Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin ziekte van bachterew is een vorm van reuma in de rug. :( iets wat dus ons leventje wel zal gaan be-invloeden. Een paar maanden terug toen hij een paar dagen lang last had van zijn rug zei hij wel eens "schatje ik ben soms zo bang dat ik ons kleintje later in een rolstoel naar de kleuterschool moet brengen).. Zoiets spookt nu zo hard door ons hoofd heen.. Ellende lijkt soms niet op te houden..

Ik check om de paar minuten deze pagina wel even haha weet ik og je de uitslag al hebt

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin die link had ik ook al gevonden idd maar toch bedankt!

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mel.. jeetje wat erg zeg!! :( was het wel goed te behandelen, met medicijnen of therapie?? ik ken ook een paar mensen met reuma.. hoop toch echt voor je vriend dat hij de pijn kan verzachten met iets!!
    Wel ongi!! gefeliciteerd (btj raar na zo'n bericht)

@ karin,, ik moet ook wachten.. ze bellen vandaag voor de uitslag van het zaadonderzoek,, ff wat spanning dus nog! voor jou ook!! :) laten we samen duimen dat het goed is!! :D

Hier af en toe nog wel pijn, maar het is minder aan het worden..
    @ zuuske, ja nou ik denk een vmk, omdat ik een licht streepje had en zo verschrikkelijk veel pijn!! en ook heel veel stolsels (en grote),, maar of het echt een mk is geweest weet ik natuurlijk niet.. maar moet volgende week toch naar de gyn. dus dan kan ik het vragen!!

Ik ga me zo eens lekker verwennen bij de kapper!! :D

4. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    jaja...heb de uitslag...mijn waarde was 33.
    Ben ik nu wijzer geworden...nope:x...tussen de 20 en de 30 moet het zijn om zwanger te worden. Alles boven de 30 is perfect;):( zegt ze...
    En nu....afwachten...nog steeds...

zit je te wachten op een blij moment, is het alleen maar een moment van nog meer vragen...ben nu dus druk aan het googlen wat het precies inhoud en hoe nu verder...
    Ook daar precies hetzelfde wat de gyno heeft verteld, dus ik ben nog NIETS wijzer....

************wachten maar weer**************

Jipje en An: Bij jullie al iets bekend?

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Jipje geniet lekker bij de kapper!!!!!!!!! Tis zo lekker die tijd voor jezelf :D En nu kunnen we het nog doen....hihihi

Spannend hoor dat je nog ff moet wachten. Ben benieuwd!!! Laat je het ons weten?
    xx
    Oh en blij dat je je weer wat beter voelt!!!! :D

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin progesteronwaarde geeft alleen aan of je een eisprong hebt gehad. Ik had na mijn kuurtje clomid een waarde van 126! Maar niet zwanger. Toen ik met de gyn sprak zei hij wel van er is goede kans dat je zwanger zou kunnen zijn maar ook weer niet. En dat klopt ook.. Want ik werd op dag 29 ongi. Mijn nieuwe arts noemt het daarom ook dijken van ei-sprongen! Hoop dat je nu iets meer weet!

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja.. wachten nog , ze zullen vanmiddag terug bellen maja dat kan zo rond 5 uur ook nog hahaha.. probeer me gedachten dus een beetje te verzetten,, straks zit ik lekker bij de kapper, lekker kletsen met de meiden haha :p altijd zo'n kippenkot daar he!
    en inderdaad nu kunnen we nog lekker voor onszelf kiezen ;)

Karin,, komt vast allemaal goed hoor!! en dat googlen (ik doe dat ook hoor) maar daar wordt je echt niet wijzer van!! raak je alleen maar gestresst van, want je leest veel antwoorden die je liever niet wilt horen haha ;) (ik snap je wel hoor.. ben ook zo'n iemand, maar achteraf altijd spijt dat ik het heb gedaan!!)

Nou dames,, ik ga naar de kapper!! als ik iets weet dan schrijf ik het natuurlijk op het forum!! :D waarschijnlijk tot straks!!

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik wil NU weten of ik zwanger ben!!!
    en ik wil NU weten wat de waardes precies zeggen, behalve dat het een goede eisprong is geweest..
    ik wil NU duidelijkheid...
    en ik wil NU naar huis....

Zo ik wil wel veel NU, ga zo maar warme chocolademelk maken...Herfstweer buiten :(

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, leuk nieuw fris kapsel?

@karin: adem in, adem uit haha. Wachten is irritant en zkr in jou geval. Nog een paar dagen meid.

Xx

10. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ben alweer een stuk gerust gestelder dan net.
    Krijg mailtje van me vriendinnetje : 33 dat is super goed...die van mij was 26.4 en je weet het eindresultaat :)

Ze is op 7-7-2011 bevallen van een 2-ling. Jongen en meisje...dus ik ben alweer blij en zit weer vol goede moed.

Jipje : nog niks bekend? En hoe was het bij de kapper? Lekker he :D ff tijd voro jezelf :D

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik wil net t blije nieuws vertellen en baal met het bijlezen!

