@ karin.. niet die ovutesten van de kruidvat gebruiken hoor!! die zijn echt niet betrouwbaar! ik lees hier op het forum niets anders dan dat die testen niet kloppen... ze blijven positief en zelfs een verhaal dat haar man een xtje erover heeft gepiest en ook een eisprong had haha! dus als je echt wilt testen, moet je die maar niet gebruiken hihi Nou vanmiddag naar het ziekenhuis geweest.. had idd 2 eitjes, maaaaar de ene is een stukkie groter, dus die zal uiteindelijk gaan springen, die andere word gewoon weer kleiner zei de gyn. Maar ze waren er nog niet hoor!! moet vrijdag weer terug om te kijken hoever ze zijn gegroeid en dan heb ik waarschijnlijk maandag iui. Ook ging hij nog kijken of de uitslag van het bewerkte zaad goed was, zo niet dan gaan we verder kijken naar wat voor behandelingen er nog meer zijn.. (waarschijnlijk dus ivf) maarja dat weet ik dus vrijdag pas!
jipje je heb ook zo gelijk hihi, maar stress doet rare dingen met je hoofd hihi. heb wel het passwoord gekregen van vriendlief en gelukkig kloppen me berekeningen wel gelukkig heb je wel een eitje wat op springen staat!!! das positief!!! vrijdag dus weer afwachten. ga vóór je duimen!!! ga nu lekker slapen in een koud en leeg bed...mis me vent!!! trusten girlzzz xxx
Oh, Jip, dat is in een keer allemaal dicht bij! Ik hoop het zo voor je! Karin, saai zo'n koud bedje, alleen maar te delen met je bijna EI. Nee,morgen geen diëtist maar FA samen met vent. Ik ben op mijn weegschaal alleen niet genoeg afgevallen dus daar vast helemaal niet... ben benieuwd wat ze gaat doen, en ik heb zo ook wel wat dingen te vragen. Jullie horen later vanme! X
@zuuske, succes voor zo meid! Doe wat zomerkleding aan haha.. Dat schilt toch weel een kilo... (klinkt slecht ik weet het maar zo moest ik het toen wel doen.. Dikke kleren aan.. Sleutelbos in me laars duwen.. Portomonee van vriendlief erbij.. Zo ik zit op de 47.5 hahaha.. Nou girls, ik ben deze ronde dus gaan tempe.. Maar dat is een drama bij mij.. Ik krijg hem gewoon echt niet gevonden.. Ik zit op dag 17 van me cyclus.. Vorige Ronde een cyclus van 26 dagen... Dus of dat ei moet echt gaan opschieten.. Of clomid 50mg werkt nu al niet meer.. Liefs Mel
Goedesmorgens girlies! Karin, die ovutesten van het KV zijn idd helemaal ruk! Bij zwanger & kids bestel je hele goede en helemaal niet duur. Maar wat klopt dan precies met de berekening van je app op je tel? Jipje, tsjeeee IVF klinkt wel heel heftig. Hoe is het zaad van je lief dan normaal? Ik hoop echt voor je dat dat allemaal niet nodig is en deze IUI aanslaat!!! Mel, je had toch wel al een pos ovutest? Volgens mij springt ie dan wel binnen een paar dagen, ik geloof max 5. Ik zit ondertussen op dag 21 en m'n temp is ook nog laag, dus het kan altijd erger. Straks in m'n pauze snel de ovutesten uit m'n brievenbus vissen (ze waren op, uitgerekend nu!), hopelijk piekt hij vandaag en gaat morgen m'n temp omhoog. Dus ik zoek nog gezellig met je mee naar eieren Zuus, succes vandaag!!!
@danitcha, Nou als je een posi ovu test hebt moet je ei binnen 24 tot 36 uur springen.. 3 dagen terug had ik de eerste posi ovu test.. Maar gister was ie ook nog positief.. Gister ook geklust.. Maar mijn temp blijft echt laag... Je zou toch denken als je je ei hebt gehad dat dan je temp ook stijgt.. Nja ik wacht lekker af meer kan ik toch niet doen..
