Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Dankjewel allemaal dames!!

Hier een foto van ons kleintje in 3D was toch best leuk om even te zien :)

Liefs Melanie

2. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Wauw!!!

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Geweldig mooi Mel!

En Zuus, je hebt wel een borreltje verdiend dit weekend, of meer :D.

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies,

even snel een update over mijn gesprek bij de pop poli vandaag...

ik hoef niet aan de medicatie (had t artikel nog aangekaart trouwens hahaha) want ze zeiden dat t logisch was dat ik er doorheen zat... wel mag ik onder medische begeleiding van mijn vk bevallen in het ziekenhuis (dus gratischhhhh) en gaan ze JAJA kijken of ze me kunnen inleiden vanaf week 38! dus ik heb kans dat ik deze moederdag al mama ben!

we vertellen het alleen aan de families en verder niet (dus ook niet op FB please!!) omdat we geen zin hebben in EN EN EN smsjes..

ben echt enorm opgelucht en blij met de mensen die ik gesproken heb. de gyn was echt geweldig leuke dame, de psych ook... kinderarts was een pittige tante maar ook erg relaxed.

ohhhh is het al zover??? mag hij al komen?? heb er helemaal zin in nu hahaha

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Lekker late reactie op iedereen sorry hoor!!

Dani wat waanzinnig dat ze erin zitten en nu gaan we heel hard duimen voor super mooi nieuws!!!!!!!!!
    En ook ik ben visueel ingesteld dus ik zag al helemaal voor me hoe je mannetje erbij stond. Wel super knap van hem dat hij dit keer niet onderuit is gegaan :D Super trots op je vent!!! en natuurlijk ook op jouw! :)

Mel wat een waanzinnig nieuws!!!!!!!!!!!!!! ook van mijn ventje heel erg gefeliciteerd en dat jullie er maar lekker van mogen genieten. Je kan nu wel heel gericht gaan shoppen!!! Leuk hoor :D

An wat goed nieuws dat je niet aan de medicijnen hoeft en dat ze je vanaf week 38 gaan inleiden...super SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!

Zuuske wat kut zeg dat de duivels weer gekomen zijn :( ga je maar lekker bezatten en dan zien we de volgende ronde wel weer...denk maar goed aan jezelf meid!!! dikke knuffel!!!!

Deb hoeist met jou meis? Morgen IUI? op goede vrijdag!!! meid dat is een mooi begin dan voor jullie!!! :D

Hier vandaag dag 25...ja ja we zijn weer aan het tellen, begin het nu stiekem toch wel heel spannend te vinden...:)

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an En En En ?? Is ie er al haha..
    Nee meid grapje natuurlijk, super dat je zo'n positief resultaat hebt gehaald op het ziekenhuis. Hoop dat het je rust geeft!

@karin, Dankjewel ook aan je mannetje!
    Lijkt me moeilijk voor jullie om mij dan te feliciteren terwijl jullie zelf nu ook met zo'n zelfde echo hadden moeten staan :(
    Vind het soms gewoon rot om hier lekker blij te doen want in dit topic zit zoveel meer dan blijdschap..
    Je bent een sterke vrouw dat weten we allemaal maar begrijp het heel goed als je bv even een keer zegt Mel nu even niet! Laat het me dan even weten he..
    Dikke knuffel meid!

Liefs

7. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oh An, wat een heerlijk nieuws! Ik vind het heel dapper van je dat je het zonder medicatie gaat doen. Hopelijk heb je na de bevalling gewoon GEEN last van de hormonen en zit je op één grote roze wolk! En met 38 weekjes al inleiden, meid dat is bijna!!! :$:D

Ik geloof ook wel dat de zwangerschap van Mel confronterend kan zijn voor Karin, juist omdat jullie zo gelijk opliepen. Karin, het siert je dat je zo oprecht blij kan zijn voor Mel. En ja, het is begrijpelijk als dat een keertje niet zo is.

Deb, IUI op goede vrijdag... daar moet toch iets goeds uitkomen?! Ik duim voor je, veel succes morgen!

