Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ha An goed van je te horen en wt lekker dat het zo goed gaat met de kleine. Spreek voor mezelf maar vind het vooral heel leuk om te horen hoe het allemaal gaat met je nieuwe liefde ;) Op de fotoos (fb) zie ik iig een prachtig lekker mannetje.
    Bijna weer werken, dat zal indd wel gek zijn. En wat een raar mens dat ze zo uit haar nek kletst, maakt ze zichzelf vast niet populair mee. En zie maar zo; jij komt terug, zij rot op. Ben je daar ook weer vanaf :)

Ik heb zo een afspraak bij MW maar het gaat eigenlijk al heel goed weer. Mn zenuwinzinking is ver te zoeken, maar ik heb dan ook vakantie en ook van de mmm dus is het allemaal een beetje ver uit mijn gedachte. Maar toch wel goed om te doen aangezien we volgende week met de spuiten beginnen. Heb die inmiddels ook besteld bij de apotheek, bleek dat ze pregnyl niet hebben en nu krijg ik via het zkh iets anders (?) dus komt goed uit dat ik daar nu toch heen moet, hehe.
    Daarna nog een bezoekje tandarts en dan zijn we lekker een paar daagjes weg.....heerlijk! en wat een prachtig weer!!! Lekker genieten dus, jullie ook he?? Tot volgende week ergens, veel zon plezier! xx

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    pfff dadelijk om 1500uur de 20wkn echo...vind t doodeng :(

ga vanaaf ook reageren op iedereen hoor!! ben jullie niet vergeten hihi...dikke knuffel voor mijn vriendinnen!!! :D

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Oeee karin spannend :D !!! Succes!

an, ik vind het ook niet erg hoor als je over liam praat, juist leuk!! motiveert mij om door te gaan ;)

Zuuske, fijn dat het beter gaat met je ! Start je nou ook met ivf of was het met iets anders?

Hier opzich goed hoor, volop aan het genieten van mijn vakantie, Gentse feesten, terrasjes, strand, fietsen (jaaa actief he :p, daarna wel aan de wijn maar dat maakt niet uit!), BBQ'en, dus komt helemaal goed hier haha!
    Voor de bruiloft is alles geregeld, dus daar hoeven we ons niet meer druk om te maken :) Moet volgende week vrijdag mijn jurk ophalen! helemaal blij haha :D
    Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis, het gaat niet helemaal goed met me buik.. heb vanaf de 2e behandeling, die in mei was al last van mijn eierstokken en baarmoeder gehouden, erg vervelend ook pijn tijdens het vrijen, dus daar moet even naar gekeken worden, aangezien we over 2/3 weken weer beginnen met de behandeling!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Succes Karin!! toi toi toi!!

Hier straks ook met Liam weer terug naar de ha. ben bang dat de spruw toch niet helemaal weg is. en moet zelf ook weer voor mijn uitstrijkje en anticonceptie bespreken

jipje, wat rot dat je pijn blijft houden! goed dat je er naar laat kijken want vrijen moet wel leuk blijven ;)
    en wat spannend je jurk! hoop dat hij als gegoten zit :)

mijn zus is afgelopen vakantie ook ten huwelijk gevraagd. oohhhhh ik ben zo bllij (zie mezelf niet echt trouwen, maar zo kan ik toch alles van dichtbij meemaken)

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Deb ik had je al gesproken maar wilde toch nog ff zeggen dat ik het echt heel rot voor je vind. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om volgende weer door te gaan!!!
    En natuurlijk begrijp ik dat je even afstand neemt van het forum. Zorg dat je weer op adem komt meis. Dikke knuffel!!!

An wat fijn om wat weer van je te lezen. Goed om te horen dat het moeder zijn je goed bevalt en je zo verliefd bent op Liam :D Geniet er lekker van en hou ons vooral op de hoogte! Je hoort er toch gewoon bij dus ik zou me zeker niet rot voelen!!!

