Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Zuuske niet vertellen dat je je er niet aan houd, daar werden ze bij ons ook goed gek van daar.. Sta nu ook weer bij het ez in behandeling.. Mijn gyn is Dr van Oirschot..

En het zelf draaien geeft ze een kans van 0,1%

@dani, het draaien gaat door het optillen van het kleintje uit de bekken. Ze word dan bij haar billen gepakt met een hand, en de andere hand op het hoofdje en dan stukje voor stukje word ze gedraaid.

Maar door mijn situatie is de kans op een goed resultaat maar iets van 20% nja daar ga ik geen risico voor lopen...

En tja de pijn is hetzelfde... De onsluiting is gelukkig niet veel verder gegaan, het is nu 1,5cm.. nja daar doen we het voor toch.. mja komt wel goed maar vond het zo'n domper.. Een heerlijke zs tot aan dat moment..

Hoe gaat het met jou?

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dag dames, heb echt even snel gelezen dus hoop dat ik niemand ben vergeten, anders sorry!

Deb en zuuske, hoe gaat het met jullie behandelingen? Zuus ik las volgens mij dat je 1 eitje had,, denk maar zo, ook al snap ik dat het erg teleurstellend is, misschien is het wel een toppertje :)

Mel, dat is idd een behoorlijke domper, had het graag anders voor je gewild!! Vriendin van mij heeft ook een keizersnede gehad, en heeft een super gezonde dochter!! :)

Mijn trouwdag was mooier dan gedacht.. heb heel de dag genoten, stadhuis was wel ff spannend, me hart klopte in me keel maaaar al met al een top dag!! :D En dan ook nog de verrassing van mijn opa en oma die een bruidssuite hadden geregeld, helemaal geweldig dus !! :D Er staan idd een paar foto's van ons op fb, er volgen er hopelijk snel meer, want er zijn er wel 1000 gemaakt ofzo ahahah!

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    #4583 Danitcha, 10 aug 2012
    Laatst bewerkt: 10 aug 2012
    Mel, ik zou dat risico ook niet nemen hoor. Dan maar een keizersnee. Het is niet leuk natuurlijk in je verlof opeens rust moeten hebben, maar het had erger gekund. Het grootste gedeelte zit er nu op. Lekker met je kont in de zon, laptoppie erbij, boekje erbij, vers sappie geperst door je mannetje :D.
    En misschien draait ze nog uit zichzelf?!

Jip, ik geniet van al je foto's!!! Je was echt een beauty :). Hoe voelt dat nu als getrouwde vrouw?

Vandaag weer echo gehad. 8 eitjes van ca. 18 mm. En nog 5 kleintjes van 11 mm. Waar ze opeens allemaal vandaan komen is mij ook een raadsel, maar ik ben blij!!! :D M'n gyn was ook een beetje verbaasd, ze heeft wel een paar keer opnieuw geteld. Morgen weer een echo, hopen dat de kleintjes ook nog mee gaan groeien. Maar met 8 ben ik ook überhappy, dat zijn 8 kansen! :D Dat zijn 2 meer kansen dan de echo van gisteren.

Ondertussen raak ik de hormonen wel zat. Ik heb vooral last van de deca. Ik slaap er niet van, maar dan ook echt niet. Max 4 uur per nacht en na 2 weken spuiten gaat dat me wel opbreken.

Deb, al ongi???

Zuus, succes morgen!

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Update: dinsdag de punctie! :$

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oja en ondertussen 10 follikels die goed genoeg zijn voor de punctie :D.
    M'n slapeloosheid is te wijten aan m'n oestrogeengehalte (en dus niet aan de deca), die is torenhoog momenteel (9,2).

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    dani suc6!!!
    voor de rest een dikke knuffel.

hier alles ok..te heet maar voel me voor t eerst in maanden weer goed :) en de klejne schopt er aardig op los dus die heeft t ook naar zijn zin! xxx van ons

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wow dani!! wat een goed nieuws!!! 10 eitjes.
    Hopen en duimen ga ik nu voor je doen meid.

@karin, ow heerlijk geniet er nog lekker van!

8. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Daan! Wat goed! Veel succes!

Karin fijne vakantie nog. ENJOY!

Echo liet een mooi eitje zien van 18mm, dus vanavond ovitrelle spuiten en maandag ochtend IUI!!

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wauw wat een goed nieuws allemaal!!! Dani en Zuuske, super veel succes!! Ga aan jullie denken en voor jullie duimen!!

karin fijn dat je zo aan het genieten bent!!! goed zo, je hebt het verdient!!

