Wat raar mel!! Managet zit de rest van de week in Parijs en de andere 2 in Amerika dus ik denk dat ik morgen en overmorgen thuis ga werken. Even bijkomen. Zit nu op kantoor en ga zo lunchen. Heb er vrij weinig behoefte aan. Net een banaan op ik wil naar huis!! En ik ben zo blij dat Kaatje weer vrolijk is!!!
Kaatje de vrolijkheid is met één telefoontje teneergeslagen....De gyno heeft gebeld...ze kan niks meer ons doen en we worden nu naar het SFG (Sint Fransicus Gasthuis Rotterdam) door verwezen. Dit wisten we natuurlijk al,, maar dat het nu definitief is, is toch wel een klap... Nou ik ga maar weer eens wat doen....Fijne dag meiden!! xxx
ik wil zo hard HUILEN snik snik snik.....ik baal er gewoon van...bel ik net mijn moeder om ff te klagen, gewoon een luisterend oor....en wat krijg je te horen.....Ja dan moet D. ook maar gelijk stopppen met roken, want we weten allemaal dat dat natuurlijk super slecht is..daar zou het best wel eens door kunnen komen.... En.......ik vind het zo raar hoor, snap er niks van...ik was gelijk de 1ste ronde zwanger van je en je zus, en je zus......tja we weten ook dat zij in de 1ste rondes zwanger was...dus het is zo raar het dat het bij jouw niet lukt....nou meis het komt vanzelf wel.....NEEEEEEEEEEE MAAAAAAAAA, dat is nou het probleem het KOMT NIET VANZELF!!!!!!!!! Nou ben ik boos en verdrietig tegelijkertijd!! Ik had der beter niet kunnen bellen, denk nu maar gelijk dat ik ze maar helemaal niet meer op de hoogte hou........jeetje mina zeg, wat een geouwehoer weer!!!!!!! snik snik snik
@karin: jeetje wat klote. Wat gaat er precies veranderen nu dan? Moet je nu naar een fertiliteit arts of wat? Ikzelf loop al een tijdje bij de fa en ik zie weinig verschil tov de gyn, mijn fa kan net wat dieper er op in gaan en de juiste medicatie's voorschrijven. Sterkte meid en geniet lekker op je vakantie. Je hoort vaak dat na een vakantie of rustperiode mensen ineens spontaan zwanger raken. Ik duim voor je. Xx mel
dat is nou het rare....er gaat niet veel veranderen...en we gaan nu idd naar de FA..maar voor de rest blijft het hetzelfde, maar gevoelsmatig niet....ben nu gewoon boos omdat mijn moeder weer als een verschrikkelijke droogkloot reageerd. Ik krijg meer begrip bij mijn schoonmoeder dan bij mijn eigen moeder, en daar kan ik zooooooooo boos om worden hihihi 1 december is de eerste mogelijkheid...maar gelijk vast laten zetten, we zien het daarna wel weer.....nou het lijkt wel of "iemand"met me mee huilt, het begint spontaan te gieten hier
Oh Kaatje wat rot joh. Ik ben ook altijd de enige roker geweest in de familie. Bij een hoestje/niestje/kuchje kreeg ik gelijk commentaar over t roken. Ik drink zelf geen drup Nu braaf gestopt maar vind t moeilijk. Heb op een gegeven moment ook gezeg dat ze niet als piranias om me heen moesten turen om te kijken wanneer ik iets fout deed. Dikke knuffel meis!! Laat je niet gek maken!!
