Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ohh An, wat fijn dat je even niet misselijk was, heb je toen ook wat kunnen eten? hoe voel je je verder?

tsja ik word ook liever ongi dan ik nega test...word er altijd zo gefrustreerd van :(..

wat een heerlijk weer is het momenteel he...gaan jullie nog wat leuks doen? ik ga zo lekker met de hondjes de tuin in, nog even een beetje bruin worden...

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an, wat fijn dat je niet misselijk bent geweest!! hoop dat het steeds minder voor je gaat worden meid.

@deb, ik ga denk vandaag maar is lekker op t terras met me mannetje zitten, beetje mensen kijken.

Hier verder nog steeds niets te voelen, begin het toch wel raar te vinden.. De vorige keren met clomid had ik een waslijst aan "klachten" en nu... alleen wat gespannen borsten.. Maar dat kan natuurlijk ook positief zijn..

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Misschien dat t toch raak is mel! Elk zwangerschap kan andere kwalen geven. Mijn borstenkwaal kwam pas na een week overtijd. Merkte t wel aan mijn maag, maar misschien heb jij mazzel

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an, gelukkig is het idd bij iedereen anders, zou er ook niet aan moeten denken dat het bij iedereen hetzelfde is.. alleen met een hoop kwaaltjes ga je toch hoop kweken. En dat heb ik nu eigenlijk weinig. Maar idd wie weet ben ik wel die lucky girl die gwn super zwanger is en weinig last hiervan ondervind.

Kwam karin nou vandaag of morgen terug?
    Wel lekker van het warme mexico naar het warme Nederland haaha.

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    pff ja he mel, moeilijk he, we zullen helaas nog even moeten wachten.
    al denk ik dat ik dit weekend wel ongi ga worden, toch wel een beetje een zeurend onderbuikgevoel en dat is meestal het begin... :(

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    bah bah bah, zit al een paar dagen aan de diarree, 1,5 week veel afscheiding, en dan vandaag krampjes in mijn schaamstreek en zeurend onderbuikgevoel, en dan krijg ik er sinds een uur ook nog hoofdpijn bij :( zo irritant.... ik weet het moet nog een paar dagen wachten maar ja kan wel elk moment ongi worden... merk dat ik vandaag ook onwijs emotioneel ben ....

fijne dag gehad vandaag allemaal? heerlijk weer he?

volgens mij komt Karin morgen thuis...

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @deb, Hoe gaat het nu meid? Hopelijk was het gister vals alarm en ben je nog niet ongi geworden.

@danitcha, hoe is het bij jou?

@jipje... Hoe voel je je? Nog getest?

@karin: Welkom thuis meid!! we hebben je gemist!

pfff ik begin zelf een beetje gek te worden.. Heb alleen goed gevulde (.)(.) nu en verder NIETS!! en daar baal ik best wel van.. Want ja ik had toch wel gehoopt t een en ander te voelen.. Aan de ene kant zou ik nu al willen testen om eens te zien of me lichaam me idd voor de gek houd of dat ik gelijk heb en dat er echt niets zit..

liefs melanie

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Mel, ik snap helemaal wat je bedoelt...ik wil aan de ene kant nu ook al testen, gezien het feit dat mijn cyclus altijd tussen de 28 en 35 dagen valt maar durf het ook niet aan ivm de teleurstelling...
    ik heb geen last van diarree meer en de hoofdpijn is ook weg, emotioneel ben ik nog wel en een wat zeurend onderbuikgevoel...maar ja we zullen zien...
    zullen we anders afspreken dat we pas gaan testen als we op onze nod dag zitten? gaan we elkaar steunen.. ;)

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja is goed hoor, ik verwacht, ook al zou ik nu testen, toch niets te zien.. Als ik nu een test doe zit ik nog voor mijn nod dus kleine kans dat je dan al iets ziet. Als ik trouwens naar mijn ovu testen ga kijken had ik op dag 16 ook nog een positieve in mijn handen.. dus dan zou ik de 18e pas mijn ei hebben gehad.. Wat in houdt dat mijn nod ook nog is 2 dagen zou verschuiven naar de 7e.. Dus dan zou ik nog 5 dagen moeten wachten..

