Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Welnee Mel, ik zou er niet aan moeten denken! Ik wil m'n eigen kind van mij en m'n lief in m'n eigen buik dragen. Maar het is zoooo übersweet dat iemand dit je aanbiedt. Als het ooit zo ver zou komen, dan zouden er heeeel veeeeel slapeloze nachten overheen gaan. Maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het onszelf gewoon uiteindelijk lukt, met een beetje medische hulp misschien...

Ik hoop ook dat ze de duveltjes er eerder zijn, ik heb iig de tomtom juist ingesteld. Als de wind juist staat, kunnen ze zaterdagavond ook wel redden, maar zondagochtend zeker! Je hebt garantie :D

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @danitcha hahaha.. ja was het maar zo makkelijk he dat we gewoon konden zeggen.. vandaag nog even niet maar morgen na 2 uur ben je welkom haha.

Het is idd wel superlief dat een vriendin dat zegt. Een vriendinnetje van mij zei het iets meer als 1 jaar terug ook tegen mij en me mannetje. Maar we zeiden al meteen tegen haar van volgens mij heb je nog niet goed nagedacht wat zoiets inhoudt. (ligt natuurlijk anders bij jullie, die van jullie hebben zelf al een kindje en weet dus wat het inhoud om zwanger te worden) Toen was het gelijk van oow... ja dan euhm moeten we daar nog maar is over praten.

Ik zelf zou dat idee ook niets vinden.. Het is dan wel ons kindje maar toch je mist 9 maanden dat gevoel. plus ik zou bang zijn dat de vrouw die het kindje die 9 maanden in zich heeft een iets te grote rol wil gaan spelen in het leven van ons kind.

Maar hey ik ben pas 21 waar praat ik over haha.. Ik heb nog minimaal 19 jaar de tijd om zelf zwanger te raken. Dus dat moet goed komen. Wie weet vinden ze over 5 jaar wel een middeltje dat je per direct zwanger laat worden. Er veranderd zoveel in korte tijd. Dus hoop blijven we sowieso houden.

liefs mel

3. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    tuurlijk gaan wij er niet van uit dat we haar hulp nodig hebben...maar gewoon het feit dat iemand het aanbiedt, omdat ze weet hoeveel pijn het doet dat wij niet zwanger worden...Ik vind het ubersweet van der....

zit echt ff in een dipje meiden, geen idee hoe het komt. Misschien nog door de hormonen?? of iets anders...
    Ik mis me ventje...die heb ik sinds woensdagnacht niet meer gezien ivm werk...ik wil weten of we nu zwanger zijn/worden. me agenda is leeg en verveel me rot...en ik moet ook nog tot 20.15uur werken vanavond terwijl ik gewoon op het terras wil zitten met een gals rose in me hand :D

Oftwel : dit is mijn zeur moment :D

4. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    en jullie mogen mee genieten hahahaha...(had te snel op Enter getoetst hihih)

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin: je mag zeuren! Daar zijn wij voor. lijkt me niet tof om je mannetje zo weinig te kunnen zien. Ik zie die van mij gelukkig precies genoeg. Niet te veel en niet te weinig haha.

Misschien komt het idd nog van je spuit. Maar soms zit het ook even allemaal tegen. En als je dan moet werken met die heerlijke weer dan krijg je er steeds minder zin in.

Tot hoe laat moet je mannetje vandaag werken? Anders zouden jullie misschien straks nog samen even lekker op het terras kunnen gaan zitten of lekker een avondje weg. (niet te veel alcohol natuurlijk)

Nog maar 6 dagen meid, dan weet je als het goed is of het raak is geweest deze maand! Ik zal voor je duimen! Hoop het ook echt voor je.

Ik heb net maar even de strijk weggewerkt. Mannetje beneden de vloer geschuurd en die mag zo een bruiloft gaan fotograveren. Dus tot vanavond 9 uur mag ik mezelf bezig houden.

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    dat is nou het ergste van alles : Vriendlief is vrij vandaag, en dan draai ik weer 12 uur op een dag :( En als ik klaar ben dan is hij weer voetballen met zijn werk(waar ik echt niet naar toe ga, haat voetbal en zeker het kijken ernaar) Dus we zien elkaar pas weer vanaaf...Heb ik lekker 3 dagen vrij, jaja maandag roostervrije dag, is meneer het hele weekend aan het werk....Volgens mij zijn het afkickverschijnselen omdat we elkaar zo weinig zien...wat een ellende zeg...

