Goedemorgen dames, Zo even naar het ziekenhuis, bloed laten prikken. Hopelijk krijg ik de uitslag deze week nog te horen en niet pas volgende week dinsdag... liefs Melanie
Deb, wat fijn dat je hebt kunnen praten met je vriend en jullie nu weer op 1 lijn zitten. Ik hoop dat het snel raak mag zijn!!! Zuus, heel toevallig zag ik zondagavond iets op rtl 5 over kinderwens en overgewicht. Je schijnt dan teveel oestrogeen aan te maken, wat weer niet goed is voor je vruchtbaarheid. Heb je het ook gezien? Mel, hopelijk krijg je snel de uitslag, want wat kan dat wachten soms lang duren hè? Jipje, afscheid is nooit leuk, ik hoop dat je het goed hebt kunnen afsluiten en een plaatsje kan geven. Je hebt toch al een nieuwe baan? Ik ben nog steeds gestopt met de stinksokken . Het gaat met de dag makkelijker.
Net bloed laten prikken, en vriendlief heeft bij de cardio een 24 uurs bloeddrukbandmeter gekregen, lekker bezig geweest dus haha. De vrouw die me bloed moest prikken doet denk ik in haar vrije tijd aan DARTEN.. ze gooide de naald er in.. En dan nog gek vinden dat ik terug trek.. loop nu met een watje en pleister op beide armen rond haha.. Ach t is voor een goed doel zullen we maar denken.. Ga over 10 min naar het ziekenhuis bellen om te vragen of ze me morgen kunnen bellen met de uitslag of dat ik zelf mag bellen.. En dat smoesje van moet een arts doen.. Ik hoef alleen maar een getal te horen meer niet.. Ik vind het altijd maar apart.. Ik mag zo wel naar de verpleegkundige bellen en al mijn vragen op haar afvuren en deze beantwoord zien, maar een simpel telefoontje met daarin een getal noemen, nee dat mag alleen een arts.. pff hahaha.. Ja ja de zenuwen beginnen ook hier toe te slaan.. Toch wel weer spannend om na meer dan 1 jaar weer echt bezig te zijn met de vraag; zal ik zwanger zijn? @danitcha, hou je goed vol meid!! Ik vind het ook steeds erger stinken.. Liefs Melanie
Mel, spannend!!! Maar aan dit bloedonderzoek kunnen ze toch niet al zien of je zwanger bent of wel? Volgens mij mag de assistente wel zeggen dat het goed of niet goed was, heb je daar wat aan?
Danitcha, aan dit onderzoek (progesteron) kunnen ze dat idd niet zien, als ze ook op hcg hadden getest dan wel (eigenlijk nog niet want dat zou te vroeg zijn). Met dit onderzoek, bekijken ze dus alleen mijn progesteronwaarde zodat ze weten of mijn eisprong goed is gegaan.. En tja laat dat nou net voor mij een heel belangrijk iets zijn omdat ik normaal GEEN eisprong heb.. Dus zou me erg gerust stellen als ik weet wat de waarde precies is..
Net even naar het spreekuur van de fa gebeld.. De verpleegkundige kwam weer met het verhaal ja maar daar staat je afspraak van 4 oktober voor.. Ik weer met mijn verhaal maar mevrouw ik krijg normaal GEEN eisprong dus dit is best belangrijk voor me.. Ook weten we niet of er uberhaupt wel 1 (of meerdere) eitjes zaten aangezien we ook geen fm echo's hebben gehad. Gelukkig won ik het want ik krijg nu donderdag een telefoontje van mijn arts met de uitslagen. De afspraak is ook blijven staan ivm dat we toch wel wat vraagjes hebben aan de arts. ook mbt de ziekte van vriendlief.
Wat fijn Mel, dat je donderdag al de uitslag krijgt! Ik herken het wel. M'n lief heeft morgen een zaadtest en we krijgen daarvan pas 6 november de uitslag , terwijl ze het meteen testen en dus morgen al de uitslag hebben. Nou, dan kennen ze me nog niet, je denkt toch niet dat ik daar tot 6 november op ga wachten?
