Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2,5 miljoen Zuus, toppie!!! Dat geeft hoop. Ik duim voor je.

Deb, je hoeft niet te besluiten of je nu of na oz door gaat met de behandelingen... we weten allebei dat je gewoon doorgaat :D.
    Tenzij het natuurlijk niet nodig is!!!

Yep, de punctie is morgen :$
    Verder voel ik me stukken beter als zaterdag. Ik was zo bang dat door dat hele gedoe de punctie niet door zou gaan. Dus die pijntjes neem ik op de koop toe, ben blij dat we nog in de race zijn!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske wow 2,5 miljoen! Goed bezig! ik duim voor je meid!

@dani, zo dat is even schrikken meid. Doe lekker rustig aan en hoop dat het ook snel weer beter met je gaat.
    succes zometeen met de punctie!

@deb, spannend hoor zoveel te regelen nog. Maar komt helemaal goed. Ik duim voor je dat je niet meer door hoeft te gaan..

Nou girls gisteren weer een paar uur in het zkh gezeten. De pijn van de weeen is echt soms niet te houden.. Mja aangezien daar binnen niets veranderd (de weeen doen niets) hebben ze me weer naar huis gestuurd.. 4 paracetamol per dag en als ik wil mag ik een slaappil nemen.

Vandaag 36 weken en ben heel eerlijk met dit gerommel mag ze van mij nu al komen. Heb er genoeg van op deze manier. Mja we houden haar nog gewoon een paar weekjes binnen.

Vrijdag weten we als het goed is wanneer ze ons kleine meisje gaan halen.. Ben benieuwd.

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dani, da's schrikken idd!! Lekkende eierstokken,, er kan toch veel gebeuren he met je lichaam! Heeeeel veel succes vandaag , komt helemaal goed! :D Mijn duimen draaien!

Zuuske, je mannetje heeft idd goed zijn best gedaan haha, 2,5 miljoen is echt wel super voor een iui! Ook voor jou draaien mijn duimen..

Mel, ik hoop voor je dat je kleine meisje nog even blijft zitten, maar ik snap je heel goed dat je zoiets hebt van laat maar komen, want dit is natuurlijk ook niks!

Deb, australie echt wel super vet!! En ik geloof dat het allemaal duur is, maar denk ook wel dat je het er voor over hebt ;)

Hier niet zoveel te melden, vandaag moet ik weer voor het 1st werken bah bah!! ben zondag ongesteld geworden (niet te zuinig) , twas alsof ik me baarmoeder eruit aan het persen was!! Volgende week donderdag moet ik naar de gyn. voor een echo gaan ze kijken wanneer onze 2 prutsjes teruggeplaatst kunnen worden... en wat heerlijk!! geen medicijnen, ja waarschijlijk 1x pregnyl maja that's it! heerlijk!

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Mooi nieuws jipje! ennuh werk ze!! ik heb nu verlof mja blij word ik er niet van.. Heb nog steeds was en plas, dus mag me alleen verplaatsen om mezelf te wassen of voor te plassen haha.

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    nee je had je verlof vast anders voorgesteld.. als je meisje er eenmaal is kan je volop genieten ;)

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ego: 13 eicellen!!!!
    (later reageer ik uitgebreid op jullie)

7. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Jeetje Mel, was en plas, dat lijkt me wel heel moeilijk hoor.
    Gisteren weer in het ziekenhuis geweest :$. Gelukkig zit ze er nog (ook al denk je daar zelf anders over;)). Hopelijk plannen ze de keizersnee redelijk snel en kun je erna nog volop genieten van je verlof.

Jip, werkse weer! Is altijd weer even wennen hè? Maar nu wel als getrouwde vrouw!
    Lekker hè, de tp in je eigen cyclus. Ik ben ook zó blij dat ik nu van dat gespuit af ben, dus begrijp je heel goed.

