Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    net gebeld, maar mijn gyn. was er vandaag niet dus dan mogen ze de uitslagen zelf niet geven helaas maar mag donderdag tegen het eind van de ochtend even terug bellen.. wachten dus nog.. ;)

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, weet hoe frustrerend dat dat kan zijn. Je zou denken van het is mijn onderzoek dus geef gewoon, maarja dan duimen gewoon tot donderdag.

Ik heb net testen gehaald bij kruidvat. Ik wil wel testen maar durf nog niet zo goed, heb al zovaak met een negatieve test gestaan en de 7 dagen na provera zijn ook nog niet voorbij. Dus heel miss morgenvroeg testen en anders pas vrij/zaterdag.

Liefs melanie

3. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Jipje,
    Kut zeg dat je ongi bent geworden :x en dat het zo veel pijn doet...echt niet leuk!!! Beterschap toegewenst!!
    En jammer dat de uitslagen er nog niet zijn :( Hebben we wel samen donderdag onze stress dag...Dan krijg ik nl ook de uitslag van mijn pregesteron waardes :D
    Gaat weer een spannende week worden!!!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies,

wat spannend hey mel!! mag hopen dat t toch raak is hoor meid.

hier een belachelijke drukke dag gehad op het werk dus ik wil vooral niks vanavond hahaha.

ik heb nu geen idee wanneer ik kan testen. zou vorige week woensdag mijn eisprong hebben gehad... kan ik dan volgende week testen? rot VMK's... schoppen heel mijn normale cyclus in de war hahaha

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    hey an,

als je vorige week woensdag je ei hebt gehad, moet je 2 weken verder rekenen. Dus je kan samen met mij testen op woensdag de 14de..dat is dan onze NOD :D

Maar nu met vmk kan het misschien ook nog wat langer duren? Maar voor 90% van de vrouwen geldt dat ze een luteale fase(van eisprong tot menstruatie) hebben van 14dagen.
    Good luck 2 us both :D

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an heerlijk dan he om na een dag hard werken lekker niks te doen gewoon heerlijk te gaan niksen.

@karin, jij bent vanaf nu onze SECRETARESSE haha. Jij kan het zo goed allemaal bijhouden... Big brains?

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt serieus als jij niet staat te shaken dan doe ik het wel :D ik vind het zo spannend voor je, je hebt ook geen idee welke kant het op kan gaan pffffff.....moeilijk

Begrijp het helemaal dat je niet weer met een negatieve test in je handen wilt staan, maar misschien weet je dan wel zeker dat oma langskomt ;) snap je het nog? jawel hé. Ik ging je het van harte : de zwangerschap en je ongesteldheid (ookal klinkt dit raar haha)
    Hoeist met je zwager?
    Hier weer alleen op de bank..ga zo maar eens strijken want als ik op Melanie moet wachten (paar pagina's terug hihihi) dan ligt het er over 6 weken nog :)
    xxx

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    nou dat valt wel mee hoor, dan had ik de universiteit wel gedaan hihihihihi :D

als dingen me interesseren dan kan ik het goed onthouden, aan de andere kant kan vriendlief me soms 100x hetzelfde vragen/zeggen maar dan ben ik het zo vergeten....snap dat nou echt niet hahahahah :D :D

9. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik had me er zo op verheugd dat jij mijn strijk kwam doen....tuurlijk kan je dat dan niet vergeten :D

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin: ik stond aan de deur... Maar hing een bordje aan de deur, niet storen wij zijn aan t klussen.

Volgende keer kom ik hem even doen.
    Met de schoonbroer gaat het goed. Hij had moeten blijven maar koos ervoor om naar huis te gaan. Heel eigenwijs en heeft niets van vorig jaar geleerd. Als hij zo verder gaat zie ik hem ook niet oud worden.. Mja.

Jou mannetje weer avonddienst?

Liefs

11. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Yes weer in de avonddienst, dus als hij thuis komt lig ik in coma..en ik ga er vroeg in vanaaf..

