Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ karin... hahahahaha bedankt voor je verdediging in dat andere topic he hihi! :D ik had het volgens mij nog heel netjes opgeschreven met een smily erbij ;) ze heeft nog meer commentaar gehad hoor haha,, tis goed zkr!!

Nou dinsdag weer naar de gyn. kijken hoe ver mijn eitje is gegroeid.. ik denk dat ik die dag ook moet spuiten,, niet echt handig want moet werken 's avonds,, er zijn 2 collega's die het weten van me, dus ik hoop dat er 1 moet werken 's avonds dan kan ik vragen of dat zij mij wil spuiten ;)

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, sorry kon het niet laten heb ook ff gereageerd.. pff ronde 1 en dan klagen over 1 fucking dagje wachten... Thats Sick!!

tuurlijk mag ze gespannen zijn maar hallo wat jij zei was juist zo goed bedoeld.. Mja zegt meer over haar dan over jou hoor!

Girls.. gister echt 3 minuten na het klussen met vriendlief, had ik een krampje in mijn baarmoeder van max 20 sec.. weet wel dat me eitje ongeveer gister/vandaag of morgen zou momen maar heb het zo nog nooit gevoeld.. dus iemand van jullie een idee?

liefs Melanie

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Woensdag krijgen jullie de foto van Diva te zien dan is ze naar de trimster geweest. Ons eerste hondje, Chickey is meer een mensen dan dierenvriend en moet er niet zoveel van hebben.

Iemand van jullie ervaring met het toevoegen van een nieuwe hond aan een gezinnetje?

liefs Melanie

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hoi girlies!

Gisteren was de crematie, dus vandaar dat ik er even niet was. Het was een mooie zonnige dag met een heel mooi afscheid, waar veel emotie, warmte en liefde was. Ik voel me heel leeg nu, zo'n dag vraagt zoveel van je.

Mel, was dat geen eisprong? Wij hebben geen hondje en zijn dat ook niet van plan. Aangezien we allebei werken, vinden we het zielig om zo'n beestje de hele dag alleen te laten en hebben we ook geen tijd het uit te laten. Daarbij zouden onze dames (2 poezen) een hond écht niet op prijs stellen in HUN huis.
    Ik ben benieuwd naar de foto! Misschien een voor -en nafoto :D ?

Normaal piekt mijn ovulatietest op dag 16 altijd en stijgt m'n temp op dag 17. Nu dus allebei niet! Dus misschien heeft de gyn gelijk dat ik door de stress een laat eitje heb. We'll see....

Fijn weekend allemaal!!! Hebben jullie nog leuke plannen?

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wat zijn jullie ook een ontzettende lieverds, jullie woorden hebben me goed gedaan en heb ook wel even een traantje weg moeten pinken... ben blij dat ik jullie heb leren kennen en zal van tijd tot tijd jullie in de gaten houden...
    ik merk dat ik zelf wat rustiger ben nu en dat doet me goed. het was wel echt een keuze vanuit mezelf, mijn vriend staat er namelijk wel achter dat ik met jullie praat, gelukkig... hij vraagt ook wel eens naar jullie ;)...

meiden dank jullie wel voor jullie lieve woorden en heel veel geluk en succes!! liefs Deb

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @deb, wat lief een berichtje van je!! Ik blijf voor je duimen meid, en het even loslaten is misschien wel goed, Je hoort wel vaker "toen we er even niet zoveel mee bezig waren was het in no time raak".... Ik hoop dat dit voor jou en je vriendlief ook mag gelden.

@danitcha, ja een uitvaart vreet je hele energie op.. Hoe hield vriendlief zich?

Van de stress zou je idd een laat eitje kunnen hebben.. Ik hoop het voor je meid..

Had je al wat meer gelezen over het medicijn clomid? Als ik je een tip mag geven en je wil meer lezen kijk dan bij clubs en het topic Nieuwe Clomiddames. Super leuk lief groepje wie elkaar echt alles gunnen..

