Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    lieve tante An, ik ga proberen me geen zorgen te maken. Op dit moment zitten we nog een beetje in shock.

En een tweeling....crisis zeg...ok alles is welkom, maar liever 1 dan 2, en nee volgens mij past dat nooit in mijn buikje :p:p

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh en de eerste echo is 26 april...nog 20 dagen dus, dat gaat ineens wel snel :D:D:D:D:D

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ahhhhh 20 dagen... dan is de mijne er al bijna hahahaha DOODANGSTEN HIER hihihi

4. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ahhhhhhhhhhhh an ik nu ook doodsangsten voor jou!!!!!, ik vind het zo super spannend en ik ben echt heel heel heel blij dat ik je zwangerschap van het begin tot eind mee mag maken!!!! :D:D

Meid je gaat dit kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    eruit moet hij.. ik kan gewoon niet meer wachten tot het zover is.. ben er zo klaar voor om dit mannetje te gaan ontmoeten! als ik dan zo door de stad heen slenter op zoek naar cadeaus voor m kan ik me al niet meer inbeelden dat hij er niet zal zijn.. heel bizar!

vind het nog heel eng dat er misschien nog iets met m kan gebeuren.. maar daar moet ik maar niet te lang bij stil staan

oh en ik had nu eigenlijk (weet niet of ik dat al had gezegd) mijn laatste werkweek gehad... nu OFFICIEEL met verlof hahaha

vriendlief is op t verassingsfeestje van zijn moeder... ik zit thuis onder een dekentje op de bank... kleine man heeft de hik en ik verveel me dood.... vriendlief is ook nog eens heel het weekend druk bezig :(

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    zit holland gots talent te kijken gaat nergens over, maar leedvermaak is leuk vermaak...iets om echt naar te kijken :D

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oh daar gaan mijn nekharen van omhoog staan! Daar kan ik echt niet naar kijken :)

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken!! Truste dames

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    weltrusten iedereen!!!!!

9. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Karin, ik begrijp je angst na de vorige keer. Maar dat is nergens voor nodig. Er is aangetoond dat er niets mis is met je, dus je kansen op een gezond kindje zijn net zo groot als bij iedereen. En angst zul je altijd hebben, ook als de kleine er is kan er nog zoveel misgaan. Maar de angst mag niet overheersen hoor. Dus genieten!!! Stress is helemaal niet goed voor het vruchtje. Maar we zullen wel allemaal heeeeeel blij zijn als je met de echo een knipperlichtje hebt gezien!

12 dpo zo'n posi test :$. Weet je wel wanneer je ei was dan? Want volgens mij heb je je daar niet zo mee bezig gehouden. Misschien had je wel een heel vroeg ei? En was je 100% zeker vorige keer ongi? Of was het een innestelingsbloeding en ben je nu 7 weken, ha dat zou toch geweldig zijn!!! :D Of misschien een tweeling? Ik heb me daar laatste tijd wel mee bezig gehouden nu ik 2 eitjes had. En ik kan je vertellen dat google leert dat tweelingmoeders onmogelijk dikke buiken hebben en dubbele kinderwagens ook dubbel zo duur zijn. Maar het zou ook onwijs leuk zijn. Het is even aan het idee wennen, maar dan heb je ook wel wat ;).

Deb, wat balen dat het pijnlijk was. Maar hopelijk wordt de pijn goed beloond, wat jeetje wat goed zoveel zwemmers!!! Loont met zoveel zwemmers nog een keertje IUI niet ipv meteen door naar icsi? Indien het nu natuurlijk niet lukt, want je hebt wel heel veel kans nu!!!

Ik voel helemaal niets van de pregnyl, dat ik zelfs begin te twijfelen of we het wel goed hebben gedaan. Oja, wel een beurse plek op m'n buik na het prikken, maar that's all. Sommige dingen kunnen ermee te maken hebben. Ik heb een keertje een vlaag van misselijkheid gehad (maar toen had ik binnen 15 minuten een zak kroepoek naar binnen gewerkt) en ik heb een onwijze huilbui gehad (maar daar had ik op dat moment een heel goede reden voor). En heb jij last van de pregnyl?

Wanneer ga je trouwens naar Texel? Lekker hoor!

Ann, wat een onwijs positieve dag heb je gisteren gehad! Ik zie je al helemaal lopen met je buikje in het zonnetje in een drukke vreemde stad met heel veel mensen, wihoeee!!!
    En wauh!!!! Wat ga je een heerlijke vakantie tegemoet in zo'n super vakantiehuis. Ik ben zó enthousiast dat ik de site heb opgeslagen in m'n favorieten, kan nog wel eens van pas komen.