@Karin, ach jeetje meid dat is inderdaad gewoon K**.. wat jammer dat je moeder zo reageerde, zou zelf ook erg teleurgesteld zijn.... kun je haar dat ook zeggen of reageert ze daar dan niet op? dikke knuffel...
mijn moeder heeft de bijzondere gave om dingen zo goed te bedoelen, maar het komt af en toe zo rot haar strot uit. Dus ze bedoeld het wel goed, en het zal voor haar ook moeilijk zijn dat haar jongste dochter verdrietig is, maar soms........ En ik kan het wel vertellen hoor, maar de volgende keer gebeurt het weer idem dito....ze kan zich gewoon niet zo goed uitdrukken, maar daar loop ik al 30 jaar tegenaan..... tis ook meer een teleurstelling...ik had gewoon graag iets anders gehoord...en tussen mijn : Dit is wat ik wil horen en dat is wat andere mensen zeggen, zit ook een wereld van verschil...Ik had willen horen : Meisje wat erg, we gaan je steunen hoor...Ik krijg te horen: Kom op het komt wel goed....gewoon moeilijk soms
oh ann ik zie het nu pas, maar je bent 1 dag voor mijn verjaardag uitgerekend!!!!!! U go girl!!!! maak maar een mooi stiertje!!!!!!! lekker koppig en eigenwijs hihihih
oh jeetje, daar grappen wij ook over...als het maar niet op zijn/haar moeder gaat lijken hihihihi, maar een stiertje gaat het niet meer worden, dan maar wat anders als het maar een kindje is hihihi oh me moeder belde net nog met haar excuses. achteraf gezien had ze er wel spijt van en bedoelde ze het niet zo. Geaccepteerd en we gaan door!!!
Hee hier nog een stier (de 10e)! Bij ons wordt het ook geen stier Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden dus net maar een testje gedaan... niets, nada, nothing... Dus er zit niets anders op dan maar weer te wachten op de rooie en weer een cyclus verder te ploeteren. Bleh! Ben trouwnes niet eens echt verdrietig ofzo, misschien komt dat nog. Ik ben gewoon opgehouden met ervan uitgaan dat het spontaan gebeurd. Dat gaat m geoon iet worden. Volgende week toch een afspraak bij de FA dus maar eens gaan navragen wat het beste vervolg is. Alleen afvallen daar koop ik niks voor (ja, hopelijk een slank figuur, haha, not!) Karin wat kl*te voor je. Bah, bah,bah. En wat duurt het lang voordat je terecht kan bij de FA? Bleeeergh, allles is stom!
Zuuske ook al! Wat een pittige, koppige dames hier hihi. Voel me vanavond gelukkig een stuk beter. Mag hopen dat dit het was deze zwangerschap, maar vrees t ergste
Haha tja an dat moet je er voor over hebben. Maar lijkt me zo rot om je de hele dag misselijk te voelen. Al heerst t ziek zijn nu ook dus miss heb je beide wel haha. Dat je maar snel 100% mag zijn. @karin, fijn dat ze terug belde. -k heb ook zo'n moeder met wie ik het niet kan delen. -k krijg steeds te horen ben er is niet zo mee bezig.. Ja da gaat moeilijk mam als ik MOET klussen... Pff... Haha Hier vandaag nog lekker dagje in bed gelegen. Zo weer een lekkere warme douche en lekker slapen. Hier zijn we ook benieuwd op wie t gaat lijken. Wat we beide wel denken is dat ons jongetje de hele grote stoere kerel gaat worden. En mochten we dan een meisje krijgen weet ik nu al dat manlief ze TE veel verwend en TE beschermend zal zijn. Een echt prinsesje dus haha.
Oh heerlijk om over na te denken!!! Een zoon die mee gaat sporten en met zo breed als papa wordt of een heerlijk bot, eigenzinnig en leuke dochter alles is leuk!!
Haha ja lijkt me helemaal super... Of van die kleine eigenwijsjes, zoals dat kleintje die naar karin haar kijkdoos vroeg haha. Qua figuur hopen we in ieder geval precies tussen ons in haha. Ik weeg 15 te weinig en me mannetje 15 te veel haha.
oh meiden lach me rit hier...vriendlief heeft een ochtendhumeur on half 10 s' avonds hihihi..ga hen snel verder pesten voordat ie werken us! Fijne avond girlzz