Dat is ze ook echt An. Toen me mannetje en ik net samen waren moest oma geopereerd worden. Tijdens de operatie hebben ze artsen haar darmen opengemaakt en niet goed gesloten.. Gevolg was dat ze van een gezonde oudere vrouw terug viel naar een oud mens wat weinig tot niets meer kon en moest vechten voor haar leven.. Ben zo blij dat ze dit nog mag mee maken
Goedemorgen meiden!!! Zo te lezen hebben jullie gisteren al flink pasen gevierd. Wij hebben helemaal niks gedaan gister. Nou ja ik heb mijn auto van binnen schoongemaakt zodat ie niet meer naar de rook ruikt. En voor de rest niks gedaan, heerlijk. Vandaag komt de hele familie langs. Ouders, schoonouders en mijn zus met de kiddo's. 12 man lopen over 6 uur in mijn kleine huisje rond hihihi...altijd gezellig. Wij vertellen ze dan gelijk dat we weer zwanger zijn. We wilden eerst wachten tot de eerste echo, maar dat kan ik echt niet hoor An nog 4 weekjes SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deb wat is een paasbult?? Mel blij dat je het naar je zin hebt gehad!! Zie ik nou dat je weer blond aan het worden bent? Oma ziet er super lief uit!!!
dit is trouwens de manier waarop we het gaan vertellen. Ben helemaal niet creatief aangelegd, dus vind het voor mezelf best een prestatie dat ik dit heb kunnen verzinnen (mede dankzij een goede vriendin hihii
Wow an 4 weken nog maar...misschien kunnen we met zn allen wel op kraamvisite komen... Karin het ziet er echt super leuk uit! Ben zo blij voor jullie. Een paasbult is een flinke bult snoeihout wat dan in de brand gezet word...is hier elk jaar met pasen... Bah ben sinds gisteravond aan de diarree en heb behoorlijk borrelende darmen...greer
melanie wat ik al weken aan je wil vragen: Heb je al trouwfoto's ?????? ben toch wel erg nieuwschierig hoe jullie eruit zagen
meiden, weet niet meer of we het er al eerder over gehad hebben maar hoe denken jullie over acupunctuur?
deb je mag niet meer naar de Cupcakes girls kijken ik weet niet zo goed hoe ik daar tegenover sta hihi...niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar!
Haha karin,echt wel,super leuk programma. Hebben zij t ook gedaan dan? Een collega van mij begint er nu mee ivm laatste icsi vergoeding
ja daar deden ze dat ook vandaar dat ik daar aan moest denken hihi..daarbij wist ik dat jij daar ook naar keek hihi...ik denk zowieso dat we meer naar dit soort medicatie moeten kijken ipv alleen onze "eigen" wetenschap...dus ik zou t gewoon doen als je dat wilt!
hahaha ja ik kijk er nog steeds naar, vanavond weer veel plezier met het vertellen van de familie ... Dani, hoe voel jij je?
Nee nog steeds niet over 1,5 maand hebben we een rechtzaak tussen ons en de fotograaf. hoop gezeik! Sorry dat ik vandaag weinig tot niet reageer maar me mannetje is echt super super ziek! Hij kan helemaal niets binnen houden en heeft ook flinke koorts. Liefs
beterschap voor je ventje!!!! en een rechtzaak dat had je nog niet verteld???? suc6 en dikke knuffel!!!
zit net de papieren van het ziekenhuis te lezen, oa de zaadonderzoeken en daaruit blijkt dat bij de 2de iui gewoon 80% van de zaadcellen onbeweeglijk was :O dat is toch behoorlijk veel.... deze keer was juist 80% wel beweeglijk, van de 1 miljoen...dat is toch goed lijkt me? wel hebben ze het over rondcellen (?) en leuko's (?)....iemand er verstand van!!!?????
