Geen nieuws is goed nieuws toch? Even een vraag aan allen, want ik begin me wat zorgen te maken; Ik voel meestal (denk ik) mijn eisprong. Dat is meestal een of twee heftige steken in mijn onderbuik daarna niks meer. Vorige maand had ik op een avond dat ik zo'n heftige steken in mijn onderbuik had dat ik niet kon staan en even op bed moest gaan liggen met tranen die over mijn wangen rolden. Mn vent super geschrokken. Maar na een minuutje of twee drie was het weer weg. Ik dacht dat ik toen eerder die week al mijn eisprong had gehad, ook nav de ovutesten. Anyway, daarna niet echt meer aan gedacht, het zouden namelijk zomaar mijn darmen hebben kunnen zijn, daar heb ik nl nogal snel last van. Maar gisteren, ergens op visite, in een keer weer. Niet zo heftig als de vorige keer en ik heb het zitten verbijten. (als ik thuis was geweest had ik wel even gegild denk ik, of op zijn minst een paar hele nare woorden gebruikt, haha) Man heeft niks gemerkt zei hij later, hopelijk dus de anderen ook niet. Het voelt ongeveer als kramp, een soort steken onder in de baarmoeder. Het komt om de zoveel tijd, ongeveer om de twintig seconden. Ik voel het niet rechts of links en ik weet deze keer zeker dat het niet mijn darmen waren. Na een aantal minuten houdt het op. Ik heb dit voor vorige maand nooit eerder gehad. Wat denken jullie? Zou het een verlate eisprong kunnen zijn? (Mijn ovu testen waren deze week op en ik dacht dat de eisprong al geweest was) Of hebben jullie een ander idee of ervaring hiermee? Ik weet nog dat iemand van jullie ook pijnlijke eisprongen had, ik weet alleen even niet meer wie? Zou het een cyste kunnen zijn of iets? Whaah, ik dacht dat ik mn lichaam en zijn pijntjes een beetje kende, maar er komen steeds nieuwe dingen bij... Kus
Goodmorning Girlzzzz, Wat is het vandaag toch weer een mooie dag!!!! Zeker om naar het zkh te gaan....not...Mag me vanmiddag om 13.00 uur melden bij de KNO arts...Mijn linker oor doet weer super vervelend (snot komt eruit lopen) en aangezien ik al 30 jaar KNO ervaring heb zei de arts : Nee hoor Karin kom vanmiddag maar gelijk, wij kennen jouw oren, anders zien we je morgen op de spoed afdeling en dat willen we niet hé....Nee idd dat willen wij niet...Mijn KNO is echt super aardig hoor, en ik heb hem al 30 jaar...maar hij ziet soms niet dat ik nu al 30 ben en niet meer de kleine Karin....ach.... @ Mel&Zuuske : Wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen!!!! Misschien tijd voor een kennismaking in real life @Zuuske : Geen idee wat het zou kunnen zijn!!! Maar nou moet ik toegeven dat ik mijn eisprong ook niet altijd voel...Ja nu met de Pregnyl, maar dat komt door de hormonen...Cystes tja daar kan ik boeken over schrijven...Maar bij mij krijg ik dan hevige soort van menstruatie achtige krampen, en lig binnen 3 minuten op de grond van de pijn...die van mij gaan altijd draaien en dan mag ik weer met spoed naar het zkh...dus dat zal het niet zijn. Maar ook ik ben aan het rommelen..heb last van afscheiding en dat heb ik normaal alleen als ik me eisprong heb..We lopen gelijk toch, misschien dan toch?????? Zo de rest van de dag zijn we lekker vrij vanmiddag nog ff naar de KNO en daarna autootjes kijken..Zit met een luxe probleem. Krijg een auto van de zaak, maar ik weet nog niet welke ik wil Vanmiddag maar ff bij de Ford Fiesta kijken, ben benieuwd. Maar nu eerst douchen, en dan zien we wel weer verder...Vriendlief ligt nog te slapen, die gaan we eerst maar eens wakker maken gnagnagna
@ Zuuske : ik heb nog wel ovutesten liggen van Zwanger & Kids, die wil ik wel opsturen naar je hoor, dan weet je zeker of het je eisprong is of niet.. xxxx
jeetje meis, klinkt niet prettig!! ik voel mijn eisprong wel altijd. beetje flinke steken (lijkt op ongikrampen) die 2 dagen op en af aanhouden. als je het niet vertrouwd gewoon aankaarten bij de fa
@zuuske, zo dan dat klinkt echt niet goed. Bel anders vanmiddag even naar het spreekuur van de fertiliteit bij het EZ. Al zou het natuurlijk ook je verlate ei kunnen zijn of misschien zelfs dit keer wel van een innesteling. @karin, zou zo mooi voor je zijn dat die prik goed zijn werk heeft gedaan en je daad werkelijk nu al spoortjes van een zs ziet.
