Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    An: NU stoppen met googlen!!! Volgens mij moest ik dat ook van jou hihihi ;).....maar ik heb gewoon de gyno weer gebeld, want ook ik werd gek. Zij vertelde mij dat een waarde tussen de 20 en 30 gegarandeerd een eisprong is en een goed. Alles beneden de 20 is niet goed en zegt dat je geen eisprong heb gehad. Alles boven de 30 en hoger is goed. Ik hoefde me geen zorgen te maken van de gyno was er BLIJ mee!!! Dus....we gaan lekker genieten van het feit dat we een eisprong hebben gehad!!!!

Jipje
    Woorden schieten tekort...nou ja niet helemaal, maar de meest zijn niet zo netjes om hier neer te zetten ;). Ik vind het zooooo KUT voor jullie.. Dit was echt niet het nieuws waar je op zat te wachten. Ik leef echt met je mee en je krijgt een DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!!
    Bekijk het ook van de positieve kant (jaja komt mevrouw positivo weer)
    1. Je gaat super snel een traject in. Geen leuke maar het gaat nu gewoon echt gebeuren.
    2. Je weet tenminste een oorzaak en een oplossing. Iets waar veel vrouwen een moord voor zouden doen (hier zit er 1 hihi)
    3. Je wordt serieus genomen!!!!!
    4. Wij gaan je helpen en steunen en zijn er voor je :D :D

Good luck!!!!!

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    haha foutje...dat was Jipje...zie je wel dat ik ook niet alles bij kan houden :D

Mel: Hoiest met je ventje en met je zwager? En nutuurlijk met jou? nemen de ongi klachten alweer af?

xx

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Daar sluit ik me volledig bij aan; dikke knuffels!!

4. Marloena

Marloena Lid

8 sep 2011
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mijn gyn zei ook dat een waarde vanaf 20 goed is. Dus een dubbele bevestiging!

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hihi dank je wel meiden

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    @Marloena: welkom bij ons...sorry was ik een beetje vergeten door al het nieuws vandaag...de helft van ons had uitslagen dag vandaag..

Ik wens je heel veel suc6!! en hoop dat we snel zwanger mogen zijn :D Ben je al een beetje bijgelezen??? we praten zo veel hihi :D

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik ben zo blij met jullie!!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an: wij ook met jou hoor! echt fijn dat we hier er echt voor elkaar zijn ook al is het via de digitale weg! Jullie zijn egt vriendinnen geworden!

@karin.. Tja we laten het nieuws bezinken.. Zal vooral later veel gevolgen hebben. Met schoonbroer redelijk. Met mij zelf wel ok. Ik vond dat ik gister minder dan normaal was dus verwachte dat vandaag pas dag 1 zou worden. Maar netzoveel bloedverlies als gister dus mag dit gewoon al als dag 2 zien. Morgen dus starten met de hormonen.

@Jipje: Jeetje meisje toch!! Wat een KUT nieuws! Naar probeer idd positief te denken dat je nu weet waar het probleem ligt en er nu ook gericht mee aan de slag kan worden gegaan! Ik gun het je meid!

En over de waardes van de progesteron. Idd alles van 20 tot 30 is goed. Daar boven is super. Maar nog steeds geen bevestiging voor een zwangerschap jammer genoeg. Ik had zelf toen waardes van 126 en een ei van 29mm. Goede kans dus maar helaas.. Maar hey anders had ik jullie niet leren kennen dus nu gaan we gewoon zorgen dat we ALLEMAAL binnen 1 jaar een kleintje hebben!

Lieverd ik kruip me bed in met me mannetje. Hij is gebroken door het nieuws en ik ga hem is lekker "dood" knuffelen! Spreek jullie morgen!

Heel veel liefs!

9. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    #569 karin1981, 9 sep 2011
    Laatst bewerkt: 9 sep 2011
    Goedemorgen meiden,

zullen we er een leuke dag van maken vandaag? Denk dat we gisteren al genoeg te verduren hebben gehad ;)

ik heb nog steeds last van rare steken achter mijn schaambot en een rommelende onderbuik. Zouden het symptonen zijn, of maak ik mezelf weer gek....tis nog zooooo lang wachten :D

Fijne dag allemaal!!!!
    liefs

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Oh Karin, het is zeker lang wachten! Ben helemaal gefocust op mijn lichaam en al zijn pijntjes. Ik verbeeld mezelf volgens mij steeds misselijk te zijn, maar verstandelijk denk ik steeds; nou, dat zou wel heeeel toevallg zijn na die anderhalf jaar.
    Heb jij al voorgenomen tot wanneer te wachten met een test? Ik heb dinsdag mijn NOD, geloof ik. (Zul je zien dat ik ma ongesteld wordt, :(:D)

Jipje, gaat ie alweer wat rustiger en beter? Hope so & wishing u good luck! X

Nou, An, ik ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat lopen. Eisprong is in ieders geval stapje in de gewenste richting, toch?

Danitcha; als je meeleest vanuit een warm land; I'M SO JEALOUS!
    Die stomme grauwe lucht hier en die regen, ik wordt er gewoon helemaal chagerijnig van.

Mellie, leeft je ventje nog na je knuffeldood? :D

Btw iemand een aardbeving gevoeld??? Haha:D:p

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Goedemorgen!!!