Hoi meiden! Ik heb een drukke paas gehad, dus vandaar even afwezig. Maar het zit er weer op. Was gezellig met elkaar en familie, maar gegeten of het kerst was, bleh! Maar ik prop het er zelf in. Sinds ik met de hormonen ben begonnen en gestopt ben met roken weeg ik mezelf 1 keer per week. Gisteren was ik opeens 3 kilo afgevallen, en dat is ook weer niet de bedoeling, dus dat heb ik er nu in 2 dagen weer aangegeten . Karin, tsjeeeezus wat een knaltesten! Als het kwartje nu nog niet valt, dan is het tijd om een bril aan te schaffen . Maar wat een onwijs leuke eierdop, wat origineel! Hoe reageerden de families? Iedereen was vast zo blij voor jullie. Jullie hebben het ook verdiend! En thanks voor je kooptip! Vriendlief heeft idd een vast contract, voor 4,5 x het jaarinkomen kunnen we zeker wat leuks vinden, we hebben het erover gehad en jaaaa.... we gaan kopen! Zuus, wat lekker dat je zo'n fijne avond hebt gehad. Lekker even alle babystress vergeten en gewoon even lekker gek doen. Ik hoop dat je batterij weer even goed is opgeladen! En anders is het alweer bijna weekend . Mel, wat een leuke foto's met je oma!!! Lief vrouwtje is het en jij ziet er onwijs goed uit! En ik zie al een buikje hoor, dus! Jammer dat je nog geen foto's van de bruiloft hebt. Heeft ook niemand amateurfoto's gemaakt? En wat we zoeken in een huis. Iig een "boven" en een tuin. Verder zou ik graag een bad willen en m'n lief een open haard, maar die laatste 2 zijn geen harde eisen. Oja, en natuurlijk zoveel mogelijk slaapkamers, zodat we klaar zijn voor gezinsuitbreiding (en). Oja, en beterschap voor je mannetje! Misschien helpt kamillethee met beschuit? Deb, Ik geloof wel in acupunctuur, maar heb er zelf geen ervaring mee. Waarvoor wil je het dan? Ik heb wel eens gelezen dat granaatappelsap goed is voor de vruchtbaarheid. Maar wat goed dat de zwemmers van je lief zo zijn vooruit gegaan! Zo zie je maar, dat iedere keer een momentopname is. Die van mij slikt voedingssupplementen die de vruchtbaarheid doen stijgen (wordt gezegd). En ja hoor, sinds hij die heeft genomen was het aantal na 3 maanden vermeerderd met 3 miljoen! Kan toeval zijn, maar ik geloof er wel in. En baat het niet schaadt het niet, toch? Hoe ik me voel? Lekker! Eindelijk is die Clomid een beetje weggezakt en ik voel me als herboren, wat een troep zeg. En van de Pregnyl heb ik niet zoveel last. Alhoewel ik vannacht wel echt wakker werd van de krampjes. En dan zegt die alarmknop meteen in me "innesteling , innesteling ". Maar ik heb toen aan jou gedacht, dat jij ook 2x hoop hebt gekregen van die krampjes. Dus mezelf even "pregnyl, pregnyl" ingefluisterd en toen ben ik weer verder gaan slapen. En hoe voel jij je? De tijd kruipt trouwens onwijs langzaam voorbij. Ondanks dat ik afleiding had van onwijs leuke paasdagen, kreeg ik het toch niet helemaal uit m'n hoofd. An, 4 weken . Tsjee, wat gaat de tijd snel! Maak je ziekenhuistasje alvast maar klaar hoor, je weet maar nooit. Hoe voel je je? En hoe gedraagt de kleine zich?
@dani, thee vloog eruit dus die hebben we laten staan haha. Zijn geheim is beschuitje en appelsap met 10 ijsklonten ofzo haha. @trouwfoto's We hebben dikke problemen met deze man gehad. 1500 euro betaald maar tot op heden nog steeds geen foto's, op aanraden van onze advocaat maar een kort geding aangespannen. Amateur foto's hebben we juist niet laten maken omdat we een prof in hebben gehuurd. Mja achterafgezien wel spijt van. Zo nu lekker me bed in naast me mannetje die 39.7 graden koorts heeft. bah zo sneu voor hem. liefs
dani hoe hou jij het stoppen met roken vol? ik denk de hele dag aan niks anders, ben stront chagrijnig, kan niks hebben, en vlieg tegen de muren op. Nicotell kauwgom ga ik van over mijn nek, en pleisters weiger ik gewoon (wel overwogen) toch ben ik ervan overtuigd dat ik kan stoppen, maar ik gewoon niet hoe ik die gedachten van een sigaretje uit mijn hoofd krijg zelfs het denken aan de zwangerschap is niet voldoende om te zeggen, ja nu denk ik niet meer aan sigaretten, schaam me dood