Haha dat ovutesten.. ben blij dat ik dat dus niet meer hoef te doen! wordt lekker door de gyn. in de gaten gehouden! Ik vond het een dure bedoeling, de enige testen die bij mij werkte waren de cb digi.. dusja als je dat eens iedere maand gebruikt Ik moet het vanavond weer eens gezellig gaan maken.. helaas is het echt een moetertje, aangezien ik morgen weer een samenlevingstest heb!! Morgen gaan we ook kijken of ik donderdag mijn iui krijg! hoop het zo!!
Mijn vriend en ik zijn al 18 maanden bezig voor een kindje. Ik wil nog 1 ronde wachten voordat ik de dokter bel. Dus ga eind september de dokter maar eens bellen. Hoe gaat eigenlijk alles in zijn werking word de man en de vrouw in de zelfde week onderzocht of eerst de man en dan veel later pas de vrouw.
@diana, dat ligt helemaal aan de reden waarom je word doorgestuurd. Maar meestal word je wel beide onderzocht, of t tegelijk is durf ik je niet te zeggen.. @jipje, hahaha jaa tis geen pretje iedere keer testen.. Nja we gaan ervoor.. Qua geld mkt t me noiet zo uit, als we straks een kleine hebben kost t ook geld gng haha. Ik zie dat danitcha zit mee te lezen, benieuwd hoe het met haar is en hoe de vakantie is/was
Meissiesssssss, I'm back!!!! Ik heb alles ondertussen bijgelezen, stelletje kletskousen. Maar wat ziet mijn oog????? Er is een zwangere in ons groepje... YEAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! GEFELICITEERD An!!!! Ik gun het je zo. Probeer vooral te genieten van deze mooie periode, misgaan kan altijd, maar daar moet je niet vanuit gaan. Jammer Karin, ik heb nog vaak aan je gedacht tijdens m'n vakantie, zou ze? Ik zie dat je op vakantie bent, geniet ervan!!! M'n vakantie was heerlijk. Ik heb helaas vaak last van bacteriele vaginose op vakantie. Ik had het al een jaar niet gehad en ik ga op vakantie en ja hoor, op dag 1 is het weer raak. Omdat de boel best wel gaat stinken, heb ik daar pilletjes voor. Dat helpt, maar haalt je ph waarde ook omlaag. Dus zwanger worden zat er deze ronde niet in. Want in een lage ph waarde zwemmen ze niet. Dus ik heb op vakantie niet getemperatuurd, geen ovutesten gedaan en niet op schema seks gehad. Het was heerlijk even niet met zwanger worden bezig te zijn en ik kon het even helemaal los laten. Gewoon even lekker genieten en seksen wanneer je zin hebt en op vakantie is dat extra vaak . Nu terug in Nl komt de klap van een verloren ronde wel hard aan. Maar morgen mogen we voor het eerst naar de gyn, spannend! Ik heb zoveel vragen en ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik zal m'n BV ook meteen bespreken, want tijdens m'n speurtocht over ph tijdens BV zag ik dat je als vrouw daar onvruchtbaar van kunt worden. Dus aangezien ik dat toch wel vaak heb gehad, ben ik nu best in paniek. En hoe gaat het met jullie?
Wow danitcha wat rot van je bactiriele vaginose, en tegelijkertijd super dat je het toch even hebt kunnen los laten en echt hebt genoten van je vakantie! Hier nog aan t wachten op me eitje, ondertussen wel gewoon lekker vrijen wanneer we willen. En wachten op de eerste positieve ovutest.. Moet over 8 dagen bloed prikken voor mijn progesteronwaarde. 4 okt terug naar mijn arts met hopelijk goed nieuws na afloop en tja anders gwn lekker door naar maandje 38 dat we t proberen. Liefs mel
Mel, ik had inderdaad gelezen dat je ongi was geworden... super!!! Wanneer is het nou doorgebroken? En op welke dag zit je nu in je cyclus? Ik heb ook altijd pas op cd16 een pos ovutest, dus het kan effies duren... Ook zonder BV had ik waarschijnlijk deze ronde niet zwanger geworden, dus het zij zo. Ik geloof niet dat wij zomaar via de natuurlijke weg zwanger worden, maar daar gaan we morgen hulp voor krijgen! Ben wel een beetje zenuwachtig hoor...