Karin, ze hadden in het ziekenhuis dit keer een stoeltje voor m'n lief neergezet. Meteen toen we binnen kwamen, was het: gaat u maar even zitten meneer :D. Maar ik ben ook supertrots op hem!

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Mel ik zal heel eerlijk zijn. Tuurlijk is het niet altijd leuk om te horen of te lezen. Maar ik maak de keuze om het te lezen of om te reageren. Als ik het even niet aan kan zal ik het ook niet lezen of niet reageren of misschien dan later. Maar ik gun het je van harte, en dat geldt ook voor An. Ik ben geen zwart denker, en ben ervan overtuigd dat je iedereen het beste moet wensen. En dat geldt dus ook voor jullie!! En zo is dat ook met dit nieuws..ik reed gisteren met 140km naar huis en ondertussen zp proberen te openen(levensgevaarlijk ik weet). Toen ik zag wat het geslacht(bijna typte ik het geslacht hihi :) pff net goed gegaan) was wilde ik je gelijk bellen. En uiteraard heb ik je nummer niet, dus belde vriendje en gilde wat het ging worden met tranen in mijn ogen...Echt je hebt me super blij gemaakt :) Ik vind het fijn om te horen hoe het met jullie gaat, hoe jullie zwangerschappen verlopen en dat jullie dit soort geluksmomenten met ons/ mij willen delen.

Dus conclusie: idd soms is het niet leuk, maar ik zou het voor geen goud willen missen!!!!!!!!!!!!!!! dus gewoon doorgaan met vertellen!!! :D:D:D

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    En nu laat je mij dus ff janken...
    Wat ben je toch een lief mens!!
    Misschien als de rest het ook leuk vind is het wel handig idd om elkaar nummers ofzo uit te wisselen?
    Kunnen we elkaar ook iets laten weten mocht er iets aan de hand zijn of bv geen internet hebben..

heb even iets in ons afgeschermde topic gezet.. Willen jullie er ff naar kijken?

liefs

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ mel: ik zie niks staan?

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nu wel ik had teveel tekens blijkbaar haha

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hoi hoi,

sorry voor het niet echt reageren de afgelopen dagen, heb wel mee gelezen!!
    Vriendlief vind het niet zo leuk dat ik zo vaak op zp zit, dus heb dat een beetje geprobeerd te minderen als hij thuis is...
    en ben een beetje warrig en chaotisch (wilde vanmorgen Dani succes wensen, op tijd had ik door dat dat toch echt een dag te laat was... :$ schaam schaam)

Dani, ik hoop zo voor jullie dat het nu meteen raak is!!! ik lag helemaal in een deuk door je verhaal, komisch...maar wat raar dat ze daar geen kamer voor hebben...nu die vreselijke wachtweken, die vind ik echt het ergst...

Mel, wauw wat een mooie foto!! super zeg!! nu kan je echt gaan shoppen ;) hihihihi (vriendlief werd gister helemaal gek, ik zat of op zp of wordfeud om te zien of je wat geplaatst had hahahaha)

An, wat fijn dat je het zo hebt kunnen regelen zeg. en wauw dat betekent dat je al super super snel mama gaat zijn!! heerlijk hoor....

Zuuske, shit shit shit...had het echt zo gehoopt voor jullie!! kan me goed voorstellen dat je even aan de zuip gaat dit weekend...
    hoe gaat het voor jullie nu verder? mogen jullie wel nog een iui of gaan jullie ook een andere behandeling in?

Karin, karin, karin...tsja wat kan ik nog zeggen he? je bent een topper en bedankt voor je lieve, wijze en strenge woorden..je hebt ook helemaal gelijk... heb de knop ook even goed omgezet, eet weer gezond, ben weer aan het sporten en lees voor ik gaan slapen wat in mijn boek...dingen die ik al heel lang niet meer gedaan heb!!
    hihi voor jou word het dus weer even af tellen? hoop het echt voor jullie!!

