@ deb en karin.. balen meiden! had het echt gehoopt voor jullie @ karin.. ik heb dat ook al eens gezegd,, ben er heleeemaal klaar mee, wil geen kind meer! maar uiteindelijk ga je gewoon weer verder,, maar het is gewoon echt niet leuk als je weer ongi wordt
Hoi meiden, Het is alweer effies geleden, maar m'n werk begon een beetje onder zp te lijden en moest er echt even tegen aan. Daarnaast was ik jarig met de nodige bezoekjes. Toen overleed de oma van m'n lief. Maar was jullie niet vergeten hoor! Heb even bijgelezen... Arnoe, GEFELICITEERD!!! Is het "zomaar" gelukt? Vertel, wat was het geheim??? Deb en Karin, baaaaalen zeg. Ik herken jullie gevoelens.Na de zoveelste ronde zakt de moed je echt in je schoenen. Weer die hele cyclus door van ongi, proberen, hopen en balen. Hopelijk is het de volgende ronde raak! Wij hebben vandaag de samenlevingstest gedaan. Niets te zien. Alleen maar mijn cellen, zelfs geen dood zaadje. Vraag me echt af waar ze gebleven zijn. Ik geloofde het niet, dus mocht zelf ook even kijken door de microscoop, maar niks noppes nada. Ik had wel slijm waar je draden van kon trekken. Grappig om te zien, dat had ik nog nooit gezien. Toen een echo gehad. M'n follikel was pas 11 mm, dus zit nog lang niet tegen m'n eisprong aan. Weet ik zelf ook wel, maar ze willen nu eenmaal niet naar m'n ovutesten kijken. Ik wéét dat ik op cd 16 m'n ei heb en NIET op cd12. Dus nu moeten we donderdag weer terug. En als het dan weer negatief is zaterdag weer een keertje. Tevens de uitslag van de 2e zaadtest gehad. Weer niet zo goed. De dokters gaan erover vergaderen en we horen donderdag meer. Ze had het over IUI over 2 maanden... maar wilde daar eerst over vergaderen . Waar ik dan weer zorgen over maak... hoezo over 2 maanden? Waarom niet NUUUUUU???? Teleurstellend bezoekje dus. Ik vond het wel fijn dat er heel veel stelletjes zoals ons in de wachtkamer zaten. Dan zie je dus eens de andere kant dan dat iedereen maar kinderen uitpoept. Andere mensen die het ook niet zomaar lukt om kindjes te maken. En veelbelovend zijn de vele geboortekaartjes die er hangen... Oja meiden, ik heb ook 14 jaar geballet!!!
Hee Danitcha! Gefeliciteerd nog met je verjaardag dan! Wat frustrerend kunnen die artsenbezoeken soms zijn he? Dokters kunnnen echt zó vaag doen. Ben nou eens duidelijk! denk ik dan. Maar iig fijn dat er iets gebeurt toch? Hoop op een voorspoedig verloop bij jullie en indien nodig een geslaagde IUI!!!