Snap dat je er zenuwachtig voor bent meis, ben ik ook nog steeds. Maar als je vragen hebt kun je ze altijd opschrijven en dan vergeet je ze zeker niet. Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus dus ben op 7 sept ongi geworden. De daagjes met clomid waren wel even rot want ja je voelt ineens van alles.. Nu alleen nog soms een opvlieger. Maar begin nu toch wel lichte krampjes tekrijgen dus hoop dat t eitje er aan gaat komen.
pfff nu weet ik het niet meer hoor...net weer ovu test gedaan en weer negatief terwijl mijn eitje er binnen nu en 2 dagen toch moet zijn...snap er echt niks van... had vanmiddag wel super veel afscheiding en ook wat rozige afscheiding over de dag verdeeld... :S
Hee Danitcha! Welcome back in NL. Spannend morgen naar de gyn. Lekker genoten van jullie vakantie lees ik. Jammer van je BV. Maar om mijn inmiddels steeds terug komende zin maar weer eens te gebruiken; U never know! Hoi Diana; Ik weet niet of het overal een beetje hetzelfde is maar bij ons bestond de intake uit veel vragen. Daarna is een inwendige echo bij mij gedaan, waaruit bleek dat er nog voldoende eiblaasjes zaten. Ik moest bloed prikken op sporen van chlamidia en er is een zaadtest uitgevoerd later die week. Daar kregen wij later dus uitslagen van. Ik hoop dat ze jullie ook zsm verder gaan helpen. Hopelijk binnenkort allemaal blije mutti's in dit topic! X
Ik ben ook wel erg blij met de info, Zuuske, want ik ben ook wel benieuwd wat er morgen allemaal gaat gebeuren. We hebben iig net m'n hele cyclus, eitjes, lf en duizenden vragen opgeschreven. We zijn er klaar voor! En voor de ovutesters, ik hoop dat jullie snel jullie ei vinden!
Of ik m op de test vind weet ik niet.. Maar dat ie komt is zeker... Mijn god wat een krampe heb ik nu links echt niet prettig. Bang voor over stimulatie mja.. Dan maar een 2/3 ling haha..
goedemorgen meiden, Hier nog steeds op mijn ei aan t wachten. Wel flinke krampen links. De vorige keer dat ik clomid mocht gebruiken kreeg ik mijn eitjes links en ze sprongen rond dag 17/18/19 van mijn cyclus. Dus ik verwacht t pas over een dag of 3. @an, hoe gaat t nu met je? Nog steeds zo misselijk? @danitcha hoe is t daar gegaan bij de arts? Alle vragen kunnen stellen? @jipje, jij moest vandaag ook naar de arts toch? @zuuske, btje over de teleurstelling heen? Hoop dat je weer goede moed hebt om door te gaan @allemaal, ik zat te denken aan een lijstje te maken van wie wanneer naar de arts moet en eventueel welke medicatie deze persoon nodig heeft. Je krijgt dit bv: MELANIE013: Clomid 50mg 28 sept bloed prikken 4 okt terug naar fa
Mogguh! Ja de maag is geweldig opstandig!! Heb om zetpillen gevraagd (voor t eerst in mijn leven haha). Die blijken geweldig te werken tegen misselijkeid/spugen. Binnen een half uur voel je je weer normaal echt helemaal top. Gisteravond 1 ingenomen en werd misselijk wakker (tot nu toe nog niet gehad) en was ook zo weg. Dus deze zetpillen zijn mijn nieuwe beste vrienden
@an, das wel beter dat ze helpen! Hopelijk ben je snel van de misselijkheid af. Hier zojuist mijn eerste positieve ovu test gehad.. Lekker geklust.. Morgen nog maar keer haha