Ik ga vandaag lekker naar de stad wat shoppen en straks krijgen we visite van een vriendin van me. Morgen hebben we t druk want naast 2 verjaardagen hebben we ook nog wat werk wat gedaan moet worden :) dus dit keer weinig relaxen voor me haha..

liefs Melanie

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Girlzzz
    Gisteren chaos dag gehad, vandaar geen reactie...super druk op het werk en eenmaal thuis, gelijk me bedje in hihi.

Danitcha kan me voorstellen dat je je leeg voelt..Wel fijn dat het zo'n mooie dag en dienst is geweest! Dan heb je toch een goed gevoel!!! *smak*

Melanie wat een geweldige reactie...QOUTE Ik persoonlijk word er schijt en schijt ziek van QOUTE...ik hou hiervan!!! en wat doe jij eigenlijk hier op het forum..moet jij niet met je vent in bed liggen :D

Jipje Graag gedaan...zo werkt het volgens mij!!!

Mijn weekend tja:
    Nu nog aan het werk, bijna klaar om 13.00uur. Dan vanmiddag een verjaard, vanavond koffer inpakken met vriendlief samen en morgen ga ik hem naar Schiphol brengen. En dan is het weekend weer voorbij :(
    xxx

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mel.. ik ga zo je reactie eens lezen hoor hihi. Wij hadden ook eerst 1 hondje, zij hield ook niet echt van andere honden (of andere mensen maja) en toen kochten we nog een puppy.. heeft ze veel aan moeten wennen, maar wat wij deden is echt de aandacht verdelen. En als ze een xtje vechten, het is niet leuk maar dat is de natuur de oudste moet even laten weten dat die de baas is. En als je met zijn alleen gaat lopen dat is ook wel leuk, dan kunnen ze met elkaar spelen enzo. De jongste hond doet ook alles na wat de oudste hond doet, wel schattig om te zien :)

@ danitcha.. Gelukkig was het een mooie dag, altijd verdrietig natuurlijk zoiets! heel veel sterkte. Dikke knuffel! :)

@ deb,, lief berichtje van je .. en we zijn er voor elkaar he! dus als je eens je hart wilt luchten, brand maar los! :)

@ karin.. ja idd,, vond het wel grappig om te zien dat ze werd ingemaakt hihi

Mijn weekend :p
    Mijn vriend is vandaag jarig.. ben net met hem om een cadeau geweest. helemaal heppie haha! ik ga zo nog even het huiske schoonmaken want we krijgen vanavond vrienden op bezoek voor zijn verjaardag. Dus dat zal vast wel gezellig worden haha!

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje, gefeliciteerd met vriendlief!!
    en bedankt voor de tips over het 2e hondje..

@karin, ja sorry ik heb me hart nou eenmaal op de tong liggen.. En wil altijd rekening houden met anderen, maar als die piri piri (wat best lekker bij de kip is) zo gaat reageren tja sorry maar dan krijg je ff de platte melanie te zien haha.

Ennuh klussen doen we wel hoor, alleen gister een dagje over moeten slaan. Vriendlief had een 24 uur ECG meter om.. En het zag er nou niet bepaald sexy uit al die plakkertjes en draden haha.. Maar over een uurtje mag dat ding af, en tja dan gaat het los hier natuurlijk hahaha..

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hahahaha geweldig je reactie melanie!! :p vind het zo grappig he om te zien dat die volledig de grond in wordt geboord.. maar ze doet het zelf hoor!! zij reageert zo fel ;)

En mel.. graag gedaan voor de tips hoor en bedankt voor de felicitatie :)

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Meiden, ik heb "het topic" even opgezocht en jullie hebben zooooo'n gelijk!!! Als die zo doorgaat, kan ze na nog 1 ronde aan de antidepressiva ;)

Mel, ik heb inderdaad je chlomid topic opgezocht... sodejuuuu, dat clubje kan nog meer kletsen dan ons :$. Maar veel in teruggelezen, veel van geleerd. Maar vooralsnog ga ik er niet vanuit dat ik ook aan de chlomid moet en ga ik uit van een laat eitje. Positive thinking :). En mocht het wel zover komen, dan is het mooi dat met behulp van een paar pilletjes een eisprong gerealiseerd kan worden. Maar als ik geen eisprong zou hebben, dan zou m'n temp ook niet stijgen en m'n ovutesten ook niet positief worden... toch?