Hey Danitcha, Welcome back Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!! Gecondoleerd met jullie verlies...wat dubbel zeg... Fijn he om te weten dat je niet de enige bent! Tenminste ik vind het fijn, en geeft me toch ook wel rust...Jammer dat de samenlevingstest niet de uitslag heeft gegeven waarop je hoopte Wel waanzinnig dat je zelf mee heb mogen kijken! Weet je toch een beetje wat er gebeurt in je lijf, toch? Tja, artsen...tis dat we ze nodig hebben, maar het liefst zou je ze achter het behang willen stoppen, of onder het laminaat, nadeel....kan je weer opnieuw beginnen met verbouwen, is t het ook niet helemaal hihi Je hebt toch binnenkort ook die HSG foto? Heb ergens (ik weet echt niet meer waar, ergens hier op ZP) dat er na de HSG meer kans is op een zwangerschap omdat dan de boel lekker wordt doorgespoten..Weet niet of het waar is maar..niet geschoten is altijd mis...misschien daarom ook nog die 2 maanden wachten met IUI...Ik weet het niet zeker hoor, maar het kan. Je eitjes groeien ongeveer 2mm per dag...wedden dat jij gelijk hebt!!!!! en niet de arts hahaha xxx
vandaag is het officieel: ik snap geen jota meer van me lijf haha..me ongi is gewoon al weg!! niks, noppes, nada meer te bekennen. gewoon foetsie, van t een op andere moment. zit pas op 2.5 dgn..zaterdagaaf geworden, nu weg echt als iemand de handleiding heeft gevonden, gaarne opsturen naar mij ga me bedje maar in, helemaal alleen zielig he..vriendje heeft nachtdienst trusten!!! #smak#
Wat vaag Karin, na 2,5 dag niet meer ongi... weet je zeker dat het wel ongi was en geen innestelingsbloeding ofzo??? Het was inderdaad een heel dubbel weekend. Voor m'n verjaardag gaf ik een feestje en op de dag zelf hoorden we dat ze slecht was. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan en hebben m'n feestje door laten gaan. Zaterdag was ze opeens al aan de morfine en niet meer bij. We hebben dus geen afscheid kunnen nemen. Soms wou je dat je de tijd terug kon draaien... dan had ik zeker een andere keuze gemaakt. Zondag is ze overleden en MOESTEN we seks hebben voor die samenlevingstest. Pfff, daar staat dan echt niet je hoofd naar. Na 3 uur is het eindelijk gelukt. Dus je begrijpt m'n frustratie als er dan niets onder die microscoop te zien is, zelfs geen dood zaadje... je vraagt je toch af waar dat sperma is gebleven De gyn vertelde idd dat je eitje 2mm per dag groeit. Weet jij ook hoe groot hij is als hij springt? Dat vertelde ze er dan weer niet bij... Ik heb idd gelezen dat veel vrouwen zwanger worden na een HSG foto. Maar ik hoop nergens meer op, dat geeft alleen maar teleurstelling. Maar ik heb ook gelezen dat zo'n HSG foto geen pretje is, dus zie er best tegen op. Waarvoor moet jij nu volgende keer naar de FA? Zuus, het is zeker fijn dat er iets gebeurd! Heb jij nog nieuws?
@ danitcha... ik dacht dat ik de enige was met zo'n vage samenlevingstest,, bij mij ook geen ene zaadcel te vinden terwijl mijn slijm wel goed was, heel vreemd is dat!!! Nog gecondoleerd en nog gefeliciteerd met verjaardag (beetje dubbel dit sorry) @ karin.. dat is raar!! was je wel hevig ongesteld of niet?? anders misschien een innesteling idd.. hoop het voor je!
Goedemorgen allemaal!! Geen idee of het een innestelingsbloeding was. Daarvoor was het weer te veel volgens mij, maar ik weet het echt niet..ben nog nooit zwanger geweest. Normaal duurt het zeker 4 tot 5 dgn en best wel heftig..nu kon ik het afdoen met mini-tampons en is het net zo snel verdwenen als het gekomen is. Vriendlief zei vanmorgen ook gelijk: We gaan vanavond weer testen hoor...ik heb er een hard hoofd in volgens mij ben ik gewoon ongi geweest alleen wat minder dan normaal. Eitjes springen vanaf 18mm zei mijn gyno. Vanaf die grootte zijn ze ook vruchtbaar. Stelt eigenlijk ook niks voor he?! Raar dat je hele leven afhangt van die 18mm Ik ga ff kijken voor je of ik het nog ergens kon vinden van die HSG foto...Kan me voorstellen dat je nergens meer op hoopt, maar stiekem weten we allebei dat het onbewuste het overneemt van het bewuste...Ik blijf wel hopen voor je!!!