Wat heb jij een eigenwijze zwager zeg!!! Ik zou hem vastbinden aan het ziekenhuis bed (komen de handboeien toch nog van pas)

Wat heb jij een leuke pendels zeg, de laatste 3 maanden van het jaar!!1 :D
    Heb ook een poging laten doen, 2x november maar ik hoop toch wel echt dat het september gaat worden :D

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hoop ik ook voor je meid! Zou toch super zijn als we hier straks allemaal zwanger zijn. En dat net voor we de mmm in gaan..

13. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    @Melanie ja dat zou fantastisch zijn!!!!! :D

Heb net wéér een ovu.test gedaan..en je gaat het niet geloven....hij is NEGATIEF :D Sinds 28 augustus heb ik geen negatieve testen meer gehad
    **joepie**
    Zou het dan echt dat precies één week na de spuit het hcg hormoon uit mijn lichaam is? want de ovu.testen hebben al die tijd wel gereageerd op de hcg.

Ben super blij, maar aan de andere kant heb ik geen idee of mijn waarheid ook dé waarheid is?

Ga zo douchen..Weltrusten allemaal!!!

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mel.. vind het echt heel spannend voor je!! :D misschien ben je wel gewoon zwanger,, doe morgen maar een testje hoor!! dan ben ik ook van mijn zenuwen af hahah!!

@ karin,, idd je kan het hier allemaal goed bijhouden.. onze personal agenda ;) maar spannend,, hebben we idd beiden onze stress dag!! ach,, moet zeggen dat ik donderdag ochtend wachten niet meer zo heel erg lang vind.. vind echt dat de dagen voorbij vliegen!! (behalve als je moet wachten op je nod)!! ;)

Hier is de pijn al wel wat minder, maar nog steeds (teveel) aanwezig,, voel me ook gewoon echt ziek hierdoor!! als ik opsta moet ik naar het toilet rennen want het loopt er gewoon uit,, sorry voor de info!! pff zo vreemd allemaal,, heb dit toen ik voor het eerst ongesteld werd ook gehad,, ook over moeten geven en constant flauw vallen.. maarja dat was de eerste keer nu ben ik toch ook alweer een tijdje van de pil af.. heb altijd wel heftige menstruaties gehad maar dit slaat alles!!! :(

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin, zou super zijn als het idd zo snel uit je lichaam is. Wel spannend natuurlijk.. Maar je gaat donderdag wel meteen testen?

@jipje, morgen doe ik een test (denk ik) alleen tja ik ga nergens vanuit natuurlijk hoop ik wel, maar teveel hopen kan de ongi ook van weg blijven he...

Dikke knuffie voor jou meid!

16. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja snap ik.. teveel spanning stelt de ongi ook uit idd!! voel je al wel ongi krampen of nog niet??

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, om heel eerlijk te zijn voel ik helemaal niets wat ik normaal voel net voor ik ongi moet worden.. Mja ik heb natuurlijk ook die provera gekregen en tja kweet ook niet wat ie doet. Wat ik van andere hoor is dat ze allemaal tijdens of vrij snel na de laatste pil provera ongi werden..

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Meisjes, het was helaas een dagje puinruimen op m'n werk voordat ik met vakantie kon, dus had geen zp tijd over. Wel meegelezen, jammer van de ongi meiden! Ik wil wel goed nieuws hoor als ik terugkom! Maar ik hoop op vakantie nog online te kunnen. Tot snel!
    Lfs

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Fijne vakantie Meid! Geniet! Hoop je tussendoor te lezen.
    Wow, Jipje dat is flink balen, zo'n heftige menstruatie, klinkt zeer vervelend, sterkte!

Ik heb een drukke dag, maar probeer tussendoor te lezen hoe het gaat met de ong's, de uitslagen en de tests!
    Succes lieverds!
    X

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Fijne vakantie!!!

Ik heb geen puf om uit bed te komen.... En moet bloedprikken

Deel Deze Pagina