@karin: Oei Oei, laat je me weten wat er met je oor is? Ik loop er ook al 21 jaar rond. Hoop voor je dat het gewoon iets simpels is.
oh maar dat kan ik je nu al vertellen hoor...Er zit een infectie achter mijn trommelvlies. Dit komt door dat gat wat erin zit. heeft ook tot gevolg dat ik nu bijna niks meer hoor.. Behandeling : Ze gaan met een grote naald door dat gat heen, en zuigen zo de pus eruit. Daarna zuigen ze de rest ook leeg, en krijg een tampon met azijnzuurhoudende medicijnen in mijn oor, en morgen is het over zo gaat het al 30jaar hahaha...kan het bijna zelf doen!! @Zuuske misschien is het toch wel een idee om de fa ff te bellen. Misschien is het toch wel een innesteling.. Als we daadwerkelijk gelijk lopen dan zitten we in dezelfde fase en ik hoop op een innesteling
volgens mij was ze nog niet op vakantie. Misschien lekker van het weekend genoten. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat.
Hier nog een hahaha.. Zit nu bij de kno..lekker wachten as usual. Zit naasr de gyno, ben zo blij dat ik daar niet heen hoef hihi
hallooo dames!! sorry, sorry.. weinig van me laten horen! heb het namlijk zooo enorm druk gehad met het werk en vrienden over de vloer gehad, dus heb echt geen tijd gehad om achter de computer te kruipen,, ben gewoon echt kei en kei kapot!! mijn ogen vallen gewoon af en toe half dicht, dus dat wordt vroeg naar bed vanavond!! hoop alleen niet dat ik over mijn slaap heen kom, want dat is toch eens irritant @ zuuske.. ik was diegene met een pijnlijke eisprong! maar heb het maar aan 1 kant,, ik heb maanden dat ik helemaal plat lig, niet kan lopen en zodra ik nog maar mijn hand uitreik om een glas drinken te pakken dan schreeuw ik het uit, zo pijnlijk .. alleen heb ik het niet 20 sec. maar 48 uur ongeveer!! maar dit is echt maar aan 1 kant, en je eisprong wisselt ook af he,, dus misschien heb jij ook 1 pijnlijkere eisprong??? de maand dat je er geen last van hebt gehad was misschien je goede kant haha Morgen kunnen we bellen voor de uitslag van het zaadonderzoek, erg spannend vind ik het!! Ik zou trouwens vandaag ongi moeten worden, maar vrijdag avond had ik ineens bruinverlies,, dus ik dacht ach zal de hel morgen wel losbarsten zeker, maar nee dus... zaterdag niet, zondag niets,, afgelopen weekend en vandaag wel heeel veel menstruatiekrampen (niet heel de dag door), maar nog steeds niet echt ongi, vandaag wel weer een beetje bruinverlies.. maar echt maar heel weinig.. terwijl ik met mijn krampen had verwacht dat er een tsunamie uitkwam hahaha
Ow spannend morgen Jipje! Nou als jij 48 uur die pijn hebt die ik nu zo kort had, dan heb ik enorme medelijden met je!! Ik lees net pas jullie berichtjes en heb dus niet eens gedacht aan de FA bellen. Nouja, het is nu weer helemaal weg, dus ik denk dat ik maar weer rustig ga afwachten. (en stiekum natuurlijk hopen op een innesteling dan maar, zoals Karin al voorstelde) U NEVR KNOW!!