Heey meiden, Heb net even alles bijgelezen.. @karin, vreemd van je ongi, innestelingsbloed zijn meestal maar een paar drupjes of een heel licht roze streepje... @danitcha.. Jeetje meid wat dubbel.. Gecondoleerd met het verlies van de oma van vriendlief. En tja.. ook gefeliciteerd nog met je verjaardag! Heel dubbel idd. Hier mogen de klus dagen weer beginnen, Hoe het er vorige keer uit zag heb ik op dag 12 mijn ei gehad. Wat dus betekend dat ik vrijdag mijn ei alweer zou hebben haha.. Wat vliegt de tijd voorbij zeg. Dus weer aan de klus en daarna weer het bankje op. Ook ik ben wel eens teleurgesteld als t weer niet raak is.. Maar gelukkig zijn we wel zo positief om te denken ach ja.... dan de volgende ronde maar. We willen ook vooral dat het geen moetje gaat worden.. Dus lekker genieten en we zien van zelf wel wanneer we zwanger mogen worden.. Gister op me werk vroeg een collega nog aan me "meid ik zie iets aan je.. Ben je zwanger ofzo? hahaha"
@an, wauw mooi hoor!! hier heeft de ongi doorgezet vanmorgen... als ik dus 2/3 dagen langer had getest met de ovu testen had ik misschien mijn ei wel gevonden...maar goed...nu toch echt nog even een flinke baaldag en dan morgen maar weer opstaan met een glimlach...
Thanks voor de link Karin!!! Spannend hoor dat je vanavond gaat testen, toi toi toi! En mooi gezegd over het bewust/onbewustzijn... uiteindelijk hebben we allemaal iedere maand weer hoop! Jammer Deb. Verwen jezelf maar lekker op deze baaldag. Wauh An! Je hummeltje groeit als kool! Ook blij te lezen dat je je wat beter voelt, hou dat gevoel vast! Mel, er breken dus gezellige dagen voor je aan , geniet ervan! Jipje, het geeft wel geruststelling om te lezen dat er bij jou ook niets zwom. Ben dus niet de enige... moest jij ook een nieuwe samenlevingstest doen? En toen? Nou meisjes, ik ga bij m'n nieuwe boeddha (gekregen voor m'n verjaardag van m'n vriendinnetjes) een kaarsje opsteken en heeeeel hard duimen voor Karin! Maar eerst afsluiten en naar huis... Ik kom vanavond nog even spieken voor goed nieuws. Ik heb een heel goed gevoel Karin!!! Niet dat ik ook in de verste verte maar voorspellende gevoelens heb, maar je weet maar nooit
Karin, volgens mij heb ik dat vorige maand (of de maand ervoor, dat weet ik niet meer) ook gehad. Echt zo'n twee dagen ipv mijn standaard vijf dagen. Toch hoop ik dat het voor jou iets meer betekent. Een zw? Zou te gek zijn! Succes!
Nou breekt mn klomp!? Ben ik net in eens onverwachts drie dagen te vroeg ongesteld!!! Huh?? Oke, ik wist wel dat ik niet zwanger zou zijn deze maand, we hadden er niet zo ons best voor gedaan. Maar mn cyclus is behoorlijk in de war. En geen wonder dat ik mn ei niet gevonden kreeg, haha, die was allang geweest!! Naja, wij zitten volgende week woensdag bij de FA, ben benieuwd of ik mn twee kilootjes eraf heb, want afgelopen dagen niet kunnen zwemmen door die mega-spierpijn van het paardrijden en komende dagen ook niet dus want met een tampon in zwemmen; niet zo handig.. Ow ja An; beautiful picture!!!
@ an.. super @ danitcha.. ja wij hebben er 2 gehad, allebij de keren niets te vinden!! heel vreemd!!! Ik moet volgende week dinsdag weer terug voor een echo.. zit dan op dag 14, wat heeeeel goed uitkomt want ik ben de dagen daarna vrij,, wat betekent dat ik niets hoef te regelen op het werk ik kan dus onopgemerkt mijn iui doen.