@ mel... pff jeetje balen meid!! had echt gedacht dat het raak zou zijn bij jou! zeker omdat je zulke pijnlijke borsten had.. knuffel!! @ danitcha.. het is goed afgelopen met mijn contract,, heb het gelukkig allemaal voor elkaar gekregen @ karin,, welcome back!! heeerlijk lijkt me die vakantie als ik het zo lees geweldig!! en die alcohol, daar is vakantie voor toch? Vandaag mijn eerste inwerkdag gehad.. even een hele omschakeling, maar wel leuk! leuke collega's en dat vind ik nog het belangrijkste! Ben zo verschrikkelijk misselijk en mijn borsten doen ook zeer,, maar verlies zo af en toe nog wat bruin bloed, dus het zal toch echt wel doorzetten,, vind alleen die misselijkheid niet leuk! als ik niet zwanger ben, mag ik niet misselijk zijn hahaha
@jipje, dat vind ik nou ook! Hoewel ik nu die misselijkheid wel beu ben hahaha @mel wat balen meid... Ook ik had goede hoop voor jou!! Wat rot zeg. Op naar de volgende ronde en denk maar zo: je hebt een ei gehad!! @ Karin, oh wat fijn dat je terug bent! Je positiefiteit spat weer van t scherm af! Hihi en je vakantie klinkt geweldig! Hier vandaag trots gegeten. Helaas begin ik nu weer misselijk te worden. Morgen naar de fa voor de echo en controle. Zit eraan te denken om primperan te vragen ipv emesafene. Dezelfde werking, maar lees veel dat die beter werken. Als ik de echo gehad heb zal ik de foto eens online zetten
karin, welcome back in holland meid! zo te zien heb je een super vakantie gehad! fijn om dat te lezen. @ jipje, ja idd de pijnlijke borsten zal wel van de clomid zijn gekomen dan denk ik. @an1985, idd ik heb na een jaar lang tijd weer een ei gehad! ben allang blij dat het van binnen nu allemaal werkt zoals het hoort.. Op naar ronde 2! liefs melanie
Hello allemaal! Goed je weer terug te hebben Karin! Klinkt heerlijk, die vakantie en zwemmen met dolfijnen, WAUW! Fijn, Jipje dat je eerste werkdag leuk was! Balen van de ongesteldheid Mel. En An wat goed dat je je lekker aan het inlezen bent voor je afspraak, lijkt me fijn precies te weten welke medicijnen je zou kunnen krijgen. Wij hebben een heerlijk weekendje zee gehad! Wat n weer zo in oktober zeg, bizar maar perfect! We waren met familie in van die huisjes met peperkoekmuren dus niet al te veel ons best gedaan Ik kon trouwens mn ei ook niet vinden met de ovutesten, heb m ook nog niet gevoeld. we hebben er denk ik niet veel van gebakken deze ronde dus. Ach ja, volgende keer beter. X
Girls, help me aub even met het volgende.. Ik heb net mijn cyclus nog is goed bekeken.. Ik weet nog dat ik op dag 10 naar de fa heb gebeld om te vragen of ik nu al zo'n krampen kon hebben van een ei sprong.. Dat zou toch veel te vroeg zijn.. Maar toen op dag 16 had ik me toch een pijn.. Dat heb ik hier nog neer gezet dat ik niet meer fatsoenlijk kon lopen en echt pijn had.. (waarvan ik dacht heey dat is mijn ei geweest..) Als ik nu terug zou gaan denken, zou dat misschien de innesteling kunnen zijn geweest? of wat zou het kunnen zijn.. Ik vind het maar vreemd. Via fertility friend geeft ie aan dat ik mijn ei tussen dag 10 en 12 moet hebben gehad.. Dat valt dan weer samen met mijn eigen verhaal. Vreemd Vreemd Vreemd..
Jaaa heel hevig, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel.. de eerste 2/3 dagen en dan word het eigenlijk al weer heel weinig..
@mel, shit shit shit, had zo gehoopt dat je zwanger was!! tjsa over je cyclus durf ik niks te zeggen, maar zou zo maar kunnen... @karin, o jou vakantie klinkt heerlijk...daar ben ik eigenlijk ook wel aan toe, maar ja komt nu helaas niet uit.... mijn nod is bijna, maar ja ik heb ook wel eens een cyclus van 35 dagen gehad dus nog even afwachten... maar ja mijn gevoel zegt me dat ik wel ongi ga worden. als dat zo is ga ik eind oktober wel een verwijsbrief vragen aan de ha...dan wil ik weten hoe het zit... net puppycursus gehad en wat ben ik trots op mijn puppy!! hij deed het zo super goed fijne avond dikke knuff voor iedereen!!!
Super dat je er weer bent Karin! Het met dolfijnen zwemmen klinkt echt super. Waar heb je dat gedaan? In een bassin of in de zee? Je lijkt m'n lief wel, die wil ook altijd crossen op de maasvlakte, je zou hem zo tegen kunnen komen haha! Neem je tijd en je rust, wij lopen niet weg... Mel... BAAAALEN! Over je eitje, heb je dan geen ovutesten gedaan? Of een echo gehad? Maar goed, ver voor je nod ongi, dus ook weer eerder nieuwe kansen... nieuwe ronde!!! We gaan ervoor! Zuus, je hebt wel geboft met het weer dit weekend. Misschien moet je je eitje nog krijgen? An, jammer dat je misselijkheid terug is. Misschien weer eten wat je afgelopen weekend at, dat hielp! Of idd misschien andere medicatie? Deb, hopelijk breng jij nog wel positief nieuws deze ronde... toitoitoi!