Ik ben zó blij dat de punctie erop zit!!:D Ik kwam huilend als een klein kind het zkh in. Ik deelde met een ander punctie-meisje een kamer en zij was zo relaxed, ik schaamde me wel een beetje. Gelukkig deed de medicatie z'n werk en ik was flink van de wereld. Ik heb tijdens de punctie en erna met m'n kamergenoot alleen maar gepraat, kwam geen einde aan. Kan me nu niet meer herinneren wat ik nu eigenlijk te vertellen had:p. Deze kletskous zat duidelijk op haar praatstoel haha! Van de punctie niets gevoeld, op wat gestomp na. Kan me er ook niet zoveel van herinneren, voor m'n gevoel waren we na 1 minuut klaar. M'n lief heeft wel hele mooie foto's gemaakt, dat je echt de naald het follikel in ziet gaan... bizar vind ik het dat dat in mijn lichaam was.
    Zou het zo weer doen! De angst van te voren is erger dan de punctie zelf. De pijn nadat de verdoving is uitgewerkt is wel het minst prettigst. Ik heb vanmiddag m'n roes uitgeslapen en lig nu met een dekentje en kruikje op de bank en er wordt goed voor me gezorgd.
    Er waren opeens 13 follikels, allemaal zijn aangeprikt en we hebben 13 eitjes! Dus 100% score! Ik vind dat m'n gyn het super heeft gedaan, want dat is toch haar stukje werk.
    M'n lief had 20 miljoen zaadjes!!! Die operatie heeft dus echt geholpen!!!
    We zijn heel positief gestemd en hoopvol.
    Donderdag krijgen we te horen of er bevruchtingen zijn. Vrijdag is dan de terugplaatsing en de 29e mogen we bloedtesten.
    Een heel egoberichtje, maar het is heerlijk even m'n verhaal aan jullie kwijt te kunnen.

8. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    wat super om tehoren Dani! Dat het allemaal zo goed is gegaan. En geloof me, dat is helemaal niet gek om er zo zenuwachtig voor te zijn. Wauw, dat er maar een pracht baby uit mag komen!

Mel, wat rot dat je zoveel last hebt van weeen. En ik snap dat ze dan mag komen want vier weken weeen??!! Dat lijkt me geen lolletje! Wat saai om zo rust te moeten houden? Toe aan een bezoekje? Kom ik dat lang verwachte koppie thee doen wat ik dan zelf en voor jou ga zetten. X

Jipje, klinkt goed! Balen van je irritante menstr, maar nu weer uitkijken naar wat komen gaat. Owja wat zie ik toch prachtige fotoos voorbij kome op fb!

Debske, wat goed om steeds te lezen hoe vrolijk je wordt van de geplande australie-reis. Ben beetje jaloers ;) maar gun je een enorm fijne tijd!

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Yeah Dani :) :) :) wat super zeg!! en wat fijn dat je niks van de punctie hebt mee gekregen...
    en om eerlijk te zijn, ik was de eerste keer ook aan het huilen al voordat ik het kamertje binnen liep en bij de 2de keer pas toen ik in de stoel lag... dus kan het me zo voorstellen, al die zenuwen moeten er dan ook gewoon uit!!
    en wauw wat veel zwemmers zeg...
    misschien een rare vraag maar hadden zij niet liever eerst nog een iui gedaan?

Mel, dat is ook niks aan inderdaad... ben benieuwd wanneer jullie de kleine meid gaan vasthouden...

hier nog steeds niet ongi... word er ook wel wat moe van.. zit nu op dag 35...dat heb ik al lang niet meer gehad zo lang...zondagavond (na veel te veel water) een ovu test gedaan (geen zwangerschapstest in huis) gedaan en daar lijkt een licht streepje te zitten maar ja die kennen we nu wel...dus wachten we maar gewoon af...
    hihi en dani of we door gaan of niet, is nog niet zeker... stel je voor dat ik maanden misselijk ben..aan de andere kant willen we natuurlijk super super super graag zwanger worden, dus het is allemaal erg dubbel...

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    deb, vind het eigenlijk wel spannend worden! :D koop een keer een test zou ik zeggen hihi!