Jipje, wauw wat een mooie jurk, en wat super lief dat jullie de bruidssuite cadeau hebben gekregen!!!

Mel, wat ontzettend balen zeg.... ik hoop zo dat ze nog gaat draaien....

hier, alles goed en van alles aan het uitzoeken voor down under...pfff wat een geregel allemaal nog... doordat het daar hoogseizoen is moeten alle hostels en binnenlandse vluchten en misschien nog auto huur nu al geregeld worden...
    nog steeds geen ongi in zicht... ik ben benieuwd....

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Wauhhh Zuus, wat gaat het snel, maandag al de iui!!! :D
    Succes alvast!

Karin, lekker genieten van je vakantie en het gespartel in je buik.

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dani, weet ik ook weer wat haha! ik kon tijdens de dace spuiten ook nooit slapen, maar meer omdat ik enorme zweet aanvallen kreeg de echt opvliegers zeg maar ;)
    En wat super van je aantal follikels!! ben blij voor je!

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    zuuske veel suc6 morgen!!!! toi toi toi

dani hoeist gegaan?

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Pfff..ik voel me raar!

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hoe dat zo Zuuske?

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Meiden, ik reageer later even uitgebreid, maar voor nu...
    Zuus, succes en good luck!!!

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ik denk van de ovitrelle, ben met vlagen misselijk, heb buikpijn en voel me zó wazig, net of ik aangeschoten ben, haha. Verder heb ik volgens mij niet zo heel veel last van de hormonen, het is ook nog maar een kleine hoeveelheid. Ben wel al drie dagen tot over mijn oren verliefd!!! Hahaha, man moet er wel om lachen. Ik roep de hele tijd dat het wel moet lukken deze keer!! Laten we het hopen. Owja, misschien is onze geluksperiode wel aan gebroken, want ook mij auto is teruggevonden, hihi.

Maaarrrr, vandaag gaan we er weer voor. Man heeft goed zijn best gedaan vanochtend en de soldaten staan al paraat in het zkh. Zelf heb ik vanochtend al gezwommen. Nu nog even relax en dan naar zkh voor iui.

Tot later lieverdjes!

17. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    zuus ik duim voor jullie!!!!

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oooo spannend Zuus!!! Ik duim voor je.

Ik heb een zwaar weekend gehad. Zaterdagnacht in het zkh belandt wegens pijn die ik echt niet hield. Ik dacht echt dat m'n eierstokken ontploft waren, zo voelde het. Maar dat was gelukkig niet zo. Lekkende eierstokken en het vocht was in m'n buik gekomen. Tsjee dat dat zo'n pijn kan doen. Na 5 uurtjes mocht ik weer naar huis.
    Sindsdien verplichte bedrust (ik was zaterdagmiddag gaan sporten:)) en heerlijke pijnstillers. Het gaat nu wel weer wat beter, thank god.
    Gisteren laatste spuit gezet, heerlijk dat ik daarvan af ben, voelt toch als weer een afgesloten hoofdstuk.
    De punctiestress is ook begonnen :$.

Leuk hoor Deb, je vakantie regelen. Lekker genieten van de voorpret!
    Nog niet ongi? Je zit al boven de 30 dagen toch? Stiekem toch wel weer spannend hè!!!

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Dani, wat een verhaal weer. het zit je niet mee. Hopen dat de ivf poging daarentegen een superresultaat op gaat leveren.

Maar liefst 2enhalf miljoen zwemmers op het zuuske-ei afgestuurd. Hopelijk zit er een Ranomi Cromonogietswiets tussen :)

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    yeah zuuske helemaal super!! mijn duimen draaien overuren!!!

dani, jeetje zeg wat shit... hoe voel je je nu? woensdag punctie of morgen al? ik was ook super gestressed...maar dat is ook logisch hoor...

hier gaat het goed...australie stress... ;) moet van alles geregeld worden en doordat we steeds meer willen gaat het ook allemaal een stuk duurder worden... maar ja is niet anders...
    nu nog een besluit nemen of we nog wel verder willen met de behandelingen of pas na oz doorgaan...
    en inderdaad zit nu op dag 34 en er is nog niks te zien... aan de ene kant stressvol aan de andere kant ach we zien het vanzelf wel...

fijne avond allemaal, ik ben kapot en duik zo met een goed boek mijn bed in!!

dikke knuffel voor jullie allemaal....

Deel Deze Pagina