dames, zie hier het goede nieuws!!! jippie!!! en karin, volgens mij moet jij eens opnieuw testen... "ziek" he?? volgens mij ben jij zwanger
Goeieemiddag.. Ik heb gisteren een heel leuk dagje gehad, we zijn buitensporten gaan doen, abseilen (als ik het goed schrijf),, takelbanen en door netten klimmen op een behoorlijke hoogte.. scheet toch af en toe in mijn broek hoor hahaha Vanmorgen niet zo'n mooi dagje eigenlijk... mijn oor zit dicht, dus ben doof aan 1 kant, menstruatiekrampjes,, heel vreemd heb ik al een paar daagjes, terwijl de ongi bijna over is.. vreemd trouwens ben nog een beetje ongi, maar het is niet bruin, gewoon roze/rood, geen bruin te spotten, terwijl het echt nog mininaal is!! ?? Toen ik mijn haar aan het doen was werd ik ineens super misselijk en heb ik over moeten geven.. wat dat nou weer is? vast iets verkeerds gegeten ofzo haha! @mel, ik heb de keuken nog schoon gekregen hoor flink wat dreft gebruikt, maar schoon is schoon toch?? haha @an.. ik weet zeker dat je beebje gewoon blijft plakken! gaat helemaal goed komen deze keer @ karin,, beterschap! hoop dat je je snel beter voelt!!
hey girlzzz, An das een mooie waarde!!! Deze gaat zeker weten blijven plakken!!! Daar gaan we voor duimen..Vind het zo leuk voor jullie!!!! Hier echt hondsberoerd. De hele dag misselijk en hoofdpijn, dus lig veel op bed. Net weer een test gedaan, want ik heb alle kwaaltjes...maar helaas nog steeds negatief. Dit was zelfs zo'n gevoelige waarmee je 4 dgn voor NOD kan testen....Dus ik ga ervan uit dat ik gewoon echt ziek aan het worden ben, en niet zwanger ben. Ga weer lekker me bedje in..trusten girlzzz xxx
ik hou nog steeds goede hoop voor je Karin!! geen bloed geeft moed!! rust lekker uit ik ben gesloopt (ga zo ook een tukkie doen denk ik ) en HONGERRRRRRRRRR
zo we zijn weer wakker. Ik begrijp helemaal niks van mijn lijf meer. - Misselijk - Hoofdpijn - Enorme honger - Diarree - Afscheiding - steken in mijn onderbuik en achter schaambot. Zo dat wilde ik ff kwijt...volgens mij ga ik gewoon ongi worden. Anders waren mijn testen toch wel positief. Of een ienimini streepje, maar het is gewoon helemaal niks Mijn zus testte met beide zwangerschappen pas 10dgn na nod positief, misschien geldt dat ook voor mij hahahahah. Misschien toch maar reisje naar Mexico boeken...je lichaam zal het toch wel aangeven als je echt zwanger bent. Of ben ik nog steeds de enige in de wereld die gelooft dat je het wel weet of je zwanger bent of niet? ga ff aardappeltjes halen anders is mijn prakkie niet compleet, en dan maar weer tegen heug en meug mijn eten naar binnen werken.
Oh Karin ik vind het echt zo rot voor je!! mag hopen dat het "in de familie zit" en dat je laat posi test... hier al heel de dag aan het boeren (en dat kan ik niet eens?!) zo eens even een happie doen. morgen ga ik het vertellen aan mijn manager, hoewel hij volgens mij wel vermoedens heeft (hij weet van de mmm en de miskramen) en hij mailde een paar keer hoe het ging en kreeg continu te horen dat hij zijn vingers gekruist houdt hoe lief is dat?! nu hopen dat als ik veel kwaaltjes hou in de ochtend ik vanuit huis in mag loggen en dat ik in de middag naar kantoor kom.. scheelt mij een stresspunt
Pff karin, t zit je ff niet mee meid. Maar eerst lekker goed uitzieken lieverd! Ook jij moet top top zijn als je n baby mag gaanm dragen. Hier vandaag weer gewerkt pfff wennen en irritant met de opvliegers haha. Mja we moeten er iets voor doen he haha. Xx mel
Hier het overzicht van de testen van afgelopen weekend... test 1 betekend ochtend test test 2 betekend middag/avond test
Ja besef t nog niet helemaal. De onderste is ook mooi het donkerst. Dat was de vorige keren andersom dus ben blij!!
JAAAAAAAAAAAA we zijn weer ongesteld!!!!!!!!!!! Hoe raar dit ook klinkt...ik ben best blij hihihihi...zei net tegen vriendlief : Laat me nu maar ongesteld worden hoor, dan kunnen we tenminste de vakantie boeken en kunnen we onze hersens even op non-actief zetten...... 10seconden later loop ik leeg(sorry) Teleurstelling dat ik niet zwanger ben, maar blij dat we nu de volgende ronde in kunnen......maar eerst............VAKANTIE!!!! Ik ga boeken en dan me bedje in, maar nu eerst in de armen van me vriendje liggen....hij denkt dat ik me echt heel kut voel.....wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijn
Oow Karin wat rot! Flink balen. Maar indd lekker vakantie en samen zijn met je mannetje en genieten van elkaar is ook zekers fijn. Wat dubbel altijd hè? Dikke knuf en kus!
Haha karin dit is nog blijer als ik was met mijn ongi! Had je toch liever een positieve test gegunt dan een vakantie.. Maar voor nu geniet er lekker van. Al een idee wnnr je gaat? Liefs mellie
@an, blijf naar je banner staren haha dromend dat ik me snel mag aansluiten! Zo mooi!! Voel je jezelf al in de wolken?
Ahhhh Mellie toch. Ja natuurlijk ga jij ook snel zo'n banner krijgen!! Moet eerlijk bekennen: ben aan t dromen!! Al heel t weekend mijn buik aan t insmeren met bio-oil ik ben nog wel bang dat t alsnog mis gaat. Ik heb nog nooit een eerste echo meegemaakt dus als dat al lukt ben ik gelukkig
Oh en ik heb vanmiddag mijn eerste positiekleding besteld wahahaha. Ik had al een jurkje maar daar zie je niet aan dat t positiekleding is. Ik kon me nu niet inhouden hahaha morgen komt t binnen! Maar ik zal over een paar maanden t pas aankunnen hahaha