Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Wat fijn Danitcha!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske goed om te lezen meid! Zie je liever vrolijk dan zo down!
    Reed net nog langs je huis :p

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ja Zuus, ik ben ook helemaal blij, voel me op en top vrouw, van buiten EN van binnen :D!

Wel lekker dat je het nu met je moeder kunt delen. Ik heb ook wel een vermoeden dat mijn vader het door heeft (moeder heb ik niet). Ik wil het wel vertellen, maar durf ook weer niet zo goed. Het liefst vertel ik het blijde nieuws als ik 3 maanden heen ben, maar dat moment lijkt maar niet te komen.

Spannend hoor, morgen wegen. Ik hoop dat je zo licht als een veertje bent! Ik denk dat het wel helpt als je van te voren niet zoveel drinkt. Gaat er morgen nog meer gebeuren, of alleen wegen?

Ik denk dat onze berichtjes elkaar net gekruisd hebben, dus heb mezelf even aan jouw lijstje van Mel toegevoegd.

MELANIE013:
    Clomid 50mg
    28 sept bloed prikken
    4 okt terug naar fa

Zuuske:
    21 sept naar fa
    Nog ? kilo eraf te gaan

DANITCHA:
    3 oktober bellen voor uitslag uitstrijkjes
    ? oktober 2e zaadtest
    11 oktober samenlevingstest
    6 november hcg-foto + uitslagen bespreken

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Haha met vragen blijven zitten is heel normaal. Heb ik ook nog steeds. Wat goed dat alles in orde is.
    Wat is eigenlijk een hcg foto?

En mijn ovu test was vandaag pas positief. Hiervoor al wel paar dagen een lichter streepje. Dus ja even afwachten nog.. Blijf tot dag 20 testen.

Liefs mel

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Mel, in m'n foldertje staat dat het een onderzoek is naar de doorgankelijkheid is van de eileiders. Geen idee hoe ze dat onderzoek doen...

Super hoor, dat je een pos ovutest hebt, wat zul je blij zijn!!! En nu kindjes maken hahah!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Bedoel je geen hsg? Daar heb ik van de week over gehoord in n ander topic. Bij n meisje hadden ze idd haar ei leiders schoon gemaakt.

Liefs mel

7. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oja! Er staat HSG, hoe ik nou weer bij HCG kom... :( Of is dat weer wat anders?

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Lijstje even aangepast, anders denkt iemand misschien nog dat ik een dom blondje ben :p

MELANIE013:
    Clomid 50mg
    28 sept bloed prikken
    4 okt terug naar fa

Zuuske:
    21 sept naar fa
    Nog ? kilo eraf te gaan

DANITCHA:
    ? oktober 2e zaadtest
    6 november hsg-foto + uitslagen bespreken

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hcg is t hormoon wat een test of bloedtest vind wnnr je zwanger bent haha

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
  11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik wilde het al niet vragen Mel. Maar wat een mooie serie!!! Kan niet anders dan een echte eisprong zijn! En zoals Karin zei; "Mel is zoooo blij, want die heeft haar ei"!!! :D

Ik heb even gegoogled wat hsg dan precies is. Wordt nog wel een heftig gebeuren zo'n fotootje. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Wat is het hier trouwens rustig :(:(:(

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Mel ziet er goed uit, veel klusplezier!!

die van mij is nog steeds negatief, snap er niks van...ben al sinds dag 11 bezig...arghhh...
    wel geklust gisteren, just in case...

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ik zie net dat als mijn cyclus deze keer weer tegen de 35 dagen is, zaterdag 24 september pas mijn eisprong is...dus blijf nog even hopen dat ik mijn ei wel ga spotten....

14. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Ladies,
    Ben hier al effe tijdje niet geweest (was beetje druk met van alles), maar wilde jullie toch even een hart onder de riem steken!
    Zoals jullie aan mijn handtekening kunnen zien, ben ik gewoon zwanger!!!
    Weliswaar al in de MMM, maar ze hadden tot nu toe alleen wat standaard onderzoeken gedaan. 11 okt zouden we de uitslag krijgen.
    Nou ja, dat wordt nu een ander gesprek :)

Ik vind het wel heel eng, want is natuurlijk nog maar heel pril en vorige keer is het ook een mk geworden. Maar ja, moet natuurlijk beetje positief blijven.
    Waarom het na 14 maanden nu alsnog gelukt is geen idee. De wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit.
    Misschien wel omdat de 'druk' er een beetje af was, omdat we nu met die onderzoeken bezig waren.

