Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ik hoop het!! maar laten we ook hopen dat jullie ook snel een pos. test in handen hebben!!

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Jipje: Spannnnnnnnnnnend!!! Je hebt iig al positieve symptonen...

2Karin: Ik ben wel benieuwd wat de gyn maandag over Mexico zegt! We zijn niet van plan de jungle in te gaan. We willen een rondrit per auto maken (fly-drive) en erna nog een weekje zon, dat moet kunnen toch? Ik wil het alleen wel een beetje buitenom m'n vruchtbare dagen plannen, zodat ik in Nederland ben als ze eventueel een behandeling in het ziekenhuis willen doen. Geen idee of ze dat gaan doen, maar better safe then sorry.
    Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat bepaalde landen niet kunnen bij een kinderwens. Dus we zullen Maleisië en de Galapagoseilanden (ook een heel mooi idee!) even in de koelkast moeten zetten.

Wij waren gisteren bij een vriendinnetje bbq-en. Was het niet echt weer voor, maar het was gepland en met deze zomer moet je er maar het beste van maken. Dus we hebben onder een afdak gezeten en een groot kampvuur gemaakt voor de warmte. Lekker lang nagezeten bij het kampvuur met één van haar hummels gewikkeld in deken bij mij op schoot. Het was zo'n fijn gevoel en dan kriebelt het toch wel heel erg hoor! Maar gelukkig mocht ik haar hummel een avondje lenen :D

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @danitcha haha lekker gevoel he. Hier in de fam gister weer een kleintje geboren. 6 weken te vroeg maar verder wel gezond. Gaan dinsdag er even kijken. Stiekem ben ik dan wel jaloers haha.

4. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen meiden,

Zo daar zijn we weer :)
    @Jipje : Wat super spannend zeg!!!! ik ga zeker voor je duimen!!! Ik zou er gewoon een testje tegen aan gooien begin deze week...u never know hahaha!! Ik hoop het zo voor je!!!Voor de mmm zwanger !! dat zou fantastisch zijn!!!! oftewel : ik ben super enthousiast voor je!!!:D

@Danitcha: Tja wij hadden er ook niet bij stil gestaan, totdat ik verder ging zoeken.. Wij wilden eerst naar Shanghai, Vietnam en Cambodja. In Shanghai woont mijn beste vriend...en daarna doorreizen. Inentingadvies : Malaria, DTPK en gele koorts voor Vietnam en Cambodje...Door het googlen kwam ik erachter dat het niet goed was als je zwanger wilt worden..Daarna werd het Ecuador en Galapagoseilanden, ook negatief betreffende inentingen...en zo kwamen wij op Mexico omdat een vriendin daar ook is geweest en super enthousiast was. En tuurlijk laat ik het je weten wat de gyno heeft gezegd over reizen!!!
    Heerlijk hé dat je af en toe een kleintje kan "lenen" van iemand..Doen wij ook en dan besef je ineens hoe groot je verlangen eigenlijk is naar een kindje van jezelf...tenminste dat heb ik altijd...;) Het geeft me weer zo'n oerkracht van binnen om er voor 1000% voor te gaan ;)

@Melanie : Wat leuk zo'n kleintje erbij...snap het dubbele gevoel maar al te goed!!! Maar probeer toch blij te zijn...Jouw dag komt ook, dat ze allemaal bij jouw aan de deur staan om de kleine te bewonderen!!!
    Mijn ventje is echt mijn steun en toeverlaat...als ik me rot voel, dan heeft hij dat ook, en als ik blij ben,heeft hij dat ook..Ik vind het heerlijk dat hij altijd zo meedenkt met me...en...hij is de rust zichzelfe terwijl ik nogal druk ben...we vullen elkaar dus goed aan:D

Gisteren heerlijk bij de kapper geweest. Lekker tijd voor mezelf..Daarna heb ik heerlijk gezondigd samen met me mannetje..Kaasjes optafel, brie op tafel, filet americain, toastjes...en een super heerlijke fles wijn erbij...Vond dat ik het wel verdient had om te zondigen :D:D en de rest van de avond kunnen jullie denk ik zelf wel invullen hahahahahaha;)

