Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik herken je gevoel gewoon heel erg. En ik gun het je van harte, net als de andere dames hier. Ik zei t al een keer: wij zijn moeders alleen zijn onze kinderen er nog niet. En jullie moeten binnen en maand zwanger worden want dan kunnen we na de bevalling eens afspreken met de hummels erbij. Dat lijkt me zoo leuk

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin, :( had je echt een positieve test gegunt meid! Maar idd wat an al zegt miss nog wat vroeg, dus hou hoop! Dikke knuf!

Net een MEGA opvlieger gehad haha, zweet brak me uit haha alvast aan t oefenen met weg puffen haha.

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ karin.. da's echt gewoon klote :( toch hoop ik voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest en alsnog een positieve test krijgt woensdag!! Dikke knuffel!! :)

@ mel,, haha ja puf ze maar weg idd!! moet zeggen dat ik ook al vaak aan het puffen ben hoor :p heb soms enorme darmkrampen,, doet dan ook zo'n zeer.. geen idee of het puffen werkt, maar moet op dat moment gewoon hahaha

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje hahaha ik had dat eergister, vriendlief belde schat ben klaar met werken kom je deze kant heen gaan we even langs me tante. Ja ok maar eerst even toilet.. Heb er 40 min opgezeten.. Vriendlief was inmiddels alweer thuis. Haha Krampen niet normaal haha.. Wat zit n lichaam toch raar in elkaar he.

@an lijkt me super en hoop ook binnen een maand, maar...... Ben al zo lang bezig dat ik weinig durf te hopen diep van binnen.

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    I know mel. Hier ronde 16. Dit is mijn 4e zwangerschap. Zo raar!! Ik duim dat de kleine blijft plakken en duim ook voor jullie!! X

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben jullie zo dankbaar!!!!! Thanx girlz!!!!

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Vanochtend weer een test gedaan en hij was weer zo mooi donker als gister. Ga bijna geloven dat Dit goedkomt!!

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @An, wat onwijs gaaf dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! ik hoop echt dat het een plakbeebje zal zijn en jullie de komende maanden heerlijk mogen gaan genieten van het kleine wondertje dat in je buik groeit!!!

sorry ik heb even wat afstand genomen van ZP, al lees ik af en toe nog mee....
    ik weet dat ik nog niet zo lang bezig ben als sommige van jullie, maar merk dat het me soms heel zwaar voelt dat ik nog niet zwanger ben...maar goed zodra we er klaar voor zijn komt het vast wel goed en mogen wij ook papa en mama worden....
    ik probeer maar positief te blijven...

we zijn nu druk aan het verbouwen in huis en dat is ook fijn, even frustraties eruit werken met het vernielen van muren enz;)

fijne zondag allemaal liefs

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @deb, ik begrijp je helemaal hoor, doe maar lekker rustig en en weet dat je hier altijd welkom bent! Veel klusplezier, zowel in t huis als in de slaapkamer!

@an lekker he die vestiging! Ben echt oprecht blij voor je!!

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ben zo nerveus als ik de test doe. Ben zo bang dat ze weer lichter
    worden net als de andere keren en dat ik t dan weer verlies.

Wel al heel de dag de bekende ongikrampen. Maar die horen erbij

11. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Goedemorgen Lieve dames!!!

Allemaal een fijn weekend gehad? Ik had een heerlijk ontspannen weekend. Maar nu.... bijna NOD....stress, gatverdammes.

Hoe is het , An? Gaat alles goed lieverd? Nog steeds aan het stuiteren? Wil je het al van de daken schreeuwen? Ik kan me wel voorstellen dat je ook wel een beetje voorzichtig enthousiast bent, na de vorige keren. Maar positief met zn allen; komt goed!!

Gaat het met Jipje ook weer wat beter??

Karin, hopelijk als je nu test of morgen knallen die strepen ervan af. Het zou inderdaad zomaar te vroeg zijn met morgen onze NOD's.

Ik wil eigenlijk zo gaan zwemmen, maar kan natuurlijk ieder moment ongesteld worden. Ik zat serieus net even te denken om alvast een test te doen, zodat ik zou weten of ik wel of niet ongesteld wordt. Hoe belachelijk! Ik durf trouwens niet want ik ben me al weer aan het voorbereiden op teleurstelling. Voelde net ook al een ieniminie klein krampje, dus..
    Ik doe gewoon voor de zekerheid maar een kleine tampon in, en ga lekker spetteren:D
    Tot straks

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal,

Hier alles nog lekker rustig, vandaag weer beginnen met werken. En nog steeds bezig met de Clomid 50mg. De hele dag last van opvliegers, mood swings heb ik gelukkig nog niet gehad.

@karin: heb je nog n test gedaan? Of wacht je even af? Hoop dat je toch nog n leuk weekend hebt gehad!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske haha tilburg is wakker... Altijd lekker om te zwemmen. En die teleurstelling die je dan misschien! Krijgt als je test is begrijpelijk. Maar we hopen natuurlijk op een positieve test. Morgen is je echte NOD toch?

@jipje: heb je je keuken nog schoon gekregen?

Pff raar hoor: vorige week smeekte ik om ongi te worden.. Nu is alles weg en irriteer ik me er aan dat ik nog 3,5 weken moet wachten voor ik eens weet of het resultaat heeft gehad..

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Mogguh dames, ik doe maar even rustig aan vandaag. Lig nog in bed hahaha. Gister misselijk naar bed gegaan en misselijk wakker geworden. Krijg ontbijt op bed (vriend is vrij vandaag)

en dan ga ik eens bloed laten prikken en werken

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an: gelijk heb je! Lekker je eigen laten verwennen. Haha vriendlief leest af en toe hier mee, hij las dat je zwanger was hij egt zo WOOOOW gek die is zwanger!! Haha moest wel even lachen toen ik zijn gezicht zag.
    Waar moet je bloed voor laten prikken?

Liefs melanie

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hcg waarde. Dat was de enige deal die nog stond met de fa. Als ik posi test heb gelijk bloed laten prikken

17. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben jullie niet vergeten hoor maar lig zwaar beroerd op bed. Weltrusten allemaal xxxxkarin

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Karin: Beterschap! X

Hee, An lekker hoor ontbijtservice op bed. Die hcg zal vast goed zitten als je zo misselijkbent, hihi. Wat is dan het vervolg bij de FA?

Mel hoe ist bij jou, meis?

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske, ja wel lekker hoor aan t wachten op de klustijd. Verder wel veel last van opvliegers maar dat hoort erbij.
    Was je nog gaan zwemmen?

Liefs mel

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Verder dan waarschijnlijk niks. Als hcg goed zit tenminste

Deel Deze Pagina