Konijntje is een kilo lichter. Ze hebben een incisie gemaakt en zoveel mogelijk weggehaald. Antibioticaspuit erbij en ze mocht weer mee. Alles helemaal goed. De fietstocht vond ze het engst hahaha ze zat in mijn mand voorop. Die kan mooi dicht dus idea
@melanie : YEEEAAAAAAHHHHHHHH we hebben een NOD!!!! hahahhaha...ben beetje visueel ingesteld dus ik zie je al fietsen met zo'n nijntje koppie boven de mand uit hahahaahahah GEWELDIG!!!!!!!! dat ze weer gewoon mee naar huis mocht!!!! ga der maar goed verzorgen!!
@karin, haha, is echt lang geleden dat ik dat woord heb mogen gebruiken. Maar duurt nog wel even natuurlijk. Wel leuk weer, v erlang nu al naar de testdrangstress haha. @An, gelukkig dat ze je konijn hebben kunnen helpen. Die 2 ukkies van mij doen het ook super. ALLEMAAL: wat zouden jullie er van vinden om nu af te spreken dat we dit topic pas laten sluiten als we allemaal een wondertje hebben? Dus al duurt t 4 jaar voor de laatste een baby heeft dan nog zitten we hier elkaar te steunen.. Nou ik hoor t wel. Liefs melanie
@ mel.. dat vind ik nou eens een goed idee!! heb namelijk ik een ander topic gehad was ik ook gezellig aan het kletsen en toen werden er een paar zwanger en toen begonnen de opmerkingen: ach jo, jouw moment komt wel en ach maak je niet zo druk.. terwijl ze daarvoor juist diegene waren die alsmaar aan het stressen waren,, dus toen was het echt zo van, nou ik ben zwanger hoef niets meer met jullie te maken hebben... was niet zo leuk voor diegene die niet zwanger waren eigenlijk!! @ an.. tis zonde voor nijnemans!! gelukkig hebben ze nijn geholpen haha Mijn nod is... (ff uitrekenen)
@jipje, nou dat zijn er al 2 tot t eind dan haha. En jij ook 5 okt super! Haha samen symtonen herkennen en samen stressen. Liefs melanie
Laten we gewoon hopen dat het bij iedereen snel lukt!! Ik ga volgende week wel vragen wat de kansen zijn bij inseminatie,, want lees toch vaak dat er maar weinig vrouwen zijn die daarvan zwanger zijn geworden en dan bovendien heeft mijn vriend slecht zaad.. beetje vreemd, maja nog even een weekje wachten totdat ik het kan vragen!
het wordt steeds gekker hier : 13/14 sept NOD : - Zuuske - An - Karin 5 Oktober NOD - Melanie - Jipje Ben ik nou de enige die dit zag??? Ik vind het SUPER leuk!!!!
Ik vind het een super goed idee!!! ik sluit me aan!!!! Maarhe......ik ga volgende week op vakantie dus dan kan ik ff niet meepraten, maar mag ik dan op 4 oktober mij weer bij jullie aansluiten??? Jawel toch????
Nee karin dat mag je dan dus niet!! Je moet!!! Haha zonder jou is t hier veel te stil en missen we onze secretaresse haha. Vanavond HGT kijken
Haha.. idd wel toevallig dat we allemaal bij 1 datum nod zitten (kromme zin ik weet het, maar wist ff niet hoe ik het moest opschrijven ) pff ik kan morgen gewoon uitslapen!! woehoee.. da's lang geleden dat ik dat op een zaterdag kon met het werk! ff een weekendje vrij, heerlijk! Ik ga volgende week ook vragen hoe het zit met echo's enzo en of ik vaak naar het ziekenhuis moet,, anders ga ik al gewoon in gesprek met mijn nieuwe baas vind dat wel so fair eigenlijk..
Dan moet je het wel over nemen van me melanie hihi. Dan mag jij de nod en uitslagendagen lijstjes maken ik ben zo goed in delegeren hahaha.. Pffffff net thuis van werken, ben er klaar mee.. Alleen morgenochtend nog tot 1300uur en dan heb ik ook eindelijk weekend!!!!!! Fijne avond allemaal! Xxx
Jaa! Die NOD data's! Dat kan geen toeval zijn, dat is een teken!! (Ben niet zo bijgelovig hoor, maar dit is echt te grappig!) Wat een drukte zal het hier worden rondom die data's, haha. Als we het forum maar niet overbelasten! Enne, ik blijf ook bij jullie tot er allemaal blije babies zijn MAAR.... liever daarna ook nog....openen we gewoon weer een ander topic?! Ik vind jullie TOF! Ikke ook lekker weekend, met ammel leuke dingetjes... dates, etentjes, etc. Zal moeilijk worden de alcohol te laten Maar alles voor het goede doel .
@zuuske hier morgen ook een groot feest.. Zat ook te denken hoe zit dat met alcohol.. Maar blijf er maar gewoon van af. Al ben ik nog wel ongi dus zou geen kwaad kunnen nu maar zie dit maar als oefenen. Haha goed idee om hierna een nieuw forum te starten dan haha. @karin, YES madame! Hahaha komt helemaal goed dan. Met de data's bijhouden. Pff net pas klaar met werken en dan morgenvroeg alweer? Bah lijkt me niks.. Net heerlijk gegeten bij de japanner, nu aan eiegenmaakt ijs van mannetje lief. Zondag weer eerste dagje werken (gelukkig maar 4 uur) maar zal weer wennen worden.
ik sluit me aan Ur the best!!! Dames ik ga me bedje in duiken...morgenochtend om 7 uur weer de wekker en dan de rest van de dag op Zandvoort..Personeelsfeestje Denk dat ik de BOB ben morgen Weltrusten ladies xxx
Zo net thuis van een bbq. Was weer gezellig!! Ik drink nooit dus ik heb dag probleem niet ik herken t van bij een andere topic zitten die allemaal zwanger worden en dan is het verhaal toch anders. Ik doe dus mee!! Net zolang tot iedereen een kleine heeft!! Nijnbeest is flink!! Ben zo trots op haar. Alleen ging ik net kijken naar d'r wond en er kwam wat zooi uit blehhhh normaal kan ik er tegen maar mijn maag draaide gewoon om. Vriendlief heeft t maar schoongemaakt hihi
ik werd kotsmisselijk wakker zelfs zo erg dat ik mijn vriendje er wakker mee heb gemaakt. De koffie (mijn verslaving) smaakte me voor geen meter...raar... en nu zit ik alweer op het werk.. Typisch zaterdag....mijn werkmap ligt nog thuis, mijn telefoon ligt nog op het nachtkastje, mijn brood nog op aanrecht...en mijn collega heeft zich verslapen waardoor ik nu alleen zit... Wat een dag, wat een dag.. Laten we er maar het beste van maken!!!