En ja Danitcha het roken......pffffff....kom ik gisteren thuis, staat mijn onderbuuf er, gezellig ff kletsen. Ik trots vertellen dat ik gestopt met roken, maar af en toe nog wel een haaltje neem of zo maar meer niet...krijg ik toch een afkeurend gezicht van haar en een blik van: Moet je dat nou wel doen???!!!
    Ze weet dat wij in de mmm zitten/gaan omdat we elkaar uiteraard bij de gyno tegen moesten komen:( en ik helemaal in tranen was:)

Maar zelf staat ze ******* wel met een peuk in der handen...en.....24 weken zwanger he!!!!!!!!!!
    Wie heeft hier nou recht om boos te zijn :x:x:x:x:x of iemand een afkeurend gezicht te geven:x:x:x:x:x

Grote frustatie vandaag ;);)

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh en Mel als je je verveelt: Bij mij ligt ook nog 3 weken aan strijkgoed :D hahahaha

@An : Hoeist nou met je??? of heb ik gewoon over je berichtjes heen gelezen...hmmm...anyhow hoop dat het alweer een stukje beter met je gaat!!

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ karin.. belachelijk! :S vind niet dat zij iets mag zeggen of afkeurende blikken moet geven.. maar misschien baalt ze er zelf erg van dat ze nog rookt en was ze misschien wel heel trots op jou hihi kan ook ;)

Ik snap trouwens je frustratie.. vind het ook altijd super kut als ik me ventje niet zo vaak zie,, ik zou wel gewoon zo'n huismoedertje willen zijn hoor .. aangezien ik werken haat :p zie je je man lekker veel en je kan iedere dag tijd met je kindjes doorbrengen

9. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Tja zo had ik het nog niet bekeken...beetje zwartkijker vandaag, hmmm zij is jaloers op mij en ik op haar...wat een rare wereld leven we toch..

THANX!!!!!!!!!! :D wilde het zelf niet zo neer zetten, maar ben ERRUGH dankbaar dat jij dat wel doet hahahahaha. Vind het heerlijk om te werken hoor, maar ik heb een 9 tot 5 baan en mijn vriendje....tja...hoe onregelmatig wil je het hebben?! Maar ja dat hoor erbij als je werkt in de zorg hé.....Soms lijkt het me heerljk om huismoeder te worden, maar aan de andere kant, heb ik ook zoiets van nou laat mij maar lekker werken hahahaha :D

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Karin, dat kan dus gewoon niet! Oordelen over iemands roken, terwijl je het zelf ook doet! Roken tijdens je zwangerschap vind ik überhaupt niet kunnen. Dat je jezelf ziek kan roken, is je eigen keus, doe ik helaas ook. Maar je bent op dat moment verantwoordelijk voor een ander leven in je. Het kan inderdaad nog best wel eens afgunst zijn dat het jou wel lukt om niet te roken. Je kan haar best zeggen dat het niet gezond voor haar kindje is hoor!

Wat balen dat jij en je lover zo onregelmatig werken (nouja, hij dan). Lijkt me vooral ook lastig tijdens je vruchtbare periode, maar van de week heb je bewezen dat dat geen probleem hoeft te zijn.

Mijn lief werkte in het begin van onze relatie in het buitenland. Verschrikkelijk was dat, ook al heeft het onze relatie wel sterker gemaakt. Maar daarna heb ik wel gezegd NOOIT meer. Heel moeilijk, want daarna kreeg hij weer een heel leuke baan aangeboden, die hij dus afgewezen heeft voor mij, ik voelde me echt schuldig. Maar nu werkt hij een half uurtje van huis en is hij iedere avond en ieder weekend thuis, heerlijk!!! Dus ik begrijp wel een beetje hoe het gemis voelt, ik heb er 7 maanden in gezeten.

Gewoon extra genieten van de tijd die jullie wel samen hebben! En de tijd alleen met heel leuke dingen opvullen!

En die 6 dagen wachten is een hel, tell me about it. Konden we maar even in onszelf kijken om te zien of er nou een zwemmer in ons eitje zit hè? Ik duim voor je mee hoor!!

11. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wist wel waar ik aan begon hoor met hem, maar als je al niet lekker in je vel zit..dan is dat het eerste waar ik ontzettend boos om kan worden....Enne...we plannen het inderdaad goed in, maar soms word ik gek van het plannen...Wil ook een beetje spontaniteit in me sexleven :D

Ik zou er een moord voor kunnen doen om nu een echo te krijgen bij de gyno...Vorige week was ik me auto bijna niet uit te slepen omdat we alwéér naar de gyno moesten...nu zou ik er zo met 160km per uur naar toe rijden om te kijken wat er nou allemaal gebeurt daar binnen...:D

Goh vind het wel lekker om ff te klagen hoor...Ben helemaal niet zo'n klagend persoon, bekijk dingen eerder positief dan negatief, maar vandaag is de wereld lekker zwart wit voor mij...of alles of niks...en ik zet nu alles op chago.......en ik moet ook nog 5 uur werken....grrrrrrrrrrrrr

Ben wel blij met mijn digitale vriendinnetjes die me opvrolijken...ik had het al een de plant in mijn kantoor gevraagd, tis een goede luisteraar hoor, maar niet zo'n prater :D :D :D hahahahahhah

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wahahahha ik stond vandaag ook tegen een nieuwe plant op mijn kamer te praten.

Hier op vrijdagmiddag altijd vrij dus moeders kwam langs. Zo opgelucht! Aangezien ik 80 km verderop ben gaan wonen en als je dan slecht nieuws hebt gehad mis ik mijn ouders wel hoor.

Lekker in de tuin gezeten, maar moet weer in gaan loggen. Iets teveel events op t programma staan dus moet even doorbikkelen. Bah

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wauw. Dat was dik 2,5 uur terug.

Eindelijk klaar!! Moetti had lekker Indisch gekookt dus wij gaan zo smikkelen!!

14. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    eet smakelijk meis..
    Heb net gegeten en ben nu koopavond aan het draaien...Dat heb ik nou nooit begrepen hé...koopavond op de bank...ach ja...
    Nog 2 uurtjes bikkelen voor mij en dan ga ik richting huis...
    Fijne avond allemaal!!

Oh en ik voel me gelukkig al weer wat beter!!! :D:D

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik werk ook bij een bank! Maar dan op kantoor

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahaha ik weet niet of het van de provera komt ofzo maar me tietjes staan strakker dan ooit. ze lijken ook groter hahaha.

Misschien komt het gwn omdat ik ongi moet worden, maar ik heb al zolang niet meer gelet op alle bijwerkingen die ergens bij horen, dat ik het eigenlijk wel vergeten ben.

17. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Jij gaat gewoon hartstikke ongesteld worden!!!!! :D ik heb dat ook meestal aan het begin, pas dan mijn bh's nog maar amper hahaha...misschien als troost ,ik wordt meestal dan de volgende dag ongesteld :D:D xxx

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Goedenavond meiden! Nog even snel de nieuwtjes doorgescanned, het gaat weer hard hier met de babbels!

Thanks allemaal voor de support bij het afvallen. Feels so good to have (digi)friends. Maakt me weer lekker gemotiveerd! Superbedankt

Danitcha: Balen!:x

Jipje: Ik hoop het beste ervan voor je!

Ow indd! Wij zijn echt van die weekend genieters. Dus doordeweeks een rustig aan werkend leventje en in het weekend...avond-lol, ochtendsex, middag-vluggertje, etc
    Maar ja dan moet mijn lichaam het wel goed plannen dat dan ook mn ei er is natuurlijk;).

Mel, ik zei het pas ook al, nu ken ik inmiddels elk gevoeltje van mn lichaam als menstruatie eraan komt, dan ga je in een keer overal op letten en het lijkt ook allemaal op symptonen van een zwangerschap, zodat het lekker frustie kan zijn.

Ik heb trouwens ook altijd zere borsten als ik ongesteld moet worden, dus Mel, daar komtiedanhè?

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    haha ik heb het normaal ook wel als in ongi word dat ze wat voller zijn. Maar dit slaat alles haha en gevoelig.. kan ze bijna niet aanraken haha.

Zal blij zijn als ik ongi word. Dan is mijn eerste NOD bekend haha.. Daar heb ik het al meer dan 1.5 jaar niet meer over gehad...

20. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh ik mis dit soms zo!!!! Maar als we dan eens een keer een weekend samen hebben dan gaat de voordeur op vrijdagavond op slot en op maandag er pas weer af...Heerlijk!!!!!!!!!!!!! :D

we gaan met je mee rekenen hoor!!! en stressen natuurlijk want ook dat komt er weer bij hahaha, maar gelukkig wel gezonde stress :D

Deel Deze Pagina