Ja dat bedoel ik dus.. Het is gwn belangrijk voor je en wachten doen we al lang genoeg op een wondertje dus geen tegenspraak aub haha.
hoi hoi, nou ik ben dus lekker gestresst vandaag en boos! Ik had een contract toegestuurd gekregen met daarin wat fouten.. een contract waarvoor ik tijdens mijn arbeidsvoorwaarden gesprek niet voor heb getekent!! Ik zou een vast contract krijgen (2 maanden proeftijd), schaal 40 als persoonlijk begeleider.. Wat krijg ik voor contract: zolang je je opleiding volgt krijg een leerling contract voor bepaalde tijd (een jaar). Dus ik gelijk gebeld die dag.. krijg ik vandaag een telefoontje van die vrouw van P&O, ja sorry maar dat zijn de afspraken van de instelling, je krijgt nooit een vast contract als je nog een opleiding volgt (die opleiding ben ik mee begonnen, omdat dat moest van die instelling,, maar dat was tijdens het arbeidsvoorwaarden gesprek nog geeneens aan de orde) verder heb ik er geen probleem mee om een opleiding te volgen, maar de afspraken moeten wel hetzelfde blijven vind ik!! Nou dat vond die vrouw dus niet, sorry maar de afspraken die we hebben gemaakt gelden pas na een jaar als je je opleiding hebt gehaald en je goed functioneerd!! Met de mededeling dat ik het contract (het foute) z.s.m moest ondertekenen.. Ja echt niet!!!! ben niet achterlijk!! Dus heb net mijn nieuwe leidinggevende gebeld, maar die was aan het luchen (altijd) en die gaat me als het goed is vanmiddag terug bellen... Ik hoop echt dat het goed komt,, want zou volgende week al moeten beginnen! Mijn vader is ook baas van een bedrijf en die zei: je gaat dat echt niet ondertekenen hoor! afspraak is afspraak! en als zij zich daar niet aan houden, dan is dat hun probleem! Maarja... straks zit ik met een uitkering,, ook niet echt handig!! pfffff sorry hoor moest het ff van me afschrijven hahaha!! @ mel.. buiten die steekjes achter het schaambot,, ik had vannacht ineens heel veel pijn daar en werd er wakker van, dit hield zo'n 10 minuten aan.. daarna was het over,, verder doen mijn borsten af en toe zeer en merk dat ik de laatste week weer wat meer geirriteerd ben,, maar in hoeverre dat echt kwaaltjes zijn die met een zw te maken kunnen hebbn weet ik niet.. heb al zoveel maanden gehad dat ik dacht , ja nu ben ik zwanger maar werd dan toch ongi haha
Hi ladies, hier net terug van de echo! We zijn een week teruggezet, maar dat dacht ik al ivm laat ei. We hebben een mooi kloppend hartje gezien dus dat was al een hele geruststelling!! Ze heeft mijn urine gecontroleerd op uitdrogen maar dat was prima. Volgende week weer echo en controle. Als ik niks aankom en blijf afvallen nemen ze me misschien op! Oh jee!!!!
Wat ontzettend kut jipje van je contract. Maar idd wat je pa al zgt afspaak is afspraak. Ook mondeling is geldig
@jipje, wat belachelijk ja....hopelijk draaien ze bij en krijg je alsnog een contract toegestuurd met de goede afspraken!! @An, wat onwijs shit dat je misschien uitegdroogd bent...hoop echt dat het goed komt en ze je nu niet hoeven opnemen!! wel super fijn dat je het hartje hebt gehoord, lijkt me erg mooi en apart!!
oja volgens mij loop ik tegelijk met een aantal meiden...gaan we samen testen? of doen jullie dat liever niet?