Goedemorgen Paashazen, Net een bezoekje aan de arts. Ik was de gewenste kilo's kwijt! Ze begon al over nog meer afvallen, maar heb meteen gezegd, ja prima, dat wil ik zelf ook maar ik wil wel dat er iets gaat gebeuren nu. Dat vond ze zelf ook. Aangezien de vorige zaadtest 0% goede vormen liet zien maar wel voldoende aantallen en beweeglijkheid, gaat ze nog een keer een kwakje bekijken. Vent al balen want hij vindt die potjes vre-se-lijk! Maarja, wat moet dat moet. Verder wordt mijn cyclus geanalyseerd, dat betekent dat ik vrijdag een cyclus echo heb incl samenlevingstest. Dat is als het goed is cd11. Mocht het nog niet goed te zien zijn moet ik 2 of 3 dagen later terugkomen. Lastig is alleen dat ik dit weekend moet werken, 8o. BEn dus van vrijdagavond ttm zondagavond niet eens thuis! Ben aan het overwegen om vrij te nemen, maar dat is heel lastig en dat kost me ook veel, heel veel geld. De arts zei dan doen we het een maand later, maar ik meteen; nee, nee, we doen het nu! In week 3 vd cyclus prikken ze progestron. k ben blij dat er eindelijk iets gebeurt.
@ZUUSKE wat een geweldig nieuws meid!!! zou haast zeggen dat vraagt om koffie met gebak! Gwn je kilo's kwijt! WAUW MEID!! SUPER! en wat goed dat je doorpakte van ja hoor ik wil er nog wel een paar kwijt maar wel ondertussen geholpen worden..! Spannend dat ze je cyclus gaan volgen. Maar wel weer minder dat je er dan vrij voor moet nemen of een maand uitstellen. Valt er met je werk niets te regelen? Ik zelf ga zo maar weer is bellen met het spreekuur van de verpleegkundige.. Nog geen ei op dag 17.. Terwijl ik potverdikkie maar een cyclus heb van 26 dagen.. of was het vorige keer toch een vmk? Nja heb een a4-tje vol getypt met me verhaal en vragen en ik ga haast eissen dat ze iets voor me gaan doen.. Al is het maar 1 maand volgen maar ik weiger om naar de arts te luisteren.. Hij zegt steeds "je moet het zien alsof je nu pas in ronde 2 zit.." JAAA AMEHOELA! ik ben vanaf aug 2008 bezig met me kinderwens en wil nu onderhand wel is resultaat gaan zien of in ieder geval weten dat het van binnen werkt... liefs Mel
WHOEHOE zuuske......FANTASTISCH nieuws dus!!!! (of snap ik het niet helemaal ) Echt waanzinnig goed dat je voor jezelf bent opgekomen en dat de FA je serieus neemt!!! super trots op je!!! En als je echt nog wilt afvallen, de aanbieding staat nog steeds om mijn dondersteen een paar dagen te lenen hoor (heb ik ook rust in huis hihi) Ovu.testen kunnen 5 dagen positief blijven en het hoeft niet altijd dat als hij positief is dat je eitje dan springt binnen 24 tot 36uur tis een indicatie. Mijn ovu.test heb ik in de afvalbak gegooid..gisteren was er stress en vandaag niet meer hihi..ga ervan uit dat ik mijn eisprong heb, en het een verloren ronde is, maar dat was al zo... Z&K heb ik ook altijd gebruikt maar die hebben we weg gegooid was er zo klaaaar mee ( nu spijt natuurlijk) ach volgende ronde beter. En ja de berekeningen kloppen volgens mijn app. Ga ervan uit dat ik deze maand ook een 26daagse cyclus heb... ben zo BLIJ dat vriendlief het password heeft gegeven
GO Mel!!!! aanpakken die handel!!!!!!!!! je zit ondertussen al in ronde 149 toch, dus niks ronde 2, kan ie niet tellen ofzo ik zou gelijk een rekenmachine voor hem meenemen