Jipje fijn dat je zo aan het genieten bent van je vakantie! Het is je ook zo gegund!!! Jammer dat het lichamelijk niet helemaal soepel loopt. Ik hoop dat ze iets hebben kunnen vinden.

Dani, Zuuske en Mel hoeist met jullie?

Hier de 20wkn echo gehad. Helemaal goedgekeurd :D wat mooi om te zien zeg, hij is gewoon helemaal compleet en er zijn geen rare afwijkingen geconstateerd.
    Volgende week gaan wij ook op vakantie. Lekker 2 weekjes naar Malta. Vooral vriendje heeft het wel verdient! Hierna gaan we alles regelen voor de babykamer.

Voor de rest nog niet aan het werk en het ziet er naar uit dat dat ook niet meer gaat gebeuren :(23 september loopt mijn contract af en ze gaan het niet verlengen. Maar dat wisten we al dus ik maak me er ook niet druk over hihihi
    Fijne avond allemaal :D:D

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hoi meiden,
    Sorry dat ik even afwezig was. Ik heb volop van het mooie weer genoten en even afstand genomen van zp. Ik kijk uit naar de ivf, maar ben ook erg bang voor het onbekende en daarom zat ik afgelopen dagen een beetje in de ontkenningsfase. Ik zit nu op 11dpo en normaal werd ik altijd 12dpo ongi... morgen dus :$. De laatste rondes had ik maar een lf van 9 dagen, dus ik ben blij dat ik nu zonder hormonen weer een voor mij normale lf heb. M'n progesteronwaarde was ook goed deze ronde, ha!

Deb, wat jammer dat je eitje zo langzaam groeit. Neem maar even afstand en ondertussen wel lekker samen stoeien, je weet maar nooit!

An, je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ik vind het heerlijk om alle verhalen en foto's te zien van Liam! Je hebt wel lekker weer in je laatste weekje verlof!!!

Karin, je echo was helemaal goed hè!!! :D
    Jammer dat ze je contract niet verlengd hebben. Nu lekker niet druk maken om werk, dat komt wel weer na de geboorte.

Jip, hoe was het bij het ziekenhuis?

Zuus, wat fijn om te lezen dat je weer lekker in je velletje zit. Houden zo! Want na regen komt altijd weer zonneschijn! Veel plezier op vakantie!!!

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Deb neem de tijd die je nodig hebt, hoop dat je even rust kunt vinden!

Karin, mooi echo foto :D ! echt leuk om te zien he zo'n kleintje, lijkt me zo raar als je weet dat dat in je buik groeit...

In het ziekenhuis hebben ze niets geks kunnen vinden, hij dacht meer dat het me dikke darm was.. wel heb ik deze cylcus een erg late eisprong, morgen pas ofzo en zit zkr al op dag 20, maar goed maakt niet uit! ben ik dus pas na de bruiloft ongi ,alleen maar btr :D
    Hij heeft me wel een pil gegeven (1 pil) tegen een schimmelinfectie, hij zei ik zie niets of merk niets dat het een schimmelinfectie kan zijn, maar soms zie je het ook niet of merk je het niet en heb je het wel.. dusja voor de zekerheid dus maar even zo'n pilletje geslikt! Hoop dat t werkt en dat dat het maar was...

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Lieve dinnetjes,

Ben gisteren ongi geworden. Helemaal trots op m'n lijfje, een lf van 13 dagen! :)
    Gisteren meteen begonnen met de decapeptyl en morgen komt de puregon erbij. Wel hoofdpijn en opvliegers van de deca, maar alles voor het goede doel.
    Aaaah de eerste ivf is gestart!!! Spannend!!!:D:D:D

9. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Daan wat fijn!! Dat het maar een succesvolle ivf mag worden!! X

Vandaag ongesteld dus woensdag beginnen met prikken. Aiaiai, best spannend, ghehe.

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oh wat spannend Zuus! Wel leuk dat we een beetje gelijk lopen. Moet je eerst nog een uitgangsecho morgen?
    Succes met je 1e prikje!