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hallo, hallo!! :)

Ik moet helaas ongi worden.. t mocht niet zo zijn deze keer! :(
    Heb echt best wel veel krampjes en gisteren bruin sluim (sorry) gehad en vandaag weer.. dus het zit er helaas aan te komen!!
    pff baal wel heel erg, maar aan de andere kant, ik begin morgen op mijn nieuwe werk en nu kan ik lekker inwerken zonder dat ik ergens rekening mee hoef te houden.
    Natuurlijk was ik liever zwanger geweest, maja volgende keer hopelijk beter. :)

oee mel! spannend hoor,, ben benieuwd en deb ook.. ik duim voor een pos. test meiden!! :D

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies,

gister een flinke dip gehad. Vriendlief heeft me er gelukkig doorheen getrokken. Ik heb sinds 3 weken voor het eerst een nacht doorgeslapen!! Ik was zoooooo blij toen ik wakker werd om half 8!!

Pas om 12 uur eerste zetpil gebruikt! Vanmiddag kapsalon besteld en heerlijk van genoten. Het is niet te omschrijven hoe gelukkig ik me voelde hahaha

gebruik sinds gister ook groene thee ginseng en ik
    heb t idee dat die ook best helpt.

Hoe was je vakantie Karin?! Ben je al terug!!

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Jipje, dikke knuffel voor jou!!! en een hele fijne eerste werkdag toegewenst!!

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    en An voor jou ook een dikke knuffel, fijn dat vriendlief je er door heen getrokken heeft!!! hopelijk gaat de groene thee met ginseng echt helpen, is wel zo prettig!!

14. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Wat jammer Jipje! Krijg je nu volgende ronde meteen weer IUI?
    En hoe is het met je contract afgelopen? Of heb ik daar over heen gelezen?

Voor Deb en Mel dus heel spannende tijden... Het moet toch een keertje raak zijn bij eentje onder ons? Na An wordt het wel weer tijd voor nummer 2!

An, wat fijn dat je wat beter slaapt, ik hoop dat je wat aan de thee hebt. Heb je wel eens slaapthee geprobeerd?

Hier nog steeds ongi. Ik zit er laatste maanden gewoon steeds goed doorheen als ik in m'n ongi zit, weer een maand van proberen, hoop en teleurstelling. Dus vandaar dat ik die dagen soms even op "zwart" ben hier op zp. Even m'n gedachten verzetten. Wel een heel fijn weekend gehad. Vrijdag dagje strand, zaterdag dagje meer, zaterdagavond een glitter & glamour bdayparty (met dj en cocktailshaker, jammie), vandaag verjaardag van oma.

Morgen moet ik bellen voor de uitslagen van m'n uitstrijkjes en ik wil dan ook meteen de uitslag van de zaadtest. Na de samenlevingstest hebben we pas weer 6 november een afspraak en die ga ik ook proberen te vervroegen.

Karin... welcome home!!! Hoe was het? Ik wil ALLES weten!

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, ahhh nee wijffie! had zo goede hoop voor je.. en was stiekem zo jaloers op je positieve testen..! Hoop voor je dat het vals alarm was meid en dat het alsnog niet is doorgebroken. Dikke knuffel!

@an, wat fijn dat je door hebt kunnen slapen meid, en wat rot dat je een flinke dip hebt gehad. Hoop dat je je nachten voortaan altijd rustig kunt doorslapen. Ook voor jou een dikke knuffel.

@Danitcha, ik snap t heel goed hoor dat je toch teleur bent gesteld en zo iets hebt van ik ga even niet is lekker van me weekend genieten.. hoop dat je nu de komende 9 maanden niet meer ongi gaat worden meid.

@all.. Nou gisterochtend toch mijn ovu testen nog maar een keer bekeken. de 20ste was ie positief maar ook de 22ste.. Als ik van die laatste dan uitga, dan zou ik mijn NOD pas de 7e hebben.. Dus ik weet t nu ff niet meer..
    Ik voel nog steeds niets.. behalve me borsten dan.. Normaal als ik ongi zou worden dan zou ik nu toch al wel wat krampen voelen en wat pijn in me rug,, maar ook dat is er nog niet. Ik snap het dus niet helemaal meer..

