zo ik heb ook een keuze gemaakt : blijf lekker thuis...kan me het nu niet veroorloven om nog beroerder te worden...stel je voor dat het wel zo is, en dan sta ik mezelf ziek te maken door in de regen naar Kane te luisteren....NOT hihihi...ga zo lekker douchen, haar in een maskertje, lijfje in een maskertje. vriendlief komt rond 16.00uur thuis en beloofd het eten klaar te maken, dus ik ga alweer lekker aan mezelf denken
Groot gelijk Karin. Als ik denk aan vannacht moet ik er niet aan denken om zoiets te doen. Je zou maar eens beroerd worden en met ov naar huis!! Ahhhh
Haha idd en ik heb al een hekel aan ov. 1.5uur heen en dan weer terug.. Me vriendinnetje begrijpt gelukkig..zij kent de situatie en zei gelijk: blijf jij maar lekker thuis...met xijn allen op de bank vandaag xx
Hier word het ook lekker op de bank hangen. Straks komt als het goed is een vriendinnetje van me langs. (de toekomstige peettante) Lekker kletsen over de baby to be. Vanmorgen heerlijk wakker geworden met echte muziek: Elvis Presley hahaha. Al ben ik een jonkie maar damn.. die man kon pa echt zingen. @karin: ook lekker even een dagje lekker je zelf verwennen met lekkere spulletjes op je lichaam. Hier heeft het vanmorgen even geregend maar het zonnetje komt nu af en toe door. Heb trouwens gister mijn konijn ingewisseld. We hadden hem een paar weken terug via marktplaats gekregen. Ik wilde graag een konijn. Maar dat beest is denk ik op het vorige adres mishandeld geweest. Je kon er niets mee. Nog niet het deurtje open doen van zijn kooi. Toen zagen we gister 2 kleine konijntjes van 9 weken. Super wit en blauwe oogjes. Zo lief Zo mooi. Ze heten Jut en Jul haha. Echt lief van die kleintjes.
Hier ook een konijn. Na anderhalve maand kreeg ze opeens een abces is haar kaak. Ik heb nu een dik wang konijn. Heel zielig, maar ze heeft er geen last van. Dierenarts zei laat maar gelijk inslapen. Dat kon ik echt niet. We hebben haar gekocht na mijn 2e vmk en het is ons kindje. Zit elke avond bij ons op de bank. Dierenarts zei binnen een paar dagen misschien weken stopt ze met eten. Dat is ondertussen 2 maanden terug!! Nu knuffel ik nog lekker elke dag met haar. En zodra ik zie dat t niet goed gaat laten we haar inslapen
@an: wat lief van je om toch gewoon voor het konijn te zorgen. En goed ook om te zien dat hij er weinig last van heeft. Soms kunnen artsen ook helemaal fout zitten in hun beslissing.
wat een eikel zeg!!!! :x:x Heb 2 katten en die beestjes zijn mijn kindjes...Onze oudste van 12 heeft nu kanker (3mnd geleden geconstateerd) en ik laat haar net zolang rond lopen als mogelijk tuurlijk als ze pijn heeft dan twijfel ik geen seconde...maar zolang ze alles nog doet....no way dat ze bij me weg mag, ze moet eerst mijn kindje nog leren kennen!!!! En tja de jongste...daar kan ik boeken over schrijven...hij is nu 14maanden en een echte kater...om voorbeelden te noemen - Hij heeft mijn pil opgegeten toen ik dat nog deed - Ovulatietesten die helemaal uit elkaar door het huis lagen (vertel dat maar eens aan de gyno..... net alsof je je huiswerk niet hebt gemaakt - knijpers zijn niet aan te slepen...zoo leuk vind ie die -dure plantenpotten binnen 1 dag gesloopt, van aardewerk hé en zo kan ik maar doorgaan Ben blij dat ik thuis ben gebleven, mijn oor begint nu ook al raar te doen...heerlijk op de bank, net zoals jullie Oh en Mel : Veel plezier met Jut en Jul!!!!
Thnx karin haha. Wat een kater heb jij hahaha. Ach houd wel in dat je je huisje afwisselt met andere potjes haha. Ieder nadeel heb zijn voordeel. oorpijn? Hoop voor je dat je niet weer last van je oor gaat krijgen meid. Ik weet hoe super irritant dat is. Zo denk even in de stad kijken, het is hier Tilburg Ten Miles. Lekker op een terras zitten, wat eten en drinken erbij heerlijk. Maar ik neem me smartphone mee dus klets lekker mee.
