Ow wat vroeg en wat zijn we weer fris en fruitig (NOT). Goeiemorge allemaal, (sht, net heel stuk getyped en ook weer per ongeluk gewist, lekker handig, dan maar ff in het kort Hoi Marjolijn! Leuk dat je erbij komt! An wat fijn!! Mel, nu nog wachten op die rooie Danitcha Vakantie? Am so jealous Jipje; autisten? ik ook! maar dan met kids in de basisschoolleeftijd. Heb ook gedaan wat jij deed, maar vond dat echt te zwaar. Dus; respect! Karin, kunnen we samen zenuwpezen, mijn nod is denk ik ook de 13e Ik denk dat ik trouwens dan een stukje dna tekort kom . Zo een afspraak bij de voedingsdeskundige, hoop dat er weer wat af is.
IK HEB MIJN LAATSTE PILLETJE PROVERA GESLIKT!!! _____________ @zuuske, heb gister al een rooi jantje op dus probeer ze te helpen. @karin: hoe was het etentje? Lekker van de tapas en het weer genoten?
Melanie!!!!!! DE LAATSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAHHHHHHHHH JOEPIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou maar hopen dat ze snel langs komen!!!! Weet je wat ik altijd zo leuk vind aan een familie-etentje? Dat het woord kinderen ongeveer 100x langskomt...En het kan ook niet anders, mijn zus heeft 2 kiddo's, meisje van 5 en jongetje van 1.5 jaar. Maar het ergste is nog altijd dat, voor je het weet ga je automatisch in de verdedigingsstand en ben je voor de 100ste keer aan het verklaren dat het NIET 'tussen mijn oren zit" en dat ik er elke dag aan moet denken ivm de testen die we ELKE dag moeten doen...:x Ja ja en daar komt ie dan : Kind je bent nog maar net bezig, geef het de tijd, kindjes komen niet op commando....DUHHHHHH dat weet ik ondertussen ook wel!!!! Maar als de gyno denk dat het allemaal normaal is, waarom moet ik dan 3x in de week voor een inwendige echo en krijg ik 5000 eenheden HCG hormoon in me kont gespoten dan?? Zó, en toen was het weer heerlijk stil aan tafel.... Dus het was echt super gezellie!!!! Thanx Mel Ik moest het ff kwijt hoor, want ik kan er soms zo boos om worden, ondanks dat ik echt wel positief in het leven sta.. Tis gewoon je eigen familie, die je door dik en dun hoort te steunen en dat doen ze ook wel hoor...Maar soms.........
@Zuuske : Heerlijk dat we samen kunnen zenuwpezen hihihihi... Tegen beter weten in, blijven we toch hopen hé...is GOED Hoe was het bij de voedingsdeskundige? Hoop dat alles goed is gegaan!?
Het lijken mijn ouders wel met wie je ging eten... Als ik daar nu praat over het zwanger worden heb ik het gevoel als of ik tegen een muur praat. Nergens krijg ik een reactie op. En als ze al reageren dan is het in negatieve vorm. en dat hondsirritante zinnetje: JE MOET ER IS NIET ZOVEEL MEE BEZIG ZIJN DAN KOMT HET VAN ZELF... I&%^&^%^^$#@!!! sorry hoor maar de grootst mogelijke onzin. van aug 2010 tot nu toe stil gestaan en niet eens meer aan een baby gedacht.. Dus ook er niet mee bezig zijn helpt gewoon niks noppes nada. Ik moet straks er dagelijks mee bezig zijn, ik kan niet anders.. Maarja dat lijken sommige niet te snappen.
@karin: dat is echt iets typisch Tilburgs.. Een broodje Jantje.. Is een broodje hamburger met of rooie saus (tomatensaus pittig) of bruine saus (satesaus)... Aangezien zuuske uit Tilburg komt, snapt ze het vast wel haha. Sorry had even niet aan de rest buiten Tilburg gedacht.
@ mel! SUPER JE LAATSTE PIL GESLIKT !! :d:d:d:d:d BEN BLIJ VOOR JE!!! @ karin.. o ik ken het, moet wel zeggen sinds ik met die onderzoeken bezig bent vragen me ouders er zelf naar, maken zich toch wel een beetje zorgen denk ik!! maar ook ik ken het, wees er niet zoveel mee bezig, je bent nog jong, je hebt alle tijd .... bla bla bla ik ben zoo benieuwd naar onze uitslagen, nog 2 weekjes wachten blegh! duurt altijd zo lang he??
