Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Snap dat gevoel wel. Zou ook heel onzeker zijn in t begin. Maar geniet ervan meid positieve kracht naar het kleine beebje! Duim voor je meid en die drie vlinders uit je onderschrift vliegen om je buikje om je te beschermen!

Had jij je trouwens laten pendelen en had iemand het goed?

Xx melanie

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Heb vaak pendels gehad en die klopte vaak! Deze keer niet laten doen :)

3. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    thanx voor de lieve berichtjes...ik heb ook geen idee waarom ik zo blij ben....alle onduidelijkheid is nu gewoon weg...tuurlijk ik baal er ook van...had liever een kindje in me buikje dan deze ongesteldheid ;)

We hebben geboekt!!!! Zaterdag 17 september om 11.00 uur vliegen we naar ...... MEXICO!!!!!
    Onderstaand de link...moet ik ook gewoon met jullie delen hoor

Sandos Caracol Eco Resort & Spa, Riviera Maya | Neckermann

16 dagen met me kont in het strand, cocktails drinken, zwemmen en vooral NIKS doen :D En daarna zien we wel weer verder!

Welterusten digi-vriendinnetjes :D

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Jaloers!!!! Lekker hoor kaat

slaap lekker meiden

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ziet er geweldig uit karin!! :) balen dat je niet zwanger bent.. maar idd, een vakantie kan ook goed doen!! ff je verstand op nul zetten en aan de cocktails lurpen haha!!

@ mel.. wij volgen gewoon snel hoor met die banners! :D weet het zeker hihi

Heb me ziek gemeld.. pff voel me echt beroerd, en het stomme is, ik voel me ziek door zwangerschapsklachten????? heeeel raar hoor!! , heb constant een soort spierpijn bij mijn baarmoeder en steekjes, mijn borsten doen zeer en ben met vlagen misselijk!! ??? vind het zo vreemd,, voel me gewoon echt verrot.
    Morgen een dagje uitslapen en dan hoop ik dat ik mezelf beter voel!!

Ik moet vrijdag weer naar de gyn. vind het spannend! nu gaat het gewoon echt beginnen pfff

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Karin, ziet er echt super goed uit!

@jipje, ja idd dat komt van zelf.
    Wat een rot klachten heb je.. Klinkt idd als.. Miss toch maar ha bezoekje brengen?

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Goedemorgen dames,

@karin: voel je je al weer wat beter? Blijf het k.t vinden dat je ongi bent geworden. Je had er zoveel moeite voor gedaan. En dan ook nog is zo beroerd zijn bah!

@zuuske, jij mag bijna testen toch? Hoe voel je je? Al iets te bekennen van ongi of miss zs?

@jipje.. Al weer wat beter? Of nog steeds al die kwaaltjes?

Hier vandaag de laatste tablet clomid! Nu hopen dat me eitjes gaan groeien. Best jammer dat ik geen fm krijg, maar heb er toch vertrouwen in omdat het vorige keer zo goed aansloeg. Lekker afwachten dus.

8. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik duim voor je mel!! Zou mooi zijn als je over een paar weken een posi test hebt!!

Ik dacht ook dat zuuske 1 deze dagen moest testen. Spannend hoor!! Wie sluit zich aan bij mij?!

9. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Goodmorning!!

Ow Kaat ik ga geoon NIET op die link klikken hoor!! :D Dan wordt ik veel te jaloers!!Ghehe;) Maar jij een supervakantie gewenst! En as zaterdag al, lijkt me heeeerlijk! Wel internetten daaro hè?

Anneke; mooie banner! Ik krijg kriebels als ik die zie.

Wat is iedereen toch aan het tobben met die klachten, zeg. Voor de girls die zich beroerd voelen: BETERSCHAPJES!

Ik moet indd vadaag ongesteld worden. Ben meestal netjes 29 dagen en soms 30. Meestal voel ik wel iets van mn mestruatie aankomen en een dag of drie geleden had ik al wat voorverschijnselen. Maar nu; niks! Ik voel niks, geen zw symptonen, geen mensruatie-symptonen, niks! Heel irritant, want dat betekent dat ik vandaag ws 2000x naar de wc ga om te checken... Bleh!
    Ik ga nog niet testen, ik ga nog niet testen, ik ga nog niet testen...
    zeg ik vooral tegen mezelf. Zowieso wil ik dit samen met mn vent doen en we zijn pas laat op de avond samen thuis en dan kunnen we net zo goed tot morgen wachten, gheghe.

Mel, ik reed door je straat gister, haha. Ik heb even getoeterd heb je me gehoord? ;) Nee hoor, grapje.

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske, haha nee heb je niet gehoord haha. Ik rij bijna dagelijks door jou straat heen haha. Donderdagavond ook weer :p op weg naar de boodschappen haha.

@all... Jullie steken me aan voel me beroerd.. En volgens de bewoners (zorgclienten) zie ik super wit.. Nja nog maar paar uur en dan klaar met werk.

11. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Een digi-virus:$!

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    #692 karin1981, 13 sep 2011
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
    oh nee oh nee oh nee!!!!!!!! das niet goed....ik voel me ondertussen alweer stukken beter...altijd als ik ongi moet worden, super ziek, breekt het door dan is er niks aan de hand. Vanmorgen toch maar de nodige traantjes gelaten hoor, vind het gewoon kut.

Jipje : Meis wat is er toch allemaal aan de hand met je? Loopt het gewoon niet lekker? Heb je al een testje er tegen aan gegooid..zou ik gewoon doen..U never know :) Dikke knuffel voor jouw en heel veel beterschap..Doe maar lekker aan jezelf denken hoor!!! das veel belangrijker nu!!! :D

Zuuske: Ik begrijp je testdrang, maar kan ook goed begrijpen dat je het gewoon lekker met je ventje samen doet!! Zo hoort het ook!! Jij ook heel veel suc6 vandaag!!!

Heb net de tickets uitgeprint en de betaling is binnen...Ik ben echt zo gelukkig :D We gaan nu gewoon definitief weg...wordt weer een hoop geregel. Vriendlief zit in de nachtdienst dus die is niet veel waard, zal het dus zelf moeten fixen allemaal. Denk dat ik het gewoon heel makkelijk doe : Koffer open en gooien maar :D Meer dan bikini's en jurkjes zal ik niet nodig hebben...BEN ZO BLIJ!!!!

Nou ik ga eens werken want heb echt heel erg veel werk liggen en wil natuurlijk nu alles afgewerkt hebben zodat ik met een gerust hart weg kan...Donderdag laatste werkdag :D JOEPIE!!!!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Test voor jipje? Die is toch net ongi geweest? Volgens mij ook haar nod op 5 okt. Al kan t natuurlijk altijd. Kennis van me is de gehele zs ongi geworden en kwam er ook pas met de 6,5 maande achter..

14. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ooow dat lijkt me ook zó raar! Maar dat komt inderdaad weleens voor. Kijk maar naar gtst! Haha, nee, ik weet het, heb ook via een kennis weleens zo'n verhaal gehoord. Gewoon ongesteld worden en dat in een keer, huh?! Lijkt me echt bizar!

Karin; vergeet je zonnebrand creme en foliumzuur niet ;)

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Vanochtend weer een zeurend gevoel in de maag. Nu gaat t weer wat beter.

Lekker rustig dagje op kantoor en vroeg naar huis. Manager zit vandaag in Londen en morgen in Parijs dus ik heb lekker tijd om rustiger aan te doen. Jippie!!

Iedereen vraagt waarom ik zo straal hahaha. Maar een paar collega's weten t

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jammer dat je t je manager nog niet hebt kunnen vertellen dan. Maar dan heeft hij n leuk nieuwtje als hij terug komt.

17. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    goeie.. middag, al hihi

hier voel ik me nog steeds hetzelfde,, baal er enorm van!! gelukkig heeft een collega mijn dienst overgenomen, want die stond erop dat ik een dagje rust nam :)
    Ik ga zo naar de huisarts voor mijn oren uit te laten spuiten.. best vreemd hoor om aan 1 oor doof te zijn haha :p

Ja ik heb eergisteren een test gedaan,, maar daar stond echt een heeeeel licht tuur streepje, dus die was gewoon negatief. maar aangezien ik aanstaande vrijdag toch naar de gyn. ga kan hij mij eens goed onderzoeken hahah :p

@ karin,, ik snap je gevoel en het geeft niets om eens ff flink te huilen, is juist goed!! bij mij helpt het altijd wel,, als ik het inhoud dan blijf ik er juist mee bezig!! probeer je nu gewoon lekker op je vakantie te richten, want misschien is dit wel je laatste vakantie dit jaar !! (alé een verre vakantie dan toch).

@ an,, super he, als je zo kan stralen haha! ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn!!

hahahaha ja echt belachelijk in gtst,, 26 weken, ja daaag hoe overdreven kan je het maken! kijk als ze hadden gezegd 14 weken ofzo, maar 26 hebben de meeste toch al wel een buik hoor!

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Pffff ben misselijk en gesloopt... Kan zo in coma vallen!

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Update;
    Beetje onsmakelijk maar na het zwemmen zag het puntje van de OB roze. Dus ik denk, jammer, ongesteld.
    Maar sindsdien nog geen drupje gezien.
    Ik voel ook nog steeds niks. Ik ga nog maar een dagje afwachten. Morgen een super drukke dag dus ben 's avonds pas weer online.
    X

20. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Zuuske hoe in hemelsnaam kan je nou wachten????;) Ik word er gewoon helemaal zenuwachtig van :D Veel suc6 dan maar morgen!!! ik ga voor je duimen!!!!!

Weltrusten meis, het is voor een goed doel!!!

Ga zelf ook maar eens niks doen :D
    xxx

Deel Deze Pagina