Hoe is het toch mogelijk??? hier is het zo donker dat het lijkt alsof het elk moment kan losbarsten...enjoy!!!! Ik ga douchen en mezelf helemaal in de maskers zetten fijne dag allemaal xxx
Hier is het ook niet zo dat de zon super schijnt hoor. Maar buiten is het best lekker. En onder een afdak met de terrasverwarmmers aan is het best te houden denk ik. En anders ben ik zo weer thuis haha.
@an1985: haha heb t gister gezien. Is weekend break denk ik. Ik ken ze nog niet maar is idd wel verslavend. @karin: het is goed te doen op t terras. Zit lekker aan de ijsthee haha.
Hoop dat je niet in die mega-bui van zojuist zat, Mel! Konijnen zijn super! Had die vroeger ook. Nu hebben wij drie(!) katten. Tja, is een samengesteld gezinnetje...toen wij elkaar leerden kennen haaden we allebei katten, haha. Maar ik houd zoveel van ze, ik moet er niet aan denken dat ik er een zou moeten missen. Dat zijn echt onze babies nu, hihi! Btw; het zijn ook echte rotzakken.
@zuuske: Nee toen zat ik net weer binnen. Waren even naar de AH in goirle gegaan. Super de boer bij ons was gewoon gesloten omdat de gemeente anders ging dreigen met een dwangsom.. Tilburg moderne stad zeggen ze dan.. Slappe hap bedoelen ze.. hahaha. Maar aangezien we dus echt dicht bij elkaar wonen, mocht je is suiker nodig hebben hahaha... Wij hebben zelf een hondje, en 2 konijn. Volgens vriendlief ook nog een katje maar zo zie ik mezelf niet haha. Net heerlijk japans gegeten. Me vriendinnetje had geen zin om op het terras te eten dus vriendlief mocht zich weer uitsloven in de keuken. Jammie. pff nog steeds NIET ongi snap er maar weinig van. Vandaag toch nog hevig geklust.. Meestal breekt het dan wel door. Maar niets te zien. Blijft dan toch spannend he ook al weet ik dat ik ongi ga worden. Je hoopt dan toch een beetje van zouden we nu echt een magisch wonderlijk moment hebben gehad?
Lieve meiden: ik heb net is zitten speuren op het oude forum waar ik toen zat. Was toch op zoek naar de berichten over mezelf en kwam dit bericht tegen. Het bericht is neergezet na mijn eerste kuur clomid destijds. Nu de eerste maand clomid achter de rug. dag 3 t/m 7 1 tablet 50mg. Mijn ei was 25mm! dat is dus echt goed. Mijn progesteron zat op 126 terwijl 60 normaal is. Had gister ongi moeten worden. Nog niets te zien en ook voel ik niets wat er aan zit te komen. Moet zeggen dit geeft me best wel goede moed. Vind het wel spannend dat ik dat straks weer met het medicijn moet gaan beginnen. Nu alleen hopen op een beter eindresultaat haha. liefs Melanie
Haha ja kan soms wel is mijn goede kanten hebben. Maar nu mogen we het hier ook wel zeggen: De arts die er voor zorgde dat ze mij niet meer gingen helpen op het eerste ziekenhuis, en die mij me dossier niet wilde geven en mij het vieze geniepige glimlachje gaf GRRRAH^&T#^& hahaha......... Dat is ook de arts van Zuuske.. Dus vandaar dat we even wat pb's hebben uitgewisseld. En we blijken dicht bij elkaar te wonen. Echt op loopafstand. Natuurlijk hoop ik dat mijn ervaring met de dokter heel anders gaat zijn dan die van zuuske. ik hoop natuurlijk dat ze haar heel snel gaan helpen en gewoon helpen met zwanger te worden.
Wat een kleine wereld hè dames. Leuk hoor ik werk morgen eens lekker een dagje vanuit huis. Drukke week verder voor de boeg dus even een dagje rustig is ook wel fijn.
Goedemorgen Dames, Wat is het toch stilletjes hier. Zelf nog niet veel te melden. Nog geen ongi, voel me verder goed alleen die borsten en t misselijk zijn bleh. Maar hey nog maar 4 dagen en dan MOET ik ongi zijn. Liefs Melanie
het is idd stilletjes hier... ben ik niet gewend van jullie!! hier zelf eigenlijk ook niets te melden. woensdag bloed laten prikken om te kijken of mijn ei is gesprongen.. verder vrij weinig aktie hier hahaha