Hoihoi, Bij de voedingsdeskundige was het wel oke en ook weer niet oke. Ben iig twee kilo kwijt in de afgelopen vier weken. Das dus goed. Verders ben ik er echt bizar emotioneel onder. Lijkt namelijk wel alsof dat onze kinderwens en het slagen ervan af hangt van mijn gewicht. Wat een onzin... Ik wil op dit moment trouwens toch afvallen omdat het gewoon gezonder is, maar het duurt zoooooo lang. Bah! En dan ben ik straks veel afgevallen..wordt ik eindelijk misschien (hopefully) zwanger...komt het er weer bij :0 Da is ook wat ..... Gisteren trouwens gezwommen (doe ik wel vaker, ook in het kader van gewichtsverlies->babywens), ligt het zwembad ernaast helemaal vol met jonge moeders en hun kleintje ivm babyzwemmen!! Hartstikke cute hoor, maar ow zo frustrerend!! En jongens die dooddoeners (zinnetjes als "ach het komt wel..") met de beste bedoelingen.... ik zou er gek van worden!! Bij ons weten beide (schoon)ouders nog van niks en om die reden wil ik het ook nog even zo houden. Er zijn ook altijd mensen in de omgeving die ernaar vragen om dat wij natuurlijk op een bepaalde leetijd zitten. Ik heb daar een paar maandjes terug trouwens een topic over geopend, hij is inmiddels gesloten, maar daar kwamen veel herkenbare, grappige reacties op. Ik moet nog een lange dag werken vandaag dus maybe tot morgen. Veel Liefs
Welkom Marjolein!!! Tuurlijk mag je erbij, hoe was je eerste gesprek? Karin, wat vervelend dat je zo in de verdediging moet bij je ouders. Ik sluit me dan ook bij Zuuske aan dat ik soms wel blij ben dat onze families van nog niets weten. Hier ongi geworden :x. Gelukkig gisteren nog van m'n lief een veel te uitgebreid en overlekker "kusje voor het slapengaan" gehad, dus hij zat qua timing goed, want nu moet ie even uit m'n buurt blijven. Ik zag net in m'n app dat ik m'n ei nu op de laatste dag in Portugal heb, dus we gaan ons best doen voor een Portugees kindje . Melanie, lekker dat de pillen op zijn!!!! Nu snel ongi worden, ik stuur wel wat duiveltjes jouw kant op, ik kan ze missen als kiespijn Deb, dus eerst nog even zelf proberen! En dan eerst jezelf laten onderzoeken. Tegen de tijd dat dat gebeurt is, heb je vast tijd genoeg gehad om met je lief te praten, valt of staat ook niet met een dag. En hopelijk is het allemaal niet nodig en doet moeder natuur gewoon lekker z'n werk!
He getsie danitcha.. had echt gehoopt voor je dat je zwanger was!! ik moet zondag of maandag ongi worden.. voel het aan de krampjes maar ook mijn baarmoedermond staat open dus dan weet ik al dat de ongi eraan komt! helaas, pindakaas het wordt toch de mmm
@Jipje : wachten duurt altijd lang:x niet leuk..... Mijn ouders zitten volgens mij in 2strijd met zichzelf: als ik bij de gyno vandaan kom heb ik 3 voicemail berichten: of ik a.u.j. z.s.m. wil terugbellen omdat ze graag willen weten hoe het gaat/ging/ is geweest, maar als je er zelf over begint krijg je antwoorden als : Kind doe nou maar rustig aan Snap jij het, snap ik het?? Wat ik nog even wilde delen met jullie was de logica van een meisje van 5 : - Tante Karin wanneer ga je weer naar de kijkdoos(gyno)(dit was makkelijker uitleggen ? Dat is zo leuk!!!!!!, hebben wij ook op school. Mag ik de volgende x met je mee, pleassssssseeeeeee?? - Tante Karin waarom ga je eigenlijk naar de kijkdoos? * Omdat ik graag een kindje wil - Nou dat is ook raar hoor, mama heef mijn broertje gewoon opgehaald in het ziekenhuis...Hebben ze daar niet nog een kindje voor je? * hmmmm dan ga ik daar maar eens zoeken.... - Nou dan ga ik wel met je mee hoor, want mama heeft het verkeerde kindje meegenomen, deze vind ik niet zo leuk...dan gaan we gewoon een nieuwe zoeken Ik moest dit gewoon met jullie delen omdat ik hoop dat wij ook ooit zulke gesprekken mogen hebben met onze kindjes