Hoop dat het snel raak mag zijn voor iedereen hier!

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lex gefeliciteerd meid.. Wij zullen. Ons best doen je snel te volgen....

16. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    WOW Lex!!! Gefeliciteerd!!! Je bent de 2e al in dit topic, dat geeft hoop voor de rest van ons.... Geniet ervan!!!

Deb, ik denk idd dat je eitje nog komt, omdat je toch een iets langere cyclus hebt. Dus gewoon lekker doortesten!

17. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Gefeliciteerd Lex!

Net bezoekje bij FA gehad. Afvallen was goed! Deze maand 2.5 kilo in totaal inderdaad 5! Arts tevreden, nog 2 te gaan deze maand en dan gaan we weer verder kijken. Minpuntje; blijkt dat in het zaad geen goede vormen zaten de vorige keer. Zal ze toen ook wel gezegd hebben, maar wat ik me van toen kan herinneren is"zaad is niet supergoed maar voldoende". Dus als ik volgende maand aan mn streef zit gaan ze een nieuw zaadonderzoek doen en dan mijn cyclus volgen. Ik heb nog gevraagd of daar iets mis mee is omdat ik regelmatig ben en mijn eisprong denk te voelen. Ze zei dat de cyclus ws goed was maar dat ze dan alles nauwkeuriger gaan checken en ook het milieu in de baarmoeder gaan controleren, or something. Iig ben ik blij want het bied weer een beetje perspectief. Deze maand dus eerst weer lekker gaan afvallen en veel, veel- sporten en zwemmen en ondertussen gewoon nog een rondetje proberen, ;)

ik pas bij deze dus mijn lijstje even aan;
    MELANIE013:
    Clomid 50mg
    28 sept bloed prikken
    4 okt terug naar fa

Zuuske:
    21 sept naar fa-> 5 kilo eraf
    Nog 2 kilo te gaan
    Nieuwe afspraak; 19 okt
    Zaadonderzoek ?-? (datum nog onbekend)

DANITCHA:
    ? oktober 2e zaadtest

XXX-en van een blije Zuuske :)

18. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi dames..

Sorry weer een paar dagen niets van me laten horen.. heb het zo verschrikkelijk druk! niet te doen!!

@ Lex.. gefelicteerd!! super :D hoop dat we snel volgen! haha
    @ mel.. jeejj!! een positieve ovutest :D daar doen we het voor haha!

Ik ben gisteren naar de gyn. weer geweest,, samenlevingstest gehad! super slijm zei hij,, maar geen zaadcellen gevonden, net als vorige keer.. :( vond hij een beetje vreemd, maar aangezien we IUI gaan doen was het geen probleem, dan spuiten ze toch de zaadcellen al op de goeie plek haha!

Ik heb morgen mijn eerste IUI, spannend hoor! :) Gisteren een spuit moeten zetten, pregnyl 5000.. samen met een vriendin gedaan! Want vond het doodeng, maar het is gelukt haha! Ben nu een klein beetje misselijk en ik voel dat mijn eisprong eraan komt! Ei in de maak hahah :p

Ik kom vanavond nog wel even op het forum, want ik ga zo lekker shoppen bij de ikea :D:D!!

xXx!!

MELANIE013:
    Clomid 50mg
    28 sept bloed prikken
    4 okt terug naar fa

Zuuske:
    21 sept naar fa-> 5 kilo eraf
    Nog 2 kilo te gaan
    Nieuwe afspraak; 19 okt
    Zaadonderzoek ?-? (datum nog onbekend)

DANITCHA:
    ? oktober 2e zaadtest

Jipje:
    20/9 pregnyl 5000
    22/9 1ste IUI!! :)

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik vind het zo spannend allemaal dames voor jullie!! Hoop echt dat er meer roze volgt!!

Hier 6 weken! Jippie!!!

Hoe zou Karin het hebben op haar vakantie?!

20. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Zuus, ik ben blij voor je! Totaal 5 kilo vind ik best veel, dus petje af!!! Doorzetten hoor meis, je weet waar je het voor doet toch?

Jipje: Wauh, morgen al je eerste IUI, zo dat gaat snel!!! Ik hoop dat je vandaag niet al te veel last hebt van je spuit, maar zoals ik al tegen Zuus zei, je weet waar je het voor doet toch? Dan moet het natuurlijk wel lukken, maar daar gaan we gewoon van uit!

An, wat gaat dat snel hè! Hoe voel je je nu? Ik hoop voor je dat je er een beetje van kunt genieten....

Deel Deze Pagina