@jipje, oooooooooooow staat daar de afkorting PG voor haha. Nou meid wij doen dus het zelfde werk haha.
@jipje, ik wist wel waar het voorstond, maar zeg zelf altijd gewoon PG.. Anders breek ik me tong haha. En ik ben verpleegkundige.. en jij?
hallo allemaal, wat een heerlijk weer vandaag he? de herfst is nu echt begonnen... als het goed is word het vanmiddag droog, kan ik een flinke wandeling met de hondjes maken!! pfff moet even wat frustratie kwijt, kreeg gisteren op het werk te horen dat onze stagiaire van van de zomer nu 10 weken zwanger is ze heeft nog maar net een vriend, woont nog thuis, zit nog op school.... nou moest wel even slikken toen ik het hoorde... potverdorrie mensen die het super graag willen moeten onwijs lang wachten en anderen hebben 'gewoon' een ongelukje en raken zwanger :x:x:x:x:x:x sorry moest het even kwijt...
hey meis, ik begrijp je frustratie !!! maar ....... we laten de moed niet zinken hoor!!!! je bent nu ook al 2 dgn overtijd!! Nog geen testdrang?? Ik zit nu ookal te stressen....we zijn weer in NL en het begint weer hoor veel suc6 en je hoeft je voor ons niet te verontschuldigen knuffie
oh meiden wat ik nog ff met jullie wilde delen : Arnoe is zwanger!!! 4 weken ongeveer! Misschien wel leuk om haar ff een berichtje te sturen! xxx
Wat leuk dat Arnoe zwanger is ach ja voor ons komt het ook nog wel inderdaad en ik laat de moed niet zakken... ja heb wel testdrang maar als mijn cyclus deze keer 35 dagen zou zijn, wat soms het geval is, is zaterdag mijn nod, dus dat wacht ik toch nog maar even af.... heb gewoon het gemiddelde genomen en dat was 32... heb net even op marktplaats zitten kijken voor babyspullen...zo leuk zo leuk...
@ mel.. ik ben persoonlijk begeleider,, maar omdat ik spw 4 heb gedaan, moet ik me nu nog omscholen tot niv. 3 ig als ik nog geen kids heb of ik heb de tijd ervoor ga ik daarna nog voor verpleegkundige studeren. Arnoe,, heeft die hier veel gekletst want heel bekend komt die naam mij niet voor ?? (sorry) @ deb,, spanneendd, hoop het echt voor je! nou de pijn is weer hels hier hoor!! pff ga als ik terug moet naar de gyn. er toch echt wel eens iets van zeggen, kan wel iedere x pillen in mijn lichaam douwen,, maarja dat is ook niet echt goed.
Ow wat leuk van Arnoe. Daar hebben we inderdaad al een tijdje niks van gehoord. Maar bij deze, Arnoe, als je dit leest; VAN HARTE, WAT SUPER!!! Jipje, wat rot dat je zo veel last hebt. Hoop dat het snel beter gaat! Hier deze maand geen ei te bekennen. Tenminste, ovu testen waren maar halvebak, en afscheiding en eisprongpijn nog niet te bekennen. Zou eigenlijk een week geleden moeten zijn. Mja, ik kan terug rekenen als ik ongesteld wordt, volgens mij is mn NOD....uhm....de 14e?
goedemorgen meiden!!! zuuske wil nog ff zeggen dat ik t super goed van je vind dat je zo fanatiek aan t sporten bent!!!! super trots op je!!!! ga maar aankleden en weer werken..BIJNA WEEKEND!!!! liefs van mij!! xxx
Dankjewel Karin. Wat lief! ben ook wel trots op mezelf. Ben inmiddels op mijn eigen weegschaal al 8 kilo afgevallen!! Jeuj! Nog grappiger; ben net sinds vijf jaar voor het eerst weer wezen paardrijden. Tja, ik dacht als ik dan toch niet zwanger wordt... En het was helemaal te gek! Ik vond het zo cool dat ik het nog een beetje kon. Heb nu wel al enorme spierpijn, haha, dus dat kindjes maken zal ook wel niet zo soepel gaan dit wekend, hahahahah.
@zuuske, super dat je hebt paard gereden!! ik heb dat ook jaren gedaan en wilde dat in het voorjaar weer oppakken maar door mijn hersenschudding kon dat niet... maar mis het wel, is zo onwijs leuk. ik ben vorige week begonnen met hardlopen, pfff erg pittig..
ik heb ook jaren paardgereden!!!! Zie je we hebben zoveel overeenkomsten met elkaar...het kan geen toeval meer zijn dat we bij elkaar zijn gekomen Ik heb nog steeds een Fries bij mijn ex staan, staat in de verkoop..dus als iemand behoefte heeft? Kan het gewoon niet betalen hier....de stalling alleen is al 500 euro per maand en dan komt alles er nog bij!! Zuuske heel veel suc6 met je spierpijn hahaha....ik zie je al lopen, en je benen dan....niet normaal meer, jij gaat zoveel pijn hebben hihihihi sorry hoor....weer veel ste visueel ingesteld
hihi!! idd wel toevallig allemaal.. ik heb vroeger ook paard gereden! wilde het misschien weer oppakken, maar het toch gekozen voor mijn andere hobby, wat ik bijna proffessioneel ben gaan doen: ballet. Paardrijden vond ik ook super! maar ik ken mezelf als ik weer ga paardrijden dan wil ik een eigen paard
hahahaha.....mijn spietsen van ballet hangen hier aan de muur....het moet niet gekker worden hoor Nou word ik gelijk weer nieuwschierig door Jipje, Deb weet je al iets???
het 1000ste bericht is BEREIKT WHOEHOE!!!!! Enne....waarom is het zo verschrikkelijk stil hier?????? Is iedereen op vakantie of gewoon zo moe van al dat harde werken dat we bij moeten komen? Ben nog aan het werk, nog een uurtje en dan ga ik naar huis.. Stress begint langzaam te komen....in de verste verte is mijn ongi nog niet te bekenen...heb wel enorme last van afscheiding (sorry) en loop hele dagen met harde tepels (sorry) om gek van te worden....Maar we wachten het weer af...weinig keus hihi Liefs xxx