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Dani en Zuuske, succes!!!

hier gaat het eigenlijk wel goed...de rust doet me meer goed dan ik had verwacht, al heb ik nog wel zo mijn momenten dat ik er van baal hoor, maar ja de situatie is niet anders...

en natuurlijk vergeet ik jullie niet lieverds en lees ik van tijd tot tijd mee!!! dikke kus voor jullie

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Dani en Zuuske wat super spannend zeg!!!!!!!!!!! het gaat nu echt beginnen :D laten we hopen en duimen op een vruchtbare ronde voor jullie. Tis jullie zoooo gegund :D

Deb hoeist nou met jou?

Mel leef je nog? en hoe voel je je?

Jipje je zou maar over 8 dagen gaan trouwen....ahhhhhh SUPER spannend. Echt meis maak er een waanzinnige dag van en dat jullie droomdag maar heel lang mag duren :D
    Wanneer hebben jullie nou precies de tp?

An ik las dat je je eerste dag hebt overleefd. Meid super trots op je!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ben gewoon al 21 weken vandaag. Het gaat zo super snel. Donderdag nacht gaan we op vakantie en zal ik dus even afwezig zijn. Ik kijk er zo naar uit om gewoon even niks te doen. Niet dat dat veel veranderd want ik werk natuurlijk niet. Maar gewoon even weg en tijd met zijn 2en doorbrengen kan ik wel goed gebruiken :D

Oh Dani hoeist eigenlijk met je sollicitaties afgelopen?

Fijne avond girlsss liefs van mij xxxxx

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dani en zuuske, super veel succes!! dat het allemaal goed mag gaan :D

Karin, geen idee wanneer we precies de terugplaatsing hebben, moet nog ongesteld worden, zal ongeveer over 2 weekjes zijn en dan beginnen we met een nieuwe ivf cyclus, alleen hoef ik dus niet heel de mik mak opnieuw te doen! dus dat is wel fijn...

En jaaaa over een weekje ben ik gewoon getrouwd, heb er echt heel veel zin in :D

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Mocht ik niet meer reageren alvast een heeeeeellleee fijne vakantie met jullie 3tjes karin! ;)

15. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Jip, aftellen! Spannend!

Vandaag eerste gonalf dagje. Dat spuiten is echt RAAR! Ik helemaal zenuwachtig. Nog een keer spuitinstructie video gekeken. Bleek ik geen alcoholdoekjes erbij gehad te hebben dus daar kon ik weer voor naar de apotheek. Afijn, helemaal gereed met mn prikpen zonder luchtbellen...gewoon niet durven!! Ik zat al bijna te janken en voelde me zo'n watje. Maar gewoon denken; het moet toch, niet alleen nu maar ook morgen en overmorgen en de dag erna etc... Maar het is zo tegn-natuurljk om een naald in jezelf te steken. Uiteindelijk (net voor dat ik man wilde vragen of hij het kon doen en die is helemaal voor de dood voor naalden) bedacht dat ik dan gewoon niet ga kijken en de naald er op het gevoel in duw.... ik voelde NIKS! Toch maar even kijken of tie er wel in was gegaan, ja hoor, helemaal, dus netjes leeg gespoten. Maar wat moest ik lachen om mezelf met mn gepaniek zeg. Ik voelde niks, haha, heb natuurlijk ook wel genoeg vetjes dus dat zal wel geholpen hebben hihi, ben ik daar voor het eerst ookblij mee ;)!
    Nu nog afwachten of er bijwerkingen zijn.

XX

16. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    zuuske super trots op je meid!!!!!! u go girl!!!! :D:D

17. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Haha zuuske!! Goed gedaan hoor :p die 1ste is altijd eng, daarna gaat t steeds beter.... Je hoeft trouwens geen alcoholdoekjes te gebruiken hoor,, is alleen als je echt vies bent, tis goed als je het doet hoor ;) ik deed t eerst ook, maar me moeder (werkt bij de trombosedienst) zei dat tegen me...
    Wanneer heb je een echo?

