jeetje mel, dat is even schrikken... wat erg dat je nu zoveel pijn hebt...wat een rot einde van een heerlijke zwangerschap... weet je al wat meer? hier hoef ik niet meer te testen...gister wat bruinige afscheiding, last van mijn buik en rug nu dus zal wel doorkomen vandaag of morgen... nou ja het was ook to good to be true... karin yeah bijna weer terug!!!
Wat een drama Mel. Hoe is het overleg vanmorgen gegaan? Hopelijk mag je snel een keizersnede. Want ook al krijg je meer ontsluiting, je kan zo toch niet bevallen. Jammer Deb . En nu? Karin, goede reis naar huis alvast! Morgen willen we al je vakantieverhalen horen!!! (overmorgen is ook goed ) Goed nieuws: we hebben bevruchtingen!!! Hoeveel enzo weten we niet. Morgenmiddag tp!!! Wihoeeee!!! Daar doe je het toch voor. Ik moet zo nog wel even naar het zkh voor m'n buik. Maar dat is opeens veel draaglijker nu we weten een tp te hebben.
mel wat kut zeg :x pas goed op jezelf en hopenlijj heb je snel je kleine meisje in je armen! deb wat jammer dikke knuffel dani yeahhhhh bijna bijna naar huis we kunnen niet wachten hihi
yeah dani super zeg!!!! helemaal top!!!! en nu? voor ons...ik wacht even af tot het doorzet en dan eind volgende week hopelijk een echo...als het eitje dan groot genoeg is gaan we door en anders nog een rustmaand... wat het ook gaat worden, ik vind het allemaal prima...
Super Mel! Maarre... wanneer ga je dan mama worden? Ik hoop voor jou snel, dat je snel van je pijn verlost word en je kleine prinsesje in je armen mag houden.
Relaxed Mel, hopelijk ben je dan snel van de pijn af! Heel veel succes en ik houd fb en hier maar eens ff goed in de gaten dan
ohhh mel wat spannend, ik ga het hier en op fb ook goed in de gaten houden... ik hoop dat je snel je meisje in je arm mag houden... hier heeft ongi door gezet, morgenochtend het ziekenhuis maar even bellen...
aankomende donderdag de eerste echo van onze mogelijk 3de icsi poging...ben benieuwd.. mel hoe is het met je? dani hoe voel jij je? vandaag tp toch? en karin weer terug in het heerlijk warme nl?
OMG!!! Er zit een embryo in me!!! Het voelt zó bijzonder. Ben er helemaal emo van. We hadden 13 embryo's. 9 embryo's waren goed genoeg. 1 is teruggeplaatst en de andere 8 gaan de vriezer in. Het teruggeplaatste embryo is 8-cellig, dus zit mooi op schema. Voorlopig hebben we dus nog wel wat kansen. Enige nadeel is dat er een cryo-tp wachtlijst is van 4 maanden, dus ik hoop echt dat dit embryootje mij zwanger gaat maken. Ik zal straks een fotootje in m'n album plaatsen, je ziet nu toch al dat het op me lijkt hoor . Mel, het is allemaal heel dubbel momenteel. Ik happy, jij met pijntjes. Maar ook snel ga jij ook heeeeeel happy zijn! Ik denk aan je en hoop dat de tijd snel voorbij gaat. Deb, dat gaat toch al weer snel hoor. Ik hoop voor je dat je eitje lekker snel groeit! Karin, welkom home!!!
Danii!!! wat ontzettend fijn meid. Ik heb idd flink wat PIJN maar hoe dan ook probeer ik nog te genieten van al haar schopjes en in gedachte leef ik naar dat ene moment toe... Dat geeft me kracht. voor nu weltrusten allemaal slaappil is zijn werk aan het doen
melanie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! super trots op je meid! doe rustig aan en zorg dat je vent goed voor jullie zorgt!!! dikke knuffel
ze is er!!! yeah...gefeliciteerd hoor schat...helemaal top... en veel eerder dan gedacht en verwacht... hoe is het nu met je? geniet er lekker van met z'n 3tjes....
Mel, gefeliciteerd met jullie meisje!!! Was het de geplande keizersnee? Hoe ging het? Nu lekker genieten op jullie roze wolk!!!
Heey lieverds!!! Dankjewel voor jullie lieve woorden.. Ons meisje doet het helemaal super, ben echt trots op haar. Ze ligt wel even in de couveuse nog maar dat is omdat ze te vroeg was. Nja hoe ging het gister.. Ik had de hele nacht geen oog dicht gedaan en de pijn werd erger en erger.. Ik had bloed verloren, weeen waren er nog (om de 6min) En had al 2x aan de ctg gelegen.. Mevrouw u krijgt ze pas om de 6 min en ze hebben ook geen hoge pieken dus dat is niets, neem maar paracetamol. Om 8 uur kwam me mannetje binnen lopen, heel stilletjes want hij verwachte dat ik nog sliep. Ik vertelde hem wat ze zeiden en ik begon daarbij ook echt flink te huilen. Ik trok het ook echt niet meer, voelde me zooo niet serieus genomen in dit ziekenhuis.. Dan gaan we daar is heel snel verandering in brengen zei hij. Dus hup weer op het belletje gedrukt. De verpleegster kwam en mannetje deed het woord, Ik wil nu een dokter spreken zei hij.. hij legde uit wat er dus aan de hand was, en ook tegen hem zeide ze meneer dat is niets, is gewoon een vervelende harde buik.. Ze kan paracetamol er voor krijgen.. Hij schoot toch ineens uit zijn slof.. Dr ik geef u 4 keuzes, 1 u haalt het kindje vandaag, 2 u verlost melanie per direct van de pijn desnoods met een morfine pomp, 3 of ze word nu gecontroleerd en de 4e was, als je op al het voorgaande nee zegt mag je nu gaan bellen naar een ander zkh waar ze ons wel serieus nemen. Ik ben het nu helemaal spuugzat dat jullie mijn vrouw zou laten aantobben en niets anders doen dan paracetamol geven terwijl dit helemaal niets doet. Toen wilde ze nog niets doen, hij zo dan ga nu maar bellen en hij begon onze tas al te pakken.. "nou goed meneer als u er echt op staat dan controleer ik wel, maar verwacht niets want anders zagen we dat ook op de ctg.." Dat zal best zei hij en ik dacht schiet nou op!!!!!!!! Dus ik werd getoucheerd... Owhh ik heb goed nieuws voor u mevrouw u heeft al 5cm!! Dus hup alles klaar gemaakt en de OK in.. Dat viel me reuze mee die ks. Nu is het vooral heel veel spieken naar ons wondertje. Liefs xxx
o mel, wat een ontzettende zeikerds zeg... als jullie dus niet gewoon even flink boos waren geworden hadden ze niet eens gecontroleerd? ongelooflijk... maar nu kan dat allemaal vergeten worden en lekker genieten van jullie wondertje...ze is een schatje!! hoelang moeten jullie in het zkh blijven? dikke knuffel voor jullie...en ook je mannetje gefeliciteerd natuurlijk!!!