Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    sorrryyy an! vergeet gewoon op jou te reageren, solly!
    maar wel vervelend zeg! een collega van mij had dat dus ook en die heeft een week in het ziekenhuis gelegen,, ze zei ik zat gewoon te janken omdat ik beschuitje moest eten want alles kwam er gelijk weer terug uit!! :( hoop echt voor je dat je je beter gaat voelen hoor, want dit is natuurlijk niets!!
    Beterschap meid!! xXx

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an wat afschuwelijk dat je het zo moet mee maken meis. En idd als je al niet veel hebt, dan heb je ook geen reserves om op te gebruiken... (maakt me best een beetje bang...)
    Maar wat fijn dat je het hartje en dergelijke al hebt gezien! Hoe voelt zoiets nou?

@jipje, wow nu al getest.. doe je snel meid. Wat ik toen van Karin hoorde was dat die pregnyl 10 dagen in je lijf blijft zitten en dus ook het HCG hormoon.. Misschien komt het daardoor? Hoop natuurlijk dat het er al lang uit is en je gewoon hardstikke zwanger bent. Ik zou het zelf alleen niet durven nu al te testen.. Er kan nog zoveel fout gaan die eerste paar dagen..

liefs Melanie

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Er zijn geen woorden voor om een knipperlichtje te zien op t scherm. Je zit met open mond mee te kijken hahaha

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mel.. nee klopt, had getest om te kijken of die pregnyl nog in mijn lichaam zit, dus weet bijna zkr dat het daarvan is ;) toch best gek om een x een pos. test in handen te hebben hihi

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an.. IK WIL OOK hahaha..

@jipje.. lijkt me best apart ja.. en dan de twijfel nog eens of het van de pregnyl is of toch..... Succes meid..

liefs mel!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik en vriendlief staan net samen in de douche.. Ik had mijn (.)(.) vast en vriendlief vroeg doen ze zo'n zeer.. JA DAT DOEN ZE.. Auw.. Hij hield me vast en zij tja misschien wel voor een kleintje dat hier in groeit.. En legde zijn hand op mijn buikje.. SCHAT...! je hebt een buik!.. Ik kijk naar beneden en denk huh.. hoe kan dit dan ik heb idd ineens een buikje.. ben normaal echt plat.. maar nu echt een rond dopje erop haha.. Heel apart.. Vriendlief meteen ja ja ja het is misschien wel raak.. Maar nu zijn we weer rustig geworden haha.. sorry moest het even kwijt. zal vast niets zijn en jullie denken misschien ach meid dat heb ik iedere maand.. maar ik dus niet dus ja wilde t echt ff kwijt.. (vond gister al dat me broek strak zat)

liefs

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hihi mel.. misschien ben je gwn zwanger, zou super zijn he!!! :D
    ik ga om de dag doortesten, als ze lichter worden is het de pregnyl als ze donkerder worden dan ben ik zwanger :) laten we het laatste hopen he!!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hoop ik ook voor jou jipje, wel spannend.. Vind wel dat je lef hebt hoor.. Ik zou het echt nog niet durven nu al te gaan testen.. Laat je ons wel weten wat de testen zeggen?

liefs Melanie

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oooh mel!! Zou wat zijn als je al zwanger bent!! Hier net terug van therapie. Lekker zitten janken! Vriendje zit lekker te schilderen in de tuin (schilderijtjes voor op de babykamer van mijn zus) en ik lig lekker op de loungebank in de zon!

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oooooh Mel, wat spannend! En voor Jipje ook spannende tijden... ik duim voor jullie!!!

Lekker genieten An!

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    damesss.. vanmorgen weer getest,, hihi en donkerder, klein btj maar hoor!! ook heb ik heel de dag echt flinke steken en krampen in mijn baarmoeder en sinds gisteren is dat helemaal opgezet dat deel.. echt een baarmoederbuikje,, heb wel eens eerder zo'n bolletje gehad, maar nu is het echt heel mijn onderbuik + heb ik het gevoel dat er spanning op staat, dat het moet rekken ofzo hahaha sorry btj stom gezegd,, heb ook enorm veel afscheiding, maar dat heb ik nu al een kleine week,, moet eigenlijk 3x per dag wel een schone onderbroek aan (sorry voor de info) heb deze klachten nog nooit gehad dusss ik hoooop het zo!!!!

wie kan er trouwens volgende week officieel testen??? van mel weet ik het!