Pffff wat een nacht weer is zeg, zit met schoonbroer op de ehbo. Vriendlief en ik lagen in bed en hij logeert deze week bij ons. Ineens BOEMBAM KNAL.... Daar lag hij. 32 jaar en vorig jaareen hartaanval gehad. Behoorlijk schrikken dus. Hoop dat t meevalt. Voorlopig zitten we hier nog wel ff. Ben wel super trots op mijn mannetje, ondanks alle ellende en geloof mij dat was belachelijk maar dan ook echt belachelijk veel, houdt hij nu toch zijn hoofd koel en doet hij wat hij moet doen. 2 jaar terug zou dat zo anders zijn. Wat een nacht zeg bah... @karin hoe is t eigenlijk met je oor afgelopen?
Nou meiden daar ben ik weer, Terug in mijn eigen warme bedje. Schoonbroer zijn hartfilmpje was wederom niet goed. Hij moest blijven.. Ik zeg moest omdat hij zo super eigenwijs is om niet te blijven. Want ja het komt toch niet van zijn hart en hun weten er toch niets van. En van in dit PIEP ziekenhuis hebben ze me vorige keer ook al verkeerd behandeld (wat onzin is want meneer ging toen ook al naar huis terwijl hij toen een hartaanval onderging).. Vriendlief heeft hem net even de waarheid gezegd. Dat het gewoon een klein kind is waarvoor het tijd word om met spoed volwassen te worden, en prioriteiten moet leren stellen. Hij zoekt overal een excuus voor. Dit van het ziekenhuis bv gaat hij tegen het UWV uitspelen want let maar op dat hij gaat zeggen dat hij een burn-out of iets dergelijks heeft gehad en daardoor voorlopig niet kan werken... Internetgames en softdrugs is alles waar die gozer voor leeft. ...................... Al bij al een behoorlijk frustrerend nachtje dus. En moet over 4 uur me bedje al weer uit.. Sorry meiden maar moest het even van me afschrijven. liefs Melanie
Wow, Mel, wat heftig!! Jeetje, wat een gestress, dat wil je er eigenlijk niet bij hebben nu. En die vent van jou is n goeie hoor! Ik hoop dat je de rest van de nacht rustig hebt kunnen slapen.. x Btw ik ben misselijk en ga me echt vanalles in mijn hoofd halen..
Meiden, ik ben er weer! Ik ben zo onwijs druk geweest afgelopen dagen dat ik geen tijd heb gehad hier te zijn. Zelfs niet even om mee te lezen. Maar heb wel aan jullie gedacht hoor!!! Zaterdag lekker met vrienden naar het strand geweest, daar nog lekker gegeten en lang nagetafeld. Toen nog met vrienden mee naar huis en een duik in hun zwembad genomen en lekker opgedroogd bij de open haard. Uiteindelijk gingen we 's nachts om half 4 weg. Zondag dus aardig gebroken. Toen bleek de wasmachine kapot, dus alle kleding voor de vakantie op de hand gewassen, wat een hel! Vervolgens heeft vriendlief 's avonds de wasmachine gemaakt, wat hem eerder niet lukte. Als ie het maar even blijft doen tot na de vakantiewasjes, dan halen we daarna wel een nieuwe. Gisteren koffer gepakt en laatste voorbereidingen voor de bruiloft die we daar hebben. Vandaag nog een laatste dagje werken en morgen eindelijk... vakantie!!! Heb alles even doorgelezen... Mel, nog steeds niet ongi??? Jipje, heb je al een testje gedaan? Klinkt allemaal heel positief. Karin, bijna testdag hè? Spannend!!! Heel toevallig mag ik momenteel ook een auto uitzoeken van de zaak. Vrijdag gehoord, dus sindsdien op zoek, pffff, wat een drama! Ik weet wel wat ik leuk vind, maar weet ook wat ik maximaal aan bijtelling wil en wat ik leuk vind is natuurlijk weer duurder. Vooral omdat er een zware motor in moet en ik die zelf niet zo nodig moet. En met een zware motor zit ik meteen op veel meer bijtelling. Straks maar even hier bespreken, want ik vind dat ik niet hoef op te draaien voor een zware motor. Nou, ik ga effies aan het werk. Kan me totaal niet concentreren, zit helemaal vol met vakantiekriebels...