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    oh ik blijf duimen voor je mel!! morgen weer op controle bij de FA... hoop dat ik niet meer afgevallen ben en lekker naar huis mag. zit niet te wachten op sondevoeding :s

hou jullie op de hoogte.... zeg waar blijft Kaat?!

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Karin heeft waarschijnlijk een jetlag en moet haar koffertje even uitpakken. Toen ik op vakantie was, was ik ook even wat minder bezig met kinderen krijgen, dus misschien heeft ze dat ook wel. Komt snel genoeg terug als je weer in NL bent...;)

Ik heb de gyn gesproken en m'n uitstrijkjes waren goed :). Weer een zorg minder. De uitslag van zaadtest was nog niet bij haar binnen :$, dus die horen we maandag als we daar toch zijn. Afspraak in november niet kunnen vervroegen, omdat we nog meer onderzoeken krijgen voor die tijd. Bloedtesten enzo. Daar horen we maandag meer over.

Mel, met de K2v5 kun je al 4 dagen voor nod testen! Dus uitgaande van je nod van 7-10, is het morgen testdag!!!

Deb, wanneer kun / ga jij testen?

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik testte ook al dik voor nod posi!

Zit hier lekker THE wizard of Oz te kijken op tcm. Heerlijk!! Hihi

ding dong THE wicket wich is dead

19. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey lieve vriendinnetjes!!!

Ben weer terug in het land en idd een behoorlijke jetlag :( Gisteren toen we thuis kwamen waren we al 34uur wakker dus je kan je voorstellen dat ik helemaal naar de k.... was en nog steeds ben. Toch maar gelijk koffers uitgepakt en nu zit de 7de was in de wasmachine...niet normaal meer!! Ik heb zeker nog 3 wassen met witte was liggen maar dat komt morgen wel.

De vakantie was WAANZINNIG!!!!!!!!!!! echt ik zou het iedereen aanraden...ik heb 14 dagen met me kont aan de zwembad bar gehangen en nog nooit zoveel alcohol naar binnen gegooid..het sloeg aardig aan hihi, zeker als je je bedenkt dat ik al sinds maart niet meer echt gedronken heb..We hebben mooie excursies gehad, zijn naar verschillende tempels geweest en hebben we mijn droom waar gemaakt...zwemmen met dolfijnen :D echt waanzinnig, we hebben de hele dag met ze gezwommen, gespeelt, kusjes gekregen en een footpush (dan zwemmen de dolfijnen onder je door en dan kan je met je voeten op hun neus staan, en dan duwen ze je naar boven..WAANZINNIG!!!!!!!!!!!!!! Tevens hebben we ook met zeekoeien, haaien, pijlstaartroggen en zeeleeuwen gezwommen en gespeeld...ik heb nog nooit zoveel tranen gelaten van geluk, wat een mooie ervaring...zeker als je bedenkt dat ik enorme zee-angst heb en dus echt in me broek schijt van alles wat uit de zee komt...ik eet ook geen vis hihihi..

En als mooie afsluiter belde ze vanmorgen dat ze mijn nieuwe autootje komen afleveren...Nu ben ik de trotse leaser van een Ford Fiesta Sport editie 1.4 met 16 inch stalen velgen, sportspoiler, geblindeerde achter ramen en helemaal in het wit JOEPIE!!!!!!!!!!! Zegt ook wel gelijk wat voor meisje ik ben hihihi......ik heb er wel geteld nu 10km mee gereden want ik ben gewoon te moe ;);) Morgen maar ff naar de Maasvlakte rijden :D:D

Ik ben nog helemaal niet bijgelezen dus dat ga ik zo meteen maar eens doen, maar eerst eten bestellen...heerlijk broodje shoarma met heel veel knoflook :D
    Suc6 iedereen en alvast een fijne avond!!!
    liefs van mij!!!

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    heey meiden..
    de duiveltjes zijn hier doorgebroken!
    voelde vanmiddag krampen die ik altijd heb als ik ongi moet worden.. ik ga kijken op de wc en ja hoor.
    vriendlief maar via de ping laten weten dat ik ongesteld ben geworden want die is helaas werken. nu mis ik toch wel die 2 sterke armen om me heen!

maarjaa, op naar ronde 2 zullen we maar zeggen dan!

liefs, mel

Deel Deze Pagina