Bedankt voor de steun dames :) had het gisteren even nodig!! zie ook wel het positieve ervan in hoor, maar tis gewoon ff schrikken.. zeker omdat ik dacht ach, ben (toen) 20 dat doe ik wel ff, niet dus :p
    Maar goed ik ben wel erg blij dat het snel van start zal gaan.. want als ik soms lees dat daar ook nog eens een jaar overheen gaat!! :( ,, hoop alleen wel dat het met iui lukt,, ivf is gelijk zo'n grote ingreep. maja!
    Zolang ik maar snel een kleintje in mijn armen kan houden, vind ik het goed! :D

En hoe is het met de rest?
    @ karin.. zo lang moet je toch niet meer wachten, 3 daagjes :D!! hoop zoo voor je dat je een positieve test in handen hebt!!
    @ zuuske,, je wordt gewoon niet ongesteld en je gaat een positieve test in handen hebben :D!!!

Ga voor jullie duimen hoor!

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, goed om te lezen dat je er weer positief tegen aan kijkt! We gaan gewoon voor een super mooi beebje voor jou en je mannetjelief.

@karin, nog maar 3 dagen meid! Dus nog even maar.

Vandaag mag ik gaan beginnen met clomid! Laat dat eitje maar rijpen! Hoop echt op t resultaat van toen, een flinke ei sprong.. Maar wel een btr eindresultaat.
    Haha moet op wereld dierendag naar de fa terug, kijken of er dan een klein diertje in me groeit!

13. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Das wel fijn zeg!!!! Laat ze maar groeien die eieren!!!! :D

We zijn er altijd voor je!!!! en leven met je mee...zou toch mooi zijn als we volgend jaar allemaal zo'n kleintje hebben...Dan gaan we zeker koffie/thee drinken met zijn allen!!! of een fles champagne...hihih nog beter!!!!

3 dagen duren zooooo lang hihihi

Heb gisteren nog een kuidvat testje er tegen aan gegooid...komt er gewoon een heel licht streepje, na afleestijd...dus ik beschouw hem gewoon negatief..
    Heb mezelf nu al 3x laten pendelen, en ze zeggen allemaal november. Mijn vriendinnetje legt kaarten en daar komt ook november uit. Weet ook niet of ik pendels moet geloven, maar al met al snap ik er niks meer van...
    Zal je zien dat er het weekend niks gebeurt en ik daarna niet meer durf te testen...Nu is het makkelijk omdat ik ervan uit ga dat ie toch negatief is...

@zuuske we gaan samen in spanning zitten...heb jij al een test gewaagd? En die dingen die je nu allemaal voelt, volgens mij haal ik het ook in me hoofd... Alleen die steken achter me schaambot en de afscheiding zijn dingen die ik normaal echt niet heb na mijn ei. Zullen we het gewoon beide niet snappen, en maar kijken (volgens mij zijn we daar super goed in NOT :D :D :D

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mel.. hopen dat de clomid aanslaat en dat je eitje snel mag springen hihi!! :)

@ karin,, wie weet.. je moet die pendels niet geloven jo!! Ik heb me ook al zoveel laten pendelen en tot nu toe nog geen 1x waar, maja ik heb er nu wel echt heel veel voor okt een positieve test.. dus laten we hopen dat het deze maand dan gewoon lukt haha ;)

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    hi ladies,

hier mijn weekend ingeluid!! zometeen ff met mijn konijntje naar de dierenarts (wangetje groeit weer)

ik moet dit weekend maar weer eens testen in huis halen!!

vind het wel jammer dat mijn fa verder niets besprak over eventuele volgende dingen. ze deelde me dat mijn eisprong goed was en dat was t...

wel moet ik me melden als ik een posi test heb, maar ik zou t toch fijn vinden als ze me niet steeds afscheept en ik contact op moet nemen met haar! want nu gebeurd er dus niks... wat zouden jullie doen?

16. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik zou het wel bespreekbaar maken met haar en als je er geen goedgevoel over hebt, zou ik een andere gyno kiezen...Dat recht heb je namelijk...

IK BEN ZO JALOERS OP JE!!!!!!! mag nog tot 20.15 uur vandaag en morgenochtend ook nog tot 13.00uur. Maar klopt je banner nou of niet? Wanneer is nou je NOD? met mij toch? (ben beetje spoor bijster hihihi)

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ja vorige maand vmk gehad dus cyclus deze ronde langer
    mag gelijk met jou!!

18. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    An : Hoeist met nijntje ???

Dus als ik het goed heb begrepen en nog allemaal volg hebben
    An / Zuuske en ik rond 13/14 september hun NOD?

Heeft een van jullie nog iets van Deb27 vernomen? heb haar ook maar een pb-tje gestuurd om te kijken of alles nog goed met haar is :)

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske, ja gelukkig leeft hij nog haha. Van heel die aardbeving heb ik niets gevoeld. Denk dat onze straat niet mee mocht doen haha. Vandaag dus begonnen met de clomid, zal wel weer flinke bijwerkingen krijgen. Heb trouwens ondank mijn ongi nog steeds grotere borsten.. Best apart en ze zijn ook nog pijnlijk. Verder gaat het wel lekker hier. Gaan jullie dit weekend nog iets doen?

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    btw: Heel lang geleden dat ik dit heb gezegd maar mijn NOD is 5 oktober :p zo dan mag ik ook mee doen haha. liefs Melleke

Deel Deze Pagina