En meisjes... onwijs bedankt voor jullie lieve reacties omtrent de crematie!!!! Dikke knuffel voor jullie!!!!

12. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ danitcha.. een positieve ovulatietest zegt eigenlijk niet zoveel,, mijn gyn. heeft gezegd dat er zat vrouwen zijn die een postitieve test in hun handen hebben, maar er vind geen eisprong plaats. vandaar dat als je bezig bent met onderzoeken ze een bloedtest doen, aan de hand daarvan kunnen ze zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Maar ik weet niet of je temperatuur wel of niet kan zeggen of dat je je eisprong daadwerkelijk hebt gehad... geen idee! maar ga er maar gewoon vanuit dat door de stress je een late eisprong hebt :)

13. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    jipje nog gefeliciteerd met je vent!!!! fijne avond en verjaardag verder!!!!
    danitcha kan je je nog herinneren dat 7 dgn op een rij postitieve ovu.testen geb gehad..niet te vertrouwen die dingen haha

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    en danitcha, ik kreeg van mijn fertiliteit arts het DRINGENDE (lees dwingende haha) advies om ONMIDDELIJK te stoppen met die testen en of tempe. Daarna leg je je zelf onbewust een prestatie druk op welke er voor kan zorgen dat je minder vruchtbaar bent (bv het stresshormoon wat te hoog zit door de druk van het moeten presteren. hierdoor blijft je uitje uit.. ik noem maar wat hoor)
    Maar ik had vorige ronde ook op dag 12 15 16 en 18 een positieve ovutest.. Dus ik snap sowieso niets van die dingen en ben er ook al weer mee gestopt

15. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    serieus mel maak jij uitjes aan???? bizar, doe mij ook een pondje :D :D hihihi hahahaha flauw he ;) trusten xxx

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    n uitje whahaha was me niet eens opgevallen..
    Wel n amsterdams uitje dan want anders is ie veel te groot..

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hahahah, ik maak ook uitjes aan, in mijn geval dan zilveruitjes :D.

Ik heb inderdaad met de ovutesten van het KV heel vaak onterecht getest, maar met die van matcare heb ik toch altijd een mooie piek. Ik mocht ze inderdaad ook niet meer doen van de gyn en deed dat ook niet meer. Maar toen m'n eitje niet groeide, ben ik er maar weer mee begonnen. Het is idd zo dat de ovutesten aangeeft dat je eitje evt kan springen en met tempen geeft je lichaam weer dat het gesprongen is. Nu heb ik deze ronde vaak koorts gehad, dus het lijkt erop alsof ik deze ronde een 6ling kan verwekken :D. Had ik maar zo'n echo-apparaat thuis, ik wil weten wat er in me gebeurd!!!

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    kunnen we er niet met zijn alle 1 aanschaffen haha.. ik wil ook een fm hebben mja mijn arts vind dat allemaal niet zo nodig..
    pff word er gek van.. Ennuh ook ik heb getempt deze ronde hoor :p wil toch een inzicht.. volgende ronde gaan we blanco aan de slag..

19. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hoezo volgende ronde Mel? Misschien ben je deze ronde wel hartstikke zwanger!!!

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    haha dat doet de onderbewuste mel.. Die gaat niet eens meer van een zwangerschap uit.. Die zegt gewoon doen volgende ronde haha.. Maar wie weet idd.. Volgens mijn temp heb ik me ei nog neit gehad.. volgens de gegevens van vorige cyclus wel.. mja

Deel Deze Pagina