Ja ik heb een eisprong gehad (anders word ik niet 3X zwanger lijkt me) maar heb geen waarde gekregen?? Kak kak kak

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Das toch super goed nieuws!!!! ik zou gewoon nog ff de dokter opbellen of je de waarde mag hebben. Meestal geven ze die wel hoor!

Ligt waarschijnlijk aan mij hoor, maar begrijp deze zin voor geen meter :D

13. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    nu alleen Jipje der uitslag nog en dan zijn we weer helemaal bij...hoop zo dat het goed nieuws is....spannend!!!

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hoi dames,,

nou minder goed nieuws hier :( sperma is niet goed.. beweeglijkheid niet, de vorm en de aantallen zijn niet goed!! we beginnen al heel snel met het hele traject volgend de gyn. omdat hij het niet nodig vind om lang te wachten. Wel gaan we alle onderzoeken nog doorzetten, dus ook bij voor mijn eileiders of die goed doorgankelijk zijn... als bij mij alles goed is, gaan we iui doen en als dat niet zo is dan wordt het ivf!!! :(

Volgende week moeten we naar de gyn. en dan krijgen we meer onderzoeken en uitleg over de behandelingen... pff was toch ff een klap moet ik zeggen!!

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Jeetje jipje. Wat heftig!! Wel fijn dat ze er nu vaart achter zetten.

Ff nagebeld en waarde is 25,7. Is dit goed???

16. Marloena

Marloena Lid

8 sep 2011
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb even kort jullie stukjes gelezen. Zal eerst even wat over mezelf vertellen en dan even goed terug lezen.

Ik (wij) probeer vanaf begin december 2010 zwanger te worden. In mei 2010 heb ik een kijkoperatie gehad in mijn baarmoeder vanwege allerlei klachten die ik al jaren had. Er werden wat afwijkingen aan mijn baarmoederslijmvlies gevonden, maar verder geen nare dingen. Ik moest maar met de pil stoppen en doordat mijn hormonen zouden er dan voor zorgen dat alles goed kwam. Ik was op dat moment opzoek naar een baan en we wilden een huis gaan kopen, dus toen van mei 2010 t/m november 2010 een spiraaltje gehad. Het zat ons niet lekker, dus zo gauw de baan en het huis er was het spiraaltje eruit en proberen maar!

Mijn lichaam deed nu dus alles op eigen kracht. Al snel ontstonden er wat zorgen bij mij, ik had namelijk 1 week per maand bruinverlies, opgevolg door een ongesteldheid van ongeveer 10 dagen... dus al met al 17 dagen. Dit kon toch niet goed zijn? Daarnaast vreslijk pijnlijke borsten met blauwe aders erop gedurende 2 weken en onder de pukkels. Toch dacht ik, ik word vast snel zwanger.
    Aangezien ik al in het ziekenhuis liep heeft mijn vriend er na een half jaar op aangedrongen dat ik toch maar eens een afspraak moest maken. (ik voelde de bui al hangen, zag er tegenop om deze stap te nemen)
    Toch maar gegaan... PCOS, maar wel elke maand ongesteld, dus waarschijnlijk wel een eisprong. Waarschijnlijk te weinig progesteron in tweede helft cyclus. Remedie: 3 maanden extra progesteron slikken in tweede helft cyclus, dan terug komen.
    Extra progesteron veranderde niks aan mijn klachten. Nu slik ik 2 maanden clomid. Ik voel me stukken beter, niet allerlei pms klachten en geen cystes meer, maar grote follikels!! (28mm!!)
    7 dagen na eisprong progesteron van 59. Dus dat is goed. Wel vanaf dag 10 t/m 15 bruinverlies wat daarna pas doorzet in menstruatie.
    Nu 3 maanden clomid zonder ziekenhuisbezoeken....
    Mijn vriend zijn zaad is ook onderzocht. De hoeveelheid weet ik niet, maar hij had 20% snelle zwemmers en 30 % langzame zwemmers. (categorie A en B)

Nu dus ronde 11 hier, 3e ronde met clomid.

Ik ga nu teruglezen!

17. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees mee hoor meiden!! Sta ik de file...grrrr

18. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja.. gelukkig wordt er snel mee gestart, anders ben je over een half jaar nog bezig met onderzoeken! maarja.. tis jammer als je te horen krijgt dat je op de natuurlijke manier niet zwanger zal raken! :( me moeder was net bij mij op het moment van het telefoontje en die schrok eigenlijk ook wel!!

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ja kan me voorstellen!!

meiden help.. zit me suf te googelen. fa zegt dat 25,7 goed is.. op internet lees ik verhalen dat je boven de 30 moet zitten... andere zeggen boven de 20, maar lees ook veel verhalen van vrouwen die rond de 50 zitten?!?!

20. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    an.. probeer niet te veel te googlen, als de fa zegt dat 25 goed is, ga er dan ook vanuit dat dat goed is ;) snap het helemaal dat je gaat googlen, doe ik ook haha maar meestal word je er nog meer gestresst door!!

Deel Deze Pagina