@Danitcha :k*t zeg dat je ze weer langs zijn geweest:x:x Dan maar een mooi Portugees kindje maken @Zuuske : Weer een paar kilootjes eraf!!!!!! U go girl!!!!!!! SUPER GOED!!!!!!!!!! en dat babyzwemmen: Volgend jaar lig jij er ook gewoon tussen!!!! En tja, soms heb ik er ook heel erg veel spijt van dat ik het verteld heb...maar we moesten ook wel omdat we zoveel naar het zkh moesten en ik nogal een hechte band heb met mijn ouders, kon ik het gewoon niet voor me houden...Mijn schoonouders hebben zoiets van : We horen het wel. Zijn super enthousiast hoor, maar ze hebben er zelf 7 jaar over gedaan om mijn vriendje te krijgen, dus ze begrijpen ons wel, en laat ons lekker met rust. Gisteren nog een super mooi aanbod gekregen van mijn beste vriendinnetje : Als het nou echt niet lukt he Karin, dan mag je mijn baarmoeder wel lenen hoor...Wil dolgraag een kindje voor jouw op de wereld zetten Is dat LIEF dan...hopen natuurlijk dat het niet zo ver komt, maar gewoon het gebaar....SWEET!!!! (en dan te bedenken dat mijn vriendinnetje echt een helse bevalling heeft gehad van 72 uur met tangen en pompen en uiteindelijk een spoed ks...waardoor ze zelf geen 2de meer wil) Er zijn ook nog mensen die niet zeuren over onze kinderwens hahahaahahah
@karin haha geweldig hoe die kleintjes er op kunnen reageren. Wij fantaseren ook vaak hoe ons kindje straks zal zijn als het bv naar school toe moet. @zuuske Klinkt super goed het aantal kilo's dat je verliest. Zal voor je duimen dat het nog allemaal wat sneller gaat. Het is idd frustrerend om te zien hoe belangrijk een gewicht kan zijn. @Danitcha, ah bah! had echt gehoopt dat het weg zou blijven bij je! Maar een "portugees" kindje is natuurlijk ook mooi haha. En ja stuur die duiveltjes maar deze kant op. Ik ben er super blij mee! @jipje Wachten is nooit leuk! lijkt me ook helemaal niet fijn om zo in de onzekerheid te moeten zitten. Jammer dat jullie nu ook echt de mmm in moeten. Maar hopelijk is dat maar voor heel even en hebben jullie snel een klein wondertje in jullie handen. liefs Melanie
Bedankt voor jullie lieve woorden!!! Deze dag van de cylcus vind ik altijd zo'n dramadag, dus een oppepper was welkom. Karin: Wat vertederend van je nichtje... kijkdoos hahaha, die hou ik erin! En wat een lief gebaar van je vriendinnetje!!! Mijn beste vriendinnetje heeft ook al haar eitje aangeboden voor als het nodig zou zijn, ook zo'n mega lief gebaar! Ze is zelf al oma (ja, ze was er heul vroeg bij), dus met die vruchtbare eitjes van haar hou ik het aanbod in gedachten. Jipje, zolang je nog niet ongi bent, de moed niet opgeven hoor!!! Mel, ik heb de duiveltjes op een kleedje gezet en jouw kant op geblazen. Aangezien ik net van tandarts kom en m'n hele wang nog verdoofd is, kan ik niet zo heel hard blazen. Duurt denk ik wel 2 dagen voordat ze er zijn, laat je het weten als ze zijn aangekomen? Zuuske: Goed hoor, 2 kilo eraf! Het begin is er. Ben trots op je!!! Volhouden meis! Hoeveel wil je eraf? En hopelijk word je moeite beloont met een kindje. Dat is de moeite waard toch? Ik weet hoe moeilijk het is hoor. Toch gisteren weer gerookt. Vandaag ook, stomme ongi. Vriendlief ook bezweken gisteren. Zo heeft iedereen z'n zwaktes...
Jullie praten wel heel makkelijk over het draagmoederschap hoor... Ik heb hele goede vriendinnen maar weet niet of ik dit zomaar zo snel zou doen voor hun. Omgekeerd ook niet.. @Danitcha, Ik heb de vliegroute doorgegeven aan schiphol en alle andere vliegvelden. De duiveltjes hebben vrije doorgaan. Ik hoop dat ze er daardoor toch wat sneller zijn. hahahaha.