Goeie Mel! Laten we voor jullie duimen. Goh, An, ik wist niet dat zetpillen zo'n uitkomst waren, maar super fijn voor je! (hopelijk alvast een goede tip voor ons . Wanneer ga je het "de buitenwereld" vertellen? Heb je inmiddels je manager al op de hoogte gebracht? (Of heb ik dat gemist in mijn depri bui?) Ik ben inderdaad weer een beetje over de teleurstelling heen. Was deze maand een zware! Weet niet waarom. Heb vandaag mijn moeder ingelicht over onze artsbezoeken. "Ja dat weet ik toch allang. Moeders weten alles." Jahaa, dat weet ik ook wel, maar dat wil niet zeggen dat ik er altijd zin heb om over te praten. Ach, tis een lieverd, heeft express haar vermoedens voor zich gehouden, maar ik weet natuurlijk ook wel dat smoeder niet dom is. Ikke morgen naar de arts. Om te wegen, maar hopelijk kan ik ook mijn zorgen en vragen kwijt. Ben inmiddels volgens mijn weegschaal sinds de start (24 juni) 4,8 kilootjes kwijt. Zij wilde er graag 7 vanaf zien in een half jaar. Maar meestal valt het daar op de weegschaal tegen. Ben dus erg benieuwd. Ik denk dat ik van te voren maar eens goed naar de wc ga, dat scheelt ook vast, haha. (Sorry voor de onsmakelijkheid, hihi) Fijn idee trouwens Mel een lijstje bij houden. Komt ie van mij dr bij: MELANIE013: Clomid 50mg 28 sept bloed prikken 4 okt terug naar fa Zuuske: 21 sept naar fa Nog ? kilo eraf te gaan Dikke xxxen voor iedereen
Ja managers weten t allang. Zijn helemaal blij voor me en heel voorzichtig. Ben nu 2 dagen thuis geweest. Morgen ga ik maar weer proberen te werken. Hoop dat dit vieze gevoel snel voorbij is. Heb net mijn 9 maanden dagboek van Pauline oud binnen. Super leuk!!
An, wat fijn dat je van je misselijkheid af bent. Maar misselijk is positief, teken dat je flink hormonen aanmaakt . Gelukkig zijn er wel wonderpilletjes voor! Mel, wat fijn een positieve ovutest!!! Zomaar vanuit het niets? Of had je gisteren al een licht streepje? Verder nog meiden eitjes gespot? Hier mijn update: eerste afspraak gyn zit erop, ook al stond er wel arts-assistente op het naamplaatje van de 2 dames . We kregen een heleboel vragen. Ovutesten vinden ze geldklopperij en kijken ze niet naar. Aan de hand van 1 tempcurve vond ze dat ik m'n ei had op cd 13, terwijl m'n ovutesten altijd positief zijn op cd 16, tsja, zij hebben er voor geleerd. Dus ik blijf tempen en ovutesten mag ik niet meer. Ik heb een echo gehad, VET om te zien hoe je er vanbinnen uit ziet. Alles was goed, thank god! M'n baarmoeder gevonden, m'n eierstokken waren even zoeken tussen m'n darmen. Het baarmoederslijmvlies was dik genoeg en er waren 2 celblaasjes te zien (ik zit na m'n eisprong). Dus ik ben opgelucht! Ik was zo bang dat ik iets niet had, of dat er juist iets raars zat. Ik heb er 2 nachten wakker van gelegen, wat zal ik lekker slapen vannacht! M'n lief moet nog een keer terugkomen voor een zaadtest en moet nog even per telefoon een afspraak maken met het lab, omdat de vorige niet zo positief was. 3 oktober kan ik bellen voor de uitslagen van de uitstrijkjes. Rond 11 oktober krijgen we een samenlevingstest (afhankelijk van wanneer ik ongi word). En 6 november krijgen we de uitslag van alle testen en krijg ik een hcg foto. Ik vind 6 november onwijs ver weg, maar ja, we wachten al zolang, dus er kunnen nog wel 6 weken bij. En dan? Tsja, dat horen we 6 november dus, afhankelijk van de uitslagen. Dus samengevat bij het lijstje van Mel: MELANIE013: Clomid 50mg 28 sept bloed prikken 4 okt terug naar fa DANITCHA: 3 oktober bellen voor uitslag uitstrijkjes ? oktober 2e zaadtest 11 oktober samenlevingstest 6 november hcg-foto + uitslagen bespreken
Ps. Ik ben heel veel vragen vergeten te stellen. Ik had gewoon m'n papiertje erbij moeten pakken. Maar ook had verwacht dat ze op het einde nog zouden vragen of we nog vragen hadden, maar opeens stonden we alweer buiten. Stomme stress van ons ook. Nou, ik bewaar m'n papiertje wel tot volgende keer...