Dani, wat super zeg!! gek is dat het dat dat je eigen lichaam is die je op de foto's ziet.. ik vond het ook echt heel bijzonder dat je die naald in de follikels ziet gaan! Wanneer mag je bellen over hoeveel bevruchtingen er zijn??

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Zuuske, ja wij zijn ook echt heel blij met de foto's ! We hebben 123 foto's gekregen van onze fotografe, alleen dat is nog maar deel 1 !! echt niet normaal hoeveel foto's!

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @jipje, ik denk dat het niet meer nodig gaat zijn, mijn buik begint al wat onrustig te worden en dat is meestal een teken voor ongi... ach ja het was ook te mooi om waar te zijn...

ga lekker genieten van het mooie weer, hoef pas maandag weer te werken:D

pfff even wat van me afschrijven... lees ik gister op fb dat een vriendin van mij het feest voor haar vriend heeft moeten afblazen omdat wij dan in oz zitten (vriendlief en hij werken samen) nou kan ik me daar zwaar pissig om maken, want voor dat wij gingen boeken wisten zij al 1,5 week wanneer we gingen en nu blijkt dat ze dacht dat we 3 weken gingen, maar dan waren we nog niet op tijd terug geweest.... aan de ene kant voel ik me zwaar lullig en aan de andere kant ook wel pissig... ze had het kunnen zeggen...ik had er door mijn enthousiasme niet meer aan gedacht dat hij dan 30 word...en hij had zelf gezegd nou dan hoef ik het gelukkig niet te vieren... dus ja... soms.....

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    JOh Deb, je kan toch ook niet met je vakantieplannen altijd rekening houden met de plannen van anderen? Dit is belangrijk voor jullie, en spijtig als jullie er niet bij kunnen zijn maar dan kunnen ze het toch nog vieren? Jullie zijn hopelijk toch niet de enigste gasten? Of zie ik dat nu verkeerd? Van de andere kant wel een eer dat ze jullie er graag bij willen hebben. Een feestje plannen kan altijd...een vakantie plannen niet..
    En inderdaad, testen is misschien niet zo verkeerd, maar kan ok wel een teleurstellign weer zijn.

Ik heb vandaag (sorry voor de info) inmiddels al wel zes keer op de pot gezeten. aaaargh, heel mn darmstelsel ligt ondersteboven. Niet fijn, maar wel maar gewoon lekker gaan werken en hopen dat het opknapt.

14. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ow of heb ik het verkeerd begrepen Deb? Ik lees het nu nog een keer en zie dat ze samen werken. Moet hij werken omdat jullie op vakantie zijn? Ach ja, either way gaan jullie gewoon een heeeeerlijke vakantie tegemoet, gheghe.

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @dani, wowwww wat een goed nieuws meid! 20 miljoen!! 13eitjes!! 100%!! super positief meid! Ben blij voor je!

@deb, hmmz jammer dat ze dan ineens zo doen, maar idd lekker aan je zelf denken hun komen daarna wel weer. Hoop dat die buikkrampen niets zeggen en je idd positief gaat testen.

@zuuske, ja dat moeten we echt eens gaan doen, lekker ff bijkletsen :)

16. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Deb, ga jij eens snel een test kopen joh! :D

Over dat feestje... als ze jullie er zo graag bij willen hebben, geven ze het feestje toch als jullie terug zijn? Ik vind het wel een beetje apart dat ze op fb jullie als schuldige aanwijzen. En zoals Zuus zegt, er komen toch ook wel andere mensen op hun feestje?

Ik begrijp dat je niet met zwangerschapsmisselijkheid op vakantie wilt. Maar ik ken je ook ondertussen goed genoeg om te weten hoe groot je wens is. Ik raad je niet aan voor Australië al met een volledige poging te beginnen, maar je kunt toch door met de 4 pogingen die je nu over hebt? Dan heb je lichte stimulatie, dus weinig kans op risico's. En als het lukt, dan moet dat zo zijn en vormt de vakantie zich ook wel weer.
    Maar goed, is mijn mening hoor. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Ondanks de nu goede zaadjes, wordt het toch ivf. Het zaadresultaat kwam pas na de punctie, dus dan zou de de punctie voor niets zijn geweest :$. Maar door mijn amh moeten we toch echt ivf. Het is al een wonder dat ik 13 eitjes heb en het is nu nog maar afwachten of de eitjes wel bevrucht kunnen worden. Ze kunnen erg gammel zijn met een laag amh. Maar er zijn nu dus wel heeeeeel veeeeeeel zaadjes die m'n eitjes bestormen :D.