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ow ok. Dat wist ik niet. Ach ja, kan geen kwaad ;). Ik ben er nu niet meer zo bang voor, weet nu hoe het moet. Ik heb 9 augustus een echo. Jij nog 6 nachtjes slapen!!!
    Dan mag je je prachtige jurk aan en ja zeggen tegen je liefste!

19. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Zuus, ik ben supertrots op je!!! :D Ik durfde eerst echt niet zelf te spuiten, m'n lief deed dat. Nu doe ik ze wel zelf. Dus ik vind je überstoer voor de eerste keer!
    De deca vind ik echt branden in m'n buik, maar gelukkig is het niet zoveel. De puregon voel ik niet, maar het is zoveel! Het duurt echt wel even voordat ik alles erin heb.
    Je hebt de eerste echo dus op cd10? Ik mocht 2 rondes al de pregnyl zetten op cd10, dus spannend meis!!!
    Hoeveel spuit je trouwens? 75?

Jipje, wat spannend bijna trouwen!!!

Karin, fijne vakantie!!! Lekker genieten!

Deb, je gaat naar Australië las ik op fb?! :D Wat totaal onverwachts, ik had het niet zien aankomen. Wanneer en hoe lang ga je dan? Ik wil ALLES weten!

An, hoe gaat het werken? Leuk? Of mis je Liam?

Mel, het gaat super snel hè! Volgens mij heb je een top zwangerschap. Hopelijk blijft het zo voorspoedig gaan.

Hier vallen de hormonen me alles mee. Ik had clomid achtige perikelen verwacht (en dan nog erger), maar tot op heden blijft het uit. Af en toe een lichte opvlieger en ik ben wat emotioneler.

Ik ben niet aangenomen na dat gesprek:(. Wel 2e geworden, maar daar koop ik niets voor.
    Bij die andere ben ik nog niet op gesprek geweest. Ik twijfel. Het is bij een oude werkgever van me. Ik heb daar 5 jaar gewerkt en toen werd ik eruit gezet omdat ik aan een vast contract toe was en ze die niet gaven. Ze hebben m'n cv online gezien en contact met me opgenomen, omdat ik nu weer bij contract 1 kan beginnen. Maar dan kan ik zeker over 5 jaar weer opdonderen? Ik wil deze maand sowieso niet werken met de ivf poging. Dan kom ik vast nooit m'n proeftijd door met al die zkh bezoekjes. Dus als ik per 1 september niets anders heb gevonden, dan ga ik het gesprek wel met ze aan. Maar nu eerst nog druk verder solliciteren! Verder heb ik ook een plan om iets voor mezelf te doen, maar meer als bijverdienste. Ik ben nu bezig met zelf de website te maken. Ik heb dat nog nooit gedaan, dus daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar ik vind het wel erg leuk om te doen! En ben vooral erg trots op mezelf dat het nog gaat lukken ook :).

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Dani, wat wil je zelf gaan doen dan?

Zuuske wauw zelf spuiten!! Ik kan dat echt niet hoor, ik ging toen bijna van mijn stokje...

Karin, geniet van jullie vakantie, heerlijk er even tussenuit...nog even met z'n 2tjes ;)

Mel, wat heb je een mooie buik ja!!

An, hoe is het?

Hier, gaat het eigenlijk wel heel goed... denk dat ik ergens volgende week ongi zal worden...mijn lichaam is zich al aan het voorbereiden... merk wel dat mijn lichaam me echt even terug gefloten heeft, ben al ruim een week ziekjes, slaap veel maar slecht en ben gewoon moe... maar goed... ben er niet meer teleurgesteld over dat we deze maand niet verder konden... volgende maand weer met volle moed verder!!!

ja we gaan naar AUSTRALIE :) :) hihi niemand had het zien aankomen, maar ik 'moet' gewoon terug en heb dat hier thuis ook even flink duidelijk gemaakt. we vieren oud&nieuw in Sydney en blijven ruim 3,5 week in australie... ik kan echt niet wachten en heb er super veel zin in...

liefs

Deel Deze Pagina