Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    we hebben gewoon al 700 berichten neergezet :D nou ja ....701 nu dan hihih :D

2. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    uhmmm...bang voor teleurstelling:)

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an, lekker gaan slapen meid rust is heel belangrijk!

@zuuske, snap dat je bang voor teleurstelling bent, maar vind t zo knap dat je t volhoud om niet te testen.

Eindelijk klaar met werken. Veel te lange dag en een hoop collega"d die ziek zijn. Heb zelf ook een gevoel van bah ben niet lekker. Keelpijn, misselijk en goed beroerd bah. Mja het heerst, dus ja moeten we maar ff doorzetten.

4. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh wat ik nog even wilde delen met jullie :
    Vandaag zag ik haar weer.....de vrouw waar ik bij voorbaat een gruwelijke hekel aan heb. Ze heeft sportschoenen aan, de spijkerbroek op der knieen, jas zwaar oversized, haar sluw langs haar gezicht, petje op der kop, koptelefoon op haar hoofd en de iphone in der ene hand en in de andere hand.......het snoezigste jongetje ever...de vrouw waar ik een hekel aan heb is een 16jarig meisje wat waarschijnlijk ongewenst zwanger is geraakt.....

Hoe fout is mijn gedachte? ik weet het, maar toch....het brak mijn hart in 2-en...wat verlang ik toch naar een kindje van ons samen.......

zo dat moest ik nog ff kwijt hoor....xxxx

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik begrijp je volkomen, sorry was iets te enthousiast :)

oh Melanie dat klinkt helemaal niet goed :( Ga maar lekker warm douchen, daarna stomen, kruikje maken, vitamientjes nemen en naar bed :) Heel veel beterschap meis!!!!

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oh lieve Karin toch. Ook jij gaat dit geluk
    krijgen!!!!

7. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    K, zeg vooral geen sorry voor je enthousiasme, dat is juist zo geweldig aan je!!

En voor iedereen; nog steeds beterschap!

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lijk moeder overste wel hahahaha :D

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    poeh wat veel zieken ja...heel veel beterschap allemaal!!

En Karin,ik begrijp je helemaal hoor!!

10. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    thanx ;)

Blij dat je er weer bij bent!!!! :D Gaat het goed???

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    #711 Melanie013, 13 sep 2011
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
    @karin haha idd moeders dat ga ik zo doen.
    En je gedachte euh tja snap t wel..

FF AANGEPAST: teveel prive-info.

Maar wilde dus graag delen dat we een financiele mee-valler hebben gehad vandaag..

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hahaha melanie, wat goed ja!! wel vervelend dat de ziekte van je vriend de aanleiding is, maar dat ze in jullie voordeel hebben gesproken is wel erg fijn...

Karin, had je mijn pb'tje nog gehad? het gaat wel oke hoor, ga morgen met ovu testen beginnen en hoop daar ook wat duidelijkheid mee te krijgen. vriendlief is er niet zo happig op maar snapt dat het voor mij prettiger is...
    hij wil wel graag kinderen maar volgend jaar ook graag met mij naar Australie..tsja het is voor mij dubbel...ik wil heel graag terug naar Australie maar mijn kinderwens is wel ontzettend groot en voor mijn part nemen we ons kindje dan gewoon mee...lijkt me helemaal super...
    nou ja eerst maar eens zien wat aankomende maand gaat brengen...

ik ga zo maar naar bed, morgen om 5.30u wekker...pfff 3de ochtend op een rij en nog niet de laatste keer deze week:S...tsja hoort erbij...

slaap lekker voor straks allemaal liefs

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hmmm Australië. Zonder teveel privé info. Mijn man is een Australiër ;)

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    :eek: meen je dat An, wat geweldig ja!!
    Ik heb ook altijd gedacht met een Australier samen te komen, maar uit eindelijk toch een nederlander;)...
    Australie is ook echt mijn land en voel me daar meer thuis dan hier in NL...
    welke gedeelte van Oz komt hij?

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske leuke straat heb jij... Staat er gwn ff een huis in de fik..

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wil daar even niks over online zetten(te privé)

dames wat voel ik me ellendig. Sliep om half10. Ben naar boven gestrompeld zo misselijk. Nu wakker en weer ellendig.

Snik. Heb een braakfobie en wist dat ik heus wel misselijk zou worden, maar zo vaak en zo erg had ik niet verwacht

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    En nog steeds misselijk EN te vroeg wakker :(

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Och An toch wat balen zeg. Ik heb geen fobie maar wel ernstig moeilijkheden met braken. Maarja, alles voor het goede doel he?
    Misschien staan er wel tops op het forum?
    Veel sterkte.

MEl; Huh? Niks van gemerkt. It wasn't us!

Hier nog geen drupke,maar wel een beetje krampjes.

19. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    goeiemorgen iedereen!!!!

Nieuwe dag, nieuwe kansen.. Het zonnetje schijnt, de bootjes zijn al aan het varen (kijk uit op het water) en we hebben er ZIN in!!!!
    Nog 2 daagjes werken inclusief deze!!!! :D wat ben ik gelukkig zeg!!! Mijn vriendinnetje zit in hetzelfde hotel als wij, alleen hun gaan zondag weer weg, dus hebben we nog een dineetje zaterdag met zijn 4-en...leuk he...

An vervelend dat je je zo ellendig voelt..Maar het is voor het goede doel!! Ik zou er een moord voor doen om me zo te voelen hihihi

Zuuske gelukkig was het jullie huis niet!!!!

Deb ik heb je pb-tje gelezen...DIKKE KNUFFEL en je mag me altijd pb-en...:D

We gaan weer wat doen....ik wens iedereen een mooie en voorspoedige dag toe vandaag!!!!
    liefs Karin

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Goedemorgen meiden,
    Grrrr bel net naar t ziekenhuis want ik wil ook echo's en in de gaten worden gehouden.... Nee dat hoeft niet. De kans op meerlingen is zo klein zei ze... Vorige keer had ik 3 eitjes klaar staan voor te springen en kreeg n vrijverbod... En dit ziekenhuis vind alles wel goed en heeft zo iets van ahh zal wel mee vallen en lekker van genieten en vooral vertrouwen inhouden....
    Ik heb er ook wel vertrouwen in maar vorige keer zag ik t medicijn zijn werk doen, nu zijn we meer dan 1 jaar verder en moet ik vooral hopen dat t zijn werk gaat doen.. Best lastig.

Verder voel ik me nog best beroerd dus vandaag nog lekker een dagje op bed liggen

v

Deel Deze Pagina