@An : Dan ga je gewoon testen toch? Nee heb je, ja kan je krijgen....zo dat was gelijk alle wijsheid voor vandaag Collega is ondertussen gearriveerd, nog een paar uurtjes en dan kan ik weer lekker mijn bed in An laat je het even weten?
Oew, Karin, misselijk en geen koffie lusten, dat is niet fijn maar klinkt dan wel weer veelbelovend Ik heb inmiddels alweer de drie-dagen-voor-mijn-menstruatie-symptonen, dus.... I don't think so this month. maar dan ga ik lekker voor jou mee hopen en duimen!!! En ivm de alcohol zou het niet zo erg zijn want over twee weekenden ook groot familie gebeuren waar normaal een flinke bier en wijn hoeveelheid bij komt kijken. (Jaja, ik probeer nu alweer de positieve kanten te bekijken, dat houdt ons op de been, haha) Hoe is het verders met iedereen?
Hahaha zuuske.. iedereen heeft wel eens van die alcoholische dagen hoor ze hebben mij ook al regelmatig naar huis moeten dragen! (erg charmant voor een meisje) ik kan er gewoon niet goed tegen en ben na 4 wijntjes nokkie.. @ karin.. ik merk altijd dat mijn collega's, ik zelf ook eigenlijk, anders is in het weekend op het werk.. iedereen is gaar en wilt thuis zijn haha!! en dan krijg je van die dingen dat je alles vergeet of zelfs zoals je collega vergeet op te staan hahah!! Klinkt trouwens wel goed hoor! koffie smaakt niet en misselijk!! Ik hoop voor je dat je een positieve test in handen zal hebben!! Wanneer ga je testen?? @ an,, gewoon testen.. je weet het nooit!! collega van mij zei dat ze alle tekenen had voor ongesteld te worden, maar ze was toch zwanger!!
Jaaa zuuske dat word kentron bellen voor jou haha. Haha, maar t drinken van alcohol word alleen afgeraden als je zwanger bent toch? Toch niet van te voren al of wel? @an: spannend!!! Let us know please. Zometeen me 2e tabletje clomid nemen. T lijkt hier nu net een cateringbedrijf thuis. Vriendlief maakt de hapjes voor t feest van vanavond.. Mijn keuken is net een oorlogsgebied haha.
ooooooooooo hoe oneerlijk, wat een haat hahahaah!! op een forum waar ik bij zat.. (zit er eigenlijk niet meer),, meld zich een meisje die ongepland zwanger is,, verdomme! waarom zij wel ???
@jipje..... Zoooooo herkenbaar, hier in tilburg hebben we de bocht. Voor tienermama's... Ze kunnen hun eigen kont nog niet wassen maar hebben wel een kleine en zijn alleenstaand... En dan denk ik wel tja als er nou n lieve heer is... Waarom dan juist daar n kindje naar toe en niet bij mensen die er echt klaar voor zijn en t kindje alles kunnen geven... Het woord alleen al, ongewenst zwanger, geeft me kippevel
nee joh, je klinkt niet als een alcoholist...heb vanmiddag ook nog een strandfeest op Zandvoort..normaal zou er bij mij ook wel een fles doorheen gaan hoor (dit zijn 3/4 glazen) Maar vandaag mag ik de BOB zijn...bewust
@karin, je hebt nu natuurlijk wel een heel makkelijk excuus om de bob te spelen. Ga je vandaag er nog n test tegen aangooien?
@ mel,, oneerlijk he! bij mensen die het graag willen en er alles voor over hebben, lukt het vaak niet.. en bij mensen die nog helemaal niet klaar zijn voor een kind lukt het binnen 1x prikken Leuk he als je een feest geeft.. heel je keuken is ontploft!! Gisteren is mijn frietpan ontploft, ik schrok me dood jo!! ik gooide een hamburgertje erin,, doe de deur dicht en in 1x hoorde ik van die harde klappen ging ik kijken, leek mijn frietpan wel een fontijn! het spoot eruit,, heel de bijkeuken onder het frietvet!!
Weet precies wat je bedoeld!!! Ik ben maar zo gaan denken : De "Heer" heeft mij uitgekozen voor dit traject, omdat hij weet dat ik het aankan !!!!!! Als ik zo denk voel ik me al weer een stuk beter
@jipje, jezus dat meen je niet! Een ploffende korket of frikadel had ik al wel is gehoord maar de hele pan... Voor t zelfde geld bleef je bij je burgertje staan... Moet haast wel een fabricage fout zijn, of was de burger helemaal ver-ijst? Pff lekkere troep heb je dan zeg.. Maar gelukkig stond je erzelf niet... Nja troep is niet zo erg als t voor me eigen feestje is maar dit is voor n ander, die haalt t straks op, zegt dankjewel en is weg. En ik zit met de troep. Mja das t nadeel van een vriendje die tegen zijn tantes geen nee kan zeggen haha..
enne ik weet niet of ik ga testen vandaag... zoals ik al zei : Ik DURF niet meer hahahaahah Grote bek, klein hartje
Geloof me ik probeer ook zo wel eens te denken, maar als ik dan gister in een spiritueel winkeltje ben om een nieuwe maansteen te gaan halen, en ik zeg daar dat de vorige geen succes heeft gebracht.. Die man vraagt aan me, hoelang ben je al bezig, dus ik zeg 3 jaar.. ;a het zal nog wel even gaan duren. Boven hebben ze t gevoel dat jullie er nog niet helemaal klaar voor zijn.... NOU lieve heer ook voor U is hans anders er... Want u ziet t dan toch echt verkeerd whahaha.. Nou geloof ik niet het ongevraagde veel te snelle consult van de verkopende man (is ook een medium, zegt hij).. Maar idd positiviteit brengt je ver, heel ver.
ja nou idd, gelukkig stond ik er zelf niet bij!!.. toen het frietvet eruit was, heb ik de stekker eruit kunnen trekken! gelukkig ook niet over de stekker, anders had ik een probleem!! idd wat een troep.. de vloer is gedaan, maar mag vandaag de rest nog gaan doen!! hahahaha.. nou mel,, wij hopen dat het helemaal niet lang gaat duren voor jullie!!! en stuur die vent idd maar naar de hans anders @ allemaal.. was het zaad bij jullie vriend/man wel allemaal goed??
Niet geloven idd, blijf dicht bij jezelf staan en ik weet zeker dat ook jullie snel een kindje mogen vasthouden van jezelf!!!!