@danitcha, ja ik heb wel ovu testen gebruikt.. maar met clomid kan deze soms niet helemaal juist zijn.. Mijn fa gaf ook het advies niet te tempe en ovu testen te gebruiken, toch gedaan haha.. eigenwijs he..
Mel, wanneer waren je ovutesten posi dan? Op dag 10 of 16? Pfff, wat een dilemma zit je in.... Volgens mijn gyn was 1 ronde tempen voldoende, maar ik temp ook vrolijk door, dus ken het eigenwijze , vrouwen hè... We hebben trouwens nog steeds niets gehoord van Flower hè? Nou, ik ga naar dromenland, ben weer eens uren bezig geweest met foto's. En dan van te voren denken dat het 10 minuten duurt...
Nou girls ben net bij de fertiliteitsarts geweest, hij vond mijn cyclus van 27 dagen perfect. Hij was zeer tevreden.. Ovu-testen mag ik niet meer gebruiken want daarvan is bewezen dat je onderbewust toch minder vruchtbaar ervan raakt (ivm het moeten presteren). We hebben een klusschema gehad en mogen vanaf dag 10 t/m 18 klussen. We hebben ook nog gevraagd wat destijds de uitslag van t zaad van man lief was en die was gwn goed. Op 1ml had hij 16miljoen!! Zaadjes zitten waarvan 65% snelle bewegers. Erg tevreden dus. Ik hoef geen bloed meer te laten prikken en mag gwn iedere maand terug voor controle. Hij heeft nog steeds goede hoop dat we snel zwanger zullen raken Liefs melanie
melanie wat een waanzinnig goed nieuws is dit!!! het gaat helemaal goed komen en hopenlijk hebben we snel allemaal een positieve test in handen!! ik ga maar verder met wassen pfffff.....dit is t nadeel van vakantie!! xxx
top ja Mel!! ja denk ook wel dat ovu testen averechts kunnen werken ik heb totaal mijn ei niet gevonden terwijl ik van dag 11 t/m dag 22 getest heb...raar maar waar... terwijl als ik naar mijn lichaam kijk en de afscheiding heb ik wel een eisprong gehad.. weet alleen niet meer precies wanneer...dom dom dom.. tsja ik denk echt dat ik ongi ga worden, heb echt onwijs veel (jeugd) puistjes op mijn gezicht en heb dat elke maand met mijn ongi...
Ik heb ooit 1 maand ovutesten gebruikt en ben er mee gestopt. Ik vond het verschrikkelijk en vond geen ei. Mijn cyclus is altijd regelmatig en het is me 3x gelukt op de gok! De 4e x hebben we follikelmeting gedaan. Lekker genieten mel! Echo was helemaal goed. De smurf was vorige week 3,6 mm en nu al 9mm! Hartje was ook weer mooi. Ik mocht ook weer naar huis dus dat is mooi. Heb nu ook die andere zetpillen gehad en moet die 3x per dag gaan nemen. Volgende week nieuwe controle. Zal straks de echo erop zetten.
Wat een heerlijk nieuws Mel! En An, werken je nieuwe pillen een beetje? Ik ben blij dat je weer naar huis mocht. En super dat het met "de kleine" helemaal goed gaat!!!
@an, wat groeit dat snel...! Gaan ze je nu nog extra controleren met een echo of dat niet? Lijkt me zo super om er naar te mogen kijken/luisteren.. Hoop dat je minder misselijk bent nu met de nieuwe medicijnen
Hey meiden, Vandaag me eerste werkdag weer.......niet normaal wat een email....wordt gek hihi....de rare klachten zijn weer begonnen hoor....Vandaag gehoord dat mijn manager 14 wkn zwanger is...super leuk voor haar, minder leuk voor mij Ik ga ervan uit dat het deze maand ook niet raak is heb nu allemaal al krampjes @An goed om te horen dat de echo goed was!! en hopenlijk slaan je nieuwe medicijnen snel aan!!! we gaan weer ff verder anders kom ik er nooit doorheen! liefs van mij
oh ja, en gisteren de het badkamer meubel opgeruimd...alle ovu.testen zijn de deur uit gegaan, ben er helemaal klaar mee....we gaan gewoon voor een wondertje zoals het hoort en niet meer gepland...de stress die daarbij komt kijken!!! niet normaal meer.... De afspraak met de FA is verzet, nog een week later....mijn moeder heeft het ook niet voor elkaar kunnen krijgen helaas....we wachten het wel weer af... En ik heb ook ruzie gehad en me de buurvrouw....nu 30 weken zwanger en loopt nog vrolijk een pakkie peuken per dag weg te stomen....heb aan haar gevraagd hoe het nou voelt om haar ongeboren kindje al verslaafd te maken aan nicotine.....misschien niet erg praktisch, maar wel de waarheid...ze kijkt me nu niet meer aan hihi, ach....ik mis er niks aan....maar kan me er zo kwaad om maken.... en nu gaan we echt verder......kussies xxx