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Hier weer een berichtje vanuit het ontzettend warme Mexico... De eisprong is geweest, en ik moet toegeven dat ik er voor het eerst niet heel erg mee bezig ben. Veel ste dronken voor hahahaha...nee hoor, maar de alcohol en de sigaratten zijn op dit moment heerlijk...jaja ik weet het...weer begonnen met roken...pfff.....na de vakantie maar weer stoppen..
    ik wil iedereen weer heel veel suc6 wensen...krijg het nog steeds niet voor elkaar om bij te lezen...jullie gaan te snel!!! hihii

nou ik ga de bikini aan trekken en op het strand liggen...oh en gisteren met dolfijnen gezwommen...echt waanzinnig...dat was altijd al een droom geweest....zondag middag zijn we weer thuis en dan hoop ik een uur of 3 nodig te hebben om weer bij te lezen hihi
    liefs van mij xxx

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    heerlijk karin!! lekker genieten van die vakantie ;)
    en met dolfijnen zwemmen,, prachtig!! lijkt me echt een hele leuke, mooie ervaring!!
    geniet ze nog daar he! :)

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje... ik heb ook zo'n laagliggend bollig buikje nu.. En dat heb ik nooit.. zo vreemd.. dat is wat vriendlief gister in de douche ook zei.. Best apart.. En afscheiding is hier ook meer dan normaal, al kan ik dat eigenlijk volgende maand pas echt vergelijken.

En je streepje weer donkerder, spannend!!! zou het dan toch? Hoop het voor je meid!

@karin, ZWEMMEN MET DOLFIJNEN!! officieel jaloers op je! tot zondag meid!
    liefs Melanie

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    waahhh Karin gezwommen met dolfijnen, super ja!! geniet nog lekker van de laatste dagen!!

o meiden ik hoop zo dat jullie zwanger zijn...
    en jipje de streep is donkerder...super zeg duim duim duim....

hier ook de laatste dagen, zo sinds het weekend, onwijs veel afscheiding, kan me niet herinneren dat ik dat vorige maand ook had... maar ja zou zeker niet voor het eerst zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt..
    als ik nu niet zwanger ben ga ik me wel door laten sturen naar het ziekenhuis, dan wil ik er wel graag meer van weten...

ik mag ook over een weekje testen maar denk dat ik wacht tot volgend weekend als ik nog niet ongi ben geworden...

slaap lekker alvast liefs

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies!!

Ohhh Karin wat klinkt dat goed zeg!! Geniet ervan!!

Afscheiding kan je voor de gek houden. Dit is normaal dat je dat meer hebt voor een menstruatie (en zwangerschap ook), ik had nergens geen last van tot vorige week. Toen werd t wat meer.

Donkerdere test?!?! Oh meis wat zou t geweldig zijn!! Hou ons op de hoogte!! Duim duim duim!!

En de buikjes zijn darmbuikjes ;) maar oh zo leuk!

Vanmiddag lekker aso liggen slapen in de achtertuin. Het was heerlijk! Zeker na die emotieachtbaan bij de psych. Lekker een fris bedje vanavond. Vriendlief en ik duiken er maar snel in!!

17. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ an.. had jij ook zoveel buikpijn?? pff.. tis echt verschrikkelijk bij mij! voel me er helemaal niet goed door :(

vanmiddag waarschijnlijk een gesprek van iemand van personeelszaken over mijn contract.. ben benieuwd!! hoop dat het geregeld kan worden en dan we er samen uit komen!

18. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    o trouwens, vanmorgen een lichtere test! ik denk dus dat het de pregnyl was, maar die zou nu ongeveer uit mijn lichaam moeten zijn.. zit nu op dag 9 na de pregnyl,, dus morgen moet het eruit zijn toch??? ik blijf lekker in ieder geval lekker doortesten haha!! :p

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an, wat goed van je!!! dat je nu in gesprek met psych bent gegaan. En ja het zal zeker zwaar zijn maar meid het resultaat is nu even wat telt! En het gaat je lukken! (vind het altijd super als mensen gewoon er open over zijn, dat ze even wat hulp / ander inzicht nodig hebben)
    Hoop trouwens dat de misselijkheid en dergelijke echt snel bij je weg is. Zodat je van je zwangerschap kunt gaan genieten.

@jipje, hmmz nu weer lichter.. Begon toch echt te hopen voor je meid. Hoop dat die pregnyl er dan snel uit is, je morgen OMO-WIT test... maar dan gaan we wel duimen dat je volgende week weer dik positief test.

@zuuske, hoe gaat het met je?

Hier aan het wachten op een telefoontje van mijn fa, hopen dat mijn eisprong goed was..

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ jipje: hcg kan heel erg schommelen in t begin hè. Zou even een paar dagen wachten.

@mel: ik ben ook echt blij met de therapie. Even mezelf terugvinden. Misselijkheid gaat. Blijf nog een weeïg gevoel houden in mijn maag, maar t gaat nu wel iets beter. Afgelopen 2 dagen stuk beter gegeten! Slaap alleen nog niet best. Elke nacht rond 3 uur wakker en kom niet meer in slaap

Deel Deze Pagina