Na de punctie schijnen je follikels weer met bloed vol te lopen. Nu is dat bloed dus wéér m'n buik in gestroomd. Dus ik lig weer met een megapens en megakrampen op de bank. Heb zelfs de boxers van m'n lief aan (very charming), m'n eigen ondergoed knelt teveel. Blijkbaar is dit m'n zwakke punt bij stimulatie, want het is nu al de 3e x. Maar zolang ik geen 2 kilo per dag aankom mag ik thuis uitzieken...voel me ook echt wel ziekjes. Dus als iemand tips heeft om vocht kwijt te raken, ze zijn welkom. Ik heb er verder volledig vrede mee hoor, zolang ik maar een bevruchting en tp heb! Dus duimen!!!

Zuus, hoe gaat het met de darmpjes? Enig idee hoe het komt? Nou sterkte en veel bananen eten. En wat lief van je dat je even bij Mel langs gaat. Veel plezier girlies!

Karin, kom je al weer terug??? :p

Mel, hoe voel je je vandaag? Heb jij je trouwfoto's nu al? Of zit dat er niet meer in?

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    o dani, nee toch meen je? wat kut zeg.. nou ik ga voor je duimen hoor dat er meerdere bevruchtingen zijn en dus een tp en cryo's... dat is ook zo van je amh...

haha als er vandaag niks doorbreekt doe ik morgen een test goed? ;)

en over dat feestje, tsja dat wij er niet bij kunnen zijn is jammer maar het probleem is voornamelijk omdat ze maar een team van 3 zijn ze niet met 2 vrij kunnen... maar goed ze hebben 1,5 week lang kunnen zeggen hoe of wat en hebben zich stil gehouden, het is goed zo...

zuuske vervelend ja... inderdaad bananen eten... hihihi....

nou ga weer lekker het zonnetje in!!!

18. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    girls ik ben vrijdag terug en dan klets ik weer mee hoor!"! we willen graag naar huis toe hihi
    dikke knuffel!!!!

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey meiden,

sinds gistermiddag alweer in het ziekenhuis (dus zuuske, kopje thee zal hier moeten)

Zulke pijnlijke weeen en ook rugweeen.. En wat heeft het gedaan 2,5cm ontsluiting.. Meer doet het *&^*&^ niet!
    Ik ben zooooo moe... zoooo op... zoooo klaar!
    Heb vanacht een paardenmiddel gehad waarvan ik zou moeten slapen, maar ik heb nog geen 5 minuten geslapen en dat al dagen lang. Mijn lichaam schreeuwt om verlost te worden van de pijn en de moeheid.

Ze gaan nu om 8 uur tijdens de overdracht overleggen wat ze gaan doen, wel of niet vandaag een keizersnede.. De gyn van toen straks had wel zelf de intentie om me zo niet te lang door te laten lopen, en me alvast klaar te maken voor een ks, maar ze moet het dus eerst overleggen, en ik ben nu zoooo bang dat ze zeggen hou het nog maar ff vol. Terwijl mijn lichaam zegt NEEE DOE ME DIT NIET AAN :'(

Liefs

ps ik reageer snel weer op jullie

20. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Sterkte Mel. Jeetje wat een gedoe zo aan het eind van je zs. Hopelijk gaat snel alles goed komen en wordt je snel verholpen van de pijn. Denk dat jullie lieve meissie eigenlijk gewoon zo snel mogelijk bij papa en mama wil zijn! Heel veel succes! Knuffel en mega dikke kus!

Deel Deze Pagina