Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik denk dat er dan iets aan komt. Gewoon elke dag weer doen. Vriendlief en ik hebben nooit ovutesten gebruikt. Wij deden gewoon om de dag klussen

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik klus normaal dagelijks in M'n vruchtbare periode. Maar omdat ze nu geen fm doen weet ik ook niet goed meer wnnr ik me ei zal hebben. Vind dag 10 nog al vroeg. Maar we blijvven gwn testen 's morgens en 's avonds.

Hoe gaat t vandaag met je an?

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi hoi,

Ik ga zo even bijlezen hoor,, maar geef eerst ff een update hahah,, sorry dat ik zo lang niet meer van me heb laten horen, maar heb het echt enorm druk gehad met werk en school (jaja ik ga weer naar school hahaha)

Vandaag naar de gyn. geweest, ze hebben een samenlevingstest gedaan, maar deze is te vroeg geweest heb waarschijnlijk volgende week donderdag mijn eisprong pas. Dus moet dinsdag terug en dan gaan ze die test weer opnieuw doen.
    bij mijn vriend is een kleine spatader ontdekt op zijn zak, maar dit was niets ernstigs gelukkig.. gyn. zei dat als hij groot zou zijn geweest dat het wel erg is, maar dit viel mee.
    Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgende week al beginnen met iui.
    Hij moest op congres, maar hij ging proberen het zo te regelen dat hij me kan insemineren, want hij wilt niet dat een collega dat bij mij doet.. heb gezegd dat ik dat ook wel fijn vind dat er niet allemaal arsten zijn die me behandelen, anders zie ik door de bomen het bos niet meer.. was hij mee eens gelukkig!! :)
    Dan waarschijnlijk dinsdag krijg ik mijn hormoon spuit mee naar huis en moet ik die dinsdagavond zetten en dan wordt ik donderdag geinsemineerd! dus het gaat allemaal vrij snel gebeuren!!
    Als het deze maand niet kan vanwege dat congres wordt het volgende maand gedaan, dus lang moet ik niet meer wachten, ben ik erg blij mee!! :D

We gaan de 1ste 2x alleen proberen in mijn eigen cyclus zonder hormonen (behalve dan die ene spuit) en als het na 2x nog niet raak is dan moet ik medicatie gaan slikken zodat er meerdere eicellen rijpen en dus meer kans heb op een zwangerschap (enige risico is dan een meerling en overstimulatie)

Moet zeggen dat ik me wel erg prettig voel bij deze gyn. en ben blij dat hij me serieus neemt..

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, wat fijn dat je al zo snel mag beginnen met de iui! En dat je t zonder toevoegingen in je eigen cyclus. Misschien krijg je daarna ook wel clomid, klinkt namelijk wel als t zelfde... Eisprong veroorzaken. Wnnr weet je of je volgende ronde al iui krijgt?

Liefs mel

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik moet dinsdag terug naar de gyn. en dan krijg ik te horen of ik dan die donderdag al geinsemineerd wordt of pas volgende maand.. maar we gaan gewoon iedere cyclus insemineren :)
    En het kan dat ik clomid moet slikken, maar je hebt ook nog andere hormonen.. maar ik hoop dat het zonder die hormonen lukt :D heb wel veel pendels he voor deze maand hihihi ;)

@ an.. hoe toevallig, ik ben ook 2 mei jarig :D:D:D

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    hey girls, nu op schiphol en we hebben er zin in!!! pas goed op jullie zelf en als ik kan kom ik zeker ff langs!!!
    melanie als de test streep donkerder is dan de controle streep of gelijk aan, dan is ie goed!
    tot over 2weken. take care!!!! xxxkarin

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin: nogmaals, een hele fijne vakantie gewenst! Geniet ervan meid! Ook voor manlief!

Liefs mel

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @ Karin, een hele fijne vakantie toegewenst!! Geniet er lekker van...
    liefs

9. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ karin.. een hele goede reis!! en geniet op vakantie he :D!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, blijft je nod wel rond 5 okt? Of verplaats die dan door de iui?

@an: hoe gaat het meid?

@zuuske al weer beetje bijgekomen van alles?

@deb27 jij ook bijna je eisprong toch?

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Kaat geniet ervan!

Hier belabberd. Ik ben al 2 dagen in paniek. Ik herken mezelf niet en voel me "eng". Zo had ik t me niet voorgesteld :s

12. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ha dames,

Daar ben ik weer, heb ff een dagje goed en veel gehuild, gehuild en nog eens gehuild. T komt nu ook nog eens af en toe opzetten, maar het ergste is eruit. Komt ook van alle spanningen denk ik. Mannetje is superlief geweest. Voor hem is het ook ammel niet makkelijk.
    Ik zal morgen op mn gemak eens wat terug gaan lezen.

Karin als je het nog leest; enjoy your holiday! Hasta la pasta! (of is dat niet mexicaans?)

Joh An, wat niet fijn om je zo bizar te voelen. Hoop dat het snel went.

Lieve ladies, fijne zondag nog allemaaltjes, ik zeg proost, want ik ga zo lekker een wijntje drinken, haha, dat is dan het voordeel!

XXX Zuuske

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mel,, mijn nod blijft gewoon 5 okt. :) ze insemineren me op de dag van mijn eisprong, dus mijn cyclus blijft gewoon hetzelfde!

@ zuuske,, enjoy!! heb gisteren ook nog lekker 3 wijntjes gedronken, heerlijk!! :)

Ik moet zo weer gaan werken, blegh!! :(

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, bah werken op zondag.. Ben blij dat ik is n keer een weekend vrij ben. Mag dinsdag weer.

Vanmorgen nog een negatieve ovutest dus vanavond nog maar is kijken.

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Spannend hoor mel!!

Wat is het hier rustig meiden!! Sinds kaat met vakantie is zwakt t af hahaha

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Allemaal in onze afwacht periode denk ik. Maar an wat vinf je er precies eng aan?

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Je herkent je eigen lichaam niet. Dat is het enge ervan. En het schommelen van je emoties en hoe je je voelt (ziek/beter/ziek/beter)

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ja nog even voor de eisprong, ben met ovu testen begonnen maar zijnnog steeds negatief...dus maar afwachten...
    vanaf wanneer zou hij positief moeten zijn?
    en is het beter om 1x of om 2x te testen?

fijne dag

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Die van mij worden 24 tot 36 uur voor ik me ei heb positief. En ik test 2x per dag.. 'S morgens en 's avonds. Je ei komt meestal 2 weken voor je ongi word dus moet je ff kijken hoe je cyclus is.

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    tsja mijn cyclus is tussen de 28 en 35 dagen dus dat is moeilijk plannen...nu zijn ze nog niet positief maar als ik uitga van 32 dagen moet mijn ei pas over 3 dagen komen...nou ja ik zie het wel, komt vast wel goed...ik blijf nu nog 1x per dag testen en anders volgende maand 2x...

Deel Deze Pagina