Ik ben het met jullie eens dat ik gewoon lekker moet leven, zolang ik niet weet wanneer ik zwanger ben. Heb ik ook altijd gedaan tussen m'n ei en nod. Maar nu we toch een reeële kans hebben, maak ik me er toch zorgen over. We hebben toch een kans van 12% deze ronde, je zal maar tot die 12% behoren. Ik lees op internet van vrouwen die na hun inseminatie hele skivakanties ervoor afzeggen, niet meer stofzuigen, niet meer sporten, nou dat gaat me te ver hoor. Maar ik zit wel met andere dingen. Gisteren waren we op verjaardag. Ik kreeg meteen een glas wijn in m'n handen gedrukt. Die heeft de hele avond op tafel gestaan en m'n lief heeft hem uiteindelijk sneaky achter overgeslagen. Toen kregen we kaastaart te eten. Met allemaal kazen zie je als zwangere niet mag. Ik kon er echt niet om heen om die niet op te eten en voel me nu zó schuldig. Terug in de auto met m'n lief erover gehad. Die zegt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en gewoon een wijntje kan drinken, mits met mate. Maar dat 1 of 2 wijntjes per verjaardag geen kwaad kan. Totdat ik positief test, want anders moeten we de helft van de tijd moeilijk doen. Ik weet het niet, wat vinden jullie? We hebben komende week nog 2 verjaardagen op de agenda staan. Ik kan natuurlijk een keertje een antibioticakuur verzinnen, maar wat dan volgende maand? Zuus en Deb, hoe doen jullie dat in je sociale leventje? Gewoon eten en drinken wat er op tafel komt of...????

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Tja,zoals ik al zei ik doe gewoon wat ik altijd doe, maar tussen mn ei en nod pas ik wel een beetje op, af en toe een wijntje kan geen kwaad er is tenslotte nog geen bloed band. vind het wel een goeie smoes om de kattebak niet te verschonen dit laat ik mann doen hahahaha. Ik ben overigens niet van plan om al vroeg te stoppen met paardrijden, gewoon tot dat het kan. Ik denk wel dat ik zal vragen wat rustigere paarden te mogen rijden zodat de kans klein wordt dat ik een smak op de grond ga maken. Maar ben ervaren genoeg om netjes te rijden en erop blijven zitten doe ik toch wel :). Zwemmen blijf ik tijdens een eventuele zwangerschap ook gewoon doen. is goed voor de beweging enkan absoluut geen kwaad.
    Doe het gewoon rustig aan Dani, en vooral doen waar jij je goed bij voelt, schuldgevoelens bezorgen ook stress en stress is niet fijn!

Karin, ik ben zo blij voor je! Ik snap dat het spannend is totdat je een hartje op de echo ziet. Of twee?! Zou me super te gek lijken! Omdat ik natuurlijk met 1 al overweldigend blij zou zijn maar twee kindjes zou ik graag willen maar nu in de mmm denk ik steeds, mocht er eentje komen wil ik dan voor een tweede nog een keer zoveel gedoe? Dus twee tegelijk? Kom maar op, mijn buik is toch al groot :p

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @dani, ben het wel met zuuske eens lekker genieten maar wel met mate.. En natuurlijk opletten.. Een wijntje op een verjaardag mag maar moet natuurlijk niet.. En je zeker niets laten opdringen..

@zuuske, 25 april hebben we een afspraak op de afdeling fertiliteit van het elisabeth ziekenhuis.. We gaan ze mijn buik showen en ff duidelijk maken dat ik dus eigenlijk best makkelijk zwanger kon raken met Clomid.. Ben benieuwd hoe ze reageren.

liefs

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Dani ik begrijp dat je je zorgen maakt. Echt waar, maar zolang je niet positief hebt getest zou ik gewoon je leven lijden zoals je gewend bent. Ik heb afgelopen dinsdag nog 2 flessen wijn zitten drinken met de buurvrouw. Ofwel een fles wijn per persoon dus he, voel ik me schuldig? heel even, en daarna niet meer, want ik wist het niet. En tuurlijk ga ik heel hard voor je duimen dat het super raak is deze ronden want het is je meer dan gegund, maar ik zou wel gewoon mijn ding blijven doen als ik jou was.

En ik heb inderdaad geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Maar ik heb voor het gemak een 28daagse cyclus gepakt. 12 maart laatste keer ongesteld. Dus als ik dat gemiddelde neem kom ik nu op 12 dpo, en misschien was het een vroeg ei...ik heb geen idee hihihi..das ook wel raar om een keer te zeggen :)
    Beseffen doe ik het nog niet, begrijpen al helemaal niet , en snappen staat op dit moment niet meer in mijn woordenboek hihi
    26 april eerste echo we zullen zien hoever ik dan ben.

Ga vanmiddag nog even de laatste boodschappen doen, want maandag hebben we de ganse familie te eten. En even Nicotinell pleisters halen, want stoppen met roken is nu zeker gebeurt alleen ik smacht naar een sigaret, en kan bijna aan niks anders denken nu :)

Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend???