Jipje, wat balen! Niet tekenen hoor, gewoon voet bij stuk houden. Je hebt toch afspraken gemaakt? Jij verwacht volgende week een nieuwe baan, maar zij ook een nieuwe werknemer. Ze laten je heus niet zomaar gaan. WAUHHHHH An! Je hebt al een kloppend hartje gezien *smelt*, wat moet dat een bijzonder moment zijn geweest. Heb je ook al een echo foto? Dat lijkt me zo geweldig. Wel onwijs balen dat je zo afvalt. Hou je echt niets binnen momenteel? Ik heb net een testje gewaagd. Omdat vriendlief morgen een zaadtest moet doen en dat zou dan misschien niet nodig zijn. Helaas weer omowit. Nu sjaggi. Ik ben gewoon zo klaar met die negatieve testen. Ik wil ook wel eens zwanger worden! :x:x:x Z'n "productie" moet trouwens binnen een uur ingeleverd worden. We zitten bij een ziekenhuis in een andere stad omdat hier een wachttijd was van 3 maanden. Hij gaat dat dus in de spits waarschijnlijk niet redden in een uur. Ze zeiden bij het ziekenhuis dat hij dan in het openbaar toilet daar moest, najaaaa , hebben ze daar geen kamertje voor ofzo? Dat ziet hij helemaal niet zitten, dus nu zoekt hij een rustig landweggetje met de auto. Ik zie die arme stumper al helemaal zitten met z'n potje in de auto. Ik had hem dit graag bespaard met dit testje, maar helaas pindakaas. Ik heb afgelopen verschrikkelijke eetaanvallen, dus ik had best wel een beetje hoop, maar het komt toch echt van het stoppen met roken.... en ik heb nu trouwens trek in een sigaret, niet normaal! Even alle frustraties wegroken. Nou ja, dan neem ik nog maar een koekje
Hou t wel binnen, maar vraag niet hoe. Bij elke hap draait mijn maag om en slaap er ook niet door. Als je al geen reserves hebt en niet slaapt verbrand je alles natuurlijk.
Jeetje meis, ik wou dat ik iets voor je kon doen. En beschuitjes met een kopje thee? Dat geeft bij mij vaak rust als ik misselijk ben. Probeer iig toch zoveel mogelijk binnen te krijgen, opgenomen worden wil je al helemaal niet. Had je dit ook toen je eerder zwanger was? Sterkte!
Ben tot nu toe niet zo lang zwanger geweest. Had toen lichte maagklachten. Niet zo erg als nu n mijn borsten beginnen hier flink te groeien trouwens! Pas dezelfde bh nog wel, maar ze doen al dik 2 weken zeer. Gaan nu groeien! Gek gezicht hoor
Ik hou ook echt gewoon voet bij stuk hoor.. en mochten ze echt moeilijk doen, dan zet ik de vakbond erop!!! sorry maar ik wil daar niet werken als ze zo met mijn voeten rammelen hoor! heb al genoeg van dat soort dingen mee gemaakt bij mijn vorige werkgever en dat is ook 1 van de redenen dat ik daar weg ben gegaan.. niet nog eens!! Straks zit ik zonder inkomen door hun,, denk het niet! denk dat ze me mooi maandelijks mogen betalen totdat ik weer werk heb hihi! Ik heb 12 testjes liggen hahaha.. ik moet trouwens zo wel eens testen, want ik moet weten of de pregnyl al uit mijn lichaam is! majaaa.. mijn vriend is al bezig met de kinderkamer.. nog geen meubeltjes hoor, maar alvast het behang van de muren aant halen en hij gaat stuken (schrijf ik het goed?) en dan de verf erop.. is het in ieder geval al netjes
net getest,, een heeeeel licht tweede treepje, dus pregnyl zal nog wel in mijn lichaam zitten... heb 12 testjes hahaha,, dus ga gewoon om de 2 dagen testen,, 'helaas ben ik zo'n testverslaafde, maar het zijn van die dipsticks dus die kosten geen drol