zo zo karin is op oorlogspad geweest.. Je hebt natuurlijk wel gelijk over de buuf.. Al moet ik zeggen de ouders van mijn vriend en ook mijn ouders hebben altijd gerookt ook tijdens de zwangerschap en niets noppes nada aan de hand met ons haha.. Maar ik snap je punt heel goed.. Hier in het ziekenhuis zie je zelfs dames die op springen staan nog even een sigaret opsteken of nog erger een joint.. Dan denk ik echt HALLOOOOOO verneuk je kind zijn leven aub niet bij voorbaat al.. Mja in dit kikkerland mag dat allemaal gewoon..
Ik ga deze week mezelf is lekker verwennen. Heb net een nieuw kapseltje uitgezocht en een nieuwe kleur.. Dag dag blondje.. Het word nu mahony.. Maar voor ik het ga doen wil ik graag jullie mening hebben... MEL IN DE METAMORFOSE
ik zou het gewoon doen!!!! weer helemaal verfrissend!! verf mijn haar ook altijd donkerder dan het eigenlijk is, en heb nog nooit iemand horen klagen zijn die blauwe ogen van jezelf? of ook van de fotoshop? hihi en idd karin op oorlogspad : Zij zette de eerste stap, door vriendelijk maar zeer achterbaks te vragen hoe we het toch financieel allemaal voor elkaar krijgen....3 auto's (waarvan alleen die van mij nu net nieuw is en van de zaak is) 2 x per jaar op een verre vakantie...nieuwe meubels (waarvan ze uiteraard de wagen heeft staan (de meubels komen van Goossens ook niet de duurste toch) en dan willen we ook nog eens kinderen...waar bemoeid ze zich mee...en ik zat nog lekker in me jetlag, dus het was een confrontatie eerste klas Jij met mij bemoeien, ik met jouw bemoeien
@karin, oow heerlijk!! haha wij hebben ook zo'n buurt.. De kamer waar de baby straks op komt te liggen waren we aan het verven en zo.. (waren toch bezig dus dan maar alles ineens)... Nou binnen een week werd me 7 keer gevraagd, ben je zwanger!!? EUH NEE.. Ik haat het als mensen je zo in de gaten houden.. En sommige mensen gunnen een ander niets. Wij hebben t echt niet super breed ofzo maar kunnen gewoon lekker leven..! wat we beiden ook genoeg vinden. Houden per maand genoeg over om heel wat leuke dingen te doen, maar dan kijken ze je aan van hoe doen jullie dat toch.. Nou door verantwoord met geld om te gaan.. Ennuh jaaaa die zijn helemaal van mezelf die ogen.. Zijn alleen daar wat professioneler opgemaakt zodat ze er nog wat meer uitspringen haha..
@mel, wauw mooi kapsel hoor!! zou het ook zeker doen.. ik moet vrijdag ook naar de kapper toe maar ben er nog niet overuit :S hahaha Karin o dat zou ik dan ook zeker gedaan hebben, gaat haar toch niks aan dat jullie dat allemaal doen... als zij zou stoppen met roken houdt ze ook elke maand geld over, kan ze misschien ook op vakantie!! en tsja ik zou ook haar even verteld hebben over het roken, kom nou zeg... pfff vandaag dag 33 van mijn cyclus en niks te bekennen....weet ook niet of ik morgen moet testen of niet... aan de ene kant weet ik dan waar ik aan toe ben maar ja zal wel weer teleurgesteld zijn dan....
je hebt echt super mooie ogen!!!!! om jaloers op te worden Ik vind het gewoon ronduit beschoft om iemand naar zijn financiele situatie te vragen...zelfs mijn ouders weten niet wat ik verdien...en ja we verdienen beide boven modaal, maar daar heb ik wel hard voor gestudeerd en nog steeds, en we gaan gewoon goed met ons geld om en we hebben keihard gespaard voor de vakanties en de meubels..De auto krijg ik van de zaak en mijn eigen autootje staat in de verkoop (anders kan ik het ook niet betalen hahaha ) Het lijkt idd wel of ze het ons niet gund...ze zit zelf sinds 1 okt werkloos thuis en haar vriendje werkt volgens mij maar halve dagen....maar ik gun haar wel al het geluk van de wereld toe...Ik heb me nog nooit verheffend gevoeld boven andere mensen zo ben ik helemaal niet en zal ook nooit van de daken afschreeuwen hoeveel ik verdien, zo ben ik niet opgevoed.... Tis alleen jammer dat mensen zelf zo raar doen....geld maakt niet gelukkig.... Anyhow ik zou lekker mijn haar verven mel!!! Staat je super goed!!!!!!
@ Mel: hier een ex-kapper hou er rekening mee dat ze een wat rodere tint pakken... anders word je groen :S medicijnen werken een stuk beter! hoewel ik nu het vermoeden heb dat ik een verkoudheid onder de leden ga krijgen (ARRRGHHH) volgende week idd weer een echo... dat is dan wel weer super! 8 weken zwanger en al 3 echo´s hebben ach ja... zometeen naar de therapie (moet mezelf er echt heen slepen merk ik nu al) pffffff ik wil gewoon helemaal niks.. zal zo de echo´s online zetten
Deb wat een stress situatie zeg.....ik kan je geen goed antwoord geven....doe wat je hartje je ingeeft!!!