TJONGE JONGE JONGE TOCH!!! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!! KLOTE ZIEKENHUIZEN!!! bel ik net naar het spreekuur van de verpleegkundige.. Vertel ik waar ik mee zit, begint die MUTS er de hele tijd doorheen te kletsen.. Geef ik aan van ja maar ik ben al vanaf 2008 af aan bezig en in het vorige ziekenhuis werd ik wel in de gaten gehouden... "dan moet je daar maar terug naar toe gaan..." zei die drol.. Ik geef aan dat er bij mij nog nooit een Samenlevingstest is gedaan of een HSG foto is gemaakt.. "ja maar je moet nu eerst maar is een half jaar clomid gebruiken, en daarna kijken we wel verder"... Euh sorry maar ik zie dat niet zo zitten zei ik "ja nou dan kan ik niets voor je doen..." Ik geef aan dat ik graag, al is het maar een ronde FM wil krijgen zodat ik nog een beetje inzicht heb. "dat vind je arts niet nodig en wij doen dat in dit ziekenhuis niet, alleen als je arts toestemming daarvoor geeft"... Ik gaf aan dat volgens mijn temp kaartje ik nog geen eisprong heb gehad "dan moet je is stoppen met die onzin, want tempe heeft totaal geen nut daarmee vind je soms je ei niet eens en als je hem al vind dan is het dat hij al geweest is en ben je dus te laat om te klussen" Euh dat doen we daarvoor ook wel hoor.. KORTOM: melanie is niks wijzer geworden, nog meer gefrustreerd en inmiddels bang dat ik over 4 jaar nog aan het proberen ben voor kindje 1.. Ik voel me zo onbegrepen.. Zo aan me lot over gelaten... Kan er wel om janken nu! Wat hebben die ziekenhuizen toch tegen me...
149??? euh nee.. En hij weet precies hoe lang ik bezig ben maar hij wil gewoon hebben dat we het als ronde 2 zien ivm de clomid. Ben er zo klaar mee!!
Waaaat?!? Wat een troela die verpleegkundige zeg. Djiezus, hoe moeilijk is het nu om patiënten serieus te nemen, zeg. Dat hoort toch bij dr vak?! Heel irritant Mel. Ik snap je frustratie:x.
Ik durf niet eens meer tegen hun in te gaan omdat ik dan weer bang ben dat ik weer te horen ga krijgen, sorry maar wij helpen u niet meer..!
Naja, dat is toch té erg! Ik zo daar ook anstig voor worden. Maar kom op Mel, volgens mij is je nieuwe arts ook wel hhel lief en begripvol, dus ik zou het wel een keer naar hem uiten. Je hebt gewoon zorgen, die moeten toch weggenomen worden, want blijkbaar is teveel stress ook niet goed. Heb je binnenkort een afspraak?
149 was ook bewijs van spreken lieffie sorry had ik er even bij moeten vermelden En ik snap je frustratie, wie denk ze wel niet dat ze is!!!!!!!!! Ik zou een vette klacht indienen bij haar leidinggevende, je bent er om gehoord te worden toch!!!!! Ze kent je geeneens, ik zou per direct een afspraak maken bij je HA en misschien toch een ander ziekenhuis opzoeken...in Eindhoven misschien Wij begrijpen je wel!!!!!!!! DIKKE KNUFFEL vrouwke!!!
Ikbedoel eigenlijk dat ik vind dat ze je op een fatsoenlijke manier moeten helpen. Wat dat verdien je en je verdient die zwnagerschap en dat kindje! Dikke knuff en kus vanuit een straatje verderop X
Een vriendinnetje vertelde toruwens pas over eenkliniek bij E'hvn in de buurt, daar gingen meer mensen naartoe die ze kende. ze zou eens informeren hoe datdat zo kwam en dan zal ik dat jullie hier ook laten weten.
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 1 gasten) ‎karin1981, ‎an1985+, ‎Melanie013+, ‎zuuske+ we houden je in de gaten hoor meis, ff lekker schelden, tieren en huilen en wij doen met je mee!!!