yeah yeah yeah, gefeliciteerd karin. wat super zeg, het is jullie zo gegund.... geniet ervan he en we gaan er voor duimen dat de kleine uk een plakbeeb is!!!
Karin wauw! yes yes! Gefeliciteerd lieverd! Ook voor je mannetje7 reageert straks uitgebreid ben nu bij mijn ouders! Super super super!
Ooooooh Karin AAHHHHHHHHAAAAAHHHHH!!! M'n hart sloeg gewoon een keer over. Dit is je zó gegund! Gefeliciteerd meis!!!
ik ben alleen maar aan het huilen en vriendlief zit nog op het werk, maar heb hem wel gebeld natuurlijk hihihihi...tussen de tranen door kon ik nog net vertellen dat ik zwanger ben...zijn eerste reactie : JE BENT WAT????? hihihi heerlijk hoor die mannen.... ga me aankleden en de keuken bij mijn schoonouders in elkaar zetten, kijken of ik mijn mond kan houden BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!
Karin lieverd!! wat ben ik ontzettend blij voor je!! wauw wauw wauw!! Echt geweldig.. Ik werd via wordfeut op de hoogte gebracht dat ik echt even op het forum moest kijken.. Ik keek en zag een test ik wie is dat.. het is KAATJEEEEEEEEE haha en toen moest ik huilen! Ben zo blij voor je!! Geniet ervan! Dikke knuffel Melanie ps heb het ook in het sept mama's topic gezet. hoop niet dat je het erg vind.
hahaha mel, ja kon het niet meer voor me houden ik ben ook echt super blij voor je karin, en heb ook wel even de tranen laten gaan hoor...we hebben zo met je mee geleefd en waren allemaal zo verdrietig toen het mis ging maar nu gaat alles goed en word er half december een gezond kindje geboren!!! Is de toekomstige papa al thuis?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BABY BABY BABY BABY!!!!!! ohhhh kaatje toch wat een geweldig nieuws!!! en dan de andere dames nu op het wachtbankje... dit wordt een vruchtbare periode! IK VOEL HET AAN MIJN WATER (zo leuk om te zeggen ) ik ben zo trots op mezelf... had een foldertje van de intertoys binnen (MEL SHOPPEN!!) en zag een onwijs gaaf speelkleed van woezel en pip (en die krengen zijn uberhaubt al duur) en allemaal gave dingen met mega kortingen... ben dus ALLEEN op pad gegaan na mijn therapie, naar EEN STAD waar het mega druk was waar ik NOG NOOIT ben geweest!! wauw wauw wauw wat was ik trots op mezelf... heb de kleine er maar extra op getrakteerd (een eend met zuignappen voor in bad waar je water in kan kieperen hahaha) en voor de kleine van mij en mijn zus een zwembandje zodat we in september in het zwembad kunnen in Italie... ohhhh is het al zover??? heerlijk heerlijk heerlijk
wat super van je An!!! wat leuk ook zeg!! heel goed.... o en lekker naar italie...voor je het weet is het zover...
ja zo gaaf, mijn vader had me de opdracht gegeven omdat ik toch thuis zat op zoek te gaan naar een villa in Italie om 2 weken naartoe te gaan (afgelegen met zwembad etc) met mijn ouders dan, mijn zus, zwager en kleine en ik mijn ventje en de kleine... HELL YEAH!!!! normaal zijn we van de sleurhut en tentje hahaha dus dit is even super royaal luxe en geweldig!
An wat klinkt dat geweldig!! En wat goed van je dat je het zo alleen hebt gedaan! Zie je wel dat je het kunt!! straks word dat denk nog veel erger, want dan kun je met de kleine lekker overal pronken. En we gaan zeker een keer afspreken om die van jou en die van ons een keer te laten carnavallen haha.. liefs ps waar heb je die villa in Italie gevonden?
JAAAAAA mel! kinderoptocht samen kijken leuk leuk leuk! hier dit is het huisje geworden Verhuur luxe en betaalbare vakantiehuizen in Itali | Italian Residence
Dani, hoe voel je je? geen last van de pregnyl? Vanmorgen iui gehad, ging wat moeilijker dan de vorige keren, de eendenbek wilde niet helemaal en toen konden ze mijn baarmoeder niet vinden... :O dat was even pijnlijk... de zwemmers waren er wel meer dan vorige keer, 1 miljoen zwemmers en daarvan is 80% beweeglijk....dus ben erg benieuwd en hoop echt dat ik over 2 weken niet ongi ben en net zo'n mooie test heb als karin!! dani ik doe trouwens ook gewoon alles hoor, misschien kan je met de kattenbak schoonmaken handschoenen aan doen? ik moet wel bekennen dat ik de afgelopen keren wel veel bezig ben geweest met zwanger worden... nu laat ik het maar voor wat het is en ga gewoon sporten, gezond eten en doen waar ik zin in heb...en proberen er niet teveel mee bezig te zijn.... we gaan ook nog lekker een weekje naar texel en dat is ook wel fijn...
Gefeliciteeeeeerd!!! Ow Karin echt helemaal super te gek! Wat ben ik superblij voor jullie! Ga er maar lekkervan genieten!!!! X an wat goed van je!! Trots op je! Even nog een keertje hoor (ben er helemaalvolvan); Waaaaaauw! KARIN!Watfantastisch!!!!!
oh meiden wat een lieve reacties allemaal!!!!!!!!!!!! schiet er helemaal vol van We zijn ook echt super blij, maar ook super bang. Hoe zou het dit keer lopen? Gaat het wel goed? Zal het groeien? en is het ons daadwerkelijk wel gegund dit keer? Op dit moment staan blijdschap en angst heel dicht bij elkaar. Wat we wel raar vinden is de test. Hij is super duidelijk op 12DPO terwijl ik vorige keer pas na 18 dagen zo een test had. Vriendlief gilde al...misschien is het wel een 2ling!!!! zou zo leuk zijn nou ik hou me hart vast...eentje is al een mooi gegeven Ik ga zo hart duimen voor jullie allemaal want het zou toch fantastisch zijn als we deze maand allemaal zwanger zijn!!! An super trots op je dat je deze stappen hebt genomen!!! en wat een mooi vakantie huisje!!!!! Heerlijk zeg!!!!! Deb .... auwwwwww...ik hoop dat je moeite beloond wordt!!!!!!!1 en wat een positief resultaat de zwemmertjes!!!!!
@karin, de dames in het sept topic wensen je ook al het beste toe! En zijn helemaal blij! Snap je gevoel tussen angst en blijdschap heel goed. Hoop echt dat dit een blijvertje is waar jullie samen nog heel wat jaartjes van mogen genieten. liefs
Karin, ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar maak je geen zorgen meis! ik moet ook al maanden mezelf voorhouden: geen zorgen voor morgen. ik snap je (na 3 mk) heeeeeeeel goed en ik accepteerde het pas toen ik een goede echo zag met een kloppend hartje en een kleine die precies op groei lach (ik lag eerst ook een paar dagen achter) en nu loopt mijn ventje dik een week voor! dus!!!! Tante An zegt geniet meis! geniet van het feit dat het alweer zo snel raak mag zijn en idd.. misschien 2?!?! vriendin van t topic is ook zwanger van een tweeling en die testte ook vroeg zo dik posi oehhhh 2 beebs hehehehe gaat dat wel passen in jouw buikje???