@ an, super die echo's!! hoop voor je dat je niet verkouden wordt hoor!! je bent nu wel genoeg ziek geweest @ mel,, ovutesten verminderd vruchtbaar??? en de moetertjes dan, das toch net zo erg of niet?? Maar wel goed nieuws jo dat je hebt gehad! hoop voor je dat je snel zwanger raakt je nieuwe haarcoupe is leuk! gewoon doen en alst niet mooi is kan je het altijd terug blond verven toch! @ karin.. hihi vreselijk van die mensen die zich overal mee bemoeien! bij ons loopt er altijd een vrouwtje met een hondje door de straat, in het begin keek ze zoveel naar binnen,, ook een x stond het zonnescherm naar beneden, bukte ze gewoon om naar binnen te kijken.. mijn vriend en ik zagen haar een keer aankomen en hebben heel enthousiast met zijn 2en staan zwaaien, ze wist niet waar ze moest kijken nu doet ze het gelukkig niet meer!! btj privacy is toch wel zo prettig! Hier vandaag ongi geworden, blegh!! die misselijkheid zal dan wel van iets anders zijn geweest, maar dat was echt niet prettig! naja weet ik in ieder geval hoe het voelt om zwanger te zijn, als ik dat ooit mag voelen Vandaag ook maar weer gelijk gebeld naar het ziekenhuis voor een nieuwe afspraak, heb deze cyclus gelijk weer een nieuwe iui. poe poe.. tis wel ff wennen op mijn nieuwe werk,, van begeleiding naar verzorging, een hele omschakeling,, maar heb gelukkig leuke collega's en de cliënten zijn ook leuk, gelukkig! hihi moest trouwens weer een paar pagina's bij lezen hoor! karin is terug he haha!
wahahaha ik heb een tijdje in een seniorenwoning gezeten (was een top appartement antikraak) maar de oudjes woonde nog wel om me heen... die gingen ook heel toevallig met hun rollator "even stilstaan om bij te komen" voor mijn raam... had daar een raampje open dus als ik in de keuken stond (lees 1 meter van ze af) riep ik altijd BUURMAN! (of vrouw) KOPJE KOFFIE?! hehehehe
@Deb, lastige situatie nu idd! ik zou ook doen wat karin al zegt. doen wat jou gevoel zegt! @Karin, thnxx meid!! En ik heb beloten om het toch maar gewoon te verven! niks houd me meer tegen haha.. heel mn leven lang blond gaat ook vervelen toch!? @an, wauww ann!! super gaaf die echo's!! ben zo blij voor je meid!! En er moet rood in zitten ja klopt haha, ben ik gister ook achtergekomen! maar gelukkig heb ik een vriendin die kapster is en die weet er veel van af dus dat gaat helemaal goed komen!! ( hoop ik )
@ jipje, aah balen meid dat je ongi bent geworden!! hoop zo voor je dat het deze ronde wel raak mag zijn! ik weet zelf ook niet precies hoe dat zit met ovu testen. hij heeft geadviseerd om gewoon een week aan te houden om te vrijen, en die ovu testen niet meer te gebruiken. Nou dan gaan we het zo maar proberen toch.. hihi Wel fijn dat je leuke collega's en clienten hebt! is nooit zo leuk om lastige clienten te hebben haha.. liefs mel
haha lastig zijn ze wel.. ze noemen het "agressie", maar vergeleken met wat ik gewend ben is dat piece of cake haha! moest gisteren wel lachen,, er was een vrouw die met haar hand op mijn arm duwde dus ik : Wat is er mevrouw? ,, zegt mijn collega ineens ze heeft je geslagen hoor!! ik oh? : mevrouw je mag niet slaan! hahahaha moest er heel veel om lachen eigenlijk,, normaal gesproken kreeg ik een behoorlijke stoot in mijn gezicht.. Je wordt af en toe uitgescholden, maar dat doet me eigenlijk niets.. lastigst vind ik dat ze af en toe niet mee werken, waardoor heel je rug dubbel ligt. wanneer moet je naar de kapper mel?
@ deb,, ja best wel klote dat ik ongi ben geworden,, helaas! had het graag anders gewilt, maar dat geld voor iedereen hier! Ik zie dat je 1 dag over tijd bent heb je al getest! hoop voor je dat je een positieve test hebt! of lees ik nu ergens overheen, want ik las dat je je eigen gevoel moest volgen en dat je in een lastige situatie zit??
Meiden, jullie zijn bijna niet meer bij te houden!!! Wel gezellig hoor! Mel, lekker kleurtje dr in. Staat mooi! Deb; testen!! Nee grapje, dat is puur mijn nieuwsgierigheid, maar snap heeeeel goed je twijfel omdat het zo teleurstellend kan zijn. Van de andere kant is dat naar de wc gaan en merken dat je ongesteld bent geworden ook. An, waaaaauw, prachtig zo'n echo's. Niet dat ik zo goed echo's kan lezen hoor, hihi, maar wetende dat dat jullie groeiende kindje is; ge-wel-dig! Karin; rokende buuf is een bittere zure trien! Zo, dan is dat ook weer even gezegd. Jip; haha, " ze slaat je"....hmmm, wat doen ze dan als ze echt boos zijn? Wat voor doelgroep werk je nu? Ik weet nog dat je toen met ASS werkte, klopt dat?
@ zuuske, ik werkte idd in de gehnadicaptenzorg met mensen met autisme en agressie,, werk nu bij ouderen in de psychogeriatrie dus met dementie, korsakof enzo..