Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh zuuske auw :( cranberrysap wil ook helpen. bij de ah eigen merk is lekker hoor!! ligt hier ook standaard in de kast hihi succes!!!! :)

vanmiddag naar de gemeente om de kleine te erkennen. vriendje is beetje zenuwachtig hihi....zooo lief :D

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Tante Deb, gefeliciteerd!!! Hopelijk krijgt het kindje snel een nichtje of neefje ;)

Vroege vogel Zuus! Klinkt niet fijn een blaasontsteking, veel drinken.
    Sterkte! En hoe zit het met de wachtdagen? Gaat ie een beetje? Laatste loodjes hè?

Wat leuk Karin dat jullie het kindje gaan erkennen. Veel plezier!

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Leuk ja Karin!!!

Dani en Zuuske hoe gaan de wachtdagen, nog vol te houden?

Zuuske wat vervelend zeg, hoe voel je je nu?

4. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    de thee heeft geholpen hoor ;) Heb er geen last meer van (alleen een beetje slaperig nu natuurlijk haha)

De wachtdagen zijn wel te doen. Kijk wel even iedere dag op mn ticker en daar zou nu zo ongeveer de innesteling zijn. Had vanochtend krampjes en dacht meteen heel hoopvol...zou dit hét zijn. Maar rationeel gezien.... Nee, zuuske, niet te optimistisch, want dan valt het weer zo tegen. Hahaha wat kan je jezelf gek maken he?

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Zuuske en dani, spannend!! hoop zo voor jullie dat het lukt!!

Deb, ik snap je heel goed.. en er is ook even niets dat je dan positief kan laten denken, tis gewoon allemaal heel erg kut! Ben dr voor mezelf wel achter gekomen dat als ik moet huilen, ik ook gewoon ga huilen en het niet weg probeer te slikken... kan soms gewoon even goed doen! ;) iig een dikke knuffel voor jou!

Karin, wat jammer dat Malta tegenviel.. Zowiezo kan ik niet goed tegen die hitte, maar als zwangere lijkt het mij helemaal niet fijn!! iig wel fijn dat je de praktische zaken hebt kunnen regelen! :)
    Ik heb morgen een echo om te kijken hoever ik ben in mijn cyclus, dus ik kan je nog niet vertellen wanneer de tp is.. heb zelf ook echt geen idee, voelde hem wel zitten tijdens het klussen haha dus zal volgende week de tp hebben denk ik! :p

Mel, ook nog langs deze weg : Van harte gefelicitieerd met jullie kleine meid.. tis een mooi meisje! Erg schattig haha! Wanneer mag je naar huis?

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    O deb, sorry bijna vergeten! nog gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje, leuke naam! :)

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dank jullie wel!! net nog op kraamvisite en ons cadeau gebracht... en haar eindelijk vast mogen houden....gelukkig

vanmorgen echo gehad en een eitje zichtbaar van 14 mm en een mogelijke cyste van 17 mm, dus morgen weer heen... wel al begonnen met spuiten...maar mijn baarmoederslijmvlies is eigenlijk nog niet dik genoeg...iemand een tip om het dikker te krijgen!!!

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Heerlijk op kraamvisite Deb! Lekker van genieten.
    Tarwekiemolie (kruidvat) helpt bij mij voor dikker bms. In cycli dat ik het gebruik is het 3 mm dikker. Baat het niet schaadt het niet toch?

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ja heb er ook zeker van genoten, en er was ook geen andere visite, vind ik vaak ook wel zo prettig....

Dani, als ik dat nu nog ga slikken gaat dat dan helpen deze cyclus of pas bij de volgende? want waarschijnlijk is de punctie maandag/dinsdag al...

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Je kan best nu nog wel beginnen hoor, beter laat dan niet. Ik begin zelf ook altijd pas na m'n ongi ermee, dus dat scheelt een paar daagjes.
    Maar ik weet natuurlijk niet of het bij jou werkt. Je wordt er alleen wel ook wat heftiger ongi van. Maar laten we hopen dat je deze ronde niet ongi wordt ;)

Deel Deze Pagina