Hier gaat alles een stuk beter en probeer zo positief mogelijk te blijven.
    gisteravond pregnyl spuit (de duitse variant) gezet en morgenochtend om 10u de inseminatie... ik hoop het zo....
    25 april hebben we vervolggesprek over de icsi... :S
    we hebben voor het andere ziekenhuis papieren mee gekregen ook over de zaadanalyse, en ziet er niet zo super uit :( maar probeer toch wel met goede moed morgen aan te gaan!!

Hopelijk ben ik niks/niemand vergeten!!

Liefs

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Veel succes Deb!

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Dank je wel...

Hoe is t met jou Zuuske?

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Deb, haha idd ik merkte het via wordfeut al dat je met me meeleefde! Super lief vind ik dat! Maar denk aub ook aan jezelf en je mannetje he.. Vind het zo rot voor jullie dat jullie nog steeds geen resultaat hebben mogen krijgen.

Maar ik ben positief voor je ik voel gewoon dat het nog wel gaat komen bij jullie dat MOET gewoon!

Lieverd heel veel succes bij de iui! Een kaarsje brand..!

liefs

16. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Deb, ik denk aan je! Hopelijk zwemmen ze NU rechtstreeks het eitje in! Toi toi toi!

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Deb, die wachtweken zijn idd verschrikkelijk! Waren ze al, maar nu met IUI zijn ze nog erger! Dus ik dacht ik google wachtweken eens... en nu ben ik in paniek! Want ik lees allemaal enge dingen. Dus even de vraag aan de IUI-ers onder ons; laten jullie iets tijdens de wachtweken? Wij hebben erna nog gewoon seks gehad, ik heb gisteren nog gesport en een een saunaatje gepakt, net nog de kattenbak verschoond. En nu lees ik dat dat allemaal wordt afgeraden :$. Ik heb nu echt het gevoel dat ik het aan het verpesten ben *snif*. Zuus, jij had toch ook nog gewoon paardgereden of was dat ervoor?

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @danitcha, kattenbak mag je idd niet doen als je zwanger bent.. Maar laat ik je geruststellen... De eerste 7 weken heb je geen bloedband met het kindje.. Dus stel je hebt toxomoplasme opgelopen is dat al uit je bloed voor je aan de 7 weken zit.

Ik heb tijdens oud en nieuw gedronken als een gek en gerookt als een stoomboot.. Maar ben nu wel gezond zwanger.. (wisten toen nog niet dat we zwanger waren)
    Als je straks met je posi test staat zou ik wel op zaken gaan letten.. Voor nu niet druk maken, lekker genieten van het leven en natuurlijk niet teveel schadelijke dingetjes doen..

liefs

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Nou Dani, google kan je zeker in paniek maken. maar bedenk dat vaak alleen negetieve dingen op het internet verschijnen. Er zijn vast zoveel positieve vehalen! Ik laat geen dingen tijdens de wachtweken. Ja, oke geen wijntjes en inderdaad oppassen met de kattebak. Maar dat deed ik zowieso altijd tijdens wachtweken. Ik rijd gewoon paard en zwem en doe wat ik altijd doe. Het leven moet wel leuk blijven! En ontspannen is ook belangrijk! Laat je niet gek maken meid!

Deb ben benieuwd hoe het is?

Met mij gaat het verder goed hoor. Heb deze keer niet eens moeten huilen met mijn ongesteldheid. Man heeft het er wat moeilijker mee, heeft het gevoel dat het aan hem ligt deze keer, vanwege het slechte zaad. Tsja, in die hele twee jaar proberen is het ons nog nooit gelukt, dus we hebben gewoon nog meer hulp nodig om onze droom waar te maken. En waar het aan ligt zullen we nooit weten. Het moet natuurlijk oook een beetje een toevalstreffer zijn! Hopelijk komt dat toeval snel :) voor ons allemaal! x

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske, wat lief van je mannetje dat hij de "schuld" bij hem neerlegd.. Geeft jou toch even wat minder stress.. nja bij mij was dat tenminste wel zo.
    Hoop echt dat je snel resultaat mag hebben meid.

Word trouwens echt eens tijd dat we keer koppie thee ergens gaan doen hoor..

Liefs

Deel Deze Pagina