat je visite kreeg, wel een goede deal met de huisarts!!! An: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een super goed nieuws...!!! Danitcha: niet te lang werken!!!, zonde van je test...wacht ff tot zaterdag (als je dat kan natuurlijk) dan is je NOD toch? Mel: Ik zou het gelijk testen of dat bij jouw ook zo is!!!! en ik zou het ziekenhuis aanklagen waar ze de foute diagnose hebben gemaakt gnagnagna....heb je rechtsbijstandverzekering ??? ok ok ik sla door , dat krijg je als je elke dag met wetten en regeltjes te maken heb Zo dat was het ff kort, ga nu uiteten met me ouders..heerlijk tapas op het terras Alleen dit keer maar zonder de sangria hihihi Fijne avond meiden!!!! xxx
@marjolein Dat mag je zeker! Altijd gezellig. Wat is je verhaal tot dus ver als ik mag vragen? @karin: hahahaha je slaat idd door. Vond het wel mooi om te zien. Een stukje extra dna. MORGEN MIJN LAATSTE PILLETJE PROVERA!! OP NAAR DE EERSTE ECHTE KANS IN 18 MAANDEN TIJD! sorry moest even