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oh meisjes, ik ben zo blij met jullie! Jullie hebben me weer helemaal gerustgesteld.Thanks!

Karin, dus meteen gestopt met roken? Ik ben trots op je!!! Ik zit nu op m'n 6e stopdag en het gaat goed. We moesten ook wel, ons zkh heeft het policy niet gestopt = geen behandeling. Ik ben de eerste dagen doorgekomen met nicotine kauwgom, misschien ook wat voor jou? En je weet waarvoor je het doet!

Haha Zuus, ik ben het helemaal met je eens. Kom maar op met die tweeling. Nog een keer het gehele mmm traject, nee nooit meer, dus hoe meer kids in 1 x hoe beter :D. Ook mijn buik rekt wel mee hoor, is het niet linksom, dan is het wel rechtsom :D.

Mel, super dat jullie het er even in gaan wrijven in het oude ziekenhuis. Niet alleen om je gelijk te halen, maar misschien is het gewoon een heel goede les voor hen waar ze in de toekomst van kunnen leren.

Nou dames, ik ga even richting de sportschool. M'n lief is nu nog aan z'n auto aan het klussen en hopelijk is hij daarna weer thuis. Dan ga ik nog even met hem sporten :D. Ik vermoed dat de hormonen wel een effect hebben op m'n libido, want ik ben zo op dreef laatste tijd. Ik droom er zelfs over :).

14. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    De 25e Mel? Hoe laat want wij ook! Haha zou gezellig zijn samen op de fa afdeling. is helemaal verbouwd trouwens. FA zit nu bij het lab en niet meer bij gyn. Beter want het was nooit leuk om tussen de dikke buiken te moeten wachten als je weer eens voor een onderzoekje of behandeling kwam.

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik zou zo weer de MMM in gaan voor een 2e.. Totaal geen problemen mee. Liever niet natuurlijk maar als het zo is dan is het zo..

Ik wil dat mijn buik nog verder gaat groeien!!! kan nog gewoon mijn normale truitjes aan, alleen mijn broeken niet meer. Voor andere lijkt het alsof ik nu een normaal figuur heb want ze schrikken allemaal als ik zeg "ik ben al bijna 18 weken".. HUH WAAR DAN is de reactie vaak :(

Niet leuk! haha, maar neem aan dat dat nog wel gaat komen en anders niet ook best zolang X maar lekker goed blijft groeien..!

oowja ik zou trouwens na iedere echo een letter geven he haha.. Nja ik stuur jullie wel een pb met de naam van ons wondertje erin..
    Wel voor jullie houden he..

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske om 11 uur hebben we de guo in het EZ en om kwart voor 2 moeten we bij de fertiliteit zijn..

Hoe laat moet jij?

liefs

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    mel, heb je een berichtje terug gestuurd :)

nee als het deze iui niet lukt en we moeten met icsi verder en raken dan wel zwanger, blijft het bij 1...ik ga deze emoties enz niet meer ervaren als er al een kleintje is..... ik heb het er soms zo zwaar mee en wil niet dat de kleine er dan onder zou leiden...

dani, ik voelde ook nooit wat van de pregnyl hoor... alleen een paar dagen na de iui kreeg ik last van krampen, pijnlijke borsten, en tot nu toe is dat beide keer niet goed geweest.... tsja het lichaam kan je echt voor de gek houden...
    ik drink geen alcohol dus dat is voor mij makkelijk om af te slaan en bij ons weet bijna iedereen het en dat scheelt ook...
    ik eet ook nog gewoon zalm en tartaar etc....zolang er geen bloedband is kan dat geen kwaad, daarbij mijn leven staat al zo in het teken van zwanger worden dat ik dat niet laat...

ik ben lekker alleen de komende dagen, vriendlief moet gewoon werken, maar er is genoeg te doen hier in huis dus dat scheelt.... en lekker sporten..

merk dat ik er deze ronde wel anders in sta dan de afgelopen 2 keer, hebben gisteravond/vannacht ook nog geklust...dat hadden we de keren ervoor niet gedaan want vriendlief is laat thuis en was ik kapot, maar lag al te slapen en vond toch nog wat energie ;) hopelijk helpt dat ook nog....

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    mel, bij mijn schoonzusje duurde het ook wat langer voor het zichtbaar was, nu met de 2de was dat veel sneller zichtbaar...

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Hihi Mel wij moeten om kwart over twee bij fa zijn. Goede kans dat we elkaar daar gaan tegenkomen!!!!! Da is n goeie!

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    ooow zoo leuk!! dan gaan we zeker even wat drinken mits je hubbie dat ook leuk vind hahaha..

Hoop zo dat jullie daar ook niet meer naar toe hoeven, niet met die negatieve reden die ik toen had maar omdat jullie dan gewoon hartstikke zwanger zijn!

liefs

Deel Deze Pagina