Morgenochtend weer naar de gyno voor de 4de follikelmeting...Volgens een cyclus van 26dgn had ik vrijdag mijn ei moeten hebben, volgens een cyclus van 28 dgn vandaag mijn ei en met 30 dagen heb ik hem dus dinsdag....nu in de verste verte nog niks te bekennen en de ovu testen zijn ook nog negatief....we wachten het wel weer af..;);)
    Meiden ik wens jullie een fijne zondag toe!!!! Ga zo naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb, maar het hoort erbij..
    liefs karin

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh ja en ik heb gisteren ook weer een sigaretje gerookt had er zo'n behoefte aan....tenminste dat dachten mijn hersenen....nou moet ik je zeggen dat ie ECHT HEEL VEEL VIES WAS hahahahahahhaah...gelijk weer genezen.....ik kies toch voor het fruit ipv van sigaretten :)

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin Mijn ventje is dan ongeveer hetzelfde. Hij voelt zich dan zelf echt ook wel rot maar zegt tegen mij ach komt voor ons wel schatje. Hij praat me dan wel moed in. Maar andersom ook wel natuurlijk.

Gister zo moe geworden van het verven dat ik tegen 11 uur al lag te snurken. Moest er vanmorgen ook weer om 6 uur uit. Invallen voor een collega.

Heb best wel een beetje buikpijn van die provera. Voelt als menstruatie pijn. Vind het ook best apart dat ik een 12 dagen kuur heb. De rest zit allemaal of de 5 / 7 of 10 dagen. Dus hoop dat ik snel ongi mag worden. Al weet ik niet of ik dan gelijk ook op met de clomid moet beginnen, als de provera nog niet op is. Dus dat word dan bellen naar het ziekenhuis.

Haha moet zeggen als ik dit schrijf krijg ik toch wel een kriebel van oehhhh het gaat bijna echt beginnen voor ons haha. Spannend!

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Melanie : Vervelend dat je je zo rot voelt door de provera, kan je daar niks tegen innemen zoals paracetamol ofzoiets?? Door je laatste zinnetje krijg ik ook ineens vlinders in mijn buik...heerlijk....merk dat ik echt heel veel aan jullie heb en dat helemaal enthousiast hiervan wordt!!!
    Ok nu ga ik echt naar die verjaardag....doeiiiiiiiiiii xxx

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ melanie.. dubbel gevoel he als er een kleintje is geboren,, je wilt het zelf gewoon zo graag!!

Nou dames.. begin er eigenlijk stiekem wel wat in te geloven, gisteren was ik op een feest en werd regelmatig ff heel erg misselijk, echt met vlagen..
    mijn tepelhof is ook al wat donkerder en heb af en toe steekjes + krampjes achter mijn schaambot!!
    Ga lekker veel testjes kopen dan kan ik er veel doen deze week hahaha ;)

9. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Uitvinding van de eeuw...smartphone haha..
    Jipje ik vind t zo spannend voor je!!je houdt ons wel op de hoogte he..

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lekker makkelijk he Karin zo'n smartphone haha. ik kan het ook de hele tijd bijhouden :p Al moet ik wel zeggen dat dit forum nog al verslavend is haha

jipje, zou toch mooi zijn. zou dan nu ongeveer aan het innestelen zijn toch? spannend.

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik zit nu ook in de auto onderweg naar een verjaardag met een smartfoon in m'n hand haha! Maar op de verjaardag durf ik niet te kijken hoor!
    Het is inderdaad verslavend, maar ook wel heel fijn om met jullie alles te delen.
    Ik reageer vanavond of morgen even uitgebreid, want het toetsen gaat niet zo lekker in de auto. Maar ik lees mee!

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha we zijn goed..wat we eigenlijk zeggen: zp is belangrijker dan familie hihihihi...

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Haha! En waarom... Omdat we onze eigen familie willen!!!

14. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd hihihi :D

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nja met sommige familie leden kan ik dat nog wel begrijpen haha. Mijn ouders zijn bv meer het type ach we hebben het er wel over als het zo ver is. Terwijl wij dus super blij zijn dat we eindelijk echte kansen krijgen. Als we dan blij iets vertellen reageert vooral mijn moeder zo van ach ja... komt wel.

Maar aan de andere kant, toen we er gister op visite waren zat ze al wel te kijken naar wat voor truitjes/vestjes ze kan gaan breien. hahaha ik zei al tegen haar mam je gedraagd je al wel als een echt oma'tje.

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi dames,

mag ik me bij jullie aanmelden?? ik heb even alles doorgelezen en ik ben zo "blij" dat ik niet de enige ben!

ik heb in een jaar tijd 3x met positieve testen gestaan... jammer genoeg kom ik niet verder dan 5/6 weken... begin dit jaar zijn onze chromosomen gecontroleerd (ik heb baarmoederhalskanker gehad en dus voorrang bij de fertiliteitsarts) en mijn imuunsysteem. alles was goed!

afgelopen maand weer een vmk gehad en toen heb ik mijn echo afspraak omgewisseld in een gesprek. dat was zo'n dubbel gevoel! je ligt dan te kijken naar je follikels ipv een baby :(

vorige week maandag hebben ze gekeken en mijn ei was nog veel te klein (terwijl ik officieel de volgende dag al een eisprong moest hebben). nu hebben ze mijn bloed gechecked op hormonen, schildklier (smal vrouwtje :)), glucose en nog meer dingen. die uitslagen waren goed.. morgen om 8.10 terug om te zwaaien naar mijn ei en aan de hand daarvan gaan we verder. ik ben wel ontzettend nieuwsgierig naar wat ze nu voor gaat stellen... weten jullie iets?

en ik weet hoe verslavend dit forum is! ik zit hier al te lang hahaha

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an1985 Welkom, wat een verhaal! Wat goed dat je die vreselijke rotziekte hebt overwonnen en nog beter dat het geen gevolgen heeft voor jullie kinderwens. Mooi dat je bloedwaarden goed zijn..! oh zo belangrijk. Ik zelf kamp ook met het feit dat ik nog al magertjes ben. Hierdoor heb ik weinig tot geen cyclus. Verder tiptop gezond. Ze zijn bij mij nu ongi aan het opwekken en daarna mag ik gaan beginnen met clomid. Een hormoon dat voor de ei-sprong zorgt maar dat wist je misschien al.

Wat erg dat je steeds die vmk krijgt. hoop dat ze snel iets vinden waardoor het komt zodat ze daar iets aan kunnen doen.

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ja de fertiliteitsarts zat al met opgetrokken schouders van hmmm nog nooit van gehoord.. mijn cyclus is al 2 jaar heel mooi 28 dagen.. tenzij ik net een VMK heb gehad.. dan kan het wel eens een paar dagen langer duren.. ik denk dus dat mijn ei enzo wel goed zit... misschien de kwaliteit ervan alleen niet goed?

aan de ene kant hoop ik zo dat ik een antwoord krijg en aan de andere kant niet. mijn tante heeft (schrik niet) 14 zwangerschappen gehad. 1e was gelijk raak, een buitenbaarmoederlijke, paar miskramen, toen een zoon die hartproblemen had dat ze al zagen dus die is bij de geboorte overleden.. nog wat miskramen en uiteindelijk nog een dochter.

ook zij is in de mmm geweest, maar er is nooit wat uitgekomen... het kan allemaal raar lopen zie je wel.. pffff

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @An1985 zo dan.. en zo zijn de kriebels van vanmorgen ook weer weggevlogen.. Wat een heftig verhaal voor je tante.. Is dat lang geleden?
    Natuurlijk is tegenwoordig veel mogelijk maar het lijkt me vreemd als ze niet weten waar het vandaan komt.

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Tja je hoort t vaker. Collega van me vertelde dat hij ook in de mmm zat met zijn vrouw. Hij gezond, zij gezond, samen was er een match maar hebben nooit een antwoord gehad. Uiteindelijk IVF en 2 mooie gezonde kinderen!

Deel Deze Pagina